Ik DM Paxcon wel eens naaktfoto'squote:Op donderdag 13 november 2014 17:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met FOK!kers kan je als het niet zo prive is altijd nog communiceren via FOK! of anders nog via dm, zo denk ik een beetje
Als je die aan mij zou sturen zou ik absoluut reageren.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik DM Paxcon wel eens naaktfoto's
Nu doe je net of ik hem niet complimenteerquote:Op donderdag 13 november 2014 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je die aan mij zou sturen zou ik absoluut reageren.
Wie weet.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uiteraard doen jouw complimentjes mij altijd goed Paxjequote:Op donderdag 13 november 2014 17:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu doe je net of ik hem niet complimenteer
Fijn om te horenquote:Op donderdag 13 november 2014 17:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Uiteraard doen jouw complimentjes mij altijd goed Paxje
Ik had het niet over jou, ik ga er van uit dat jij altijd een complimentje klaar hebt voor naakte mannenquote:Op donderdag 13 november 2014 17:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu doe je net of ik hem niet complimenteer
Ik ook, net zoals die foto waar jij je broek uittrok.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mark Knopflerquote:Op donderdag 13 november 2014 17:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou, ik ga er van uit dat jij altijd een complimentje klaar hebt voor naakte mannen
Hopelijk leest Tem dit niet.
Ik vrees voor lagquote:Op donderdag 13 november 2014 17:11 schreef Toto69 het volgende:
Gaan we vanavond nog haxballen alba en paxje
Gelukkig maarquote:
Ik wilde ook weer een keer isketch doen (als daar animo voor is)quote:Op donderdag 13 november 2014 17:11 schreef Toto69 het volgende:
Gaan we vanavond nog haxballen alba en paxje
Als het artistiek verantwoordt is ga ik graag naakt.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook, net zoals die foto waar jij je broek uittrok.
zeg jongemanquote:Op donderdag 13 november 2014 17:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mark Knopfler
zo, nu is hij sowieso wel weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |