Heb je het zelf geschreven?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Deze bijvoorbeeld
Michael Fassbender solliciteert naar Jobs
Moet het nog wel leren hoor, best lastig.
Ja. Alleen de Novum berichten zijn niet zelf geschreven (wat betreft film, van de rest van de FP weet ik niet eigenlijk).quote:
Maar Jobs is toch met Ashton Kutcher en is toch allang uit? Of is dit een nieuwe film?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja. Alleen de Novum berichten zijn niet zelf geschreven (wat betreft film, van de rest van de FP weet ik niet eigenlijk).
Moet lukken.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:11 schreef Specularium het volgende:
Ben van plan deze de komende 25 jaar te gebruiken.
Dan heb ik het geld er wel uit.
Dit is een nieuwe, met zelfde titel.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Maar Jobs is toch met Ashton Kutcher en is toch allang uit? Of is dit een nieuwe film?
Ah oke, ik zou de oude dan toch even hebben genoemd voor de duidelijkheid.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dit is een nieuwe, met zelfde titel.
quote:Op woensdag 12 november 2014 19:52 schreef Specularium het volgende:
Ben weer helemaal terug met een nieuwe laptop.
Yoki zou er een razende pener van krijgen.
Van een Acer krijg ik geen razende pener. Van een Asus wel.quote:
Ja daar heb je een punt.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Ah oke, ik zou de oude dan toch even hebben genoemd voor de duidelijkheid.
Wat is het verschil?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[..]
Van een Acer krijg ik geen razende pener. Van een Asus wel.
Kwaliteit. Als het om laptops gaat dan wil ik alleen maar Asus.quote:
De grap die je wist....quote:Op woensdag 12 november 2014 21:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[..]
Van een Acer krijg ik geen razende pener. Van een Anus wel.
Die pedo?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:33 schreef Webschip het volgende:
De heer A.P.L Bodar zit ook aan de goede kant in de Arena.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |