SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
KlaassenWerd hier volgens mij uitgemaakt voor degene die stond voor alles wat er mis was met de jeugdopleiding
![]()
Ik heb hem dit seizoen nog zitten verdedigen hier tegen een paar Ajacieden die hem niet beslissend en goed genoeg vondenquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:34 schreef Heeinz het volgende:
KlaassenWerd hier volgens mij uitgemaakt voor degene die stond voor alles wat er mis was met de jeugdopleiding
Jammer dat sherlock niet werkt![]()
![]()
Vond hem eerder dit seizoen ook wel wat tegenvallen, maar de laatste wedstrijden is hij echt geweldig. In combinatie met Andersen die zowaar begint te ballen, Riedewald/Serero en een voorhoede die begint te lopen zonder Siggy..quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb hem dit seizoen nog zitten verdedigen hier tegen een paar Ajacieden die hem niet beslissend en goed genoeg vonden
Jammer dat sherlock niet werkt![]()
![]()
Ik dacht ook dat het Siem de Jong 2.0 werd maar ik heb me gelukkig vergistquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:34 schreef Heeinz het volgende:
Nu is hij één van mijn favoriete spelers van Ajax
Oh.![]()
Zo zie je maar dat de spelers om je heen ook belangrijk zijn voor je eigen vorm. Zeker op het middenveld. Andersen is momenteel gewoon een stuk beter dan Serero op die positiequote:Op dinsdag 11 november 2014 22:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb hem dit seizoen nog zitten verdedigen hier tegen een paar Ajacieden die hem niet beslissend en goed genoeg vonden
Jammer dat sherlock niet werktI just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Natuurlijk is dat ook zo, dat zie je bijvoorbeeld nu ook bij Eriksen met Tottenham, hele team draait niet dus heeft hij het ook lastig.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:42 schreef Seam het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat de spelers om je heen ook belangrijk zijn voor je eigen vorm. Zeker op het middenveld. Andersen is momenteel gewoon een stuk beter dan Serero op die positie![]()
![]()
quote:ABN Amro sponsort jeugd Ajax
Van der Sar incasseert in totaal 12 miljoen euro vast en 2 miljoen variabel per jaar
De directie van Ajax heeft het sponsorplaatje rond. Nadat vorige week vol trots de nieuwe hoofdsponsor Ziggo werd gepresenteerd, is ook de volgende grote vis binnengehaald. ABN Amro verbindt zich aan De Toekomst en sponsort voor 2,5 miljoen euro per jaar de jeugdopleiding van Ajax.
Duidelijk is dat directeur marketing Edwin van der Sar en zijn afdeling een topprestatie hebben geleverd. In de voetballerij, maar ook de sportmarketing, was er niemand die geloofde dat Ajax een vergelijkbare deal zou kunnen sluiten met de overeenkomst met Aegon in 2008. In de economische hoogtijdagen kwamen de Amsterdammers en de verzekeraar een sponsorcontract van 10 miljoen euro vast en maximaal 2 miljoen euro aan bonussen overeen.
Dat voor Nederlandse begrippen enorme bedrag is door Van der Sar en zijn mededirectieleden Michael Kinsbergen, Marc Overmars en Jeroen Slop overtroffen. Ziggo betaalt de komende 4,5 jaar 8 miljoen euro vast en (afhankelijk van de sportieve prestaties) maximaal 2 miljoen variabel. ABN Amro voegt daar dus 2,5 miljoen euro aan toe. De huidige hoofdsponsor Aegon blijft tot de zomer van 2017 partner van Ajax voor circa 750.000 euro per seizoen. Een bedrag dat de partner Huawei ongeveer ook betaalt.
„We verwachten dat de totaliteit van de deals hoger zal uitpakken dan het Aegon-contract”, zei Kinsbergen bij de presentatie van Ziggo niet voor niets. In totaal incasseert de landskampioen dus pakweg 12 miljoen euro vast, maximaal oplopend tot 14 miljoen.
Met de deal voor de jeugdopleiding haalt Ajax de nauwe banden met ABN Amro weer verder aan. Van 1991 tot 2008 was de bank zeventien jaar hoofdsponsor van de topclub.![]()
Ik vond Klaassen nog weinig laten zien, het komt er nu wel beter uit, maar hopen dat hij zichzelf blijft verbeteren.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jammer dat sherlock niet werktWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ja het blijft een teamsportquote:Op woensdag 12 november 2014 02:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik vond Klaassen nog weinig laten zien, het komt er nu wel beter uit, maar hopen dat hij zichzelf blijft verbeteren.![]()
Ben wel benieuwd hoe Cillessen zich houdt nu er voor het eerst wat kritiek is op hem in de media, uitgezonderd het penaltyverhaalOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
ik had niet de indruk dat hij er veel last van had afgelopen zondagquote:Op woensdag 12 november 2014 08:47 schreef TheVulture het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Cillessen zich houdt nu er voor het eerst wat kritiek is op hem in de media, uitgezonderd het penaltyverhaal![]()
Mooi nieuws over ABN (2,5 miljoen) hoe kan je zoveel voor de jeugd vangen als dat zielige team in Rotterdam 5 miljoen per jaar vangt met Opel?Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Die fout in de tweede minuut kun je afstrepen tegen die fenomenale redding in de tiende minuut. Daar hield hij ons gewoon op de beenquote:Op woensdag 12 november 2014 08:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had niet de indruk dat hij er veel last van had afgelopen zondag![]()
![]()
Nieuws van VI dat Schone bedenktijd vraagt. Ajax wil met hem verlengen tot 2018.
Denswil wacht af wat Moisander in de zomer doet.![]()
Nog steeds ervan overtuigd dat 'ie wel bij tekent?quote:Op woensdag 12 november 2014 09:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Nieuws van VI dat Schone bedenktijd vraagt. Ajax wil met hem verlengen tot 2018.
![]()
Waar moet Schone heen? Misschien middenmoter in Engeland.quote:Op woensdag 12 november 2014 09:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Schone zal wel weggaan en Denswil verlengt. Geen verrassingen.![]()
Ah, ik verwachtte je al dat je je gelijk zou komen halenquote:Op woensdag 12 november 2014 09:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nog steeds ervan overtuigd dat 'ie wel bij tekent?.
![]()
Italie, Spanje?quote:Op woensdag 12 november 2014 09:46 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Waar moet Schone heen? Misschien middenmoter in Engeland.![]()
Overal waar zijn salaris hoger is dan hier. Cashen heeft ie nog niet gedaan in zijn carriere.quote:Op woensdag 12 november 2014 09:46 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Waar moet Schone heen? Misschien middenmoter in Engeland.![]()
Ajax spreekt tot de verbeelding. Als je waar ook ter wereld zaken doet en je komt aan met een ABN Ajax shirtje voor het zoontje van je zakenpartner, ben je binnen.quote:Op woensdag 12 november 2014 09:25 schreef Planga het volgende:
Mooi nieuws over ABN (2,5 miljoen) hoe kan je zoveel voor de jeugd vangen als dat zielige team in Rotterdam 5 miljoen per jaar vangt met Opel?
Maar zeer mooie deal inderdaad.![]()
Hoop nog steeds dat jij gelijk had hoor. Schöne moet niet onderschat worden.quote:Op woensdag 12 november 2014 09:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, ik verwachtte je al dat je je gelijk zou komen halen.
![]()
quote:Op woensdag 12 november 2014 09:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als je waar ook ter wereld zaken doet en je komt aan met een ABN Ajax shirtje voor het zoontje van je zakenpartner, ben je binnen.![]()
![]()
![]()
![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Volgens mij verkopen ze straks alleen maar Ziggo shirtjes.quote:Op woensdag 12 november 2014 09:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ajax spreekt tot de verbeelding. Als je waar ook ter wereld zaken doet en je komt aan met een ABN Ajax shirtje voor het zoontje van je zakenpartner, ben je binnen.
Maar zeer mooie deal inderdaad.![]()
die pakt nu toch ook wel 8 ton tot een miljoen? Bij verlenging komt hij op t salarisplafond. Dus slecht heeft hij het niet. En ik denk dat hIJ wel Eem carrière na t voetbal krijgtquote:Op woensdag 12 november 2014 09:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Overal waar zijn salaris hoger is dan hier. Cashen heeft ie nog niet gedaan in zijn carriere.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Gechargeerd natuurlijk. Maar jij denkt dat ze de jeugd sponsoren omdat ze het zo'n mooi project vinden van Cruijff cum sui?quote:![]()
Tja ik kan me voorstellen dat het verschil maakt of er aan het eind van je carrière twee miljoen of acht miljoen op je rekening staat.quote:Op woensdag 12 november 2014 09:54 schreef Catch22- het volgende:
[..]
die pakt nu toch ook wel 8 ton tot een miljoen? Bij verlenging komt hij op t salarisplafond. Dus slecht heeft hij het niet. En ik denk dat hIJ wel Eem carrière na t voetbal krijgt![]()
Dus? In Engeland pak je makkelijk 2 a 3 keer zoveel, zeker als je transfervrij van Ajax komt.quote:Op woensdag 12 november 2014 09:54 schreef Catch22- het volgende:
[..]
die pakt nu toch ook wel 8 ton tot een miljoen? Bij verlenging komt hij op t salarisplafond. Dus slecht heeft hij het niet. En ik denk dat hIJ wel Eem carrière na t voetbal krijgt
Hij zou gek zijn om dat niet te doen.![]()
Las ook dat er Italiaanse clubs hem zouden willen hebben. Hij heeft genoeg keus en mooie geldbedragen om uit te zoeken.![]()
Zou toch jammer zijn als hij vertrekt, goede voetballer. Van te voren zei ik nog dat Schone nooit een versterking zou zijn voor Ajax, maar ik had het bij het verkeerde eind.![]()
Veltman in basisquote:Op woensdag 12 november 2014 01:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
telegraaf van woensdag
[ afbeelding ]Gvd eindelijk.
![]()
Ik hoop dat Moisander in de winterstop al verkocht is ipv in de zomer.quote:Op woensdag 12 november 2014 09:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Goeie intelligente speler hoor maar dat hij zo belangrijk is heeft toch ook wel met de daling van het niveau te makenquote:Op woensdag 12 november 2014 10:10 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Zou toch jammer zijn als hij vertrekt, goede voetballer. Van te voren zei ik nog dat Schone nooit een versterking zou zijn voor Ajax, maar ik had het bij het verkeerde eind.![]()
als je puur aan geld denkt is het leuk ja. Sportief ga je er niet voor uit. Schone is mijn held,maar als je realistisch bent dan weet je dat hij bij Ajax op zijn max zitquote:Op woensdag 12 november 2014 09:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus? In Engeland pak je makkelijk 2 a 3 keer zoveel, zeker als je transfervrij van Ajax komt.
Hij zou gek zijn om dat niet te doen.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
quote:Op woensdag 12 november 2014 11:04 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als je puur aan geld denkt is het leuk ja. Sportief ga je er niet voor uit. Schone is mijn held,maar als je realistisch bent dan weet je dat hij bij Ajax op zijn max zit
Man, voor een speler als Schöne (die pas heel laat op gang is gekomen) is zelfs een club als QPR gewoon geweldig om voor te voetballen zo na zijn jaren in de Eredivisie. Chelsea, Arsenal, City, United, Everton, Spurs je mag er allemaal (minstens) twee keer tegen spelen in de competitie.![]()
Sowieso na de eredivisie, maar Italië zou toch eerder geschikt zijn dan Engeland denk ik, echt dynamisch is hij niet.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Man, voor een speler als Schöne (die pas heel laat op gang is gekomen) is zelfs een club als QPR gewoon geweldig om voor te voetballen zo na zijn jaren in de Eredivisie. Chelsea, Arsenal, City, United, Everton, Spurs je mag er allemaal (minstens) twee keer tegen spelen in de competitie.![]()
en wie dan op de plek van Schone?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
In feite is iedereen te vervangen. We moeten eens stoppen in termen van "vervangbaar" denken. Als Schöne weg gaat, gaat er wéér een ervaren speler wel, wéér moet er aan een nieuw teamproces gebouwd worden, etc etc....quote:Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Denswil naar PSV. Ken jij die geruchten?quote:Op woensdag 12 november 2014 09:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Schone zal wel weggaan en Denswil verlengt. Geen verrassingen.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Mwah, het duurt wat langer om een speler van het kaliber Eriksen op te vangen, Schone daarentegen is per direct wel vervangbaar.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:17 schreef MrStock het volgende:
[..]
In feite is iedereen te vervangen. We moeten eens stoppen in termen van "vervangbaar" denken. Als Schöne weg gaat, gaat er wéér een ervaren speler wel, wéér moet er aan een nieuw teamproces gebouwd worden, etc etc....![]()
quote:Op woensdag 12 november 2014 11:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mwah, het duurt wat langer om een speler van het kaliber Eriksen op te vangen, Schone daarentegen is per direct wel vervangbaar.het is nog waar ook
![]()
Ja en volgend seizoen misschien Muric ofzoquote:Op woensdag 12 november 2014 11:18 schreef mokkiemok het volgende:
[ afbeelding ]
en dan vervangen door kishna/fischer ?
moisander door denswil
Boilesen er nog uit?
Oh wat komt er toch veel aan![]()
![]()
serero zou ik ook vervangen
komt er jeugd voor specifiek zijn positie?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
zo jammer dat je maar 11 spelers kan opstellen .....FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Riedewald zou kunnen, al zie ik die ook wel op de plek van Moisander terecht komen.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:21 schreef mokkiemok het volgende:
serero zou ik ook vervangen
komt er jeugd voor specifiek zijn positie?![]()
en dna desnwil voor boilesen misschien?quote:Op woensdag 12 november 2014 11:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Riedewald zou kunnen, al zie ik die ook wel op de plek van Moisander terecht komen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
nee, niet geschikt. Dat wordt hopen dat Boilesen toch minder fouten gaat maken, want echte vervangers zijn er daarvoor niet. Ook in de jeugd nauwelijks. Daarentegen wel veel rechtsbacks.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
en dna desnwil voor boilesen misschien?![]()
Boilesen moet wat minder druistig worden, komt echt nog wel goed met die jongen mits hij heel blijftquote:Op woensdag 12 november 2014 11:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
nee, niet geschikt. Dat wordt hopen dat Boilesen toch minder fouten gaat maken, want echte vervangers zijn er daarvoor niet. Ook in de jeugd nauwelijks. Daarentegen wel veel rechtsbacks.![]()
In ieder geval benieuwd wat Frank heeft bedacht voor het probleem met de centrale verdedigers tegen PSG.![]()
quote:Op woensdag 12 november 2014 11:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
en dna desnwil voor boilesen misschien?![]()
![]()
Dat denk ik ook welquote:Op woensdag 12 november 2014 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Boilesen moet wat minder druistig worden, komt echt nog wel goed met die jongen mits hij heel blijft
Denswil hoeft er van mij sowieso niet in.![]()
beide geen fan vanquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
wie dan ipv Moisander? Hij lijkt me toch wel de meest geschikte opvolgerquote:Op woensdag 12 november 2014 11:31 schreef S15 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel
Denswil hoeft er van mij sowieso niet in.![]()
Riedewald en anders Viergever. Het is jammer dat we geen beter alternatief hebben.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
wie dan ipv Moisander? Hij lijkt me toch wel de meest geschikte opvolger![]()
ik zie hem wel als vervanger van moissander maar vraag me af of boilesen beter wordtquote:Op woensdag 12 november 2014 11:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaan we Denswil nu serieus al afschrijven omdat hij een paar wedstrijden tegenviel?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Denswil naar PSV. Ken jij die geruchten?![]()
Ik heb hem heel regelmatig zien spelen ook in de jeugd en ik ben nooit fan van hem geweest.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaan we Denswil nu serieus al afschrijven omdat hij een paar wedstrijden tegenviel?
![]()
gaan we vanaf dit jaar de hele eredivisie van spelers voorzien?quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Viergever kan niet voetballen, Riedewald zou kunnen maar is ook jong genoeg om fouten te makenquote:Op woensdag 12 november 2014 11:33 schreef S15 het volgende:
[..]
Riedewald en anders Viergever. Het is jammer dat we geen beter alternatief hebben.![]()
Zoals ik al zei, het is jammer dat we geen goede vervanger hebben voor Moisander. Ik snap dan ook niet dat er iedere keer geroepen wordt dat hij eruit moet. Op basis van wat zou Denswil er in moeten? Moisander is op dit moment de beste LCV. En dat is vrij triest, want hij zit niet in zijn beste periode.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Viergever kan niet voetballen, Riedewald zou kunnen maar is ook jong genoeg om fouten te maken![]()
Ook Denswil moet je over een periode beoordelen, ik vind het wat vroeg om hem nu al af te schrijvenquote:Op woensdag 12 november 2014 11:36 schreef S15 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het is jammer dat we geen goede vervanger hebben voor Moisander. Ik snap dan ook niet dat er iedere keer geroepen wordt dat hij eruit moet. Op basis van wat zou Denswil er in moeten? Moisander is op dit moment de beste LCV. En dat is vrij triest, want hij zit niet in zijn beste periode.![]()
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 12 november 2014 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook Denswil moet je over een periode beoordelen, ik vind het wat vroeg om hem nu al af te schrijven![]()
Ik schrijf hem ook (nog) niet af, maar wat mij betreft hoeft hij er op dit moment niet in. Speelt ook in Jong Ajax zeker niet sterk en als hij eens de kans krijgt in Ajax1 laat hij ook niet zien dat hij die kans wil pakken. En in de jeugd vond ik hem ook al zo nonchalant als wat. Hij zal echt flinke stappen moeten maken, wil het nog wat worden met hem. Hopelijk lukt dat.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook Denswil moet je over een periode beoordelen, ik vind het wat vroeg om hem nu al af te schrijven![]()
Frank de Boer naar Inter ? Zou gek zijn als hij dat doet. Lekker naar Liverpool als die trainer daar weg moet wat niet lang meer zal duren.![]()
liverpool of tottenham past vele male beter bij hem dan Italiequote:Op woensdag 12 november 2014 12:04 schreef hafcfan het volgende:
Frank de Boer naar Inter ? Zou gek zijn als hij dat doet. Lekker naar Liverpool als die trainer daar weg moet wat niet lang meer zal duren.
hell.. ManU zou zelfs bij hem passenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tottenham lijkt me ook niks. Eeuwige subtopper.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:08 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
liverpool of tottenham past vele male beter bij hem dan Italie
hell.. ManU zou zelfs bij hem passen![]()
Wordt ook eens tijd dat we kritisch naar het aankoop beleid gaan kijken wat betreft breedte aankopen. Het blijkt elk jaar weer dat spelers uit de eigen jeugd gewoon makkelijker functioneren in het eerste elftal, omdat ze het systeem/spelletje kennen en de druk aan kunnen. Gasten zoals Duarte/Van der Hoorn/Viergever/Zimling etc. moeten helemaal niet gehaald worden als ze niks toevoegen en dat doen ze dus ook niet op dit moment.![]()
niet met frank aan het roerquote:Op woensdag 12 november 2014 12:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tottenham lijkt me ook niks. Eeuwige subtopper.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Team om Eriksen bouwen en knallenquote:Op woensdag 12 november 2014 12:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tottenham lijkt me ook niks. Eeuwige subtopper.![]()
vraagje... gewoon uit nieuwsgierigheid, fap jij ook op eriksen?quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Viergever is prima voor op de bank en van den Hoorn wil ik nog wel eventjes de tijd geven. Duarte en Zimling tja.. Dat waren gokjes ala Schone en bij die twee pakt het niet goed uit. Kan gebeuren, de meeste aankopen zijn miskopen, bij welke club dan ook.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:14 schreef Syntix het volgende:
Wordt ook eens tijd dat we kritisch naar het aankoop beleid gaan kijken wat betreft breedte aankopen. Het blijkt elk jaar weer dat spelers uit de eigen jeugd gewoon makkelijker functioneren in het eerste elftal, omdat ze het systeem/spelletje kennen en de druk aan kunnen. Gasten zoals Duarte/Van der Hoorn/Viergever/Zimling etc. moeten helemaal niet gehaald worden als ze niks toevoegen en dat doen ze dus ook niet op dit moment.![]()
We wonen al twee jaar samen, wat denk jij danquote:Op woensdag 12 november 2014 12:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
vraagje... gewoon uit nieuwsgierigheid, fap jij ook op eriksen?![]()
![]()
LoLquote:Op woensdag 12 november 2014 12:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
We wonen al twee jaar samen, wat denk jij dan
Snap die hele allure om dat Tottenham totaal niet, gewoon een labiel arbeidersclubje (in een verschrikkelijke wijk) waar ze af een toe mee strijden om CL-kwalificatie. En tevens is het een trainerskerkhof. Dan lijkt Inter me een betere club, maar ook die zijn niet heel stabiel![]()
Ik zit bij ABN AMRO en bij Ziggo
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Vind ik ook niks, zit ook niet goed daar denk ik op bestuurlijk niveauquote:Op woensdag 12 november 2014 12:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tottenham lijkt me ook niks. Eeuwige subtopper.![]()
En ik rij niet eens in een Opelquote:Op woensdag 12 november 2014 12:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
He toch meid het is me allemaal watIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
over trainerskerkhof gesproken, ik vin Inter wel een mooie club maar daar moet je geen trainer willen worden, sowieso lijken me voor De Boer Engeland of Spanje de enige interessante landenquote:Op woensdag 12 november 2014 12:43 schreef Gruisman het volgende:
Snap die hele allure om dat Tottenham totaal niet, gewoon een labiel arbeidersclubje (in een verschrikkelijke wijk) waar ze af een toe mee strijden om CL-kwalificatie. En tevens is het een trainerskerkhof. Dan lijkt Inter me een betere club, maar ook die zijn niet heel stabiel![]()
En nu?quote:
Het begint de nieuwe rage te worden. Wegblijven bij bedrijven die je grootste rivaal sponsoren. Iemand nog een Opel nodig?![]()
Van club wisselen.quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Duitsland is op dit moment het land.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
over trainerskerkhof gesproken, ik vin Inter wel een mooie club maar daar moet je geen trainer willen worden, sowieso lijken me voor De Boer Engeland of Spanje de enige interessante landen![]()
Ik vind het apart dat veel Fokkers beginnen over Italie, Engeland en Spanje... Kan een trainer geen ambitie hebben voor Duitsland? Lijkt mij juist een mooie competitie.... (Even buiten beschouwing of het voor Frank mooi is)quote:Op woensdag 12 november 2014 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
over trainerskerkhof gesproken, ik vin Inter wel een mooie club maar daar moet je geen trainer willen worden, sowieso lijken me voor De Boer Engeland of Spanje de enige interessante landenNeem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Bayern zou wel een club voor hem zijn eigenlijkquote:Op woensdag 12 november 2014 13:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Duitsland is op dit moment het land.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die zullen voorlopig wel sexier trainers willen dan een pupil van Louis.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Bayern zou wel een club voor hem zijn eigenlijk-nee-![]()
ik weet niet in hoevere staff Bayern een zwak heeft voor koning Louisquote:Op woensdag 12 november 2014 13:09 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die zullen voorlopig wel sexier trainers willen dan een pupil van Louis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Met die Bayern hegemonie? Lijkt me moeilijk voor een trainer van een andere clubquote:Op woensdag 12 november 2014 13:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Duitsland is op dit moment het land.![]()
Aldus Jaap de Groot.quote:Ajax: stenen in plaats van spelers
Aldo van der Laan en Joop Munsterman kaartten het recentelijk aan. Volgens de topmannen van FC Twente is het onmogelijk om nog aan de top te blijven zonder dat het stadion bezit van de club is. Het heeft FC Twente qua kosten een paar zware jaren opgeleverd, maar het licht aan het einde van de tunnel komt in zicht.
Met alle perspectief van dien.
Daarom vroegen Van der Laan & Munsterman zich af in hoeverre ook Ajax bezig is om de inmiddels ruim gevulde kas straks te benutten voor stenen in plaats van spelers. Dus qua aanvulling van de selectie zwaar leunen op de opleiding en het toenemende eigen vermogen aanwenden om de ArenA te kopen of een nieuw stadion te bouwen. Om zo de exploitatie van nieuwe impulsen te voorzien.
Dit wordt steeds relevanter nu Ajax erin geslaagd is om voor 8 + 2 miljoen euro Ziggo als shirtsponsor vast te leggen, terwijl andere elementen (opleiding, vrouwenvoetbal en De Toekomst) nog in de verkoop staan. Inmiddels heeft ABN Amro zich voor 2.5 miljoen euro per jaar over een deel van bovenstaand pakket ontfermd.
Ajax bezit 13 procent van de ArenA, die in 1996 voor 280 miljoen gulden (ca. 130 miljoen euro) werd gebouwd, terwijl de gemeente Amsterdam met 48 procent de grootste aandeelhouder van de Stichting Administratiekantoor Stadion Amsterdam is. De meest simpele manier om eigenaar van de ArenA te worden is dus om met burgermeester Eberhard van der Laan & co in de slag te gaan. Als die bereid zijn om 38 procent van de aandelen te verkopen, dan is de club met 51 procent de baas. Overigens is al vastgelegd dat Ajax tot 2034 het eerste recht heeft bij de verkoop van het gemeentepakket.
Een bijstelling van de 61 procent tussen gemeente en club lijkt daarom een bespreekbare optie. Beide partijen zijn uiterst tevreden over de huidige samenwerking, waarbij de lijnen zeer kort zijn. Mocht Ajax aantoonbaar maken dat het bezit van de ArenA de kans vergroot om dichter bij de Europese top te komen, dan heeft ook de stad Amsterdam daar een belang bij.
Lastig blijft de constructie met de founders. Negen investeerders die in 1996 ieder 2.2 miljoen euro betaalden en daarmee zeggenschap in de ArenA hebben verworven. Daar zitten partijen bij (o.a. Grolsch en Philips) die conflicterend zijn richting de commerciële belangen van Ajax. Dat is dus een lastige, die tot gevolg kan hebben dat Ajax besluit een nieuw stadion te bouwen. Daarmee zou de waarde van de ArenA duikelen, terwijl het stadion nu al moeite heeft om zwarte cijfers te schrijven. Het rendement schommelt jaarlijks rond de één miljoen euro.
Wie de feiten op een rij zet, komt tot de conclusie dat Ajax richting een eigen stadion aan het filosoferen moet zijn. Zo zijn Barcelona, Real Madrid, Manchester United en Bayern München allemaal baas in eigen huis. Verder is Juventus als enige Italiaanse club in staat om aansluiting met de internationale top te houden, nu het als enige in de Serie A eigenaar is van het stadion waarin gespeeld wordt.
Kortom, wanneer komt Ajax met de plannen voor de dag?![]()
Zou mooi zijn inderdaad, dat is tenminste een club met potentiequote:Op woensdag 12 november 2014 13:12 schreef PicoMMP het volgende:
Frank bij Arsenal (met Bergkamp) lijkt me mooi. Moet die Wenger wel een keer optyfen.![]()
Nemen ze Marc mee, kunnen ze lekker daar weer zuinig spelers shoppen en de hand op de knip houden.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:12 schreef PicoMMP het volgende:
Frank bij Arsenal (met Bergkamp) lijkt me mooi. Moet die Wenger wel een keer optyfen.-nee-![]()
en wie moet er bij ajax aan het roer dan?quote:Op woensdag 12 november 2014 13:13 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Nemen ze Marc mee, kunnen ze lekker daar weer zuinig spelers shoppen en de hand op de knip houden.
stam +...... wie nog meerFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Inter is ook absoluut een trainerskerkhof maar qua naam en status vind ik Inter wel een veel mooiere club dan Tottenham.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
over trainerskerkhof gesproken, ik vin Inter wel een mooie club maar daar moet je geen trainer willen worden, sowieso lijken me voor De Boer Engeland of Spanje de enige interessante landen![]()
De Boer in Italië of Duitsland zie ik echt niet gebeuren. Spanje of Engeland wordt het aan het eind van dit seizoen.![]()
Zie je de Boer al bij Barça? "Goedenavond Frank, Messi en Suarez zijn weer fit, voor wie heeft u vandaag gekozen?"
"Vanavond start Kollbein in de spits"
Het gaat gebeuren en je weet het zelf ook![]()
quote:Op woensdag 12 november 2014 13:47 schreef Brammess het volgende:
Zie je de Boer al bij Barça? "Goedenavond Frank, Messi en Suarez zijn weer fit, voor wie heeft u vandaag gekozen?"
Het gaat gebeuren en je weet het zelf ook
Arsenal heeft toch eigenlijk jarenlang dit soort beleid gevoerd? Jonge spelers halen voor relatief weinig geld (zoals Van Persie) en voor de rest veel Fransen.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:13 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Nemen ze Marc mee, kunnen ze lekker daar weer zuinig spelers shoppen en de hand op de knip houden.
Pas vorig seizoen gooiden ze ineens met geld door Ozil te halen en dit seizoen flink gelapt voor Alexis.
Nog steeds met weinig succes.![]()
Exact. En het was kut. Heel veel geld sparen, en het dan opeens met bakken tegelijk uitgeven zonder zekerheid. Jarenlang mager beleid voeren, en het dan opeens down the drain laten gaan.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Arsenal heeft toch eigenlijk jarenlang dit soort beleid gevoerd? Jonge spelers halen voor relatief weinig geld (zoals Van Persie) en voor de rest veel Fransen.
Pas vorig seizoen gooiden ze ineens met geld door Ozil te halen en dit seizoen flink gelapt voor Alexis.
Nog steeds met weinig succes.-nee-![]()
"Kollbein heeft nog een streepje voor op Suarez en Messi"quote:Op woensdag 12 november 2014 13:47 schreef Brammess het volgende:
Het gaat gebeuren en je weet het zelf ook![]()
Toch denk ik niet dat veel Engelse Arsenal-supporters het erg zouden vinden als De Boer de opvolger van Wenger wordt en al helemaal niet als Bergkamp dan meegaat.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:56 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Exact. En het was kut. Heel veel geld sparen, en het dan opeens met bakken tegelijk uitgeven zonder zekerheid. Jarenlang mager beleid voeren, en het dan opeens down the drain laten gaan.![]()
Komt voor Frank inderdaad wel goed uit dat er in de BBVA geen kunstgrasvelden zijn.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
"Kollbein heeft nog een streepje voor op Suarez en Messi"![]()
Ik ook niet, da's inderdaad een beetje gek.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Toch denk ik niet dat veel Engelse Arsenal-supporters het erg zouden vinden als De Boer de opvolger van Wenger wordt en al helemaal niet als Bergkamp dan meegaat.
-nee-![]()
Nou ja, snap het wel. Bij Arsenal snakken ze naar de titel. Of in ieder geval écht meedoen om de titel, wat al jaren niet lukt. De Boer is een kampioenenmaker. Is als hoofdtrainer nog nooit GEEN kampioen gewordenquote:Op woensdag 12 november 2014 13:59 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik ook niet, da's inderdaad een beetje gek.
En Bergkamp is daar natuurlijk een god.
Arsenal mist wel een goede spits. Althans, ik vind Giroud echt drie keer niks. Als De Boer dat ook vindt, kun je zomaar met Sigthorsson opgezadeld worden![]()
![]()
en dat siggy er daar 40 in schietquote:Op woensdag 12 november 2014 14:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nou ja, snap het wel. Bij Arsenal snakken ze naar de titel. Of in ieder geval écht meedoen om de titel, wat al jaren niet lukt. De Boer is een kampioenenmaker. Is als hoofdtrainer nog nooit GEEN kampioen geworden
En Bergkamp is daar natuurlijk een god.
Arsenal mist wel een goede spits. Althans, ik vind Giroud echt drie keer niks. Als De Boer dat ook vindt, kun je zomaar met Sigthorsson opgezadeld wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op woensdag 12 november 2014 14:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
en dat siggy er daar 40 in schietDaarom moet Ajax altijd doorverkoopclausules proberen te regelen bij een verkoop. Stel dat een club 3 miljoen voor Siggy biedt, zonder clausules, en dan prompt gaat presteren en dan voor 30 miljoen naar een andere Engelse club gaat (ja, zo gek zijn ze daar onderling, zie Caroll), dan heb je dus helemaal niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liever dan voor 2 miljoen en 15% doorverkoop laten gaan![]()
![]()
De vraag die Schöne zich nu waarschijnlijk stelt is: Heb ik een toekomst bij Ajax?
Als hij volgend seizoen ook blijft, maar hij verliest zijn basisplek aan een jeugdspeler dan heeft hij én "weinig" geld én geen basisplek.
Als hij vertrekt naar een middenmotor in het buitenland heeft hij iig het geld binnen.
Ik heb daar niet zo een goed zicht op maar wie zouden de concurrentie kunnen aangaan met Schöne? Na de winter/Na de volgende zomerstop?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Vak410 gaat verhuizen naar een nieuw plekkie in het stadion. Waar precies is nog onbekend maar wel aan de zuidkant.AFCA!![]()
Muric wellicht?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:12 schreef MouzurX het volgende:
De vraag die Schöne zich nu waarschijnlijk stelt is: Heb ik een toekomst bij Ajax?
Als hij volgend seizoen ook blijft, maar hij verliest zijn basisplek aan een jeugdspeler dan heeft hij én "weinig" geld én geen basisplek.
Als hij vertrekt naar een middenmotor in het buitenland heeft hij iig het geld binnen.
Ik heb daar niet zo een goed zicht op maar wie zouden de concurrentie kunnen aangaan met Schöne? Na de winter/Na de volgende zomerstop?![]()
Muric en Fischer, op termijn Cernyquote:Op woensdag 12 november 2014 15:12 schreef MouzurX het volgende:
Ik heb daar niet zo een goed zicht op maar wie zouden de concurrentie kunnen aangaan met Schöne? Na de winter/Na de volgende zomerstop?![]()
Als je ziet hoeveel jeugd er aan komt vind ik het helemaal geen ramp om van wat spelers afscheid te nemen. Laat Lasse maar lekker ergens zijn pensioen binnenharken.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die kan nog wel eens naar een grote club gaan, voor in de breedte daar. En dan mikken op een rol zoals bij Ajax. Schöne kan in grote teams nog best een rol hebben, daar ben ik van overtuigd.
Ik bedoel, hij is toch nog steeds transfervrij, straks?-nee-![]()
Voor in de breedte is het altijd goed om hem te hebben. Hij heeft toch veel ervaring in de CL. Zijn resultaten in die wedstrijden waren enigszins wisselvallig, maar zijn traptechniek heeft toch wel tot wat goals geleidt. Van Rhijn is nu aan het oefenen geweest op de vrije trappen, maar het is altijd beter om meerdere keuzes te hebben.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:23 schreef Mani89 het volgende:
Als je ziet hoeveel jeugd er aan komt vind ik het helemaal geen ramp om van wat spelers afscheid te nemen. Laat Lasse maar lekker ergens zijn pensioen binnenharken.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Dat is nog helemaal niet zeker.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:16 schreef RensAjacied het volgende:
Vak410 gaat verhuizen naar een nieuw plekkie in het stadion. Waar precies is nog onbekend maar wel aan de zuidkant.![]()
Ook vreemd dat 410 hier zelf niks over zegt... maar zo ja ->quote:. Familievakken op zuid willen... doe dat allemaal lekker op Noord.
AFCA!![]()
Lieve schat, je hebt één artikel op AT5 gelezen. Waar ook nog een hoop bullshit in staat. Niemand weet er wat vanquote:Op woensdag 12 november 2014 15:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ook vreemd dat 410 hier zelf niks over zegt... maar zo ja ->. Familievakken op zuid willen... doe dat allemaal lekker op Noord.
![]()
![]()
Ik maak me er niet druk om hoor haha... sowieso klopt er vrij weinig van het artikel "verhuist naar zuid", zitten ze nu dan aan de noordzijdequote:Op woensdag 12 november 2014 15:44 schreef S15 het volgende:
[..]
Lieve schat, je hebt één artikel op AT5 gelezen. Waar ook nog een hoop bullshit in staat. Wacht nou maar rustig af tot er wat naar buiten komt.
Haha wauwAFCA!![]()
En niemand van 410 weet er wat van, dus erg vreemd dat er niets over gezegd wordt hequote:Op woensdag 12 november 2014 15:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik maak me er niet druk om hoor haha... sowieso klopt er vrij weinig van het artikel "verhuist naar zuid", zitten ze nu dan aan de noordzijde
Haha wauw![]()
![]()
AFCA (ja ik weet AFCA.nl is het afvoerputje geworden sinds alle redacteuren zijn overgestapt naar F-side.nl) melde het op Facebook dus zo kwam ik erop.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:47 schreef S15 het volgende:
[..]
En niemand van 410 weet er wat van, dus erg vreemd dat er niets over gezegd wordt heAFCA!![]()
ze willen ze gewoon nog iets zuidelijker hebben oftewel buiten de poortenquote:Op woensdag 12 november 2014 15:47 schreef S15 het volgende:
[..]
En niemand van 410 weet er wat van, dus erg vreemd dat er niets over gezegd wordt he![]()
En dan kom jij het hier melden als een feit?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
AFCA (ja ik weet AFCA.nl is het afvoerputje geworden sinds alle redacteuren zijn overgestapt naar F-side.nl) melde het op Facebook dus zo kwam ik erop.
Tipje: Niet alles geloven wat er in de media staat en zeker niet wat er op fb wordt gezegd.![]()
Die nieuwe plannen voor het Supportershonk zijn ook echt
Ik kom er namelijk ook regelmatig als ik geen kaartje heb voor de wedstrijd. Met die nieuwe plannen verhuist het honk naar een plek binnen het stadion en is het alleen toegankelijk voor mensen met een seizoenskaart of een ander geldig kaartje. Erg jammer allemaal.AFCA!![]()
quote:Op woensdag 12 november 2014 15:51 schreef S15 het volgende:
[..]
En dan kom jij het hier melden als een feit?
Tipje: Niet alles geloven wat er in de media staat en zeker niet wat er op fb wordt gezegd.
AFCA!![]()
quote:quote:Op woensdag 12 november 2014 15:16 schreef RensAjacied het volgende:
Vak410 gaat verhuizen naar een nieuw plekkie in het stadion. Waar precies is nog onbekend maar wel aan de zuidkant.![]()
![]()
Zat meer aan een niet-terugverkoop clausule te denken.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Daarom moet Ajax altijd doorverkoopclausules proberen te regelen bij een verkoop. Stel dat een club 3 miljoen voor Siggy biedt, zonder clausules, en dan prompt gaat presteren en dan voor 30 miljoen naar een andere Engelse club gaat (ja, zo gek zijn ze daar onderling, zie Caroll), dan heb je dus helemaal niets.
Liever dan voor 2 miljoen en 15% doorverkoop laten gaan![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 november 2014 16:10 schreef OntzettendeJan het volgende:
[..]
Zat meer aan een niet-terugverkoop clausule te denken.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
een speciale regeling voor een speciale jongenquote:Op woensdag 12 november 2014 16:10 schreef OntzettendeJan het volgende:
[..]
Zat meer aan een niet-terugverkoop clausule te denken.
ook ter bescherming van frankieFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Schilderen en schat zoeken met Marco, leuk toch.quote:“Ik had het met Darío Cvitanich laatst over de dingen die Van Basten ons liet doen en hoe we de helft van de tijd van ellende dood wilden gaan”, begint Suárez. Zo probeerde Van Basten saamhorigheid te creëren door iedereen te laten schilderen. “Vijf of zes spelers probeerden de Van Gogh in zichzelf te vinden. Voor mij was het de verkeerde soort Hollandse meester”, aldus Suárez.
De laatste weken van het seizoen 2008/09 staan hem ook nog goed bij. “Van Basten liet ons schatzoeken. Jawel, schatzoeken. Wij zaten met een team van vijf man gepropt in een Citroën 2CV en reden door Amsterdam op zoek naar aanwijzingen, terwijl AZ 35 kilometer verderop het landskampioenschap vierde. Dat contrast zei alles.”
Een goed en inhoudelijk gesprek over voetbal, dat had Suárez eigenlijk nooit met Van Basten. Iemand van de clubleiding zei tegen Suárez dat Van Basten plannen had om hem te verkopen. “Dat deed pijn. Het was een gemiste kans. Ik had het fijn gevonden als hij me beter had gemaakt als speler.”![]()
quote:Op woensdag 12 november 2014 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schilderen en schat zoeken met Marco, leuk toch.lol
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
quote:Op woensdag 12 november 2014 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schilderen en schat zoeken met Marco, leuk toch.![]()
![]()
Suarez zat dus zo'n 35 kilometer uit de richting. Echt een goede schatzoeker is het dus niet.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schilderen en schat zoeken met Marco, leuk toch.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
watquote:Op woensdag 12 november 2014 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schilderen en schat zoeken met Marco, leuk toch.![]()
![]()
Krul een tijd niet zien spelen maar vind dat niet zo raarquote:Op woensdag 12 november 2014 19:14 schreef Heeinz het volgende:
CILLESSEN OP DE BANK
Veltman en Rhijn spelen dan weer wel![]()
Hiddink is wanhopigHaalt een stabiele keeper weg alleen maar omdat ie geen pingels pakt. Ik hoop voor leedvermaak dat we deze pot verliezen.
![]()
Inderdaad, deze wedstrijd kan me niet zoveel schelen. Al hoop ik wel dat Huntelaar er drie inschiet.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Lekker boeiend , mijn part speelt er niemand , raakt er ook niemand geblesseerd![]()
Nieuwe locatie Vak 410SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 november 2014 19:58 schreef PicoMMP het volgende:
Nieuwe locatie Vak 410SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit lijkt me meer gepast![]()
Vind ik discutabel.quote:Op maandag 23 april 2012 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op zo'n moment kan ik best begrijpen dat je even niet nadenkt over wat wel en niet mag![]()
Sigthorsson niet gespeeld bij IJsland. 3-1 verloren.
Frank: "Je ziet wat er gebeurt als je Sigthorsson niet opstelt".
Hij speelt tegen Heerenveen![]()
![]()
Pff gelukkig maar.quote:Op woensdag 12 november 2014 23:31 schreef PicoMMP het volgende:
Sigthorsson niet gespeeld bij IJsland. 3-1 verloren.
Frank: "Je ziet wat er gebeurt als je Sigthorsson niet opstelt".
Hij speelt tegen Heerenveen
Scheelt weer een hartverzakking als er een spits instaat die opeens scoort.Oh.![]()
bedoelde daarmee dat je een leun hekje heb en daarin zit een stoel ingebouwd. met zo'n draaisleuteltje kan je het een stoeltje maken wat dus per sé van de maffia bazen moetquote:
EDIT:
dit
[ Bericht 12% gewijzigd door Brammess op 13-11-2014 00:01:58 (aaf) ]![]()
Naar 428 verplaatsen is ook echt niet logisch natuurlijk. Als ze het zo nodig willen verplaatsen is Zuid 1 de logische optie, zit alles bij elkaar vanuit het oogpunt van politie etc.![]()
Mike gaat nog even door.quote:Manager Sponsoring & Events / Directeur ABN AMRO Foundation @abnamrosport @AA_Foundation Betrokken bij mensen met een ambitie / Vader van vijf
@ErnstBoekhorst: Ook ik las berichtgeving in de krant over @ABNAMROSport en de jeugd bij @Ajax. Contact is er wel. Concreet is het niet.
@MikeVerweij: Kleine mediatip voor @ErnstBoekhorst @ABNAMROSport ,,Nooit liegen." Deal al lang beklonken. Voor eind november bekendgemaakt.![]()
Mike vindt zichzelf een stuk interessanter dan hij is. Begint een beetje een Arno Vermeulen te wordenquote:Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Hij is wel beter ingevoerdquote:Op donderdag 13 november 2014 13:13 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Mike vindt zichzelf een stuk interessanter dan hij is. Begint een beetje een Arno Vermeulen te worden![]()
![]()
'Middenveld met voetballend vermogen.'
Zo te horen heeft hij zijn middenveld gevonden. Riedewald zit er dicht achter op 6. Verder vindt de Boer dat Viergever het leuk heeft gedaan en bij Zimling heeft hij al moeite om op zijn naam te komen.![]()
Staat goed zo inderdaad, Serero moet nog wel een beetje in die rol groeien heb ik het idee maar op de andere posities hebben we gewoon beter dan hem.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Zo te horen heeft hij zijn middenveld gevonden. Riedewald zit er dicht achter op 6. Verder vindt de Boer dat Viergever het leuk heeft gedaan en bij Zimling heeft hij al moeite om op zijn naam te komen.![]()
Serero is wel een speler die je volgend seizoen wel vervangen wil hebben.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Zimling lekker terugsturen in de winter.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Zo te horen heeft hij zijn middenveld gevonden. Riedewald zit er dicht achter op 6. Verder vindt de Boer dat Viergever het leuk heeft gedaan en bij Zimling heeft hij al moeite om op zijn naam te komen.Oh.![]()
Dat middenveld, only in Amsterdamquote:Op donderdag 13 november 2014 16:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Serero is een prima VM. Goed druk zetten en lekker voetballend vermogen.
En op die positie heb je ook niet zoveel rendement nodig.Oh.![]()
Beetje fysiek op die positie zou niet verkeerd zijn.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Serero is een prima VM. Goed druk zetten en lekker voetballend vermogen.
En op die positie heb je ook niet zoveel rendement nodig.![]()
Maar dat hoeft niet perse als hij goed ballen af kan pakken. Daarbij krijgt hij wel vaak overtredingen mee als hij omver gebeukt wordt, dus dat hoeft ook niet perse.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Beetje fysiek op die positie zou niet verkeerd zijn.Oh.![]()
Hij is nu voldoende maar als je écht wilt overwinteren in de CL is dat toch wel één van de spelers die je door wat beters moet vervangen.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat hoeft niet perse als hij goed ballen af kan pakken. Daarbij krijgt hij wel vaak overtredingen mee als hij omver gebeukt wordt, dus dat hoeft ook niet perse.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Serero is vaak één van de betere in de CL, dus dat vind ik wel meevallen. Hetgene wat moet gebeuren om te overwinteren in de CL is dat bepalende spelers net dat jaartje langer blijven en met die ervaring dan wel die paar kansjes die je krijgt benutten.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hij is nu voldoende maar als je écht wilt overwinteren in de CL is dat toch wel één van de spelers die je door wat beters moet vervangen.
En gewoon een normale spits opstellen in de CL natuurlijk.Oh.![]()
Muah ik vergelijk hem een beetje met Vermeer. Goed om te hebben, maar hij zit nu wel redelijk aan zijn maximum. Sinds de 2-1 tegen Barcelona heb ik hem geen stap zien maken.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero is vaak één van de betere in de CL, dus dat vind ik wel meevallen. Hetgene wat moet gebeuren om te overwinteren in de CL is dat bepalende spelers net dat jaartje langer blijven en met die ervaring dan wel die paar kansjes die je krijgt benutten.
En gewoon een normale spits opstellen in de CL natuurlijk.
Alhoewel je daar altijd mee mis kan zitten, want Schöne leek ook redelijk aan zijn max te zitten, maar hij is toch nog een flink stuk beter geworden.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Maar hij speelt nog maar net op VM, we zullen zien hoe hij zich daar ontwikkeld. Mocht hij het daar ook niet redden moet je afscheid van hem nemen. Anders kan je hem er prima bij hebben.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:06 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Muah ik vergelijk hem een beetje met Vermeer. Goed om te hebben, maar hij zit nu wel redelijk aan zijn maximum. Sinds de 2-1 tegen Barcelona heb ik hem geen stap zien maken.
Alhoewel je daar altijd mee mis kan zitten, want Schöne leek ook redelijk aan zijn max te zitten, maar hij is toch nog een flink stuk beter geworden.Oh.![]()
Hij komt niet alleen fysiek tekort, hij doet het wel goed bij balverlies/omschakeling, normale opbouw een stuk minder.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Beetje fysiek op die positie zou niet verkeerd zijn.![]()
Een speler die je er prima bij kan hebben moet je zo snel mogelijk weg doen en daar moet dan een jeugdspeler staan. We Zijn geen PSV.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar hij speelt nog maar net op VM, we zullen zien hoe hij zich daar ontwikkeld. Mocht hij het daar ook niet redden moet je afscheid van hem nemen. Anders kan je hem er prima bij hebben.![]()
Als die jeugdspeler beter is gaat die echt wel spelen.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een speler die je er prima bij kan hebben moet je zo snel mogelijk weg doen en daar moet dan een jeugdspeler staan. We Zijn geen PSV.Oh.![]()
Wel echt nog het lichaam van een kind, maar goed heb je in de Eredivisie toch niet nodig.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Nouri is toch een heerlijke speler joh.Snelle Egel![]()
Zie Serero.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:00 schreef S0nic het volgende:
[..]
Wel echt nog het lichaam van een kind, maar goed heb je in de Eredivisie toch niet nodig.Oh.![]()
Valt wel mee.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die al de grootste moeite heeft om overeind te blijvenOh.![]()
Nouri zou voetballend gezien sowieso al een van de betere van de selectie zijn.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Overigens is Nouri nu al voetballend beter dan biafraantjeOh.![]()
Ik zou hem nu al erbij halen en hem dan af en toe laten invallenquote:Op donderdag 13 november 2014 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nouri zou voetballend gezien sowieso al een van de betere van de selectie zijn.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik denk dat je eerder van de Beek erbij kunt halen, die is fysiek al verder.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zou hem nu al erbij halen en hem dan af en toe laten invallenOh.![]()
Kan ook wel . Fuck die onzin dat ze zogenaamd te jong zijnquote:Op donderdag 13 november 2014 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat je eerder van de Beek erbij kunt halen, die is fysiek al verder.RED ONS HENNIEGOD![]()
Maar ze moeten het fysiek wel aankunnen, anders liggen er wel snel blessures op de loer bij dat soort jonge gastjes.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan ook wel . Fuck die onzin dat ze zogenaamd te jong zijnOh.![]()
Zelfs sprietje Andersen kan mee, dus dat volk ookquote:Op donderdag 13 november 2014 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ze moeten het fysiek wel aankunnen, anders liggen er wel snel blessures op de loer bij dat soort jonge gastjes.RED ONS HENNIEGOD![]()
We zullen het zien. Misschien mogen Nouri en van de Beek in de winterstop al mee op trainingskamp.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zelfs sprietje Andersen kan mee, dus dat volk ook
Andersen is trouwens ook een geweldige voetballer, maar dat geheel terzijde.Oh.![]()
Hopelijk gaan Duarte, Hoorn en Siggy dan niet meequote:Op donderdag 13 november 2014 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We zullen het zien. Misschien mogen Nouri en van de Beek in de winterstop al mee op trainingskamp.
Andersen is trouwens ook een geweldige voetballer, maar dat geheel terzijde.RED ONS HENNIEGOD![]()
Voeg Moisander daar maar aan toe.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopelijk gaan Duarte, Hoorn en Siggy dan niet meeOh.![]()
Gelijk wegdoen al is het maar voor niets .quote:Op donderdag 13 november 2014 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voeg Moisander daar maar aan toe.RED ONS HENNIEGOD![]()
Toch nog even zeuren over gisteren: die veltman mag wel iets beter gaan verdedigen hoor; hij klapt er soms keihard in en zeurt niet, maar op andere momenten weer zo half instappen, of overtredingen maken.
Zal met jeugdigheid te maken hebben, maar hoop dat ie snel stapje maakt.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Prachtige huur weer die gastquote:Op donderdag 13 november 2014 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
En Zimling terugsturen naar DuitslandRED ONS HENNIEGOD![]()
Leuk voor de Eredivisie die jongen maar verderquote:Op donderdag 13 november 2014 19:27 schreef manny het volgende:
Toch nog even zeuren over gisteren: die veltman mag wel iets beter gaan verdedigen hoor; hij klapt er soms keihard in en zeurt niet, maar op andere momenten weer zo half instappen, of overtredingen maken.
Zal met jeugdigheid te maken hebben, maar hoop dat ie snel stapje maakt.RED ONS HENNIEGOD![]()
En dan zie je weer dat die zogenaamde ervaring geen reet boeit als het geen kwaliteit is.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Prachtige huur weer die gastOh.![]()
Tja beleid zeggen ze dan . Zo deed Van Geel het vroeger ookquote:Op donderdag 13 november 2014 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan zie je weer dat die zogenaamde ervaring geen reet boeit als het geen kwaliteit is.RED ONS HENNIEGOD![]()
goed in de kleedkamer ditdatquote:Op donderdag 13 november 2014 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan zie je weer dat die zogenaamde ervaring geen reet boeit als het geen kwaliteit is.![]()
Maar die haalden nog meer spelers van het niveau Zimling.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja beleid zeggen ze dan . Zo deed Van Geel het vroeger ookGeen idee of hij goed shirtjes kan klaarleggen.quote:Oh.![]()
Nee , Tainio was trouwens een betere .quote:Op donderdag 13 november 2014 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar die haalden nog meer spelers van het niveau Zimling.
[..]RED ONS HENNIEGOD![]()
Maar die werd gehaald onder van der Boog en Jol.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee , Tainio was trouwens een betere .Oh.![]()
Ah ja . Urzaizgod danquote:Op donderdag 13 november 2014 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar die werd gehaald onder van der Boog en Jol.RED ONS HENNIEGOD![]()
Wielaert, Gentenaar, Graafland, Sana, Zimling, Duarte, Sulejmani, Suk, Atouba, Urzaiz, Bakirciglou, Bulykin, Lodeiro, Colin eindbawzen!Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Graafland ?quote:Op donderdag 13 november 2014 22:41 schreef Planga het volgende:
Wielaert, Gentenaar, Graafland, Sana, Zimling, Duarte, Sulejmani, Suk, Atouba, Urzaiz, Bakirciglou, Bulykin, Lodeiro, Colin eindbawzen!Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hoe heette die middenvelder ook alweer die Jol op het laatste moment meenam? Overigens hebben we ook nog Kerlon en Zé Eduardo gehadquote:Op donderdag 13 november 2014 22:41 schreef Planga het volgende:
Wielaert, Gentenaar, Graafland, Sana, Zimling, Duarte, Sulejmani, Suk, Atouba, Urzaiz, Bakirciglou, Bulykin, Lodeiro, Colin eindbawzen!![]()
![]()
tainioquote:Op donderdag 13 november 2014 23:25 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hoe heette die middenvelder ook alweer die Jol op het laatste moment meenam? Overigens hebben we ook nog Kerlon en Zé Eduardo gehad
categorie Zimling![]()
Tainio iddquote:gvd wat een gedrocht was dat. Beetje niveau Zimling en Duarte
Ik kan trouwens nog steeds kwaad worden om die kneus van een Sulejmani. Luie kutdonder dat het was.
![]()
Liever talent zonder ervaring, dan ervaring zonder talent.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan zie je weer dat die zogenaamde ervaring geen reet boeit als het geen kwaliteit is.![]()
Zo, net Maradonaquote:Op donderdag 13 november 2014 23:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Natuurtalent die Cerny.
Is dit van vandaag?![]()
quote:Op donderdag 13 november 2014 23:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Natuurtalent die Cerny.![]()
![]()
Ze zien er allemaal uit als 8 jarigequote:Op donderdag 13 november 2014 23:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zo, net Maradona
Is dit van vandaag?![]()
Ja, zo kan ik het ookquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:20 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ze zien er allemaal uit als 8 jarige![]()
![]()
![]()
Sowieso. Als je zag hoe een Riedewald speelde in Camp Nou t.o.v. Zimling.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Liever talent zonder ervaring, dan ervaring zonder talent.
Sowieso die ervaring van Zimling is overschat. Wat heb je nou aan ervaring bij NEC en Club Brugge
Oh.![]()
Zimling is een mis-koop/huur maar normaliter is een speler met ervaring wat stabieler dan een talent, stabiel slecht heb je echter weinig aan.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso. Als je zag hoe een Riedewald speelde in Camp Nou t.o.v. Zimling.
Sowieso die ervaring van Zimling is overschat. Wat heb je nou aan ervaring bij NEC en Club Brugge![]()
Ik vond inderdaad een Poulsen helemaal niet zo slecht wat dat betreft. Zimling is gewoon een zinloze aankoop.quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zimling is een mis-koop/huur maar normaliter is een speler met ervaring wat stabieler dan een talent, stabiel slecht heb je echter weinig aan.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Poulsen had dan ook bij Juve, Schalke, Liverpool en Sevilla gespeeld. Dat is toch wat anders dan NEC of Bruggequote:Op vrijdag 14 november 2014 09:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond inderdaad een Poulsen helemaal niet zo slecht wat dat betreft. Zimling is gewoon een zinloze aankoop.![]()
![]()
Poulsen was/is een topper. Als de ruimtes te groot waren op het middenveld kon hij het niet belopen (logisch) maar bijvoorbeeld in de halve finale beker tegen de kaasboertjes kwam ie er de 2e helft in en hij pakte meteen het middenveld door er snoeihard in te kleunen.![]()
we missen Poulsen inderdaad soms nog welquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:07 schreef OntzettendeJan het volgende:
Poulsen was/is een topper. Als de ruimtes te groot waren op het middenveld kon hij het niet belopen (logisch) maar bijvoorbeeld in de halve finale beker tegen de kaasboertjes kwam ie er de 2e helft in en hij pakte meteen het middenveld door er snoeihard in te kleunen.
hoe gaat het eigenlijk met hem ?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik vond destijds dat er vrij veel onterechte kritiek op hem was. Natuurlijk is het geen Busquets, maar hij had wel degelijk meerwaarde voor Ajax.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
we missen Poulsen inderdaad soms nog wel
hoe gaat het eigenlijk met hem ?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
zinloze huur*quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond inderdaad een Poulsen helemaal niet zo slecht wat dat betreft. Zimling is gewoon een zinloze aankoop.![]()
Die wedstrijd waar Poulsen meteen Strootman en Toivonen onderuit haalde
Die waren de hele wedstrijd gefrustreerd.![]()
![]()
En Van Bommelquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:03 schreef Tyron het volgende:
![]()
die bracht ook strijd, Zimling lijkt wat apathischquote:Op vrijdag 14 november 2014 09:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Over miskoop gesprokenquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die was sowieso elke wedstrijd gefrustreerd.![]()
Prachtige comeback. Na vijf wedstrijden al vijf gele kaarten ofzo, en dus geschorstquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die was sowieso elke wedstrijd gefrustreerd.![]()
"Ze zoeken me".
Nee, koekwaus. Als je gewoon niet als een opgefokt schaapje over het veld loopt elke wedstrijd, omdat je het niveau niet meer aan kan en je daarom overtreding op overtreding moet maken om dat te compenseren, dan is dat je eigen fout, krullebol.![]()
Hij had natuurlijk een niet zo beste start. Het eerste half jaar was het niet echt veel soeps.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond destijds dat er vrij veel onterechte kritiek op hem was. Natuurlijk is het geen Busquets, maar hij had wel degelijk meerwaarde voor Ajax.
Voegde voetballend natuurlijk ook niet heel veel toe, maar dat was z'n taak ook niet.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
En toch gaf ie nog regelmatig een prima dieptepass.quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Hij had natuurlijk een niet zo beste start. Het eerste half jaar was het niet echt veel soeps.
Voegde voetballend natuurlijk ook niet heel veel toe, maar dat was z'n taak ook niet.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Lol ja dat was het. Milan uit ook. Volgens mij heeft ie nu geen club en woont ie weer in Denemarken?quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:03 schreef Tyron het volgende:
Speelt bij Kopenhagen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:00 schreef OntzettendeJan het volgende:
[..]
Lol ja dat was het. Milan uit ook. Volgens mij heeft ie nu geen club en woont ie weer in Denemarken?![]()
Die van 2007 was genialer. Of die van 1994. En verder dan dat kom ik niet, want Ajax wint bijna nooit in Eindhovenquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:19 schreef Syntix het volgende:
Is die wedstrijd psv - Ajax nog ergens terug te zien eigenlijk, want die wedstrijd was wel geniaal.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Jong Ajax speelt op dit moment een wedstrijd tegen Heracles met zo te zien Muric op het middenveld.
Opstelling Jong #Ajax: Petersen, Noordhof, Van der Hoorn, Denswil, Van Koesveld, Zimling, Muric, Duarte, Hendriks, Menig en Kishna.![]()
dubbele cijfersquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jong Ajax speelt op dit moment een wedstrijd tegen Heracles met zo te zien Muric op het middenveld.
Opstelling Jong #Ajax: Petersen, Noordhof, Van der Hoorn, Denswil, Van Koesveld, Zimling, Muric, Duarte, Hendriks, Menig en Kishna.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
5-0quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
dat lijkt me sterk. Geen jong Heracles, maar het gewone team.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die Duarte en Hoorn kunnen we inmiddels ook wel afschrijven geloof ik, lekker bij Jong de hele tijdquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Opstelling Jong #Ajax: Petersen, Noordhof, Van der Hoorn, Denswil, Van Koesveld, Zimling, Muric, Duarte, Hendriks, Menig en Kishna.Ook lekker voor Zimling
![]()
Denk Menig op 10 en Muric gewoon rechtsbuiten.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Opstelling Jong #Ajax: Petersen, Noordhof, Van der Hoorn, Denswil, Van Koesveld, Zimling, Muric, Duarte, Hendriks, Menig en Kishna.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
op 10 lijkt me sowieso sterk. Denk Muric als rechtshalf.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Denk Menig op 10 en Muric gewoon rechtsbuiten.![]()
10?quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Denk Menig op 10 en Muric gewoon rechtsbuiten.![]()
![]()
Weg met die middelmaat, ze houden talenten tegen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 13:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die Duarte en Hoorn kunnen we inmiddels ook wel afschrijven geloof ik, lekker bij Jong de hele tijdOok lekker voor Zimling
![]()
Daarom moet je dus ook eerst kijken naar de kwaliteit van een speler en niet naar de leeftijd.quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zimling is een mis-koop/huur maar normaliter is een speler met ervaring wat stabieler dan een talent, stabiel slecht heb je echter weinig aan.
Want een Klaassen en Veltman hadden al meer ervaring in de CL dan Zimling.Oh.![]()
5-1quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Vanmiddag heeft in de Amsterdam ArenA de Algemene Vergadering van Aandeelhouders (AVA) plaatsgevonden. Tijdens deze vergadering zijn Theo van Duivenbode en Hans Wijers herbenoemd in de Raad van Commissarissen van AFC Ajax NV. Van Duivenbode als lid en Wijers als lid en voorzitter.
Deze benoemingen zijn geformaliseerd met ingang van 14 november 2014 en gelden voor een periode van vier jaar, dat wil zeggen tot aan het einde van de AVA in 2018.
http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)leden-herbenoemd.htm![]()
Beastquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:52 schreef Brammess het volgende:
Goal en assist Milik voor Polen. Nog op echt gras ook!
Oh.![]()
Je moet er maar staan héquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
https://mtc.cdn.vine.co/r(...)m_NJn4zxCWB64IuZzvh7
wowowowowow wat een gol![]()
Er komt een meerjarenplan voor al het geld op de bank dus.quote:Ajax-leiding praat aandeelhouders bij
De aandeelhouders van Ajax kwamen vrijdag naar de Arena voor de jaarlijkse aandeelhoudersvergadering (AVA). De volledige Ajax-directie en Raad van Commissarissen (RvC) waren aanwezig. Tijdens de AVA werden de RvC-leden Hans Wijers en Theo van Duivenbode herbenoemd.
Algemeen directeur Michael Kinsbergen nam als eerste het woord. Hij sprak van een goed jaar voor Ajax, zowel sportief als financieel. Hij wees erop dat de hoofddoelstellingen – het prolongeren van de landstitel en overwinteren in Europa – waren bereikt.
Daarnaast is er voortgang gemaakt bij de uitvoering van de plannen met de jeugdopleiding en performance programma’s. ,,Onze pool van talentvolle spelers ziet er veelbelovend uit.” Als lichtend voorbeeld noemde Kinsbergen het gegeven dat Ajax voor het tweede jaar op rij de jongste selectie in de UEFA Champions League had.
Ook op commercieel gebied zette Ajax belangrijke stappen. Met als hoogtepunt het presenteren van de nieuwe hoofdsponsor Ziggo. Kinsbergen: ,,Er zijn op sponsorgebied mooie ontwikkelingen geweest. Voor de komende jaren voorzie ik een verdere versterking van onze partnerportefeuille.” Kinsbergen sprak de hoop en verwachting uit dat Ajax een break-evenresultaat op genormaliseerde basis gaat draaien. Dat betekent dat er minimaal break-even gedraaid gaat worden, zonder de inkomsten uit transfers en de Champions League meegerekend. En tevens zonder incidentele lasten.
Na Kinsbergen was het de beurt aan financieel directeur Jeroen Slop om de financiën te duiden. Ajax boekte over het afgelopen boekjaar een winst van 16,6 miljoen euro. ,,Gezien onze deelname aan de Champions League kan ik met een gerust hart vertellen dat we voor komend boekjaar weer een positief operationeel resultaat verwachten”, was Slop optimistisch.
Vervolgens was er ruimte om vragen te stellen over het algemene-, financiële-, en beloningsbeleid. Directeur voetbalzaken Marc Overmars kreeg de vraag of Ajax niet meer in oudere spelers moet investeren. In lijn met het verhaal van Kinsbergen, die nadrukkelijk wees op het belang van de jeugdopleiding, wees hij dat terzijde. ,,Het draait om kwaliteit. De selectie in 1995 was jonger dan de huidige groep. Natuurlijk is het super om een speler als Frank Rijkaard te vinden en terug te halen, maar de praktijk leert dat heel weinig voorbeelden van oudere spelers goed uitpakken. We zijn bezig met een huis te bouwen en zijn goed op weg. Als het hoogste punt bereikt is, gaat de vlag uit.”
Nadat de aandeelhouders hadden ingestemd met de herbenoeming van Wijers (RvC-lid en -voorzitter) en Van Duivenbode (RvC-lid) was het tijd voor de rondvraag. Daarin kreeg Overmars de lachers op zijn hand toen hem gevraagd werd naar de transferplannen. De specifieke namen van Wesley Sneijder en Klaas-Jan Huntelaar werden genoemd. ,,We gaan Jasper Cillessen verkopen en Edwin van der Sar trekt zijn kicksen weer aan”, grijnsde Overmars.
En vervolgens serieus: ,,Er is regelmatig contact met dat soort spelers, maar Huntelaar scoort nog teveel bij Schalke 04 en van Sneijder hebben we nog niet vernomen dat hij interesse heeft om terug te komen.”
Diverse aandeelhouders vroegen zich hardop af wat Ajax van plan is met geld op de bank. Er werd zelfs gevraagd of Ajax voornemens is de ArenA te kopen. Wijers gaf overal hetzelfde eenduidige antwoord op. ,,Volgend jaar komen we met een concreet meerjarenplan. Daarin vertellen we waar we in gaan investeren. Over dingen waar we nog over nadenken, kunnen we nu nog niets vertellen.”![]()
![]()
Sigthorsson had hem gemist.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
https://mtc.cdn.vine.co/r(...)m_NJn4zxCWB64IuZzvh7
wowowowowow wat een golOh.![]()
Op zich ook wel een goed verhaal van Overmars.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Beetje raar dat ze nog geen meerjarenplan hebben.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:12 schreef Monolith het volgende:
Op zich ook wel een goed verhaal van Overmars.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Daar gaat Overmars niet over. Een 'meerjarenplan' is sowieso nogal breed. Ik denk dat ze wel degelijk vele 'meerjarenplannen' hebben, alleen niet specifiek over wat er met het eigen vermogen moet gaan gebeuren.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:26 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Beetje raar dat ze nog geen meerjarenplan hebben.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ach ze zullen het wel al voor 95% klaar hebben maar het nog niet uit willen brengen (net als ziggo als sponsor)quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar gaat Overmars niet over. Een 'meerjarenplan' is sowieso nogal breed. Ik denk dat ze wel degelijk vele 'meerjarenplannen' hebben, alleen niet specifiek over wat er met het eigen vermogen moet gaan gebeuren.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Kolere zegquote:Wanneer is de laatste keer dat we Siggy zo'n vlammend schot hebben zien maken?
Heeft hij dat uberhaupt ooit gedaan?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Dit dus.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:23 schreef Mani89 het volgende:
Als je ziet hoeveel jeugd er aan komt vind ik het helemaal geen ramp om van wat spelers afscheid te nemen. Laat Lasse maar lekker ergens zijn pensioen binnenharken.
Gewoon jeugd en jongen jongentjes erin gooien en spelers boven de 23 moeten weg, dat doen we namelijk al 4 jaar en kijk hoe goed we het hebben gedaan.
Beter nog ik vind dat we de A-jeugd er zowiezo voor 50% erin moeten gooien, onze belangrijkste krachten met de meeste ervaring moeten weg, die kunnen niet ballen.![]()
Joh, ik zeg dat het geen ramp is gezien het talent wat er aan komt. Maar ik zie hem graag blijven.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:00 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dit dus.
Gewoon jeugd en jongen jongentjes erin gooien en spelers boven de 23 moeten weg, dat doen we namelijk al 4 jaar en kijk hoe goed we het hebben gedaan.
Beter nog ik vind dat we de A-jeugd er zowiezo voor 50% erin moeten gooien, onze belangrijkste krachten met de meeste ervaring moeten weg, die kunnen niet ballen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Vraagje, ivm jeugd, oudere spelers etc. Stel over een paar jaar is El Ghazi 23 en speelt de sterren van de hemel bij Ajax. Inmiddels staat wel het volgende jeugdtalent klaar welke natuurlijk nog niet zo goed is als El Ghazi op dat moment, maar al wel redelijk vaak invalt. Zien we dan liever El Ghazi zijn contract verlengen of het volgende talent op komen stormen?Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Dat hij zijn contract verlengt natuurlijk. Je wilt gewoon dat de beste spelers voor je club spelen, en als die jeugdspeler dan beter is speelt hij hem er wel uit.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:30 schreef PeeJie_ het volgende:
Vraagje, ivm jeugd, oudere spelers etc. Stel over een paar jaar is El Ghazi 23 en speelt de sterren van de hemel bij Ajax. Inmiddels staat wel het volgende jeugdtalent klaar welke natuurlijk nog niet zo goed is als El Ghazi op dat moment, maar al wel redelijk vaak invalt. Zien we dan liever El Ghazi zijn contract verlengen of het volgende talent op komen stormen?
Overigens denk ik dat als El Ghazi de sterren van de hemel speelt over 2 jaar hij zo weg is.Oh.![]()
Wat is dat nou voor vraag? De realiteit is dat de echte topspelers op hun 23e niet meer bij Ajax gaan verlengen. Anders moet je deze spelers natuurlijk bij de club zien te houden. Je wilt als club vooruit en als dat tegen redelijk normale salarissen kan, vooral doen. Hij heeft zich dan al bewezen....quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:30 schreef PeeJie_ het volgende:
Vraagje, ivm jeugd, oudere spelers etc. Stel over een paar jaar is El Ghazi 23 en speelt de sterren van de hemel bij Ajax. Inmiddels staat wel het volgende jeugdtalent klaar welke natuurlijk nog niet zo goed is als El Ghazi op dat moment, maar al wel redelijk vaak invalt. Zien we dan liever El Ghazi zijn contract verlengen of het volgende talent op komen stormen?Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
El Ghazi is echt goed die speelt over 3 jaar bij een topclub zonder twijfel bij Kishna twijfel ik daar over laat staan over Fisher.![]()
Wat El Ghazi vooral voor heeft op die andere spelers is de effectiviteit van zijn acties.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
El Ghazi is echt goed die speelt over 3 jaar bij een topclub zonder twijfel bij Kishna twijfel ik daar over laat staan over Fisher.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik denk dat El Ghazi nog wel een mindere periode gaat krijgen, maar vooral Klaassen gaat echt de Europese top halen. Zo'n inzicht, balbehandeling en vooral werkbereidheid is echt uitzonderlijk op zijn leeftijd. Nog geen 50 wedstrijden in de Eredivisie en nu al makkelijk meekunnen, andere coachen en een natuurlijke leider zijn.![]()
Zelfde zeiden we ook over Siem en die werd ook onterecht bekritiseerd.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:55 schreef Syntix het volgende:
Ik denk dat El Ghazi nog wel een mindere periode gaat krijgen, maar vooral Klaassen gaat echt de Europese top halen. Zo'n inzicht, balbehandeling en vooral werkbereidheid is echt uitzonderlijk op zijn leeftijd. Nog geen 50 wedstrijden in de Eredivisie en nu al makkelijk meekunnen, andere coachen en een natuurlijke leider zijn.![]()
Siem mag niet eens de schoenen van Klaassen kussen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zelfde zeiden we ook over Siem en die werd ook onterecht bekritiseerd.![]()
Klaassen heeft 30x meer talent dan Siem.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zelfde zeiden we ook over Siem en die werd ook onterecht bekritiseerd.
Siem kon echt alleen maar balletjes afwachten
Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: