die is inderdaad onzettend goed gelukt alleen paste hij niet helemaalquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:45 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Je 30cm piemol heb je wel goed getekend.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:52 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Gelukkig is het die Vera niet, anders moest zijn baard nu al af.
Dat idee had ik ook ja, ik verwachtte een man voor hem.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:54 schreef luckass het volgende:
Alexis komt straks nog bij Uit de kast?
Beetje creepy wel, toch?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:54 schreef Karina het volgende:
Waar ben ik aan begonnen? Zo lelijk is hij nou ook weer niet.
Nee niet echt eigenlijk. Niet mijn type maar ik vond hem er wel redelijk uitzien. Komen wel lelijkere kerels voorbij daar.quote:
Iddquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:56 schreef zoem het volgende:
De stagiair is in de weer geweest met de veronica top 1000 ofzo
Ja.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:57 schreef Tanden68 het volgende:
Is er eigenlijk al iemand geweest die nu samen is met iemand hiervan?
Nee, hoezo?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Moet jij een bepaald postaantal halen vandaag ofzo?
nep-gingerquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:01 schreef Travel. het volgende:
Een vrouw die denkt dat ze grappig is met knalrood haar, the horror
TTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTquote:
nep-redheadquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ginger = oranje
Redhead = rood
Klaar.
afgewezen door 't kantoortuigquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:04 schreef zoem het volgende:
Dan zit zij straks te wachten en komt hij niet
We zijn niet samenquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ontvang graag pics van jullie samen in mijn DM.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ontvang graag pics van jullie samen in mijn DM.
Ik bekijk net haar fobo. Wat een knap meisje. Waarom gadver?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Mannen en auto'squote:Op dinsdag 11 november 2014 21:06 schreef Tanden68 het volgende:
oe hij rijdt weg in zn golf 1.9 tdi 14%
quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik bekijk net haar fobo. Wat een knap meisje. Waarom gadver?Dat is lief van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vrouwenhumorquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:06 schreef Travel. het volgende:
Hilarische vrouw, krijg er rillingen van.
Ja ik meen het wow.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
plottwist maar dan toch nietquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:07 schreef DjeDje het volgende:
Wow dacht even dat alexis naar rianne ging
quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja ik meen het wow.
Hoe oud ben je?Haha maar jij bent snel tevreden hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
17 jaartjes
hij is een nadenkend persoonquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:08 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Alexis met al zijn theorieën
Nee joh. Maar jij bent echt knap.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:08 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha maar jij bent snel tevreden hè.![]()
17 jaartjes
Leuke foto in je fobo inderdaad.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:08 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha maar jij bent snel tevreden hè.![]()
17 jaartjes
quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee joh. Maar jij bent echt knap.
Ah 17. Leuke leeftijd.wut waar foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu krijg je allemaal complimentjes.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee joh. Maar jij bent echt knap.
Ah 17. Leuke leeftijd.Neejoh. Puberteit is altijd vervelend. Rond je 20stige ga je je "man" voelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik had keer reactie geplaatst op je fobo
was ik maar 20quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:11 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Neejoh. Puberteit is altijd vervelend. Rond je 20stige ga je je "man" voelen
Haha, dankje! Ik voel me gevleidquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nu krijg je allemaal complimentjes.
Weet wel dat ik net als eerste een compliment gaf he, beauty.
2150quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
21.30?
Dan kan ik ook weer kijken denk ik
22:30 eerst komt Uit De Kast nogquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
21.30?
Dan kan ik ook weer kijken denk ik
Is toch niet veelquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:14 schreef Tanden68 het volgende:
hahaha maar t verschil hier is 4 jaar
Geen idee, niks mis met die kaaklijn in ieder gevalquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:17 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik zag het
Maar zij heeft wel beetje brede kaaklijn. Zo erg is het bij mij toch niet
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |