Waylon en Uccie, inclusief Common Linnets vogelthemaquote:Op woensdag 12 november 2014 15:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het mijn sprankelende persoonlijkheid was...weer een illusie minder
Deze is met Windows98?quote:Op woensdag 12 november 2014 19:52 schreef Specularium het volgende:
Ben weer helemaal terug met een nieuwe laptop.
Yoki zou er een razende pener van krijgen.
Wat voor laptop heb jij?quote:Op woensdag 12 november 2014 20:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Dacht dat hij laatst iets zei over tweedehands.
En niks pauper aan
Een Sony. Wat jij?quote:
Is dat het geld nou waard? Of doe je er bijzondere dingen mee?quote:
Vierkante ogen zien de wereld net iets mooier.quote:
Rond is vrouwelijker.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vierkante ogen zien de wereld net iets mooier.
Voor mij wel. Ik doe er ook dingen op voor mijn werk en dat integreert wel goed. En het retina scherm is wel mooi om films te kijken op je laptop.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat het geld nou waard? Of doe je er bijzondere dingen mee?
Aha okee. Ach ja, als je het kunt betalen waarom dan niet.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Voor mij wel. Ik doe er ook dingen op voor mijn werk en dat integreert wel goed. En het retina scherm is wel mooi om films te kijken op je laptop.
Heb je al wat geredacteerd?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Aha okee. Ach ja, als je het kunt betalen waarom dan niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |