En achteraf janken als ze verkracht worden door hun broer en uncledaddy.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Een hoofddoekje maar wel zoveel make-up, ze snappen het niet helemaal.
Uh, oke.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:15 schreef superniger het volgende:
[..]
En achteraf janken als ze verkracht worden door hun broer en uncledaddy.
Wacht maar tot Pauw vraagt wat ze van homoseksualiteit vindenquote:Op woensdag 12 november 2014 23:16 schreef eenjongen... het volgende:
Ze doen wel heel gemaakt netjes
Nette allochtonen zijn een hoax idd.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:16 schreef eenjongen... het volgende:
Ze doen wel heel gemaakt netjes
Bommenleggers.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:17 schreef Mani89 het volgende:
Ik merk nog niet veel diepgang bij het drietal.
Dat niet, maar je kan wel zien of het gemaakt is of niet en dit ziet er erg gemaakt uit in mijn ogen.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
Nette allochtonen zijn een hoax idd.
Stap naar de Raad van Statequote:Op woensdag 12 november 2014 23:17 schreef Latert het volgende:
Ik vind die doeken een beetje racistisch.
Dat doet hij straks op de woonboot wel.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat Pauw allochtonen aan zijn tafel niet helemaal serieus neemt.
Hij neemt alleen zijn allochtone scharrels serieus.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat Pauw allochtonen aan zijn tafel niet helemaal serieus neemt.
Ja, moeten kunnen koken, jij kan het wel vergeten bij deze chimeids.quote:
Mooi?quote:
Oei, die is moeilijkquote:Op woensdag 12 november 2014 23:21 schreef Latert het volgende:
Je moet kiezen... dit, of het "Kom toch eens klaar, klootzak!" van DWDD?
Ik zou die moslima's dat kom toch eens klaar klootzak graag uit zien voeren.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:21 schreef Latert het volgende:
Je moet kiezen... dit, of het "Kom toch eens klaar, klootzak!" van DWDD?
Moet ie 'm eerst wel wassen, anders is het niet rein.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:21 schreef marcodej het volgende:
Pauw laat zich straks besnijden op de boot.
Dat zou je niet verwachten...quote:Op woensdag 12 november 2014 23:20 schreef luxerobots het volgende:
Zo'n hoofddoek zorgt er niet voor dat je mooi haar krijgt, van dat platte haar krijg je ervan.
Prima als je er teletekst bij aan hebt ja.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:22 schreef Hexagon het volgende:
Dat Limburgse accent is op zich wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |