Wat ons niet doodt maakt ons sterker. Alleen zijn we wel monddood gemaaktquote:Op donderdag 13 november 2014 16:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Het mag momenteel dan zwaar zijn, we keren sterker terug dan ooit daarvoor. Verder onthoud ik mij nog even van commentaar.
24quote:Op donderdag 13 november 2014 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor hoeveel uur heb je contract getekend bij werk?
Komt wel goed bbybooquote:Op donderdag 13 november 2014 16:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat ons niet doodt maakt ons sterker. Alleen zijn we wel monddood gemaakt
We slaan er ons wel doorheenquote:Op donderdag 13 november 2014 16:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Komt wel goed bbyboo [ afbeelding ]
Denk niet dat sof dat zo leuk vindt.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We slaan er ons wel doorheen
Mss kan de vriend van sof ook even een accountje aanmaken voor de gezelligheid.
Beetje over films praten, divergent analyses, niks mis mee.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Denk niet dat sof dat zo leuk vindt. [ afbeelding ]
Ja, je moet wat hè, om zo'n SC te reanimeren.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beetje over films praten, divergent analyses, niks mis mee.
En heb je een blik smilies open getrokken?
nou inderdaad jaquote:Op donderdag 13 november 2014 16:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, je moet wat hè, om zo'n SC te reanimeren.
Een AF_jequote:Op donderdag 13 november 2014 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
nou inderdaad ja [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 november 2014 16:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gebruikt AFGod ook gedateerde gifjes?
Oh sorryquote:Op donderdag 13 november 2014 16:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toto en ik zitten het net nieuw leven in te blazen kom jij hier mee.
eerst een 9, maar pax en ik hebben gister gezien dat die zat te sprokkelen om een 10quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 17:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
eerst een 9, maar pax en ik hebben gister gezien dat die zat te sprokkelen om een 10dus nu heeft hij een 10
jaquote:Op donderdag 13 november 2014 17:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]jemig
zit hij bij jullie op de uni dan/
Ja, hij wil niet meeten.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]jemig
ties en ik hebben elkaar zelfs op whatsapp, onze band is rijzende zoals ze dat zo mooi zeggenquote:Op donderdag 13 november 2014 17:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]jemig
Ik heb jou ook op whatsapp, maar we spreken elkaar nooit.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ties en ik hebben elkaar zelfs op whatsapp, onze band is rijzende zoals ze dat zo mooi zeggen
quote:Op donderdag 13 november 2014 17:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb jou ook op whatsapp, maar we spreken elkaar nooit.
Lijkt me terecht, straks voer jij hem nasi.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, hij wil niet meeten.
Fylax, Fylax, Fylax, Fylax, Fylaxquote:Op donderdag 13 november 2014 17:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
En dat terwijl ik toch geregeld app met legio FOK!kers
Vind je johannes' nasi niet goed genoeg voor Ties dan?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lijkt me terecht, straks voer jij hem nasi.
zoietsquote:Op donderdag 13 november 2014 17:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Fylax, Fylax, Fylax, Fylax, Fylax
quote:Op donderdag 13 november 2014 17:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb jou ook op whatsapp, maar we spreken elkaar nooit.
Dit kan dan ook aan jou liggen #durftezeggenquote:Op donderdag 13 november 2014 17:01 schreef Toto69 het volgende:
Johannes en Etsu heb ik ook, ook die spreek ik nooit.![]()
Johannes, LRquote:Op donderdag 13 november 2014 17:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Fylax, Fylax, Fylax, Fylax, Fylax
Is er iets mis met mijn nasi dan?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lijkt me terecht, straks voer jij hem nasi.
Ik weet niet of Johannes het je verteld heeft, maar gisteren heb ik met M. (jeweetwie) nasi gemaakt.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vind je johannes' nasi niet goed genoeg voor Ties dan?
Ik app zelden iemand uit mezelf, bang dat ik iemand stoorquote:Op donderdag 13 november 2014 17:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Dit kan dan ook aan jou liggen #durftezeggen
quote:Op donderdag 13 november 2014 17:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Johannes, LR
Etsu wil helaas niet, maar daar kom ik wel overheen
Fittie incomingquote:Op donderdag 13 november 2014 17:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet of Johannes het je verteld heeft, maar gisteren heb ik met M. (jeweetwie) nasi gemaakt.
En ik kan zeggen dat mijn nasi veel beter en lekkerder is dan Johannes' nasi. En Ties verdient allerbeste nasi, dus mijn nasi.
Ik wil die nasi dan graag een keer proevenquote:Op donderdag 13 november 2014 17:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet of Johannes het je verteld heeft, maar gisteren heb ik met M. (jeweetwie) nasi gemaakt.
En ik kan zeggen dat mijn nasi veel beter en lekkerder is dan Johannes' nasi. En Ties verdient allerbeste nasi, dus mijn nasi.
Ik heb nog restjes in de koelkast.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil die nasi dan graag een keer proeven
naja, als je dat heel graag wilquote:Op donderdag 13 november 2014 17:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
zal ik dinsdag voor ons koken? dan kan je beoordelen en tot conclusie komen dat ik gelijk heb
Met FOK!kers kan je als het niet zo prive is altijd nog communiceren via FOK! of anders nog via dm, zo denk ik een beetjequote:Op donderdag 13 november 2014 17:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik app zelden iemand uit mezelf, bang dat ik iemand stoor
Johannes vertelde me dat je van vis houdt. Dus nasi met vis i.p.v. kip ofzo?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
naja, als je dat heel graag wil
vooruit
Ik wil graag vers bereide nasi.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb nog restjes in de koelkast.
Ik DM Paxcon wel eens naaktfoto'squote:Op donderdag 13 november 2014 17:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met FOK!kers kan je als het niet zo prive is altijd nog communiceren via FOK! of anders nog via dm, zo denk ik een beetje
Als je die aan mij zou sturen zou ik absoluut reageren.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik DM Paxcon wel eens naaktfoto's
Nu doe je net of ik hem niet complimenteerquote:Op donderdag 13 november 2014 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je die aan mij zou sturen zou ik absoluut reageren.
Wie weet.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uiteraard doen jouw complimentjes mij altijd goed Paxjequote:Op donderdag 13 november 2014 17:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu doe je net of ik hem niet complimenteer
Fijn om te horenquote:Op donderdag 13 november 2014 17:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Uiteraard doen jouw complimentjes mij altijd goed Paxje
Ik had het niet over jou, ik ga er van uit dat jij altijd een complimentje klaar hebt voor naakte mannenquote:Op donderdag 13 november 2014 17:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu doe je net of ik hem niet complimenteer
Ik ook, net zoals die foto waar jij je broek uittrok.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mark Knopflerquote:Op donderdag 13 november 2014 17:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou, ik ga er van uit dat jij altijd een complimentje klaar hebt voor naakte mannen
Hopelijk leest Tem dit niet.
Ik vrees voor lagquote:Op donderdag 13 november 2014 17:11 schreef Toto69 het volgende:
Gaan we vanavond nog haxballen alba en paxje
Gelukkig maarquote:
Ik wilde ook weer een keer isketch doen (als daar animo voor is)quote:Op donderdag 13 november 2014 17:11 schreef Toto69 het volgende:
Gaan we vanavond nog haxballen alba en paxje
Als het artistiek verantwoordt is ga ik graag naakt.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook, net zoals die foto waar jij je broek uittrok.
zeg jongemanquote:Op donderdag 13 november 2014 17:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mark Knopfler
zo, nu is hij sowieso wel weg
Nou, het ligt aan mijquote:
2xquote:Op donderdag 13 november 2014 17:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
zeg jongeman
je bent wel enorm wispelturig he
hoevaak heb jij je onderschrift gewijzigd vandaag
quote:Op donderdag 13 november 2014 17:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou, het ligt aan mij
Heb de router die eerst bij mn ouders stond meegenomen naar Groningen en sindsdien matig internet thuisthuis
Ah.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou, het ligt aan mij
Heb de router die eerst bij mn ouders stond meegenomen naar Groningen en sindsdien matig internet thuisthuis
Als ik het nummer van M. mag welquote:Op donderdag 13 november 2014 17:14 schreef Etsu het volgende:
Ik ben op dit moment alleen thuis tot morgenmiddag.
Wie heeft zin om langs te komen?
M. is al bezet.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als ik het nummer van M. mag wel
Ik wil volgende week wel even langskomenquote:Op donderdag 13 november 2014 17:14 schreef Etsu het volgende:
Ik ben op dit moment alleen thuis tot morgenmiddag.
Wie heeft zin om langs te komen?
Het is toch geen wc.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
M. is al bezet.
Paxcon kan bevestigen dat ze een knap meisje is.
Bedanktquote:Op donderdag 13 november 2014 17:16 schreef Etsu het volgende:
natuurlijk, ik ben alleen vrienden met knappe mensen
waarom niet nu? ik heb je nodigquote:Op donderdag 13 november 2014 17:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wil volgende week wel even langskomen
quote:Op donderdag 13 november 2014 17:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
he?
[..]
ik wist niet dat we vrienden waren.
oh ik had je nog op de block staanquote:Op donderdag 13 november 2014 17:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je negeert me op de app dus ik ben er wel klaar mee
ik ga nu ff wat anders doen, grgr
quote:Op donderdag 13 november 2014 17:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh ik had je nog op de block staan
dus kreeg niks
stuur nog eens wat je zei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |