1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 | GROUP A MICHAEL VAN GERWEN (1) KIM HUYBRECHTS JAN DEKKER DARREN WEBSTER GROUP B ALAN NORRIS (8) SCOTT WAITES TERRY JENKINS RONNY HUYBRECHTS GROUP C ADRIAN LEWIS (5) DAVE CHISNALL KEEGAN BROWN ROWBY-JOHN RODRIGUEZ GROUP D RAYMOND VAN BARNEVELD (4) ROBERT THORNTON VINCENT VAN DER VOORT ROBBIE GREEN GROUP E PHIL TAYLOR (2) ANDY HAMILTON CHRISTIAN KIST RICHIE GEORGE GROUP F PETER WRIGHT (7) SIMON WHITLOCK MICHAEL SMITH BRENDAN DOLAN GROUP G JAMES WADE (6) MERVYN KING TONY O'SHEA JAMIE CAVEN GROUP H STEPHEN BUNTING (3) GARY ANDERSON DEAN WINSTANLEY WESLEY HARMS |
Wie?quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:07 schreef y8987 het volgende:
Ze heeft trouwens een buikje zo te zien.
Niet goed
quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:07 schreef Poepz0r het volgende:
Is dit niet leuk om mee op te komen tijdens zon toernooitje?
Ik zou gaan voor iets uit het schitterende oeuvre van 'Zanger' Rinus.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:07 schreef Poepz0r het volgende:
Is dit niet leuk om mee op te komen tijdens zon toernooitje?
Ik denk dat Wade blij mag zijn met een vrouw die een klein buikje heeft.quote:
Beetje spek is primaquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:08 schreef y8987 het volgende:
[..]
Er was duidelijk een buik te zien, wade mest haar te dik
Wade is kanjergoed gewordenquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jammer dat al onze helden zo matig/slecht zijn geworden.
Van Gerwen is door, dat is toch het enige wat telt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jammer dat al onze helden zo matig/slecht zijn geworden.
Alleen Noris volgens mijquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:10 schreef y8987 het volgende:
Wat is er trouwens nog over van de bdo op dit toernooi? Volgens mij is get grootste gedeelte alweer naar huis?
Nu mag ik hem al helemaal.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wade is kanjergoed geworden![]()
#Feitje Wade wilde jaren terug bij de BDO niet koppelen met Barney tijdens de Dutch Open terwijl hij nog volledig onbekend was etc want hij vond Barney maar raar
Robbie Greenquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:10 schreef y8987 het volgende:
Wat is er trouwens nog over van de bdo op dit toernooi? Volgens mij is get grootste gedeelte alweer naar huis?
Die laatste 2 gaan er wel uit. Green en Norris moeten naar de PDCquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Robbie Green
Alan Norris
Groepsfase nog
O'Shea
Harms
PDC careerquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die laatste 2 gaan er wel uit. Green en Norris moeten naar de PDC
Nouja Waites won hem al een keerquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:13 schreef y8987 het volgende:
O shea en harms gaan vandaag naar huis, houden we er dus twee over, magere score.
Praktisch gezien is het dus een pdc toernooi waarbij de bdo als clown mag optreden
En toch (was gisteren op tv) is het verschil na al die jaren GSOD maar 10 partijen ofzo in het voordeel van de PDC dus als je Taylor en MvG eraf zou halen dan zou het nagenoeg gelijk zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:13 schreef y8987 het volgende:
O shea en harms gaan vandaag naar huis, houden we er dus twee over, magere score.
Praktisch gezien is het dus een pdc toernooi waarbij de bdo als clown mag optreden
Omdat BDO de 5 beste levert en de PDC ook zwakkere.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En toch (was gisteren op tv) is het verschil na al die jaren GSOD maar 10 partijen ofzo in het voordeel van de PDC dus als je Taylor en MvG eraf zou halen dan zou het nagenoeg gelijk zijn.
Niet helemaal zie mannen als George etcquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Omdat BDO de 5 beste levert en de PDC ook zwakkere.
Finale ook ja? Tegen wie wanneer?quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Halve finale vorig jaar, ook een keer de finale
Die heeft daar de halve finale gehaaldquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet helemaal zie mannen als George etc
Taylor v Waites 16-2, finale 2009quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:15 schreef Sportex het volgende:
[..]
Finale ook ja? Tegen wie wanneer?
2/7 van de BDO door.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:13 schreef y8987 het volgende:
alleen al die dave prinsquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:17 schreef Mani89 het volgende:
Die halve finale van Richie Rich was zo geflatteerd inderdaad. Gooide het hele toernooi bagger.
Wilson - Norris was ook een prachtpot.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Norris - Bunting was wel een mooie en goede finale
Zo deed 'ie toch goed dan. Deze editie was 'ie echt bagger. Maar schijnt ook weggezakt te zijn in BDO rankings toch? Watskeburtquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Taylor v Waites 16-2, finale 2009
Weet 't ook niet, gaat al mis sinds Lakeside. Toen was hij nergens tegen de nor.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:17 schreef Sportex het volgende:
[..]
Zo deed 'ie toch goed dan. Deze editie was 'ie echt bagger. Maar schijnt ook weggezakt te zijn in BDO rankings toch? Watskeburt
Adams toen een keer 68 gemiddeld ofzoquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
alleen al die dave prins. Had ook nog geluk dat Adams in de eerste ronde hard faalde.
Als zesde geplaatst op het BDO WK, O'Shea was maar 22ste op de ranking voor het WK.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:17 schreef Sportex het volgende:
[..]
Zo deed 'ie toch goed dan. Deze editie was 'ie echt bagger. Maar schijnt ook weggezakt te zijn in BDO rankings toch? Watskeburt
Is Green zo wisselvallig dan dat 'ie als 16e geplaatst is? Eigenlijk altijd als ik hem zie gooit 'ie wel lekker. Of gooit 'ie te weinig ofzoquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
loting lakeside
(16) Robbie Green - Darius Labanauskas
(1) James Wilson - Peter Sajwani/Sam Head
(9) Gary Robson - Eddy Sims/Cedric Waegemans
(8) Wesley Harms - Mike Day/Jeff Smith
(12) Jeffrey de Graaf - Seigo Asada/Brian Dawson
(5) Martin Philips - Madars Razma
(13) Remco van Eijden - Geert de Vos
(4) Scott Mitchell - Tony O'Shea
(15) Darryl Fitton - Paul Jennings
(2) Alan Norris - Willem Mandigers/Daniel Larsson
(10) Jamie Hughes - David Cameron/Michel van der Horst
(7) Glen Durrant - Karel Sedlacek/Paul Coughlin
(11) Ross Montgomery - Pip Blackwell
(6) Scott Waites - Sam Hewson
(14) Rick Hofstra - Jim Widmayer/Rhys Hayden
(3) Martin Adams - Jan Dekker
Lakesidequote:Op dinsdag 11 november 2014 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
loting lakeside
Jen Dekkar heeft ook geen reet uitgevoerd als hij niet eens geplaatst is, tering.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
loting lakeside
2013 Finale was erger, gemiddelde van 85 en net 80 ofzo terwijl Waites en O'Shea tot meer in staat zouden moeten zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Jeffrey de Graaf op Lakeside was ook gênant.
Wat? Geen co op lakeside?quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:20 schreef hafcfan het volgende:
Geen Henkey en Co. Dan kijkt echt niemand
Als Co even wat meer toernooien gaat gooien dan haalt hij de top 32 makkelijk.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:22 schreef y8987 het volgende:
[..]
Wat? Geen co op lakeside?Hij ging toch juist naar de vdo omdat hij daar wel in de top kon meedraaien
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanavond niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Harms nog steeds zijn handschoentjes aan als hij het podium oploopt?
Ja, een avondje rtl levert in zijn geval meer op.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Als Co even wat meer toernooien gaat gooien dan haalt hij de top 32 makkelijk.
[ afbeelding ]
Maar een avondje RTL is 800 euro las ik...
Is altijd zo johquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:30 schreef y8987 het volgende:
[..]
Ja, een avondje rtl levert in zijn geval meer op.
Waarom mogen wij de ingooidarts niet zien? Kan me niet herinneren dat dat ook op andere toernooien is.
Regels zijn gewoon niet altijd hetzelfde. (ik neem aan dat je bedoeld dat je met 5-4 kan winnen i.p.v dat je 6-4 moet winnen)quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:31 schreef Szura het volgende:
Waarom kun je hier eindelijk met een leg verschil winnen?
Ja. In zo'n format toch een flink voordeel voor degene die begint.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Regels zijn gewoon niet altijd hetzelfde. (ik neem aan dat je bedoeld dat je met 5-4 kan winnen i.p.v dat je 6-4 moet winnen)
Ik heb even wat filmpjes op youtube bekeken, maar op andere toernooien word er niet zoveel moeite gedaan om die 6 pijlen niet te laten zien.quote:
Ik kan me niet anders herinneren dan dat het bord niet in zicht van de camera is.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:33 schreef y8987 het volgende:
[..]
Ik heb even wat filmpjes op youtube bekeken, maar op andere toernooien word er niet zoveel moeite gedaan om die 6 pijlen niet te laten zien.
Wright alleen om zijn WK-finale.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:34 schreef hafcfan het volgende:
Taylor
Van Gerwen
Lewis
Wade
Bunting
Anderson
Dit hoort toch echt de top 6 te zijn. Willekeurige volgorde. Toch geen Withlock en Wright
Jarno ziet hem toch nietquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Hopelijk komt Anderson straks zijn broer Jarno tegen.
Hoe kan die Withlock 4e staan dan? Die presteert helemaal niks dit jaarquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wright alleen om zijn WK-finale.
Gary gooit wel goed, maar hij moet resultaten gaan boeken. Bunting komt eraan.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:34 schreef hafcfan het volgende:
Taylor
Van Gerwen
Lewis
Wade
Bunting
Anderson
Dit hoort toch echt de top 6 te zijn. Willekeurige volgorde. Toch geen Withlock en Wright
vloerquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoe kan die Withlock 4e staan dan? Die presteert helemaal niks dit jaar
Ranking is op basis van het jaar ervoorquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wirght- Withlock en Hamilton-Taylor waren leuk. Hamilton was in vorm en leek nog even te gaan winnenquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:36 schreef TserrofEnoch het volgende:
Weer veel darts gemist..
Waren er leuke potten bij?
2 jaar totaal dacht ikquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ranking is op basis van het jaar ervoor
En Lewis dan? De 'jackpot' valt dit jaar voor hem ook niet echt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja en volgende rondes weer choke dit dat standaard verhaal met die manquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:37 schreef Doevelaer het volgende:
Harms gooit kut, maar Anderson gooit ook wel erg lekker.
Bij die dikzak heb ik het idee dat hij alleen op het WK zijn best doet. PL is bij hem al helemaal kansloos.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:36 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
En Lewis dan? De 'jackpot' valt dit jaar voor hem ook niet echt.
De beste man traint zelden dat is zijn probleem en hij vind darten ook niet echt leuk meer werkquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:39 schreef Slobeend het volgende:
Zonder druk is Anderson de beste darter.
Chizzy en Bunting zijn mattiesquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:39 schreef TserrofEnoch het volgende:
Kan iemand de darts BFF's even uitleggen.
Raybar en King zijn matties.
Vinny en sloopkogel zijn matties.
Wade en Bully zijn matties?
Schotten zijn sowieso niet te verstaan.quote:
Mwoah meestal zijn die wedstrijden halverwege al beslist. Ik vind dit format niet geweldig.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:42 schreef Sportex het volgende:
Kwart tot finale allemaal best of 31 legs dacht ik. Das wel mooi.
Heb nog even met Laure James getweet vandaag, gaat dus de goede kant op. Binnenkort maar eens een date regelen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wie is die interviewster dan?
Ben wel benieuwd of die Brown dat niveau langer vol kan houden. Zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:44 schreef hafcfan het volgende:
Ik denk voor morgen
Chizzy
Barney
MVG
Kim
Eens. First to 5 kijkt lekker weg.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mwoah meestal zijn die wedstrijden halverwege al beslist. Ik vind dit format niet geweldig.
Gaat door het ijs zakken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:45 schreef Sportex het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of die Brown dat niveau langer vol kan houden. Zou mooi zijn.
Denk het niet. Denk dat die het RvB heel lastig gaat maken. Heeft al meerdere malen de grote boys verslagen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:46 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Gaat door het ijs zakken.
Leert daardoor waardevolle lessen.
5 jaar later zal hij er weer staan en gaat hij smijten met zijn pijlen.
Gaat een topper worden.
Denk dat het iets te lang is. Vraag me af of hij ooit al zo lang heeft moeten spelen op tv.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:45 schreef Sportex het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of die Brown dat niveau langer vol kan houden. Zou mooi zijn.
Mooie stijl heeft 'ie iigquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:46 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Gaat een topper worden.
Vertel?quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
liever keegan dan die rare snuiter van een rowby john rodriquez
Leerproces.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:46 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Gaat een topper worden.
Bedoel niet nu. Bedoel dat hij binnen nu en een paar jaar gaat falen na een flinke opmars.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk het niet. Denk dat die het RvB heel lastig gaat maken. Heeft al meerdere malen de grote boys verslagen.
Ik denk serieus dat hij morgen RvB gaat verslaanquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:48 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Bedoel niet nu. Bedoel dat hij binnen nu en een paar jaar gaat falen na een flinke opmars.
Hij zal uiteindelijk wel slagen net zoals Rowby-John imo.
Al denk ik dat Brown meer potentie heeft.
Kan, al zou ik het niet verwachten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat hij morgen RvB gaat verslaan
Nee joh.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat hij morgen RvB gaat verslaan
Nice. Speel je morgen ook nog? Ik zet denk ik 8 euro in op Mvg, Barney, Chizzy en Kim.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:53 schreef y8987 het volgende:
[..]
Op alle dartwedstrijden vandaag, alle winnaars goed, maar had maar 12 euro ingezet
Ja maar er nog twee bij doen ivm systeem spelenquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nice. Speel je morgen ook nog? Ik zet denk ik 8 euro in op Mvg, Barney, Chizzy en Kim.
Oh ik speel altijd gewoon single en combination.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:55 schreef y8987 het volgende:
[..]
Ja maar er nog twee bij doen ivm systeem spelen
Niet doen, als er eentje fout gaat dan is alles verloren.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Oh ik speel altijd gewoon single en combination.
Ik snap daar eigenlijk niks vanquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:58 schreef y8987 het volgende:
[..]
Niet doen, als er eentje fout gaat dan is alles verloren.
Bij een systeem kun je een partij verliezen zonder dat de hele weddenschap is verloren
Schouderblessure. Wordt als het goed is na Lakeside geopereerd.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet 't ook niet, gaat al mis sinds Lakeside. Toen was hij nergens tegen de nor.
Bij systeem wed je op alle combinaties die mogelijk zijn, bij de zowel de singels,duo, trio, kwartetjes en verder. als barney bijvoorbeeld morgen verliest, dan is de kwartet weddenschap verloren, een trio, een duo en een singel verloren maar bij de overige wedstrijden maak je nog steeds kans.quote:
Ik snap het redelijk nu. Maar als ik dus op alle 4 inzet bij een trio dan moet ik er 3 goed hebben en pak ik het geld?quote:Op woensdag 12 november 2014 00:28 schreef y8987 het volgende:
[..]
Bij systeem wed je op alle combinaties die mogelijk zijn, bij de zowel de singels,duo, trio, kwartetjes en verder. als barney bijvoorbeeld morgen verliest, dan is de kwartet weddenschap verloren, een trio, een duo en een singel verloren maar bij de overige wedstrijden maak je nog steeds kans.
quote:Op woensdag 12 november 2014 10:55 schreef GwaiLow het volgende:
Op darts is heel eenvoudig geld te verdienen. Elk TV toernooien pak ik doorgaans toch weer 4000 euro + mee. Soms zit er natuurlijk wel eens een slechte avond tussen, maar over zo'n heel toernooi (lange termijn) is het toch wel erg eenvoudig.
Er moet nog een komma na de 4 neem ik aan?quote:Op woensdag 12 november 2014 10:55 schreef GwaiLow het volgende:
Op darts is heel eenvoudig geld te verdienen. Elk TV toernooien pak ik doorgaans toch weer 4000 euro + mee. Soms zit er natuurlijk wel eens een slechte avond tussen, maar over zo'n heel toernooi (lange termijn) is het toch wel erg eenvoudig.
nee vierduizend euro zonder komma.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Er moet nog een komma na de 4 neem ik aan?
Juist.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
nee vierduizend euro zonder komma.
Ah nee, ik heb het over betten op darts wedstrijden van TV-toernooien. Daar is zeer makkelijk geld mee te verdienen.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:58 schreef Sportex het volgende:
[..]
Welke TV toernooien speel je dan?
Oh ja kutquote:Op woensdag 12 november 2014 13:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ah nee, ik heb het over betten op darts wedstrijden van TV-toernooien. Daar is zeer makkelijk geld mee te verdienen.
Ik bet meestal 50-100 euro per keer. Maar in sommige gevallen ga ik ook naar de 2 a 300. Mn bankroll is inmiddels al vrij groot, dus ik moet maar eens gaan upmoven. Wellicht dat ik daar vandaag mee begin. Ben van plan per bet tussen de 200-250 euro te plaatsen. Het is best leuk om te doen, en het is makkelijk verdienenquote:Op woensdag 12 november 2014 13:45 schreef Sportex het volgende:
[..]
Oh ja kut
Ligt natuurlijk aan je inzet, maar als je 4000 euro per toernooi verdient, mag je die tips wel delen. Ik haal er ook wel winst uit over het algemeen, maar speel wel met een kleinere stack.
Wel echt van alles eigenlijk. Live betting, maar ook gewoon vooraf op de winnaar betten + handicaps. Het is maar net in welke bet ik heil zie.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:46 schreef Sportex het volgende:
Welk soort bets speel je dan, als je structureel winst maakt? Ben ik dan wel benieuwd naar.
Denk dat Barney 'gewoon' gaat winnen.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:47 schreef Sportex het volgende:
Huybrechts
Chisnall
Brown
Van Gerwen
Denk ik voor vanavond
De sport is teveel geprofesionaliseerd en dat betekent veel regels, strakke organisatie en teveel eenheidsworst. Braaf alles volgens de regels en vooral niet afwijken van de voorgeschreven paden, waarbij de TV en comercie bepaalt hoe alles gaat. Dat is iets waar ik enorme jeuk van krijg.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:31 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik snap hier die hype niet zo om de oude namen in het darten. Lowe, Wilson, Mardle, Lloyd, Bristow, Manley, Priestley, Hankey enz.
Als je die statistieken ziet dan zouden ze sowieso niet mee kunnen met het huidige niveau. Ze dronken veelal bier of zaten te roken op het podium. En als ik potten uit de oude doos kijk, dan boeien deze mij ook niet bepaald.
De hype rond Eric Bristow snap ik nog wel enigszins aangezien hij in de vroege jaren '80 heerlijk zat te smijten.
Maar is het enkel van nostalgische waarde dat jullie dit nog julllie 'helden' vinden?
Want anders snap ik het niet echt.
klopt bij mijn bet van gisteren ziet het er zo uit:quote:Op woensdag 12 november 2014 12:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik snap het redelijk nu. Maar als ik dus op alle 4 inzet bij een trio dan moet ik er 3 goed hebben en pak ik het geld?
1 2 3 4 5 6 7 | 1 2 3 4 5 6 7 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | 1 - 2 1 - 3 1 - 4 1 - 5 1 - 6 1 - 7 2 - 3 2 - 4 2 - 5 2 - 6 2 - 7 3 - 4 3 - 5 3 - 6 3 - 7 4 - 5 4 - 6 4 - 7 5 - 7 6 - 7 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 | 1 - 2 - 3 1 - 2 - 4 1 - 2 - 5 1 - 2 - 6 1 - 2 - 7 1 - 3 - 4 1 - 3 - 5 1 - 3 - 6 1 - 3 - 7 1 - 4 - 5 1 - 4 - 6 1 - 4 - 7 1 - 5 - 6 1 - 5 - 7 1 - 6 - 7 2 - 3 - 4 2 - 3 - 5 2 - 3 - 6 2 - 3 - 7 2 - 4 - 5 2 - 4 - 6 2 - 4 - 7 2 - 5 - 6 2 - 5 - 7 2 - 6 - 7 3 - 4 - 5 3 - 4 - 6 3 - 4 - 7 3 - 5 - 6 3 - 5 - 7 3 - 6 - 7 4 - 5 - 6 4 - 5 - 7 4 - 6 - 7 5 - 6 - 7 |
Thanx, maar dan moet je wel veel selecteren zeg. Speel denk ik alleen een paar tripelsquote:Op woensdag 12 november 2014 14:12 schreef y8987 het volgende:
[..]
klopt bij mijn bet van gisteren ziet het er zo uit:
singels
[ code verwijderd ]
dubbels
[ code verwijderd ]
triples
[ code verwijderd ]
enzovoort.
Verlies je bijvoorbeeld wedstrijd 3 dan is alles waar een 3 in voorkomt verloren, maar de rest niet, hoe meer je er wint hoe hoger het bedrag. gisteren kon ik max 50 euro winnen, maar als er eentje fout was gegaan dan ging dat bedrag omlaag.
Je hoeft niks te selecteren, als je de 4 wedstrijden aanklikt en dan op systeem, en dan bijvoorbeeld een odd van 0.10(=12 euro bij 6 wedstrijden afhankelijke van de odds)quote:Op woensdag 12 november 2014 15:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Thanx, maar dan moet je wel veel selecteren zeg. Speel denk ik alleen een paar tripels
Betsson werkt precies hetzelfde maar betaald meer uit.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:03 schreef Sportex het volgende:
Weinig value in winst van die 4 idd. Zet wel wat op Brown.
Bet alleen op unibet. Maar dat is laksigheid.
Ik wed bij Unibet.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:50 schreef y8987 het volgende:
[..]
Je hoeft niks te selecteren, als je de 4 wedstrijden aanklikt en dan op systeem, en dan bijvoorbeeld een odd van 0.10(=12 euro bij 6 wedstrijden afhankelijke van de odds)
Het systeem maakt hij zelf en hoef je niks voor te doen, je hoeft alleen de wedstrijden aan te klikken.
Waar wed je? bettsson? unibet?
Veel te weinig, de odds zijn bij unibet altijd veel te weinig.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Qua wat? Krijg mijn geld altijd netjes uitbetaald.
Mag ik vragen bij welke jij speelt? Ik weet wel dat Toto vreselijk laag is evenals wat andere buitenlandse sites, maar ken ze niet allemaal natuurlijk.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:19 schreef y8987 het volgende:
[..]
Veel te weinig, de odds zijn bij unibet altijd veel te weinig.
Bij unibet kun je trouwens ook een systeem maken zonder veel in te vullen.
[ afbeelding ]
Het enige voordeel hierbij is dat je niet hoeft te werken met odds, maar dat je meteen per soort kunt invullen hoeveel euro(x soort. 1 euro invullen bij trebels=4 euro inzetten) je wilt inzetten.
Dat klopt wel. Het beste kun je al een dag van te voren inzitten. Zakken steeds verder. Ik doe nu een systeem met winst Brazilië , België, Chisnall, Noorwegen en Argentinië. Op alles 0.50 cent dus 13 inleg en dan 33.99 terug. Niet veel winst, maar pak ik in ieder geval iets en is een beetje een test dit.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:26 schreef y8987 het volgende:
Bij betsson, toevallig zijn de odds van unibet en betsson bij het darten nu gelijk, maar hoe dichter bij de avond hoe lager unitbet gaat zitten.
Bij andere sporten is het verschil soms wel 50 cent.
Complete systeem neem ik aan?quote:Op woensdag 12 november 2014 16:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Het beste kun je al een dag van te voren inzitten. Zakken steeds verder. Ik doe nu een systeem met winst Brazilië , België, Chisnall, Noorwegen en Argentinië. Op alles 0.50 cent dus 13 inleg en dan 33.99 terug. Niet veel winst, maar pak ik in ieder geval iets en is een beetje een test dit.
Speel je die? Mooie kans op veel winst jaquote:Op woensdag 12 november 2014 16:35 schreef y8987 het volgende:
Had je beter dit kunnen doen:
[ afbeelding ]
Ben zelfde prijs maar wel fors meer te winnen, je moet maar zo denken je krijgt altijd iets terug.
klopt als jij geen fivevold hebt aangewezen dan is dat bedrag daarop gebasseerd., je krijgt zelfs nog iets terug als je maar eentje goed hebt(maar dat is minimaal)quote:Op woensdag 12 november 2014 16:35 schreef hafcfan het volgende:
Als je er 4 van de 5 goed hebt heb je al wel winst toch?
Mooie uitleg. Snap het nu helemaalquote:Op woensdag 12 november 2014 16:39 schreef y8987 het volgende:
[..]
klopt als jij geen fivevold hebt aangewezen dan is dat bedrag daarop gebasseerd., je krijgt zelfs nog iets terug als je maar eentje goed hebt(maar dat is minimaal)
Bij 4 goed heb:
4 singels goed
een aantal dubbels
een aantal trippels
en een fourvold.
Maar omdat je op 5 wedstrijden heb gewed telt 5e wedstrijd wel mee voor de singels dubbels en trippels en fourvold, dus je mag zonder verlies een wedstrijd verliezen
Klopt, kijk als je gewoon combinatie speelt dan is een verloren wedstrijd fataal voor je weddenschap.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mooie uitleg. Snap het nu helemaalGa ik vaker spelen, want je hebt hiermee bijna altijd winst. Ben al zo vaak geld misgelopen op een wedstrijd dat gebeurt nu dan niet. Speel jij die van 6 wedstrijden dan die je hierboven liet zien?
Wat is ze toch een schattwitter:LaureJames twitterde op woensdag 12-11-2014 om 14:06:31@y8987 Ik ben niet zo oud! 'Darts meisje', ha. (Ik leer Nederlands..) reageer retweet
Ze is lief. Taylor moet wel van haar afblijven met zijn losse handjes.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:44 schreef y8987 het volgende:
Wat is ze toch een schattwitter:LaureJames twitterde op woensdag 12-11-2014 om 14:06:31@y8987 Ik ben niet zo oud! 'Darts meisje', ha. (Ik leer Nederlands..) reageer retweet
![]()
![]()
![]()
en ze spreekt ook nog een beetje nederlands.
Blijft een verkrachter hè.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:47 schreef clavier het volgende:
[..]
Ze is lief. Taylor moet wel van haar afblijven met zijn losse handjes.
Volgens mij vond ze dat niet erg ze lijd duidelijk aan love addiction, als je haar tweets en haar werk bekijkt.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:47 schreef clavier het volgende:
[..]
Ze is lief. Taylor moet wel van haar afblijven met zijn losse handjes.
twitter:LaureJames twitterde op dinsdag 11-11-2014 om 22:15:43@irishjames74 Between Phil, MVG and Bunting for me. Norris as an outside reageer retweet
Gratis geld, zekerheidjes, kan niet meer fout.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mooie uitleg. Snap het nu helemaalGa ik vaker spelen, want je hebt hiermee bijna altijd winst. Ben al zo vaak geld misgelopen op een wedstrijd dat gebeurt nu dan niet. Speel jij die van 6 wedstrijden dan die je hierboven liet zien?
quote:Op woensdag 12 november 2014 17:44 schreef y8987 het volgende:
![]()
![]()
![]()
en ze spreekt ook nog een beetje nederlands.
Ze is in ieder geval alvast Nederlands voor je aan het leren kennelijk.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:43 schreef y8987 het volgende:
Heeft iemand meer informatie over haar, ik weet dat ze gestudeerd heeft op chase high school en geboren is in belfast.
https://en.wikipedia.org/wiki/Laure_james
Vraag het drquote:Op woensdag 12 november 2014 18:43 schreef y8987 het volgende:
Heeft iemand meer informatie over haar, ik weet dat ze gestudeerd heeft op chase high school en geboren is in belfast.
Hahhaha ik weet niks van deze wikipagina af, kwam hem tegen in google.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze is in ieder geval alvast Nederlands voor je aan het leren kennelijk.
Neuh dan ga ik me weer met een wikipediaproject bemoeien en word de orginele schrijver weer boos zo gaat dat altijd, ik ben wel nieuwsgierig maar wil niet onbeleefd zijn.quote:
kloptquote:Op woensdag 12 november 2014 20:12 schreef y8987 het volgende:
[..]
Nee laatste partij van de avond geloof ik.
Dat wordt de saaiste pot denk ik ja.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:53 schreef hafcfan het volgende:
Zie Chisnall wel simpel winnen van Green
Liever Visschraperquote:Op woensdag 12 november 2014 21:03 schreef y8987 het volgende:
Ze bebben nieuwlaat het zwijgen opgelegd, lekker rustig
Die man die we nu de hele tijd horen is dat visshit?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Komt vooral onzin uit naar mijn mening
ik kijk nietquote:Op woensdag 12 november 2014 21:11 schreef y8987 het volgende:
[..]
Die man die we nu de hele tijd horen is dat visshit?
En dan gooien de PDC mensen nog niet eens dik boven de 100 vanavond.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:10 schreef clavier het volgende:
De bdo`ers hebben het zwaar vanavond.
BDO top tegen de sub top van de PDC en het is duidelijk wie er beter zijn. Al kan Norris wel top 20 halen PDC, Green heeft er niks te zoekenquote:Op woensdag 12 november 2014 21:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
En dan gooien de PDC mensen nog niet eens dik boven de 100 vanavond.
Die weddenschap kun je vergeten, 3 van de 5 staan op verliesquote:Op woensdag 12 november 2014 21:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
BDO top tegen de sub top van de PDC en het is duidelijk wie er beter zijn. Al kan Norris wel top 20 halen PDC, Green heeft er niks te zoeken
twitter:LaureJames twitterde op woensdag 12-11-2014 om 20:06:31Nieuwlaat is viesdik. (Ik leer Nederlands..) reageer retweet
Mijn andere 2 kunnen nog. Moeten Barney en MVG nog winnen voor 1 en voor die ander moet Barney of Brown een finisch boven de 127 uitgooien en Mike meer 180's dan Jenkins.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:17 schreef y8987 het volgende:
[..]
Die weddenschap kun je vergeten, 3 van de 5 staan op verlies
Valse tweets zijn verbodenquote:Op woensdag 12 november 2014 21:19 schreef Zipportal het volgende:
twitter:LaureJames twitterde op woensdag 12-11-2014 om 20:06:31Nieuwlaat is viesdik. (Ik leer Nederlands..) reageer retweet
Er is wel meer verboden. Achter de kerk schijten mag ook niet, maar kijk maar eens hoeveel stront er ligt.quote:
Wat?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Moeten Barney en MVG nog winnen voor 1 en
Zal wel niks opleverenquote:Op woensdag 12 november 2014 21:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als Barney en Mike winnen pak ik een bet. Kim, Brazilië en Chizzy hebben al gewonnen.
42. En nog 10 als Barney/Brown boven de 127 uitgooit en Mike meer 180's heeft dan Jenkins. Daar zette ik maar 1 op inquote:
Niet beledigend bedoelt maar,, ben jij lesbisch?quote:Op woensdag 12 november 2014 18:43 schreef y8987 het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar dit soort dingen kunnen beter in UVT / Wedclub #582: Ik ben hooggeleid G.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
42. En nog 10 als Barney/Brown boven de 127 uitgooit en Mike meer 180's heeft dan Jenkins. Daar zette ik maar 1 op inHeb bij die bet al goed Kim/Norris boven de 128 en Chizzy meer 180's. Staat nu 2-0 zou dus nog mis kunnen gaan.
The Killerquote:Op woensdag 12 november 2014 21:50 schreef Sportex het volgende:
Wie heeft er een nickname voor Brown?
7-2, wat denk je?quote:Op woensdag 12 november 2014 22:12 schreef Monolith het volgende:
Moet nog wel aardig draaien wil Barney hier nog winnen.
Nu 7-3, maar Barney wordt ook gewoon overklast hier. Als Brown nu zwaar was ingezakt en Barney beter was gaan gooien dan was het anders geweest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |