Ja, hij wil niet meeten.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]jemig
zit hij bij jullie op de uni dan/
ties en ik hebben elkaar zelfs op whatsapp, onze band is rijzende zoals ze dat zo mooi zeggenquote:Op donderdag 13 november 2014 17:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]jemig
zit hij bij jullie op de uni dan/
Ik heb jou ook op whatsapp, maar we spreken elkaar nooit.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ties en ik hebben elkaar zelfs op whatsapp, onze band is rijzende zoals ze dat zo mooi zeggen
quote:Op donderdag 13 november 2014 17:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb jou ook op whatsapp, maar we spreken elkaar nooit.
Lijkt me terecht, straks voer jij hem nasi.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, hij wil niet meeten.
Fylax, Fylax, Fylax, Fylax, Fylaxquote:Op donderdag 13 november 2014 17:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
En dat terwijl ik toch geregeld app met legio FOK!kers
Vind je johannes' nasi niet goed genoeg voor Ties dan?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lijkt me terecht, straks voer jij hem nasi.
zoietsquote:Op donderdag 13 november 2014 17:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Fylax, Fylax, Fylax, Fylax, Fylax
quote:Op donderdag 13 november 2014 17:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb jou ook op whatsapp, maar we spreken elkaar nooit.
Dit kan dan ook aan jou liggen #durftezeggenquote:Op donderdag 13 november 2014 17:01 schreef Toto69 het volgende:
Johannes en Etsu heb ik ook, ook die spreek ik nooit.![]()
Johannes, LRquote:Op donderdag 13 november 2014 17:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Fylax, Fylax, Fylax, Fylax, Fylax
Is er iets mis met mijn nasi dan?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lijkt me terecht, straks voer jij hem nasi.
Ik weet niet of Johannes het je verteld heeft, maar gisteren heb ik met M. (jeweetwie) nasi gemaakt.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vind je johannes' nasi niet goed genoeg voor Ties dan?
Ik app zelden iemand uit mezelf, bang dat ik iemand stoorquote:Op donderdag 13 november 2014 17:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Dit kan dan ook aan jou liggen #durftezeggen
quote:Op donderdag 13 november 2014 17:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Johannes, LR
Etsu wil helaas niet, maar daar kom ik wel overheen
Fittie incomingquote:Op donderdag 13 november 2014 17:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet of Johannes het je verteld heeft, maar gisteren heb ik met M. (jeweetwie) nasi gemaakt.
En ik kan zeggen dat mijn nasi veel beter en lekkerder is dan Johannes' nasi. En Ties verdient allerbeste nasi, dus mijn nasi.
Ik wil die nasi dan graag een keer proevenquote:Op donderdag 13 november 2014 17:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet of Johannes het je verteld heeft, maar gisteren heb ik met M. (jeweetwie) nasi gemaakt.
En ik kan zeggen dat mijn nasi veel beter en lekkerder is dan Johannes' nasi. En Ties verdient allerbeste nasi, dus mijn nasi.
Ik heb nog restjes in de koelkast.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil die nasi dan graag een keer proeven
naja, als je dat heel graag wilquote:Op donderdag 13 november 2014 17:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
zal ik dinsdag voor ons koken? dan kan je beoordelen en tot conclusie komen dat ik gelijk heb
Met FOK!kers kan je als het niet zo prive is altijd nog communiceren via FOK! of anders nog via dm, zo denk ik een beetjequote:Op donderdag 13 november 2014 17:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik app zelden iemand uit mezelf, bang dat ik iemand stoor
Johannes vertelde me dat je van vis houdt. Dus nasi met vis i.p.v. kip ofzo?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
naja, als je dat heel graag wil
vooruit
Ik wil graag vers bereide nasi.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb nog restjes in de koelkast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |