SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
KlaassenWerd hier volgens mij uitgemaakt voor degene die stond voor alles wat er mis was met de jeugdopleiding
![]()
Ik heb hem dit seizoen nog zitten verdedigen hier tegen een paar Ajacieden die hem niet beslissend en goed genoeg vondenquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:34 schreef Heeinz het volgende:
KlaassenWerd hier volgens mij uitgemaakt voor degene die stond voor alles wat er mis was met de jeugdopleiding
Jammer dat sherlock niet werkt![]()
![]()
Vond hem eerder dit seizoen ook wel wat tegenvallen, maar de laatste wedstrijden is hij echt geweldig. In combinatie met Andersen die zowaar begint te ballen, Riedewald/Serero en een voorhoede die begint te lopen zonder Siggy..quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb hem dit seizoen nog zitten verdedigen hier tegen een paar Ajacieden die hem niet beslissend en goed genoeg vonden
Jammer dat sherlock niet werkt![]()
![]()
Ik dacht ook dat het Siem de Jong 2.0 werd maar ik heb me gelukkig vergistquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:34 schreef Heeinz het volgende:
Nu is hij één van mijn favoriete spelers van Ajax
Oh.![]()
Zo zie je maar dat de spelers om je heen ook belangrijk zijn voor je eigen vorm. Zeker op het middenveld. Andersen is momenteel gewoon een stuk beter dan Serero op die positiequote:Op dinsdag 11 november 2014 22:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb hem dit seizoen nog zitten verdedigen hier tegen een paar Ajacieden die hem niet beslissend en goed genoeg vonden
Jammer dat sherlock niet werktI just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Natuurlijk is dat ook zo, dat zie je bijvoorbeeld nu ook bij Eriksen met Tottenham, hele team draait niet dus heeft hij het ook lastig.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:42 schreef Seam het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat de spelers om je heen ook belangrijk zijn voor je eigen vorm. Zeker op het middenveld. Andersen is momenteel gewoon een stuk beter dan Serero op die positie![]()
![]()
quote:ABN Amro sponsort jeugd Ajax
Van der Sar incasseert in totaal 12 miljoen euro vast en 2 miljoen variabel per jaar
De directie van Ajax heeft het sponsorplaatje rond. Nadat vorige week vol trots de nieuwe hoofdsponsor Ziggo werd gepresenteerd, is ook de volgende grote vis binnengehaald. ABN Amro verbindt zich aan De Toekomst en sponsort voor 2,5 miljoen euro per jaar de jeugdopleiding van Ajax.
Duidelijk is dat directeur marketing Edwin van der Sar en zijn afdeling een topprestatie hebben geleverd. In de voetballerij, maar ook de sportmarketing, was er niemand die geloofde dat Ajax een vergelijkbare deal zou kunnen sluiten met de overeenkomst met Aegon in 2008. In de economische hoogtijdagen kwamen de Amsterdammers en de verzekeraar een sponsorcontract van 10 miljoen euro vast en maximaal 2 miljoen euro aan bonussen overeen.
Dat voor Nederlandse begrippen enorme bedrag is door Van der Sar en zijn mededirectieleden Michael Kinsbergen, Marc Overmars en Jeroen Slop overtroffen. Ziggo betaalt de komende 4,5 jaar 8 miljoen euro vast en (afhankelijk van de sportieve prestaties) maximaal 2 miljoen variabel. ABN Amro voegt daar dus 2,5 miljoen euro aan toe. De huidige hoofdsponsor Aegon blijft tot de zomer van 2017 partner van Ajax voor circa 750.000 euro per seizoen. Een bedrag dat de partner Huawei ongeveer ook betaalt.
„We verwachten dat de totaliteit van de deals hoger zal uitpakken dan het Aegon-contract”, zei Kinsbergen bij de presentatie van Ziggo niet voor niets. In totaal incasseert de landskampioen dus pakweg 12 miljoen euro vast, maximaal oplopend tot 14 miljoen.
Met de deal voor de jeugdopleiding haalt Ajax de nauwe banden met ABN Amro weer verder aan. Van 1991 tot 2008 was de bank zeventien jaar hoofdsponsor van de topclub.![]()
Ik vond Klaassen nog weinig laten zien, het komt er nu wel beter uit, maar hopen dat hij zichzelf blijft verbeteren.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jammer dat sherlock niet werktWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ja het blijft een teamsportquote:Op woensdag 12 november 2014 02:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik vond Klaassen nog weinig laten zien, het komt er nu wel beter uit, maar hopen dat hij zichzelf blijft verbeteren.![]()
Ben wel benieuwd hoe Cillessen zich houdt nu er voor het eerst wat kritiek is op hem in de media, uitgezonderd het penaltyverhaalOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
ik had niet de indruk dat hij er veel last van had afgelopen zondagquote:Op woensdag 12 november 2014 08:47 schreef TheVulture het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Cillessen zich houdt nu er voor het eerst wat kritiek is op hem in de media, uitgezonderd het penaltyverhaal![]()
Mooi nieuws over ABN (2,5 miljoen) hoe kan je zoveel voor de jeugd vangen als dat zielige team in Rotterdam 5 miljoen per jaar vangt met Opel?Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Die fout in de tweede minuut kun je afstrepen tegen die fenomenale redding in de tiende minuut. Daar hield hij ons gewoon op de beenquote:Op woensdag 12 november 2014 08:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had niet de indruk dat hij er veel last van had afgelopen zondag![]()
![]()
Nieuws van VI dat Schone bedenktijd vraagt. Ajax wil met hem verlengen tot 2018.
Denswil wacht af wat Moisander in de zomer doet.![]()
Nog steeds ervan overtuigd dat 'ie wel bij tekent?quote:Op woensdag 12 november 2014 09:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Nieuws van VI dat Schone bedenktijd vraagt. Ajax wil met hem verlengen tot 2018.
Denswil wacht af wat Moisander in de zomer doet.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: