quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dan doe ik gewoon wingardium leviosa en dan zul je zien wat er weer stijgt heuehahehee
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wij hadden in het tweede jaar van de opleiding het vak Young Adult Fiction. En zo'n meisje gaf een presentatie over de Harry Potter-boeken. Was ze helemaal gekleed in een gewaad en had ze zo'n sjaal om van huppeldepup en begon ze haar presentatie met die spreuk.
De klas zo:![]()
![]()
De docent zo:![]()
![]()
Zij zo:![]()
![]()
![]()
![]()
Nee.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:56 schreef wickedmen het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je een Youtube video opent, uit automatisme van 480p naar 1080p zet terwijl het alleen muziek is en als je weggklikt het weer terug gaat naar 480P waarna als je er achter komt Youtube voor een minuut of 2 blijft aankijken?
Wat is er jongen, wat wil je zeggen?quote:
?quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is er jongen, wat wil je zeggen?
Niks? Nee? Oké.quote:
okequote:
hihi sorry hoe moest die oefening? Kan je het nog een keer voor doen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Kom zo bij u, leg uw kleren daar maar neer, naast die van mij.
Duim in je anus ;squote:Op dinsdag 11 november 2014 22:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hihi sorry hoe moest die oefening? Kan je het nog een keer voor doen?
Ik zin in wel meer dan één.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:17 schreef Gridlok het volgende:
Ik heb zin in zo'n Mac " hamburger " van 1 euro.
3 en een quarterpounderquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:17 schreef Gridlok het volgende:
Ik heb zin in zo'n Mac " hamburger " van 1 euro.
Nee, maar dat heb ik wel op xhamsterquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:56 schreef wickedmen het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je een Youtube video opent, uit automatisme van 480p naar 1080p zet terwijl het alleen muziek is en als je weggklikt het weer terug gaat naar 480P waarna als je er achter komt Youtube voor een minuut of 2 blijft aankijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |