SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 14-11-2014 11:49:56 ]F means you're fucked![]()
Vanavond nog maar een paar keer de Prins Clausbrug op en neerOf misschien ook niet. Als ik die heuvels nu nog niet aankan, gaat het ook niet meer gebeuren.
Bleh ik wil naar buiten, maar moet nog laaaang werken, geen hardloopspullen bij me hier.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Jeugdsentimentquote:Op woensdag 12 november 2014 14:04 schreef Quoi het volgende:
In the Dutch Mountaaaaaaaaaains olé olé
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Iedereen druk in de voorbereiding zie ik... succes alvast allemaal! Ik houd het nog even bij een veilige 5 km :p
Gister naar de runnersworld geweest voor compressie tubes. Geslaagd, en hij heeft ook gelijk mijn 1-jaar in bezit hebbende schoenen bekeken, en daaruit bleek dat ze eigenlijk toch niet (meer?) geschikt zijn. Kon duidelijk zien dat ik nog steeds vrij erg proneer ondanks de antipronatieschoen die ik vorig jaar heb gekocht. Hij zei dat deze schoenen sowieso al drie jaar oud zijn, ondanks dat ik ze pas een jaar geleden gekocht heb, en dat ze echt versleten zijn ook al zien ze er zo niet uit. En oja, dat ik ze dus eigenlijk twee jaar geleden nooit voor de nieuwprijs had moeten kopen omdat die levensduur sowieso dan al verkort was... maarja hoe moet ik dat weten? Beetje bleuh dus voorlopig maar even op de loopband trainen want daar heb ik nauwelijks tot helemaal geen last. Zodra ik buiten loop is het duidelijk gevoeliger. En ondertussen sparen dan maar...![]()
Wat een vreemd verhaal! Waar had je die eerste schoenen gekocht dan?quote:Op woensdag 12 november 2014 14:37 schreef _Peach_ het volgende:
Iedereen druk in de voorbereiding zie ik... succes alvast allemaal! Ik houd het nog even bij een veilige 5 km :p
Gister naar de runnersworld geweest voor compressie tubes. Geslaagd, en hij heeft ook gelijk mijn 1-jaar in bezit hebbende schoenen bekeken, en daaruit bleek dat ze eigenlijk toch niet (meer?) geschikt zijn. Kon duidelijk zien dat ik nog steeds vrij erg proneer ondanks de antipronatieschoen die ik vorig jaar heb gekocht. Hij zei dat deze schoenen sowieso al drie jaar oud zijn, ondanks dat ik ze pas een jaar geleden gekocht heb, en dat ze echt versleten zijn ook al zien ze er zo niet uit. En oja, dat ik ze dus eigenlijk twee jaar geleden nooit voor de nieuwprijs had moeten kopen omdat die levensduur sowieso dan al verkort was... maarja hoe moet ik dat weten? Beetje bleuh dus voorlopig maar even op de loopband trainen want daar heb ik nauwelijks tot helemaal geen last. Zodra ik buiten loop is het duidelijk gevoeliger. En ondertussen sparen dan maar...Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Die eerste schoenen had ik aan laten meten bij de hardloopwinkel in rotterdam. Die bevolen toen een antipronatieschoen aan, degene die ik nu heb dus. Maar de man in de runnersworld van gisteren zegt dus dat op het moment dat ik ze kocht die schoenen al twee jaar in de winkel stonden en dus eigenlijk al oud waren. Ofwel hebben ze bij de hardloopwinkel me gewoon nooit genoeg antipronatie gegeven, dat kan natuurlijk ook nog. Naja, dat ik proneer ok, dat geloof ik, maar wat ik van de rest van zijn bewering moet geloven weet ik niet zo goed. Het enige dat ik wel weet is dat mijn schenen wel wat gevoelig blijven, vooral buiten, maar zeker niet zo erg als voordat ik deze schoenen had.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat een vreemd verhaal! Waar had je die eerste schoenen gekocht dan?![]()
Ja, schijnt dat dst rubber zacht wordt ook al gebruik je ze niet. En dan zouden ze dus al twee jaar in de winkel hebben staan zacht worden + een jaar bij mij in gebruik.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:42 schreef RunnerAdd het volgende:
Dus je schoenen gaan minder lang mee omdat ze al 2 jaar ergens gestaan hadden?
Ofzo.![]()
Maar heb je zelf ook de filmpjes gezien, met de oude en nieuwe schoenen aan? Als het een enorm verschil is, dan kan hij zeker gelijk hebben. Maar als je nooit écht last hebt gehad van de schoenen, geen man overboord toch?quote:Op woensdag 12 november 2014 14:45 schreef _Peach_ het volgende:
[..]
Die eerste schoenen had ik aan laten meten bij de hardloopwinkel in rotterdam. Die bevolen toen een antipronatieschoen aan, degene die ik nu heb dus. Maar de man in de runnersworld van gisteren zegt dus dat op het moment dat ik ze kocht die schoenen al twee jaar in de winkel stonden en dus eigenlijk al oud waren. Ofwel hebben ze bij de hardloopwinkel me gewoon nooit genoeg antipronatie gegeven, dat kan natuurlijk ook nog. Naja, dat ik proneer ok, dat geloof ik, maar wat ik van de rest van zijn bewering moet geloven weet ik niet zo goed. Het enige dat ik wel weet is dat mijn schenen wel wat gevoelig blijven, vooral buiten, maar zeker niet zo erg als voordat ik deze schoenen had.
Mijn schoenen gaan overigens niet eens een jaar mee.. maar het hangt natuurlijk ook wel vanaf hoeveel km je loopt, en op de loopband slijten ze ook minder snel dan op asfalt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb in de runnersworld geen nieuwe schoenen gepast, alleen mijn eigen. En daar was op het filmpje echt duidelijk te zien dat ik proneer. Beetje stom, ik had inderdaad misschien ook gelijk nieuwe moeten uitproberen ook al ging ik sowieso nu geen nieuwe schoenen kopen, om het verschil te zienquote:Op woensdag 12 november 2014 14:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar heb je zelf ook de filmpjes gezien, met de oude en nieuwe schoenen aan? Als het een enorm verschil is, dan kan hij zeker gelijk hebben. Maar als je nooit écht last hebt gehad van de schoenen, geen man overboord toch?
Mijn schoenen gaan overigens niet eens een jaar mee.. maar het hangt natuurlijk ook wel vanaf hoeveel km je loopt, en op de loopband slijten ze ook minder snel dan op asfalt.
En ja, ik loop ministukjes dus veel zullen ze niet slijten maar dan zullen ze dus wel zacht worden volgens hem en dus ook niet goed meer zijn. Naja, maar ff rustig doorhobbelen en uitkijken dat het niet veel gevoeliger wordt dan nu! Dan kan ik altijd nog kijken voor nieuwe.![]()
Je kan aan het merk/type nummer toch zien wanneer deze zijn uitgekomen?quote:Op woensdag 12 november 2014 14:46 schreef _Peach_ het volgende:
[..]
Ja, schijnt dat dst rubber zacht wordt ook al gebruik je ze niet. En dan zouden ze dus al twee jaar in de winkel hebben staan zacht worden + een jaar bij mij in gebruik.
Ofzo.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Maar als je dan nu moet sparen voor nieuwe schoenen, had je dan niet beter ff kunnen wachten met het kopen van compressietubes? Dat geld had je mooi kunnen gebruiken
F means you're fucked![]()
Ja die had ik dus al gekocht en toen kwam ie met zullen we eens naar je oude schoenen kijken. Kan ze nog terugbrengen ja, naja ik zie wel.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:01 schreef YUR het volgende:
Maar als je dan nu moet sparen voor nieuwe schoenen, had je dan niet beter ff kunnen wachten met het kopen van compressietubes? Dat geld had je mooi kunnen gebruiken
Heb trouwens asics gt2170.. release date jan 2012. Ok, kun je opzoeken, maar dat wist ik niet toen ik ze kocht in die winkel op dat moment :p
/hardloopn00b![]()
Ik heb nu bijna 800km op deze schoenen gelopen. Denk dat ik na het volgende salaris maar eens ga shoppen, en dan nog tot de jaarwisseling blijf afwisselen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Leuk vooruitzicht!quote:Op woensdag 12 november 2014 15:04 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb nu bijna 800km op deze schoenen gelopen. Denk dat ik na het volgende salaris maar eens ga shoppen, en dan nog tot de jaarwisseling blijf afwisselen![]()
![]()
Mijn schoenen gaan langzamerhand ook aan vervanging toe zijn. Op zich lopen ze nog wel goed, maar vooral bij de Kinvara merk je wel dat ze wat harder zijn. Zevenheuvelenloop zal wel hun laatste wedstrijdje worden, dan maar eens kijken voor de Kinvara 5 denk ik.
![]()
![]()
Zeker! Een beetje tactisch wachten kan ook wel nuttig zijn, soms hebben hardloopwinkels een maand waar alle schoenen van een bepaald merk in de aanbieding zijn of zoquote:
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
kom ik met mijn lijst:quote:Op woensdag 12 november 2014 15:10 schreef Jero_nimo het volgende:
Mijn schoenen gaan langzamerhand ook aan vervanging toe zijn. Op zich lopen ze nog wel goed, maar vooral bij de Kinvara merk je wel dat ze wat harder zijn. Zevenheuvelenloop zal wel hun laatste wedstrijdje worden, dan maar eens kijken voor de Kinvara 5 denk ik.
[ afbeelding ]
1
2Blauw Brooks 370,3
Geel Brooks 76,6
Blauwe wil ik op blijven focussen tot 600km (medio januari) daarna ga ik meer afwisselen en de gele wat meer gebruiken.
Vooralsnog ga ik wel uit dat ik de CPC op blauw loop, op geel heb ik meer last van minuscule blaren aan de voorkant van mijn tenen.Trek eens aan mijn vinger?
Of komt het omdat je teveel schoenen hebtquote:Op woensdag 12 november 2014 15:22 schreef hatsaflats het volgende:
Ik moet nog evenZeker nu ik zo weinig loop.
[ afbeelding ]Samen zit je wel aan 1000..
Tijd voor nieuwe dus!quote:Op woensdag 12 november 2014 15:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Of komt het omdat je teveel schoenen hebtSamen zit je wel aan 1000..
![]()
![]()
Ik mag ook nog even op deze schoenen door blijven lopen.
1
2
3Nike Pegasus 31 335.6 km
Nike Pegasus+ 30 25.6 km
Inov-8 X-Talon-212 79.7 km![]()
Die X-talon komen er bij mij ook nog wel bijquote:Op woensdag 12 november 2014 15:26 schreef Devv het volgende:
Ik mag ook nog even op deze schoenen door blijven lopen.
[ code verwijderd ]![]()
![]()
![]()
Ik dacht trouwens dat die minimal gevallen niet hoorden te slijten?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:10 schreef Jero_nimo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb echt geen idee hoeveel kilometer ik op welke schoenen heb gelopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 12 november 2014 15:37 schreef mosselmossel het volgende:
Ik heb echt geen idee hoeveel kilometer ik op welke schoenen heb gelopen.
Die FiveFingers zijn ook nog lang niet aan vervanging toe, die kan je dragen tot je erdoorheen slijtquote:Op woensdag 12 november 2014 15:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat die minimal gevallen niet hoorden te slijten?.
![]()
Poeh, die meeting duurde langer dan gepland. Je zou bijna zeggen dat ik wel van een praatje houd![]()
Snel avondeten in elkaar gedraaid en lunch naar binnen gewerkt en daarna nog even rennen. Twijfel nog tussen een snelheids en een heuveltraining. Heb op weg naar mijn afspraak wel nog een nieuw trailwalhallatje gevonden voor heuveltrailtraining
Ja doei.![]()
Ik weet niet meer van wie ik dat beginnersschema heb gekregen maar toentertijd heb ik het ingevoerd in Garmin en vandaag was het gewoon 'training 3' op mijn horloge. Bleek dat het 6 keer 1 minuut rennen en DRIE minuten wandelen was! Hihi
Heerlijk rustig dus, ik heb een erg mooi stukje gewandeld met af en toe rennen.
En het viel me best zwaar en dat vond ik gek want het was maar zo weinig.
Maar toen ik thuis kwam zag ik dat mijn hartslag tot 187 is gegaan. Dat verklaart waarom het zo moeilijk ging maar het verbaast mij wel.
Hoe kan je nou in zo'n korte tijd terwijl ik zo langzaam ren, zo'n hoge hartslag krijgen? Dat slaat toch nergens op?
http://app.endomondo.com/workouts/436719572/8778461![]()
Ik zie geen hartslag bij jouquote:Op woensdag 12 november 2014 15:47 schreef Twinky het volgende:
Ik weet niet meer van wie ik dat beginnersschema heb gekregen maar toentertijd heb ik het ingevoerd in Garmin en vandaag was het gewoon 'training 3' op mijn horloge. Bleek dat het 6 keer 1 minuut rennen en DRIE minuten wandelen was! Hihi
Heerlijk rustig dus, ik heb een erg mooi stukje gewandeld met af en toe rennen.
En het viel me best zwaar en dat vond ik gek want het was maar zo weinig.
Maar toen ik thuis kwam zag ik dat mijn hartslag tot 187 is gegaan. Dat verklaart waarom het zo moeilijk ging maar het verbaast mij wel.
Hoe kan je nou in zo'n korte tijd terwijl ik zo langzaam ren, zo'n hoge hartslag krijgen? Dat slaat toch nergens op?
http://app.endomondo.com/workouts/436719572/8778461
Heb je wel even als vriendje toegevoegd
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ik weet niet zeker hoe het kan, maar mijn hartslag wordt altijd pas stabiel na 10-15 minuten op een constant tempo rennen. Daarvoor is hij soms heel hoog of heel laag of gaat hij alle kanten op. Dus het zou kunnen dat in dit stadium hartslag gewoon nog niet zo'n goede indicator is.. Misschien wel als je eerst een warming up op een fiets doet of zo?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:47 schreef Twinky het volgende:
Heerlijk rustig dus, ik heb een erg mooi stukje gewandeld met af en toe rennen.En het viel me best zwaar en dat vond ik gek want het was maar zo weinig.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik weet ook niet hoeveel ik op welke schoenen heb gelopen, maar Strava weet dat wel
1
2
3Mizuno Wave Sayonara 583.5 km
Salomon Speedcross 75.6 km
Salomon Sense Mantra 461.0 km
Misschien in december nieuwe wegschoenen kopen, al is dat nog niet echt nodig.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Volgens mij is dat omdat die dan nog niet goed contact maakt. Na een tijdje zweten wordt dat contact beter en meet hij beter.
Dan zou die overigens eerder een lagere hartslag dan een hogeren moeten geven.
Vanaf (relatieve) rust "overschiet" je hartslag sowieso vaak wel, om daarna ietsje terug te lopen en op het juiste niveau te normaliseren. Alleen als je stukjes zo kort zijn, komt je niet op dat plateau terecht maar blijf je telkens heen en weer schieten.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Dat is wel een raar verhaal. Mij is wel eens verteld dat de zolen na verloop van tijd juist uitdrogen (en dus harder zouden worden). Wat vlug speurwerk via Google geeft niet echt een direct antwoord hoe het nu zit. Wel zou tegenwoordig vaak gebruikt gemaakt worden van geseald schuim/gel, waar ik zelf uit op zou maken dat op het lopen van de schoenen na (compressie/decompressie) invloeden van buitenaf geen effect zouden hebben op het materiaal en daarmee dus de demping. Weet iemand hier meer over?quote:Op woensdag 12 november 2014 14:46 schreef _Peach_ het volgende:
[..]
Ja, schijnt dat dst rubber zacht wordt ook al gebruik je ze niet. En dan zouden ze dus al twee jaar in de winkel hebben staan zacht worden + een jaar bij mij in gebruik.
Ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get stoned![]()
Vandaag had ik op mijn MTB route rondje pas na 20 minuten een beetje een normale hartslag, althans op mijn horloge. Duurt soms lang voordat alles een beetje normaal is.
Vandaar dat mijn volgende horloge optisch meetMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Alleen sinds dat Strava automatisch synct met garmin, kan ik het niet meer aangeven, lukt me niet om de activiteiten op strava te editten.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:58 schreef Guard het volgende:
Ik weet ook niet hoeveel ik op welke schoenen heb gelopen, maar Strava weet dat wel
[ code verwijderd ]
Misschien in december nieuwe wegschoenen kopen, al is dat nog niet echt nodig.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Daarom tag ik mijn loopjes in endo met de schoen waarop ik gelopen heb... Alleen heb ik geen premium en kan ik geen loopjes op tag filteren en weet ik dus nog geen flikkerquote:Op woensdag 12 november 2014 15:37 schreef mosselmossel het volgende:
Ik heb echt geen idee hoeveel kilometer ik op welke schoenen heb gelopen.![]()
![]()
Hmm dat is raar, en jammer want ik vind dat een fijne feature van Strava (al heb ik ook een xls die dat bij kan houden, drie x raden van wie dat excel sheetje komtquote:Op woensdag 12 november 2014 16:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Alleen sinds dat Strava automatisch synct met garmin, kan ik het niet meer aangeven, lukt me niet om de activiteiten op strava te editten.).
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op woensdag 12 november 2014 16:00 schreef Hinder het volgende:
[..]
Dat is wel een raar verhaal. Mij is wel eens verteld dat de zolen na verloop van tijd juist uitdrogen (en dus harder zouden worden). Wat vlug speurwerk via Google geeft niet echt een direct antwoord hoe het nu zit. Wel zou tegenwoordig vaak gebruikt gemaakt worden van geseald schuim/gel, waar ik zelf uit op zou maken dat op het lopen van de schoenen na (compressie/decompressie) invloeden van buitenaf geen effect zouden hebben op het materiaal en daarmee dus de demping. Weet iemand hier meer over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
gavertrimmers.be?quote:Op woensdag 12 november 2014 16:11 schreef Guard het volgende:
[..]
Hmm dat is raar, en jammer want ik vind dat een fijne feature van Strava (al heb ik ook een xls die dat bij kan houden, drie x raden van wie dat excel sheetje komt).
Die gebruik ik tenminste, ooit hier eens opgepiktTrek eens aan mijn vinger?
quote:Op woensdag 12 november 2014 16:12 schreef Maraca het volgende:
[..]Dit was bij de RW in rotterdam centrum. Uhh dat wat Hinder vroeg :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik probeer een enigszins vlak stukje in de buurt van huis te vinden voor snelheidstraining.
#faal
Ja doei.![]()
Kom in rotterdam wonenquote:Op woensdag 12 november 2014 16:14 schreef motorbloempje het volgende:
Ik probeer een enigszins vlak stukje in de buurt van huis te vinden voor snelheidstraining.
#faal
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dan loop je maar hard heuvelopquote:Op woensdag 12 november 2014 16:14 schreef motorbloempje het volgende:
#faal
Heb al wat gevonden. Klein beetje heuvelaf eerste stukje, daarna vlak-achtig, maar dan herstellen heuvelop. Totaal rondje van 300m, met 200m snel, 100m herstellen.
Ja doei.![]()
Ik zet m'n loopjes ook in een excel-sheet om het aantal kilometers per paar hardloopschoenen bij te houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of ben ik de enige die dat niet voor elkaar krijgtquote:Op woensdag 12 november 2014 16:11 schreef Guard het volgende:
[..]
Hmm dat is raar, en jammer want ik vind dat een fijne feature van Strava (al heb ik ook een xls die dat bij kan houden, drie x raden van wie dat excel sheetje komt).
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik wil dat heul niet bijhouden. Maar aangezien ik nieuwe schoenen wil voor erbij zal ik er straks ook aan moeten vrees ikSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Hoeft niet per se hoor, als ze echt versleten zijn voel/zie je het welquote:Op woensdag 12 november 2014 16:24 schreef Murmeli het volgende:
Ik wil dat heul niet bijhouden. Maar aangezien ik nieuwe schoenen wil voor erbij zal ik er straks ook aan moeten vrees ik
Ik zou niet weten waarom je dat zou moeten bijhouden dan. Ze gaan gewoon mee tot ze niet meer lekker lopen.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:24 schreef Murmeli het volgende:
Ik wil dat heul niet bijhouden. Maar aangezien ik nieuwe schoenen wil voor erbij zal ik er straks ook aan moeten vrees ikZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
das bij mij soms na 400KM al, maar dan loop ik gewoon kutquote:Op woensdag 12 november 2014 16:26 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je dat zou moeten bijhouden dan. Ze gaan gewoon mee tot ze niet meer lekker lopen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 november 2014 16:12 schreef Maraca het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, daar heb ik geen ervaringen.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:13 schreef _Peach_ het volgende:
[..]
Dit was bij de RW in rotterdam centrum. Uhh dat wat Hinder vroeg :pGet stoned![]()
Ik moet al mijn loopjes importeren in Strava met een GPX, want ik heb geen garmin maar dan kan ik dus wel edittenquote:Op woensdag 12 november 2014 16:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Of ben ik de enige die dat niet voor elkaar krijgtMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik kan hem gewoon editen nadat hij automatisch gesynct is hoor. Geen problemen mee.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Of ben ik de enige die dat niet voor elkaar krijgt![]()
![]()
10x200 met 100m rust (wandelen) tussendoor. Ging weg met 8x200 in m'n hoofd, maar het ging wel lekker, en gezien ik de 100m wandelend deed konden die 2 er nog wel bij.
Was wel erg rustig en alleen zo.Ja doei.![]()
Ben weer wat actiever gaan lopen na een periode met blessures en drums qua verbouwingen etc.
Ik heb al bijna een jaar last van een peesaanhechting onder mijn knie. Dit weet ik in eerste instantie aan mijn schoenen en ik ben advies gaan inwinnen bij runnersworld. Hier heb ik nieuwe schoenen gekocht met andere demping. Dit heeft niks geholpen en in overleg ben ik een paar maanden heel rustig aan gaan doen. Probleem bleef echter aanwezig en na een half jaar na wat overleg weer nieuwe schoenen gekocht met andere demping (nu brooks).
probleem bleef nog steeds bestaan
Uiteindelijk vorige week naar de fysio gegaan. Die viel meteen op dat ik erg korte spieren heb een hierdoor vangen je pezen veel meer op.
Ik heb rekoefeningen gekregen, die doe ik ook braaf
Ondertussen ben ik dus een week verder en nagenoeg pijnvrij, ook na het lopen![]()
De wijze les voor vandaag is dus;
Neem blessures serieus, en niet alles is op te lossen met andere schoenen
Ik heb nu gelijk al weer veel meer lol erin en ik heb me ook alvast opgegeven voor Egmond (10k) als beginnende. Ik kan mezelf echt wel voor m'n kop slaan dat ik niet eerder naar de fysio ben gegaan.
Overigens zouden ze dat vanuit runnersworld ook wat mij betreft wel mogen adviseren bij blessures ipv domweg nieuwe schoenen te verkopen
met een koekje![]()
Bijna 650km op m'n Brooks gelopen. Heb zelf de indruk dat ze aan vervanging toe zijn... Maar is dat niet heel snel?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Hoiquote:Op woensdag 12 november 2014 18:04 schreef koffielepel het volgende:
Ben weer wat actiever gaan lopen na een periode met blessures en drums qua verbouwingen etc.
Ik heb al bijna een jaar last van een peesaanhechting onder mijn knie. Dit weet ik in eerste instantie aan mijn schoenen en ik ben advies gaan inwinnen bij runnersworld. Hier heb ik nieuwe schoenen gekocht met andere demping. Dit heeft niks geholpen en in overleg ben ik een paar maanden heel rustig aan gaan doen. Probleem bleef echter aanwezig en na een half jaar na wat overleg weer nieuwe schoenen gekocht met andere demping (nu brooks).
Uiteindelijk vorige week naar de fysio gegaan. Die viel meteen op dat ik erg korte spieren heb een hierdoor vangen je pezen veel meer op.
Ik heb rekoefeningen gekregen, die door ik ook braaf
Ondertussen dus een week verder en nagenoeg pijnvrij, ook na het lopen![]()
Heb nu gelijk al weer veel meer lol erin en heb me ook alvast opgegeven voor Egmond (10k) als beginnetje![]()
Dat was geen goedkope ontdekkingstocht. Fijn dat je nu lekker loopt. Op naar Egmond!![]()
Ik krijg zelf ook na ongeveer die afstand alweer blaren in mijn normaal blaarvrije schoenen, wat een teken is dat de demping langzaam vergaatquote:Op woensdag 12 november 2014 18:07 schreef Yuki het volgende:
Bijna 650km op m'n Brooks gelopen. Heb zelf de indruk dat ze aan vervanging toe zijn... Maar is dat niet heel snel?
Ja doei.![]()
Volgende keer Bouchier eens proberen. Ik heb het idee dat ze daar professioneler zijn.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:04 schreef koffielepel het volgende:
Ik heb rekoefeningen gekregen, die doe ik ook braaf
Ondertussen ben ik dus een week verder en nagenoeg pijnvrij, ook na het lopen![]()
Ik heb nu gelijk al weer veel meer lol erin en ik heb me ook alvast opgegeven voor Egmond (10k) als beginnende. Ik kan mezelf echt wel voor m'n kop slaan dat ik niet eerder naar de fysio ben gegaan.
Overigens zouden ze dat vanuit runnersworld ook wat mij betreft wel mogen adviseren bij blessures ipv domweg nieuwe schoenen te verkopen"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Die hebben bij mij runnersknee gediagnostiseerd en daar een bijpassende knieband voor verkochtquote:Op woensdag 12 november 2014 18:11 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Volgende keer Bouchier eens proberen. Ik heb het idee dat ze daar professioneler zijn.
Dat was het dus niet... Heb nu wel een mooie knieband
met een koekje![]()
quote:Op woensdag 12 november 2014 18:15 schreef koffielepel het volgende:
[..]
Die hebben bij mij runnersknee gediagnostiseerd en daar een bijpassende knieband voor verkocht
Dat was het dus niet... Heb nu wel een mooie kniebandOk, dan zijn we hier in de buurt dus blijkbaar afhankelijk van fysiotherapeuten.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Maar jij krijgt van alle schoenen toch al blaren als je alleen nog maar denkt om ze te gaan kopen?quote:Op woensdag 12 november 2014 18:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik krijg zelf ook na ongeveer die afstand alweer blaren in mijn normaal blaarvrije schoenen, wat een teken is dat de demping langzaam vergaatZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
De rw in utrecht heeft een speciaal spreekuur met fysiotherapeut waar je langs kunt met vragen over pijntjes, al dan niet door schoenen veroorzaakt. Dat de verkopers zich daar niet aan wagen lijkt me alleen maar goed, die zijn daar niet voor opgeleid in de regel.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Lekker rondje gelopen
Alleen zo jammer dat verkeer mij zo uit mijn ritme haaltmoet toch echt eens routes gaan zoeken waar het goed verlicht is en geen zo niet weinig verkeer komt!
![]()
Beter zo, koffielepellekker hobbelen weer!
HDled, je kunt je gewoon ook minder druk maken om het verkeer. Dan heb je er ook geen last van
Ah, u woont in de buurtquote:Op woensdag 12 november 2014 18:17 schreef Nanook24 het volgende:
[..]Ok, dan zijn we hier in de buurt dus blijkbaar afhankelijk van fysiotherapeuten.
![]()
Loop vaak door het park in Grootebroek, heb jaren in de h. Albrecht gewoond
Nu woon ik in Venhuizen
met een koekje![]()
We waren elkaar al eens tegengekomen in je klustopic.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:39 schreef koffielepel het volgende:
[..]
Ah, u woont in de buurt![]()
Loop vaak door het park in Grootebroek, heb jaren in de h. Albrecht gewoond
Nu woon ik in VenhuizenDat park is ook mijn speeltuin en ik loop regelmatig op de dijk richting Venhuizen.
Dan zal ik volgende keer zwaaienquote:Op woensdag 12 november 2014 18:41 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
We waren elkaar al eens tegengekomen in je klustopic.Dat park is ook mijn speeltuin en ik loop regelmatig op de dijk richting Venhuizen.
met een koekje![]()
Vandaag coopertest gedaan, braaf volgens schema van endo. Supertevreden met het resultaat, 2,68 kilometer, 190 meer dan vorige record! Nu heeft endo wel de rest van m'n schema bijgesteld, dus moet ik al m'n duurloopjes 20 seconde/km sneller gaan lopen![]()
bekertjes
![]()
![]()
Nou net op de laatste kilometers waar ik versnellen wil, kom ik achter een stel fietsers op het fietspad die mij er niet langs wouden laten gaan, nou dan krijg je toch wel de jeuk hoorquote:Op woensdag 12 november 2014 18:38 schreef Murmeli het volgende:
Beter zo, koffielepellekker hobbelen weer!
HDled, je kunt je gewoon ook minder druk maken om het verkeer. Dan heb je er ook geen last van![]()
![]()
ik weet niet of ze domweg schoenen verkopen maar volgens mij is Runnersworld alijd nog een commerciele instelling die geld wil verdienenquote:Op woensdag 12 november 2014 18:04 schreef koffielepel het volgende:
Overigens zouden ze dat vanuit runnersworld ook wat mij betreft wel mogen adviseren bij blessures ipv domweg nieuwe schoenen te verkopen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
In RW Delft staan 9 van de 10 keer AV coaches en mijn fysio. Slecht advies zal ik er dus niet snel krijgen, dat commerciele valt best meeMaar natuurlijk, het blijft een winkel
(en is franchise, dus de kwaliteit van de service wisselt per filiaal)
![]()
"aanbieding" van marathonfoto, 3 downloads van Berlijn voor de prijs van 1...
Nog steeds duur, maar niet meer belachelijk duurMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
daar gaat het zelfde bij op als bij RWquote:Op woensdag 12 november 2014 19:12 schreef Guard het volgende:
"aanbieding" van marathonfoto, 3 downloads van Berlijn voor de prijs van 1...
Nog steeds duur, maar niet meer belachelijk duur
Ik zal het in de gaten houdenquote:Op woensdag 12 november 2014 18:42 schreef koffielepel het volgende:
[..]
Dan zal ik volgende keer zwaaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Yup, Maar ze proberen wel heel veel geld te verdienen, misschien moet ik maar andelen RW en marathonfoto gaan kopenquote:Op woensdag 12 november 2014 19:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
daar gaat het zelfde bij op als bij RW
op het moment dat je dat beseft ben je meestal al te laatquote:Op woensdag 12 november 2014 19:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Yup, Maar ze proberen wel heel veel geld te verdienen, misschien moet ik maar andelen RW en marathonfoto gaan kopen
Leuk! Ik wil ook al heel lang mijn cooperresultaat verbeteren maar het komt nooit uit met al die lange afstandswedstrijdenquote:Op woensdag 12 november 2014 18:45 schreef TMan het volgende:
Vandaag coopertest gedaan, braaf volgens schema van endo. Supertevreden met het resultaat, 2,68 kilometer, 190 meer dan vorige record! Nu heeft endo wel de rest van m'n schema bijgesteld, dus moet ik al m'n duurloopjes 20 seconde/km sneller gaan lopen![]()
bekertjes
Ach, je kan best een keer 12 minuutjes missenquote:Op woensdag 12 november 2014 19:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Leuk! Ik wil ook al heel lang mijn cooperresultaat verbeteren maar het komt nooit uit met al die lange afstandswedstrijden.
![]()
Ja, eerst zondag maar eens knallen en dan 2 weken daarna of zo zou het wel moeten kunnenquote:Op woensdag 12 november 2014 19:42 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ach, je kan best een keer 12 minuutjes missen.
Maar ik kan ook weer niet te lang freewheelen, in december moet ik toch maar eens een schema gaan maken voor de 25 en 30 kms van begin 2015
Stiekem ben ik ook niet zo goed in zonder wedstrijdprikkel 3km lang mezelf pushenMaar misschien, als ik naar de AV trainingen blijf gaan, komt het daar wel een keer aan bod.
Ik moet ook nog een metertje verder zien te komen met de cooper
Ik heb geen high tech apps waarbij ik mijn schoen kan invoeren, dus ook geen idee hoeveel ik erop gelopen heb.
Had mijn schoenen maar een jaar, maar de zolen waren al behoorlijk afgesleten. Daar keek ik pas naar toen ik mijn voet overbelast had.![]()
Ik ben benieuwd hoe het zondag gaat, mijn voet houdt het wel vol, maar op mijn nieuwe schoenen loop ik zo anders dat ik geen idee heb hoe hard ik ga. Volgens mij start ik telkens te snel en raak ik buiten adem.
Wat betreft trainen voor de 7H; ik heb zaterdag een duurloop van 2 uur gedaan (ging kut), maandag een intervaltraining en morgen ook nog een intervaltraining. Dan twee dagen rust, veel drinken en niet meer op hoge hakken lopen.![]()
![]()
Een veteraanquote:Op woensdag 12 november 2014 19:56 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen 7H koorts. Het is mijn 4e keer. Overigens maak ik me nooit druk om wedstrijden.![]()
![]()
Ja, YUR, wil je mij bij de 7km zetten?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Keer een tempoloop vervangen door cooper? Van die twaalf minuten hoef je geen twee weken te herstellen lijkt me.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Leuk! Ik wil ook al heel lang mijn cooperresultaat verbeteren maar het komt nooit uit met al die lange afstandswedstrijden![]()
Wat doen jullie dit weekend aan?
Ik ga maar even een wasje draaien, dan heb ik nog wat keus.
Sowieso tubes, en misschien mijn Nathan Trail Mix belt.
Korte broek, weet nog niet of het een tight of fladderbroekje wordt, en T-shirtje.![]()
oplettende lezers weten dat cooper geen runner is maar een joggerquote:Op woensdag 12 november 2014 20:09 schreef TMan het volgende:
[..]
Keer een tempoloop vervangen door cooper? Van die twaalf minuten hoef je geen twee weken te herstellen lijkt me.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja maar ik heb dus al eeuwen geen tempoloop gedaanquote:Op woensdag 12 november 2014 20:09 schreef TMan het volgende:
[..]
Keer een tempoloop vervangen door cooper? Van die twaalf minuten hoef je geen twee weken te herstellen lijkt me.![]()
Ach we zien wel.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
*boks*quote:Op woensdag 12 november 2014 19:56 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen 7H koorts. Het is mijn 4e keer. Overigens maak ik me nooit druk om wedstrijden.
ik moet zeggen dat ik gelukkig ook weinig last heb van wedstrijdzenuwen.
Ik ga van mijn eigen kunnen uit en zie wel waar het schip strandt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Waarom dan ?quote:Op woensdag 12 november 2014 20:33 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik heb altijd last van wedstrijdzenuwen![]()
Zin in zondag!![]()
Ik loop de 7hl niet. Dus lekker trainen, za-ma-vandaag. De benen voelen wel wat moe nu, totaal toch een km of 36.
Maar stiekem toch wel jammer, 7hl is tof! Zondagavond mooi jullie verslagen lezen!![]()
Ik ga jullie alvast succes wensen voor zaterdag en zondag (ook voor streamnl, met zijn rondjes om de plas).
Ik ga lekker op warmtestage om me voor te bereiden op mijn volgende wedstrijd
Fijne vakantie!quote:Op woensdag 12 november 2014 21:01 schreef Guard het volgende:
Ik ga jullie alvast succes wensen voor zaterdag en zondag (ook voor streamnl, met zijn rondjes om de plas).
Ik ga lekker op warmtestage om me voor te bereiden op mijn volgende wedstrijd![]()
Fijne vakantie Guard!quote:Op woensdag 12 november 2014 21:01 schreef Guard het volgende:
Ik ga lekker op warmtestage om me voor te bereiden op mijn volgende wedstrijd"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Veel plezier daarquote:Op woensdag 12 november 2014 21:01 schreef Guard het volgende:
Ik ga lekker op warmtestage om me voor te bereiden op mijn volgende wedstrijd![]()
![]()
Damn, echt helemaal per ongeluk kom ik erachter dat de inschrijving van de Meeuwen & Makrelenloop 10 min geleden opendeEn die is echt takkiessnel vol altijd!
Mijn meneer mag extra blij met me zijn
Zelf pas ik. 10EM strand brrrr![]()
![]()
Hier ook geluktquote:Op woensdag 12 november 2014 21:42 schreef Quoi het volgende:
Damn, echt helemaal per ongeluk kom ik erachter dat de inschrijving van de Meeuwen & Makrelenloop 10 min geleden opendeEn die is echt takkiessnel vol altijd!
Mijn meneer mag extra blij met me zijn
Zelf pas ik. 10EM strand brrrr
Gupperd, ik heb je in de OP verplaatstF means you're fucked![]()
Thanks!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
En ik me maar afvragen waar die spierpijn in mijn armen en buikspieren vandaan komt......
Gister deden we 5 rondes met loopscholing. Na elke ronde 3 x opdrukken. 15 x de grond gekust dus (I wish..)Vond het echt superleuk en heb me dus lekker uitgesloofd
met spierpijntjes tot gevolg
![]()
![]()
Met interne hartslagmeter?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:57 schreef HDLed het volgende:
TomTom Multi-Sport - GPS Sporthorloge besteld
Mijn buurman - werkzaam bij TomTom - heeft die voor ¤250 aangeschaft "voor wie 'm wil"Winkelwaarde ca ¤395. Mooie dingen daar hoor
![]()
![]()
Met ingebouwde hartslagmeter is de Cardioquote:Op woensdag 12 november 2014 22:02 schreef Quoi het volgende:
[..]
Met interne hartslagmeter?
Mijn buurman - werkzaam bij TomTom - heeft die voor ¤250 aangeschaft "voor wie 'm wil"Winkelwaarde ca ¤395. Mooie dingen daar hoor
deze was ietsjes goedkoper haha hartslagmeter komt later
![]()
![]()
Je hebt een multisport met en zonder hartslagmeter, vandaar de vraag. Veel plezier ermee iig!quote:Op woensdag 12 november 2014 22:05 schreef HDLed het volgende:
[..]
Met ingebouwde hartslagmeter is de Cardiodeze was ietsjes goedkoper haha hartslagmeter komt later
![]()
![]()
Vooral verwachtingen van mezelfquote:en ik vind het gewoon altijd erg leuk! Zelfs voor een 5k kan ik nog veel zenuwen hebben. Maar is bij mij gelukkig wel altijd gezonde spanning. Al slaap ik af en toe nog wel slecht de nacht ervoor. Maar daar heb ik gelukkig niet veel last van.
![]()
Oke, ik moet nu echt even rust nemen. Rondje ging op zich prima maar benen blijven zeuren
Ohja je hebt gelijkquote:Op woensdag 12 november 2014 22:15 schreef Quoi het volgende:
[..]
Je hebt een multisport met en zonder hartslagmeter, vandaar de vraag. Veel plezier ermee iig!en dankje
![]()
![]()
Enige opluchting hier. Ik ben vrijdag, zaterdag, zondag en maandag met flinke hoge(!) rugpijn wakker geworden en slecht geslapen. Vannacht als experiment maar eens op een hard, dun en oncomfortabel matras geslapen en het lijkt allemaal een stuk beter te gaan.![]()
![]()
Fijne vakantie Guard!quote:Op woensdag 12 november 2014 21:01 schreef Guard het volgende:
Ik ga lekker op warmtestage om me voor te bereiden op mijn volgende wedstrijd
Ik heb gisteren het startnummer voor de Zevenheuvelenloop van een loopmaatje overgenomen en heb me nu officieel ingeschreven.Weinig aan voorbereiding kunnen doen behalve een 15km-loopje anderhalve week geleden. Daarna nog een paar keer 5km kunnen lopen en daarbij zo veel mogelijk viaducten meegepikt. Eigenlijk is dat genoeg voorbereiding hoe ik het nu bekijk. We zullen zien, ben heel benieuwd hoe de loop is, heb er al zo veel positieve verhalen over gehoord. Vind het ook wel eens geinig om met een andere naam te hobbelen.
![]()
De echte, echte bikkels lopen de Polar Circle marathon.quote:![]()
De Big Five marathon lijkt me wel wat gevaarlijk. De Great Wall marathon zou ik nog wel kunnen doen.![]()
echte bikkels lopen de Tahoe200!quote:Op woensdag 12 november 2014 22:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
De echte, echte bikkels lopen de Polar Circle marathon.![]()
De Big Five marathon lijkt me wel wat gevaarlijk. De Great Wall marathon zou ik nog wel kunnen doen.
Maar de Petra Marathon lijkt me even goed een leuk evenement!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Pff.. 160km. Dat is les 22 van Evy ofzo?quote:Op woensdag 12 november 2014 22:52 schreef Jero_nimo het volgende:
Echte bikkels lopen de Barkley Marathon.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
dat zijn geen bikkels, dat zijn idioten..quote:Op woensdag 12 november 2014 22:52 schreef Jero_nimo het volgende:
Echte bikkels lopen de Barkley Marathon.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo, mijn waarschijnlijk laatste training voor zondag afgeraffeld, nog even in de kantine genoten van een puike voetbalwedstrijd en dan snel naar huis om me in te kunnen schrijven voor de Internationale Meeuwen Makrelen Loop. Maar het is gelukt, ik ben er ook dit jaar weer bij voor 10 mijl strand en erwtensoep met gebakken vis erna![]()
![]()
Gezonde spanning is niks mis mee, ga je beter van lopen ookquote:Op woensdag 12 november 2014 22:15 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Vooral verwachtingen van mezelfen ik vind het gewoon altijd erg leuk! Zelfs voor een 5k kan ik nog veel zenuwen hebben. Maar is bij mij gelukkig wel altijd gezonde spanning. Al slaap ik af en toe nog wel slecht de nacht ervoor. Maar daar heb ik gelukkig niet veel last van.
![]()
![]()
Ynske
![]()
Bedankt voor de zon...![]()
Heerlijk gelopen. Deden ook een sprintje, ik vloog
Wist niet dat ik zo snel konToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
quote:Op woensdag 12 november 2014 23:07 schreef Ynske het volgende:
Wist niet dat ik zo snel kon![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 november 2014 22:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat zijn geen bikkels, dat zijn idioten..![]()
![]()
Nederlander op de Barkley, van MST;
http://www.mudsweattrails.nl/Barkley_100_2014
http://www.mudsweattrails.nl/barkleymarathons![]()
Lekker hoor!quote:Op woensdag 12 november 2014 23:07 schreef Ynske het volgende:
Wist niet dat ik zo snel konVliegen is altijd leuk!
![]()
Moet zeggen dat ik die Barkley nou juist verre van een trail, of überhaupt een run (met een gemiddelde van 2km/uur), vind. Een trail moet gaan om het genieten van de natuur. Daar is hier absoluut geen sprake van. Ik zou het eerder een extreme, fundamentalistische survivaltocht noemen.
Wel intrigerend. Die boeken.![]()
![]()
Goe-hoed!quote:Op woensdag 12 november 2014 23:07 schreef Ynske het volgende:
Wist niet dat ik zo snel kon![]()
![]()
65 minuten keuvelendat was de laatste training voor de 7^^. Relaxed.
Nieuwe schoenen zijn sinds vanavond een stuk dichterbij... Financieel, iig
Dus YUR, ik ga binnenkort eens naar jouw stamkroeg
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
The race that eats its young....quote:Op woensdag 12 november 2014 23:31 schreef wyccie het volgende:
Moet zeggen dat ik die Barkley nou juist verre van een trail, of überhaupt een run (met een gemiddelde van 2km/uur), vind. Een trail moet gaan om het genieten van de natuur. Daar is hier absoluut geen sprake van. Ik zou het eerder een extreme, fundamentalistische survivaltocht noemen.
Wel intrigerend. Die boeken.
zegt genoeg!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op woensdag 12 november 2014 22:22 schreef wyccie het volgende:
Hier ook ingeschreven voor de Meeuwen Makrelenloop.Ik ben zo vrij geweest om jullie toe te voegen aan de OPquote:Op woensdag 12 november 2014 23:00 schreef Mr.B. het volgende:
Zo, mijn waarschijnlijk laatste training voor zondag afgeraffeld, nog even in de kantine genoten van een puike voetbalwedstrijd en dan snel naar huis om me in te kunnen schrijven voor de Internationale Meeuwen Makrelen Loop. Maar het is gelukt, ik ben er ook dit jaar weer bij voor 10 mijl strand en erwtensoep met gebakken vis ernaF means you're fucked![]()
Ik ga morgen ff langsquote:Op woensdag 12 november 2014 23:58 schreef Yuki het volgende:
65 minuten keuvelendat was de laatste training voor de 7^^. Relaxed.
Nieuwe schoenen zijn sinds vanavond een stuk dichterbij... Financieel, iig
Dus YUR, ik ga binnenkort eens naar jouw stamkroeg
Ynske
![]()
Bedankt voor de zon...![]()
Thnx all!
Ow, en spierpijn
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Zou je deze er dan ook nog bij kunnen zetten?quote:
1
2[b]7 december 2014 - [url=http://acwaterland.nl/twiskemolenloop/introductie-twiskemolenloop]Twiskemolenloop (Landsmeer)[/url][/b]
[*] Devv - HM![]()
Donequote:Op donderdag 13 november 2014 08:51 schreef Devv het volgende:
[..]
Zou je deze er dan ook nog bij kunnen zetten?
[ code verwijderd ]
Heb je nog een mooie streeftijd?F means you're fucked![]()
hechtingen er vandaag uit, kijken of we het zaterdag nog een keer over kunnen doen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Bedanktquote:Op donderdag 13 november 2014 08:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Done
Heb je nog een mooie streeftijd?. Ik was niet echt tevreden over mijn eerste halve marathon dus die wil ik sowieso verbeteren. Ik liep in Amsterdam 1:52:16 en ik weet gewoon dat ik beter kan. Dus alles onder de 1:50:00 is mooi meegenomen.
![]()
Je hebt een open-hoofd-fetisj? Nu de andere kant?quote:Op donderdag 13 november 2014 09:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
hechtingen er vandaag uit, kijken of we het zaterdag nog een keer over kunnen doen![]()
![]()
mooi realistisch streven Devv, veel succes!quote:Op donderdag 13 november 2014 09:09 schreef Devv het volgende:
[..]
Bedankt. Ik was niet echt tevreden over mijn eerste halve marathon dus die wil ik sowieso verbeteren. Ik liep in Amsterdam 1:52:16 en ik weet gewoon dat ik beter kan. Dus alles onder de 1:50:00 is mooi meegenomen.
Ik ben weer goedgekeurd door de fysioalle pijntjes zijn over, hij vindt mijn tijden mooi met rennen en heeft vertrouwen in mij. Ik heb een schema gekregen tot aan de Keiloop in Meddo op 28 december, 10km (jeej ik mag van 'm zelfs 10 doen, toen ik net bij de fysio kwam vond hij dat ik maar 5 moest doen. Ik ben vooruit gegaan!) dus ik ben ontzettend benieuwd wat het gaat worden.
![]()
Even een vraagje.. ik heb na het hardlopen laatst nergens last van gehad maar vandaag (terwijl ik eigenlijk vanavond "moet" lopen) heb ik ineens last van mn beide schenen voelt echt als spierpijn en ik ben net als iedereen als de dood voor een blessure.. maar gewoon rust houden of is dit gewoon spierstijfheid van mn training..![]()
Klinkt goed, veel succes!quote:Op donderdag 13 november 2014 09:09 schreef Devv het volgende:
[..]
Bedankt. Ik was niet echt tevreden over mijn eerste halve marathon dus die wil ik sowieso verbeteren. Ik liep in Amsterdam 1:52:16 en ik weet gewoon dat ik beter kan. Dus alles onder de 1:50:00 is mooi meegenomen.
quote:Op donderdag 13 november 2014 09:11 schreef Lizan het volgende:
Ik ben weer goedgekeurd door de fysioalle pijntjes zijn over, hij vindt mijn tijden mooi met rennen en heeft vertrouwen in mij. Ik heb een schema gekregen tot aan de Keiloop in Meddo op 28 december, 10km (jeej ik mag van 'm zelfs 10 doen, toen ik net bij de fysio kwam vond hij dat ik maar 5 moest doen. Ik ben vooruit gegaan!) dus ik ben ontzettend benieuwd wat het gaat worden.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik heb mezelf maar op de reservelijst gezetquote:Op donderdag 13 november 2014 07:44 schreef YUR het volgende:
[..]
[..]
Ik ben zo vrij geweest om jullie toe te voegen aan de OP
Trek eens aan mijn vinger?
Vanaf 1 december gaan mijn benen en ik een stuk betere conditie krijgen![]()
Vanaf dan een uur woon-werk-fietsen per dag, 4 dagen in de weekVandaag arbeidsvoorwaardengesprek en een prachtig weertje om de fietstocht uit te proberen
![]()
![]()
Vandaag een mooi weertje om naar het Haagse te rijdenMet de auto dan, niet met de fiets.
Energietechnisch lijkt het weer wat beter te gaan, dus als het aan mij ligt ga ik gewoon weer trainen vanavond![]()
![]()
Hey, succes jij!quote:Op donderdag 13 november 2014 10:42 schreef hatsaflats het volgende:
Vandaag een mooi weertje om naar het Haagse te rijdenMet de auto dan, niet met de fiets.
Energietechnisch lijkt het weer wat beter te gaan, dus als het aan mij ligt ga ik gewoon weer trainen vanavond![]()
![]()
Het is weer een topweertje jaWat nou gure, grijze herfst
![]()
Het wordt nog een opgave niet te gaan vandaag..![]()
quote:Op woensdag 12 november 2014 18:04 schreef koffielepel het volgende:
Ik heb al bijna een jaar last van een peesaanhechting onder mijn knie.Bekende klachten, ik heb hetzelfde.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:15 schreef koffielepel het volgende:
Die hebben bij mij runnersknee gediagnostiseerd en daar een bijpassende knieband voor verkocht
Gelukkig is één van onze looptrainers ook fysiotherapeut en hij adviseerde een patellabandje. Ik heb deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werkt prima moet ik zeggen, ik gebruik hem nu al een tijdje. De laatste tijd weer af en toe zonder gelopen en ik merk dat de klachten weer wat toenemen. Dus weer wat vaker omdoen en langzaam af proberen te bouwen. Ik doe verder geen oefeningen, zou misschien wel goed zijn. Welke doe jij?
Bij mijn weten beschrijf jij trouwens een jumpers knee, oftewel last van de patella. Een runners knee voel je aan de buitenkant van de knie.
Zie ook runners knee en jumers knee.![]()
Ik wilde al zeggen. Patellabandje doet niks voor een lopersknie.
Ik ben trouwens ook weer genezen verklaard door de prikkert gisteren.
Dat wist ik al wel maar een bevestiging is altijd goed.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ben dus niet de enige met knieproblemen.
Gisteravond toch nog een rondje kunnen maken.
Gaat laatste tijd niet van harte dus maar eens kijken om schema en oefening anders in te delen.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
OK, dan moet ik daar nog eens goed naar kijken dan...quote:Op woensdag 12 november 2014 17:19 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik kan hem gewoon editen nadat hij automatisch gesynct is hoor. Geen problemen mee.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Heerlijk 6km interval (8x 400p200) gelopen vanochtend met de zon in het gezichtHet was heel eerlijk gezegd te warm voor een tight, maar dat mocht de pret niet drukken! Al had voor mij bij set 6 en 7 de 200 wel wat langer mogen zijn, toen was het echt even doorbijten.
Komend weekend voor het eerst een 10km training pakken. Ben heel benieuwd wat ik daar van ga vinden, tot nu toe is 8,5km de langste afstand die ik in training gelopen heb. Heb in ieder geval een mooie route uitgestippeld, die op het oog geen 10km lijkt, dus mentaal sta ik al 1-0 voor
https://www.endomondo.com/workouts/437065204'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
één groot dreamteam
Aan de ene kant wel blij mee, denk niet dat die trainer het had leuk gevonden dat ik de Sallandtrail 75km loop en in de buurt van Rotterdam de Stormbaas heb
Oh stormbaas is 6 dagen na de marathon, nou ja, geluk voor mezelf dan![]()
![]()
Het chiazaad is trouwens erg goedkoop bij Big Bazaar. 200 gram voor 2,50 oid. Bakje meegenomen![]()
Daarom hoef ik ook niet in het dreamteam![]()
![]()
Gisteren getraind, als één van de weinigen in korte tight. Ik had wel een heel dun shirt met lange mouwen onder mijn shirt aan, achteraf twijfel ik of het echt nodig was. Misschien ook maar eens kijken naar van die losse mouwen...
De training was lekker pittig. Na het inlopen, rekken en strekken en loopscholing het hoofdprogramma:
Met een stevig tempo de brug op, langzaam naar beneden aan de andere kant, onderaan keren en hetzelfde programma nogmaals. Onderaan een rondje op laag tempo en dan weer de brug op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was ook gewoon nog lekker weer gister. Liep ook in kort-kort als een van de weinige op de club. Wel een jasje mee, maar die was al overbodig en heb ik maar omgebonden.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:19 schreef McTwente het volgende:
als één van de weinigen in korte tight.Trek eens aan mijn vinger?
* Arquero laat ook even zijn neus zien
Loop nog wel, maar momenteel erg druk met koop van een huis en ander privé gemekker.
23 december overdracht en daarna klussenDus ergens in januari hoop ik weer tijd over te hebben.
Hopelijk zie ik nog een aantal van jullie bij de 7HL op zondag![]()
![]()
Hey!quote:Op donderdag 13 november 2014 15:51 schreef Arquero het volgende:
* Arquero laat ook even zijn neus zien
Loop nog wel, maar momenteel erg druk met koop van een huis en ander privé gemekker.
23 december overdracht en daarna klussenDus ergens in januari hoop ik weer tijd over te hebben.
Hopelijk zie ik nog een aantal van jullie bij de 7HL op zondag
Succes met alles. Mooie datum voor een nieuwe huis, gefeliciteerd![]()
![]()
Hallo hardlopers![]()
Ik loop zelf niet, want ik rook![]()
![]()
Maar mijn vriend is een liefhebber van hardlopen en doet dit zo'n 4 keer in de week.
Nu wil ik hem graag een kado doen om zijn afstand te meten wat zou ik daar het beste voor kunnen kopen?
Jullie als "kenners" zijn vast beter op de hoogte en wat echt handig is wat daarvoor te gebruiken.
Ik las al in dit topic dat er een TomTom Multi-Sport was aangeschaft (http://www.tomtom.com/nl_(...)gps-watch/dark-grey/)
Zijn er ook nog goedkopere opties? Ik wil wel iets wat makkelijk is in gebruik en voornamelijk om de afstand te meten.Rayen 2½ jaar!![]()
Het grootste cadeau dat je hem kan doen is stoppen met roken (en wellicht zelf beginnen te hardlopen)
Volgens mij wil je (hardloper zijnde) een horloge, waarmee je de route logt (GPS) en de hartslag. Daarmee krijg je automatisch ook tijdens het lopen informatie. Je zit da al snel aan ca. 200 euro volgens mij.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Hoiquote:
Want rokers kunnen niet lopen? Je zult hier toch met een beter excuus moeten komenquote:Iemand die 4 keer in de week loopt is goed serieus bezig, mocht je alleen de afstand willen meten kan je voor een paar euro al een app aanschaffen. Het voordeel van een horloge is juist dat je er een hartslagmeter aan kan hangen en gerichter kan trainen.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:19 schreef TimeJumper het volgende:
Maar mijn vriend is een liefhebber van hardlopen en doet dit zo'n 4 keer in de week.Nu wil ik hem graag een kado doen om zijn afstand te meten wat zou ik daar het beste voor kunnen kopen?Jullie als "kenners" zijn vast beter op de hoogte en wat echt handig is wat daarvoor te gebruiken.Ja die zijn er; als voorbeeld al de tomtom runner maar ook andere merken hebben horloges in de 90~120 euro range. En er zal heus nog wel iets te krijgen zijn wat daar nog onder zit.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:19 schreef TimeJumper het volgende:
Zijn er ook nog goedkopere opties? Ik wil wel iets wat makkelijk is in gebruik en voornamelijk om de afstand te meten.Trek eens aan mijn vinger?
Geen ervaring mee, maar de Polar M400 is een aardig instapmodel (of misschien nog net boven instapmodel prijs):
http://www.sporthorlogece(...)olar-m400-black.htmlNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Er is een goedkopere optie. De ANT+ Wahoo. Volgens mij is dat alleen een hartslagband die je kan gebruiken in combinatie met je smartphone (die dus zelf GPS trackt). Maar heb er geen ervaring mee.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:27 schreef Corniel het volgende:
Het grootste cadeau dat je hem kan doen is stoppen met roken (en wellicht zelf beginnen te hardlopen)
Volgens mij wil je (hardloper zijnde) een horloge, waarmee je de route logt (GPS) en de hartslag. Daarmee krijg je automatisch ook tijdens het lopen informatie. Je zit da al snel aan ca. 200 euro volgens mij.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
vroegah toen je poep nog met een lange oe schreefquote:Op donderdag 13 november 2014 16:37 schreef GlenHighland het volgende:
Er zijn hier periodes geweest dat er op een dergelijke vraag maar één antwoord mogelijk was: GarminTrek eens aan mijn vinger?
Garminquote:Op donderdag 13 november 2014 16:37 schreef GlenHighland het volgende:
Er zijn hier periodes geweest dat er op een dergelijke vraag maar één antwoord mogelijk was: GarminMaar dat is wel aardig aan de prijs
De problemen die mensen hebben gemeld met de Garmin 620 (en de 220?) wat betreft nauwkeurigheid en snelheid en dergelijken doen een merk natuurlijk weinig goeds.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
je kunt maar beter wel gaan lopen, want met een mooi klokje gaat hij nog beter en verder lopen en heeft hij minder tijd voor je.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:19 schreef TimeJumper het volgende:
Hallo hardlopers![]()
Ik loop zelf niet, want ik rook![]()
![]()
Maar mijn vriend is een liefhebber van hardlopen en doet dit zo'n 4 keer in de week.
Nu wil ik hem graag een kado doen om zijn afstand te meten wat zou ik daar het beste voor kunnen kopen?
Jullie als "kenners" zijn vast beter op de hoogte en wat echt handig is wat daarvoor te gebruiken.
Ik las al in dit topic dat er een TomTom Multi-Sport was aangeschaft (http://www.tomtom.com/nl_(...)gps-watch/dark-grey/)
Zijn er ook nog goedkopere opties? Ik wil wel iets wat makkelijk is in gebruik en voornamelijk om de afstand te meten.
tenzij je natuurlijk gezellig samen gaat lopen![]()
![]()
Kan ik me voorstellen. Met mijn FR405 heb ik eigenlijk nooit problemen of GPS F*ckups, maar over de nieuwere modellen hoor ik niet altijd positieve verhalen.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:38 schreef Wolve000 het volgende:
De problemen die mensen hebben gemeld met de Garmin 620 (en de 220?) wat betreft nauwkeurigheid en snelheid en dergelijken doen een merk natuurlijk weinig goeds.![]()
En we pure whey dronken, en spibelts doregen, en... en...quote:Op donderdag 13 november 2014 16:38 schreef CaLeX het volgende:
[..]
vroegah toen je poep nog met een lange oe schreef![]()
![]()
Ben zelf ook erg tevreden over mijn eigen Garmin. Heb de 210. Gekocht voor een hele schappelijke prijs toen de 220 net uit kwam. Prima kwaliteit, wel gewoon nieuw. Niet het nieuwste van het nieuwste, maar al wel merkbaar een aantal jaren nieuwer dan die ik daarvoor had (301).quote:Op donderdag 13 november 2014 16:39 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Met mijn FR405 heb ik eigenlijk nooit problemen of GPS F*ckups, maar over de nieuwere modellen hoor ik niet altijd positieve verhalen.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Wellicht dat het de 620 was waar de meeste problemen mee gemeld werden.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:43 schreef YUR het volgende:
Ik heb geen nog problemen met mijn FR220 ervaren
Weet ook niet hoe het er nu voor staat, wellicht dat ze al wat firmware updates hebben uitgebracht?NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
FR 15 is ook niet zo duur denk ik.
En idd stop met roken, jakkiebah![]()
Wel lief trws dat je de hobby van je vriend support!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Waarom moeten wij ons hier nou weer bemoeien met of iemand stopt met roken of niet.. beetje té paternalistisch voor mij.
Hoewel, door te stoppen spaar je wel snel geld op voor een mooie Garmin
Heb je eigk wel gelijk inquote:Op donderdag 13 november 2014 16:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Waarom moeten wij ons hier nou weer bemoeien met of iemand stopt met roken of niet.. beetje té paternalistisch voor mij.
Hoewel, door te stoppen spaar je wel snel geld op voor een mooie Garmin
Ik ben een beetje een anti roken fundamentalist. Vind het zo zonde voor iemands gezondheid en uiterlijk en geur.
En dan idd de kosten maar dat is persoonlijk. Als je geld zat hebt is dat geen reden om te stoppen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik heb stiekem de polar m400 op mijn dit-ga-ik-ooit-nog-kopen-lijstje staan... maargoed, kijk eens rond op de websites van polar garmin en suunto, dan kun je voor jouw prijsklasse er wel een leuke tussenuit halen denk ik!![]()
Suunto ambit 3
Al zou ik daar nooit het geld aan uitgeven. Denk ik
Daarbij, ik blijf bij garmin want garmin connect
Ik ben heel tevreden met mijn Polar RC3. Deze heeft voor mij meer dan genoeg opties.
Daarvoor ook jaren met een Polar RS200 gelopen, in het tijdperk dat GPS op een horloge nog heel ongebruikelijk was. Wel met footpod om toch afstand en snelheid te kunnen meten...![]()
Het lijkt wel of de Garmin modellen die net uitkomen wat kinderziektes hebben. Bij een volgende release
probeert Garmin daar dan wat aan te doen in meer of mindere mate.
Zelf heb ik de Forerunner 610 met HRM en ook daar was wat mee toen die net uit was. Inmiddels ben ik wel van mening dat alle fabrikanten wel eens wat steekjes laten vallen en dat er dus geen ' safe bet ' is.![]()
Over horloges gesproken![]()
Mijn meneer koopt de TomTom Multisport Cardio van de buurman. Toch fijn dat 'ie daar is gaan werken en personeelskorting krijgt (én voor ons weer een vriendenprijsje rekent)![]()
Ook al ben ik niet zo horlogerig, ik ben heeeeel benieuwd!![]()
![]()
Haha, geef je dat aan je vogel of zo?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:53 schreef Stefanovic83 het volgende:
Het chiazaad is trouwens erg goedkoop bij Big Bazaar. 200 gram voor 2,50 oid. Bakje meegenomen![]()
Daarom hoef ik ook niet in het dreamteam
Mensen die zaden eten.....![]()
![]()
Aardige buurman!quote:Op donderdag 13 november 2014 17:23 schreef Quoi het volgende:
Mijn meneer koopt de TomTom Multisport Cardio van de buurman. Toch fijn dat 'ie daar is gaan werken en personeelskorting krijgt (én voor ons weer een vriendenprijsje rekent)![]()
Ook al ben ik niet zo horlogerig, ik ben heeeeel benieuwd!![]()
![]()
Die heb ik ook! Maar dan zonder Multisport, aangezien ik toch alleen maar hardloopquote:Op donderdag 13 november 2014 17:23 schreef Quoi het volgende:
Ook al ben ik niet zo horlogerig, ik ben heeeeel benieuwd!
En ik ben er heel tevreden over! Het kost even wat, maar dan heb je ook wat!
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Ik heb de 620 en heb er geloof ik nog nooit problemen mee gehad. Ben er erg blij mee. Hij was niet bepaald goedkoop, maar dan heb je ook watquote:Op donderdag 13 november 2014 16:43 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Wellicht dat het de 620 was waar de meeste problemen mee gemeld werden.
Weet ook niet hoe het er nu voor staat, wellicht dat ze al wat firmware updates hebben uitgebracht?![]()
Very nice!quote:Op donderdag 13 november 2014 17:23 schreef Quoi het volgende:
Ook al ben ik niet zo horlogerig, ik ben heeeeel benieuwd!F means you're fucked![]()
Tof. Heb er al veel goede verhalen over gehoord.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:23 schreef Quoi het volgende:
Ook al ben ik niet zo horlogerig, ik ben heeeeel benieuwd!
Als het geldboompje in de tuin het toch eens ging doen....![]()
Ja doei.![]()
Ik heb voorlopig ook geen geldboomquote:Op donderdag 13 november 2014 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tof. Heb er al veel goede verhalen over gehoord.
Als het geldboompje in de tuin het toch eens ging doen....![]()
(maar ga wél morgen naar de kvk)
Ik heb ook eigenlijk genoeg hardloopspulletjes![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:43 schreef YUR het volgende:
Ik heb geen nog problemen met mijn FR220 ervarenIk geloof ook dat er maar weinig mensen in dit topic zijn die ZELF echt problemen hebben met het horloge. Dat dingen slecht bekend komen te staan is omdat er een paar mensen zijn die alle klachtentopics over die horloges uitkammen en dat allemaal hier posten. Maar over de hele linie zijn de meeste mensen gewoon tevreden over elk horloge.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:29 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ik heb de 620 en heb er geloof ik nog nooit problemen mee gehad. Ben er erg blij mee. Hij was niet bepaald goedkoop, maar dan heb je ook wat
Denk ik.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb hem nu net in de handquote:Op donderdag 13 november 2014 17:23 schreef Quoi het volgende:
Ook al ben ik niet zo horlogerig, ik ben heeeeel benieuwd!mooi dingetje, zit nu aan de lader, straks eens even uitvogelen hoe hij werkt
http://imagizer.imageshack.com/img912/6522/hKkFdM.jpg
![]()
je vergeet de kosten voor de belastingbetaler in je rijtje!quote:Op donderdag 13 november 2014 16:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Heb je eigk wel gelijk in
Ik ben een beetje een anti roken fundamentalist. Vind het zo zonde voor iemands gezondheid en uiterlijk en geur.
En dan idd de kosten maar dat is persoonlijk. Als je geld zat hebt is dat geen reden om te stoppen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
dit dus.... ik dacht dat ik geen dingen meer op mijn verlanglijstje had maar af en toe komt ertoch zomaar weer wat voorbij waarvan ik denk "dat moet toch maar op het lijstje"quote:Op donderdag 13 november 2014 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
Als het geldboompje in de tuin het toch eens ging doen....
Je vergeet de lading accijns die er hier op sigaretten zit. Plus dat niet-rokers gemiddeld langer leven, en dus langer AOW en eventuele andere toeslagen krijgen.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je vergeet de kosten voor de belastingbetaler in je rijtje!
Al ben ik nog steeds dolgelukkig dat ik gestopt ben hoor, dat dan weer wel.![]()
Wat hatsa zegt! Ik weet niet wat duurder is voor de belastingbetaler.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je vergeet de kosten voor de belastingbetaler in je rijtje!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
oke, we gaan beetje off topic maar de accijns zijn echt een pleister op de wonden wat betreft de kosten de rokers met zich mee brengen in met name de gezondheidszorg.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wat hatsa zegt! Ik weet niet wat duurder is voor de belastingbetaler.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ah, okquote:Op donderdag 13 november 2014 18:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
oke, we gaan beetje off topic maar de accijns zijn echt een pleister op de wonden wat betreft de kosten de rokers met zich mee brengen in met name de gezondheidszorg.
is het een teken van hardloopverslaving als je the mountain weather forecast om het half uur bekijk om te zien of de training morgen wel door kan gaan??
Ze hebben het in 2011 al eens uitgerekend voor Nederland:quote:Op donderdag 13 november 2014 18:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
oke, we gaan beetje off topic maar de accijns zijn echt een pleister op de wonden wat betreft de kosten de rokers met zich mee brengen in met name de gezondheidszorg.
http://derekenkamer.kro.n(...)everingen/04-03-2011
Inmiddels is de accijns ook weer hoger.
Maar anyway: rennen. Zodat ik langer van m'n AOW kan genieten, en eerder nieuwe knieën nodig heb![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 november 2014 19:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
is het een teken van hardloopverslaving als je the mountain weather forecast om het half uur bekijk om te zien of de training morgen wel door kan gaan??Ja!
probleem is ook nog eens dat het er met het uur niet beter op wordt...quote:
http://www.metservice.com/mountain/fiordland-national-park
in de sneeuw, met een briesje van 80km/uur en een windchill van -7 de Luxmore Ridge oversteken is zelfs in mijn ogen gekkenwerk..
[ Bericht 1% gewijzigd door rechtsedirecte op 13-11-2014 19:28:17 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Over redelijk geprijsd je afstanden bijhouden, is de Garmin Forerunner10 dan geen optie?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op donderdag 13 november 2014 19:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
probleem is ook nog eens dat het er met het uur niet beter op wordt...
http://www.metservice.com/mountain/fiordland-national-park
in de sneeuw, met een briesje van 80km/uur en een windchill van -7 de Luxmore Ridge oversteken is zelfs in mijn ogen gekkenwerk..![]()
Iedere keer als ik stop met roken kom ik vrij snel aan in gewicht.. toegegeven, dingen smaken ook beter en een troostdropje sla ik dan niet af. Maar juist wanneer je probeert af te vallen werkt het juist elkaar tegen. Ok, ik loop lekkerder zonder roken maar ik loop om af te vallen.
Over lopen gesproken, ik heb net met mijn nieuwe camo loopjasje gelopen en dat was best
Overigens, het is eigenlijk een misdaad om met dit lekkere weer niet te gaan lopen, al is het maar een klein stukje!
Ben weer begonnen met lopen op hartslag.. lage hartslag, tempo 2 , uiteindelijk wordt je er vanzelf sneller van. Rustig aan doen tot aan de Monterferlandrun, daar pas knallen. Hoewel, hij schijnt nog 1 van de pittigste van het jaar te zijn hoorde ik
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Kluisie is back!
Qua roken: beter lopen en roken dan alleen roken, maar verder vind ik het een beetje slap overkomen
Maar ja, ik heb dan ook nooit serieus gerookt dus ws begrijp ik er niks van.
Blij dat die verslaving mij nooit gegrepen heeft. Ik zuip alleen![]()
Want dat is gezond
Daar ben ik dan weer wel mee gestopt. Yin yang
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dan draag je iig ook nog wel je steentje bij aan de staatskas. Waar ze dan later weer je levertransplantatie van kunnen betalenquote:Op donderdag 13 november 2014 20:42 schreef Murmeli het volgende:
Kluisie is back!
Qua roken: beter lopen en roken dan alleen roken, maar verder vind ik het een beetje slap overkomen
Maar ja, ik heb dan ook nooit serieus gerookt dus ws begrijp ik er niks van.
Blij dat die verslaving mij nooit gegrepen heeft. Ik zuip alleen![]()
Want dat is gezond![]()
Ontopic: het is wel buitengewoon goed hardloopweer zeg. Ik krijg nog steeds een beetje pijn in m'n pootjes van de baan, maar door lage tempo's gaat het wel wat beter. Enige probleem is dat ik na afloop niet echt het gevoel heb dat ik getraind heb, maargoed. Alles gaat vanzelf weer beter.![]()
Nou, inderdaad zeg. Net training gehad met de club. Twee keer 1-2-3-4 minuten en nog een stukkie in- en uitlopen, in totaal een goeie 10km gedaan. Super lekker weer, erg lekker gelopen, klaar om zondag een stukkie te gaan cruisen in Nijmegen.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:46 schreef De_kluizenaar het volgende:
Overigens, het is eigenlijk een misdaad om met dit lekkere weer niet te gaan lopenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Is die discussie meteen ook opgelostquote:Op donderdag 13 november 2014 21:52 schreef hatsaflats het volgende:
Zwarte Piet heeft ook teveel gerookt, daarom is ie zwart.![]()
![]()
Yur, mag ik in de OP erbij?
1
2[b]16 mei 2014 - [url=http://www.deloopvanleidscherijn.nl/]DeLoopVanLeidscheRijn (Vleuten)[/url][/b]
[*] SEMTEX - HMKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
http://www.deloopvanleids(...)720/pagina/home.html
Halve marathon toegevoegd aan loop van leidsche rijn!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Gedaan!quote:Op donderdag 13 november 2014 22:10 schreef SEMTEX het volgende:
[ code verwijderd ]F means you're fucked![]()
What she saidquote:Op donderdag 13 november 2014 22:14 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.deloopvanleids(...)720/pagina/home.html
Halve marathon toegevoegd aan loop van leidsche rijn!& thanks Yur!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Vanavond even wat anders geprobeerd: rondje lopen (900 meter), 15 push-ups, 3 touwswingovers en dan weer verder. Best lekker en toch nog 6,5 km gelopen!
Bedoeling is om meer op hoge hartslag te trainen (hoog te houden als ik stop met lopen).
Kwam telkens langs de plaatselijke hangbejaarden die vonden dat het me bij de volgende keer een rondje zou gaan kosten, waarop ik ze heb uitgenodigd het volgende rondje dan maar met me mee te lopen. Maar dat deden ze dan wel niet.
Verder was het wel leuk.
https://www.endomondo.com/workouts/437266152/14083692It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Leuk! De start en finish is verplaatst zag ik, kreeg ook de nieuwsbrief vandaagquote:Op donderdag 13 november 2014 22:10 schreef SEMTEX het volgende:
[ code verwijderd ]![]()
Ik denk dat ik weer de 10 ga lopen maar ik kom je in ieder geval aanmoedigen, is voor mij net 2 km fietsen of zo.![]()
Leuk!!quote:Op donderdag 13 november 2014 22:53 schreef Serinde het volgende:
[..]
Leuk! De start en finish is verplaatst zag ik, kreeg ook de nieuwsbrief vandaag![]()
Ik denk dat ik weer de 10 ga lopen maar ik kom je in ieder geval aanmoedigen, is voor mij net 2 km fietsen of zo.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Nu sta ik met 1 loopje in de WLWW.quote:Op donderdag 13 november 2014 07:44 schreef YUR het volgende:
Ik ben zo vrij geweest om jullie toe te voegen aan de OP![]()
Morgen ga ik me ook voor de Leidsche Rijn inschrijven. (Vorig jaar een PR op de 10 gelopen.Vreemd dat ik de nieuwsbrief niet heb gekregen.)
En waarschijnlijk de Rotterdam marathon.![]()
Rotterdam vond ik leuk! Maar ik woon daar dan ookquote:Op donderdag 13 november 2014 23:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nu sta ik met 1 loopje in de WLWW.![]()
Morgen ga ik me ook voor de Leidsche Rijn inschrijven. (Vorig jaar een PR op de 10 gelopen.Vreemd dat ik de nieuwsbrief niet heb gekregen.)
En waarschijnlijk de Rotterdam marathon.
2015 sla ik trouwens over. Heb wat leukers
Ik ben accijnstechnisch zwaar onverantwoord bezig.
Roken heb ik nooit gedaan en ik drink sinds 1 oktober ook al niet meer... wat zal de overheid een hoop inkomsten mislopen zeg.![]()
Maar na de HM begin ik weer met drinken, dus ik zal proberen tijdens de kerst de schade weer een beetje in te halen.![]()
![]()
Het stond al in de WLWW maar ik heb mij nu ook echt ingeschreven voor de halve van Egmond. Ik wil toch eigenlijk nog een aantal halve gelopen hebben als voorbereiding op Parijs dus misschien pak ik Linschoten ook nog wel mee.
Je moet op zijn tijd best kunnen zondigen. Het is meer overdaad wat schadelijk kan zijn. Dus als je verder gezond leeft en beweegt, moet dat biertje gewoon kunnenquote:Op vrijdag 14 november 2014 09:03 schreef McTwente het volgende:
[..]
Maar na de HM begin ik weer met drinken, dus ik zal proberen tijdens de kerst de schade weer een beetje in te halen..
![]()
Je kan inderdaad niet vroeg genoeg beginnen met indoctrineren. Wanneer gaat zijn schema beginnen voor een wereldrecord?quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:30 schreef YUR het volgende:
Vanmiddag met zoon in de hardloopbuggy lekker hardlopen naar RW![]()
Mee eens hoor. In mijn vorige hardloopleven (zo'n 10 jaar geleden) dronk ik ook gewoon in de aanloop van de HM. Sterker nog, het is meer dan eens voorgekomen dat ik uitging tot een uur of 6 en de volgende morgen om 11 uur weer aan de start stond voor een 10 of 15 km. Ik geloof niet dat ik dat nu nog zou trekken...quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:11 schreef Devv het volgende:
Het stond al in de WLWW maar ik heb mij nu ook echt ingeschreven voor de halve van Egmond. Ik wil toch eigenlijk nog een aantal halve gelopen hebben als voorbereiding op Parijs dus misschien pak ik Linschoten ook nog wel mee.
[..]
Je moet op zijn tijd best kunnen zondigen. Het is meer overdaad wat schadelijk kan zijn. Dus als je verder gezond leeft en beweegt, moet dat biertje gewoon kunnen.
Nu ben ik eens als experiment gestopt met drinken. Als het bevalt doe ik dat de volgende keer misschien wel weer, anders niet. Met de hoeveelheid alcohol die ik normaal drink, zal het effect ook niet heel erg groot zijn.![]()
Beginnen? We zijn al ruim een jaar bezig!quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:24 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Je kan inderdaad niet vroeg genoeg beginnen met indoctrineren. Wanneer gaat zijn schema beginnen voor een wereldrecord?F means you're fucked![]()
Ik vond hem er bij de Laan van Meerdervoortloop inderdaad al zo afgetraind uitzien!quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Beginnen? We zijn al ruim een jaar bezig!![]()
Hij ligt nu ook weer te planken...niet te houden!quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:30 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ik vond hem er bij de Laan van Meerdervoortloop inderdaad al zo afgetraind uitzien!F means you're fucked![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Hij ligt nu ook weer te planken...niet te houden!
Wat een lastig kind ookquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Hij ligt nu ook weer te planken...niet te houden!
Mag mijn afstand bij Groet uit Schoorl van HM naar 10 km? Het is netjes(!) geregeld door de organisatie.![]()
Coolquote:Op vrijdag 14 november 2014 09:30 schreef YUR het volgende:
Vanmiddag met zoon in de hardloopbuggy lekker hardlopen naar RWIk hoop dat ik vanmiddag ook nog ff met dochter in de buggy een rondje kan lopen
De dag loopt echter wel eens anders dan gepland met een kind...![]()
![]()
Dat valt hier best mee eigenlijkquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:01 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
CoolIk hoop dat ik vanmiddag ook nog ff met dochter in de buggy een rondje kan lopen
De dag loopt echter wel eens anders dan gepland met een kind...
Ik ben mijn meneer ervan aan het overtuigen dat het 'rood' van zijn TomTom Multisport Cardio (what's in a name?) toch echt roze isEn dat dat gewoon niet kán! Bij mij daarentegen
![]()
![]()
Een echte man kan roze dragenquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:42 schreef Quoi het volgende:
Ik ben mijn meneer ervan aan het overtuigen dat het 'rood' van zijn TomTom Multisport Cardio (what's in a name?) toch echt roze isEn dat dat gewoon niet kán! Bij mij daarentegen
Als vrouw heb je nog 1 dreigmiddel. Maar wel zorgvuldig inzettenquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:44 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik vrees ook dat ik weinig succes zal hebben. Lastig te overtuigen typje
Bij mij is het rode van mijn TomTom Cardio Runner wel écht rood anders hoorquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:42 schreef Quoi het volgende:
Donequote:Op vrijdag 14 november 2014 11:47 schreef thelaudprince het volgende:
niks mis met roze !
mag ik bij de jules unlimited loop op 14 december naar 10k please ??F means you're fucked![]()
Boooooooohquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als vrouw heb je nog 1 dreigmiddel. Maar wel zorgvuldig inzetten
Mehh. Zoveel is me zo'n horloge ook weer niet waardquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als vrouw heb je nog 1 dreigmiddel. Maar wel zorgvuldig inzetten
Oh echt, kijk toch echt maar eens goed. Donkerrozequote:Op vrijdag 14 november 2014 11:49 schreef trolley het volgende:
[..]
Bij mij is het rode van mijn TomTom Cardio Runner wel écht rood anders hoor![]()
![]()
![]()
Jaarafrekening eneco binnen. Binnenkort even voor nieuwe schoenen kijken
Hopenlijk krijg ik dan eindelijk m'n scheenblessure weer onder controle.![]()
Roodquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:55 schreef Quoi het volgende:
[..]
Oh echt, kijk toch echt maar eens goed. Donkerroze![]()
Wat was ook alweer de website waarbij je vergelijkbare schoenen bij je eigen schoenen kon zoeken?
-edit- runnersworld
[ Bericht 11% gewijzigd door Swetsenegger op 14-11-2014 12:38:21 ]![]()
Ik vind dat je gelijk hebt!! Aanhouder wint :pquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:42 schreef Quoi het volgende:
![]()
Ga jij in 2016 samen met mij de marathon in Rotterdam lopen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:31 schreef _Peach_ het volgende:
[..]
Ik vind dat je gelijk hebt!! Aanhouder wint :p
Uhhh, als de trainingen/tijd en de beentjes het toelaten wel!quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ga jij in 2016 samen met mij de marathon in Rotterdam lopen?al denk ik dat 2017 / 2018 een meer realistisch doel is :p
Maar voorlopig maar even focussen op de 10 km, anders duurt het me veel te lang voordat ik een doel bereikt heb
[ Bericht 3% gewijzigd door _Peach_ op 14-11-2014 14:08:23 ]![]()
Heb je een linkje?quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat was ook alweer de website waarbij je vergelijkbare schoenen bij je eigen schoenen kon zoeken?
-edit- runnersworldIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zo. Op de valreep nog even nieuwe Bibbits gehaald bij de Run2Day, nadat ik er tijdens de Kustmarathon ééntje was verloren bij het mezelf tussen de golfbrekerspalen wurmen op het strand bij Zoutelande.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
_Peach_ en ik willen graag in het WLWW lijstje bij de Marathon van Rotterdam op 12 april 2015. Allebei voor de 10,5km (OVB)
http://www.runnersworld.c(...)=115006&model=151836quote:
bijvoorbeeld (shoes like mine -> new balance 860v3)![]()
Hmm ik vind dat toch lastig om daar de zinnige informatie uit te halenquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://www.runnersworld.c(...)=115006&model=151836
bijvoorbeeld (shoes like mine -> new balance 860v3)Toch maar weer naar de winkel
Wel grappig dat in dat linkje bij 'shoe advisor' mijn huidige schoenen als beste advies naar voren komen(de nieuwere versie bovenaan, de oudere (mijn) versie iets naar onder).
Scheelt moeilijke zoektochten naar nieuwe schoenenDat worden gewoon weer dezelfde
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Muh, de andere schoenen die veul lekkerder zaten en die nabesteld moesten worden in mijn maat..komen in december pas. Boe.
![]()
Dat gaan jullie gewoon halen dus geen twijfels.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:24 schreef Maraca het volgende:
_Peach_ en ik willen graag in het WLWW lijstje bij de Marathon van Rotterdam op 12 april 2015. Allebei voor de 10,5km (OVB)![]()
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 14 november 2014 14:55 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat gaan jullie gewoon halen dus geen twijfels.We hebben afgesproken aan het einde van het jaar eens te inventariseren hoe we ervoor staan
Wie wilde de Garmin 920 ook alweer kopen? Zwabber?
Staat me vaag iets bij van in het buitenland bestellen omdat hij hier voorlopig nog niet leverbaar zou zijn. Of vergis ik me nou?
Hoe dan ook, ik zag op de fb van Runnersworld Amersfoort dat ze hem daar hebben. In beide kleuren. Dus dat zal ongetwijfeld ook voor de andere vestigingen gelden....![]()
Het is al bijna december!quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:35 schreef GotC het volgende:
Muh, de andere schoenen die veul lekkerder zaten en die nabesteld moesten worden in mijn maat..komen in december pas. Boe.
En dat terwijl het jaar nog maar zo kort bezig lijkt te zijn...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Voor de Enschede lopers op 19 april 2015, de starttijden zijn weer gewijzigd:
HumanCaptialCare Marathon 10.00 uur
In Het Veld Halve Marathon 12.30 uur
OCON Sport CityRUN (10 km) 10.20 uur
Menzis FitRUN (5 km) 13.00 uur![]()
Halve marathon was eerst 11:30 uur toch? ideaal kan ik nog wat langer wachten, (ik ben niet zo'n ochtend loperquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:25 schreef McTwente het volgende:
Voor de Enschede lopers op 19 april 2015, de starttijden zijn weer gewijzigd:
HumanCaptialCare Marathon 10.00 uur
In Het Veld Halve Marathon 12.30 uur
OCON Sport CityRUN (10 km) 10.20 uur
Menzis FitRUN (5 km) 13.00 uur)
![]()
Zondag 7-heuvelen. Al ruim 1.5 week niet meer gelopen, dus moet maar zien hoe het zal gaan. Zit er nog aan te denken om straks nog een klein rondje te lopen, gewoon om nog maar iets te doen...![]()
Zo maar eens een tempo loopje doen. Voor het eerst met horloge, zou wel iets anders zijn mijn streeftijd aanhouden ipv op gevoel lopen en thuis op mijn telefoon bekijken hoe ik gelopen heb!![]()
Wat was ook al weer die site waar je mp3's op bpm kunt zoeken? Heb net mijn pc opgeschoond en nu kan ik het niet meer terugvinden... handig![]()
![]()
Ik ben mij al een paar dagen aan het opladen. Morgen nog even de reserves goed aanvullen en dan zondag knallen.
![]()
Lekker door de stad gedenderd achter de buggy. Mini heeft er weer bijna 15km bij voor de challenge!F means you're fucked![]()
Die mini komt er welquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:28 schreef YUR het volgende:
Lekker door de stad gedenderd achter de buggy. Mini heeft er weer bijna 15km bij voor de challenge!![]()
![]()
Net lekker met een collega in de regen een rondje gelopen vanuit werkNu nog even knallen op kantoor!
Ik denk dat ik de Marathon van Antwerpen ga lopen. Echter twee weken daarna al de HM van Leidsche rijn. Ik verwacht wel dat dat gaat lukken...Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Anders kan je de Leidscherijnloop altijd vast nog omzetten naar een kortere afstandquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:43 schreef SEMTEX het volgende:
Ik denk dat ik de Marathon van Antwerpen ga lopen. Echter twee weken daarna al de HM van Leidsche rijn. Ik verwacht wel dat dat gaat lukken...Ambitieus maar tof plan! Is Antwerpen een mooi parcours of een snel parcours? (of allebei?)
Geen idee, ik denk altijd in termen van bereikbaarheid/bereikbaar met OV, en die vlieger gaat op. Heb er tevens vrienden wonen bij wie ik zou kunnen blijven slapenquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Anders kan je de Leidscherijnloop altijd vast nog omzetten naar een kortere afstandAmbitieus maar tof plan! Is Antwerpen een mooi parcours of een snel parcours? (of allebei?)
inderdaad, roze is van oorsprong DE manneijke kleur!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb 'm een paar weken geleden besteld en heb nog geduld.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:02 schreef McTwente het volgende:
Wie wilde de Garmin 920 ook alweer kopen? Zwabber?
Staat me vaag iets bij van in het buitenland bestellen omdat hij hier voorlopig nog niet leverbaar zou zijn. Of vergis ik me nou?
Hoe dan ook, ik zag op de fb van Runnersworld Amersfoort dat ze hem daar hebben. In beide kleuren. Dus dat zal ongetwijfeld ook voor de andere vestigingen gelden....
Verder: die Tomtom is rood/wit, dat zeggen ze zelf ook.
Verder: roze is best lelijk
Verder: gisteren weer lekker getraind![]()
![]()
tuurlijk kan dat, verwacht op de HM geen PR maar ik zie geen reden waarom je daar niet kan lopen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:43 schreef SEMTEX het volgende:
Ik denk dat ik de Marathon van Antwerpen ga lopen. Echter twee weken daarna al de HM van Leidsche rijn. Ik verwacht wel dat dat gaat lukken...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Herstelperiode? Na de marathon van Eindhoven herstelde ik supersnel, maar ik weet niet wat mijn lichaam doet op de dag van de marathon (krampen/blokkeren/etc)quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
tuurlijk kan dat, verwacht op de HM geen PR maar ik zie geen reden waarom je daar niet kan lopen.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Yurretje, kan jij de challenge ff goed zetten? Kan je meteen mini toevoegenquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:28 schreef YUR het volgende:
Lekker door de stad gedenderd achter de buggy. Mini heeft er weer bijna 15km bij voor de challenge!
Ik kan de OP niet meer wijzigen...quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Yurretje, kan jij de challenge ff goed zetten? Kan je meteen mini toevoegenF means you're fucked![]()
Ik blijf van mening dat een "te lange" herstelperiode duidt op een lichaam wat niet klaar is voor een bepaalde afstand, dus een gedegen training zou je moeten helpen maar daar maak ik me bij jou geen zorgen over!quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Herstelperiode? Na de marathon van Eindhoven herstelde ik supersnel, maar ik weet niet wat mijn lichaam doet op de dag van de marathon (krampen/blokkeren/etc)'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ga in het nieuwe topic iets opbiechten... maar ik durf het eigenlijk niet zo goed
Je gaat een andere sport doen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:24 schreef YUR het volgende:
Ik ga in het nieuwe topic iets opbiechten... maar ik durf het eigenlijk niet zo goedSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: