abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 december 2014 @ 15:43:48 #127
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_147219826
quote:
Yes. idd. Mag wel wat harder tegen opgetreden worden. Je hebt hier een hoop hopeloze volgers die graag meedoen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Admin dinsdag 2 december 2014 @ 15:52:45 #128
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_147220140
Zakken al weg zo te zien.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_147235518
Wie verwijdert mijn reacties hier? Ik wil graag ingaan op de manier waarop een Admin met een forumgebruiker omgaat.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 15:37 schreef yvonne het volgende:
Oogaids }:|
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 15:39 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

[..]

_O_
En dat is dodelijk dus indirect wenst TS ons allemaal de dood in.
Lijkt mij niet wenselijk gedrag :)
Is dit normaal? Nogmaals, als je ingrijpen nodig acht, prima, maar je gaat maar gewoon normaal met forumgebruikers om. En je kunt schrijven dat ik op je (s)hitlist sta, maar daar heb ik maling aan. Ik laat me niet intimideren. Belachelijk gedrag dit, Yvonne. Dit heb ik niet verdiend. En dat een tweetje met 2Nutz is te walgelijk voor woorden.

:r
Copthorne 2.0
pi_147235655
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 15:44 schreef yvonne het volgende:
Blijf goddomme eens van die open nieuw topic-knop af.
En houdt dat gescheld lekker voor je. Zo praat je maar tegen je hond.
Copthorne 2.0
pi_147235731
Ninja edit van dat 'godverdomme' uit je vorige post.
pi_147235821
quote:
13s.gif Op woensdag 3 december 2014 00:09 schreef Syntos het volgende:
Bemoei je met je eigen zaken, kinderachtig kutventje.
Copthorne 2.0
pi_147235828
quote:
13s.gif Op woensdag 3 december 2014 00:09 schreef Syntos het volgende:
En zet de dm-functie maar snel uit, lafbek.
Copthorne 2.0
  Admin woensdag 3 december 2014 @ 00:17:19 #134
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_147235933
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 00:12 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Bemoei je met je eigen zaken, kinderachtig kutventje.
Tsk tsk
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 00:13 schreef Copthorne het volgende:

[..]

En zet de dm-functie maar snel uit, lafbek.
tsk tsk
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 00:01 schreef Copthorne het volgende:
Wie verwijdert mijn reacties hier? Ik wil graag ingaan op de manier waarop een Admin met een forumgebruiker omgaat.

[..]

[..]

Is dit normaal? Nogmaals, als je ingrijpen nodig acht, prima, maar je gaat maar gewoon normaal met forumgebruikers om. En je kunt schrijven dat ik op je (s)hitlist sta, maar daar heb ik maling aan. Ik laat me niet intimideren. Belachelijk gedrag dit, Yvonne. Dit heb ik niet verdiend. En dat een tweetje met 2Nutz is te walgelijk voor woorden.

:r
Ja, is normaal, als jij niet van die 'open nieuw topic'knop af kunt blijven krijg je dit, doei.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_147235989
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 00:17 schreef yvonne het volgende:
Ja, is normaal, als jij niet van die 'open nieuw topic'knop af kunt blijven krijg je dit, doei.
Maar er zijn users en ik noem er maar één bij de naam, Loveless85, die in werkelijk ieder topic van mij loopt te trollen. Ook serieuze topics op MUZ, maar omdat hij genoeg bij mensen als jij slijmt kan hij ongestoord zijn gang gaan. Niet bepaald eerlijk. Om over mensen als toto69 en 2NutZ maar te zwijgen, die niks beters te doen hebben dan andere mensen aangeven.
Copthorne 2.0
  Admin woensdag 3 december 2014 @ 00:22:39 #136
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_147236045
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 00:19 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Maar er zijn users en ik noem er maar één bij de naam, Loveless85, die in werkelijk ieder topic van mij loopt te trollen. Ook serieuze topics op MUZ, maar omdat hij genoeg bij mensen als jij slijmt kan hij ongestoord zijn gang gaan. Niet bepaald eerlijk. Om over mensen als toto69 en 2NutZ maar te zwijgen, die niks beters te doen hebben dan andere mensen aangeven.
Ga
weg.

En Loveless bij mij slijmen, _O-

That'll be the day

pi_147236242
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 00:22 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ga
weg.

That'll be the day
Ga zelf weg. Ik heb niet om jouw reacties gevraagd, maar als jij me aanvalt, dan voel ik me geroepen om te reageren. Jij hebt een machtspositie op dit forum, maar dat betekent niet dat jij je naar believen kunt afreageren. Ook jij hebt je normaal te gedragen. Helemaal als je dit van forumgebruikers verlangt.
Copthorne 2.0
pi_147236407
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 00:32 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Ga zelf weg. Ik heb niet om jouw reacties gevraagd, maar als jij me aanvalt, dan voel ik me geroepen om te reageren. Jij hebt een machtspositie op dit forum, maar dat betekent niet dat jij je naar believen kunt afreageren. Ook jij hebt je normaal te gedragen. Helemaal als je dit van forumgebruikers verlangt.
doe normaal

[ Bericht 2% gewijzigd door yvonne op 03-12-2014 09:56:41 ]
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  woensdag 3 december 2014 @ 09:31:31 #139
64831 2NutZ
pi_147239942
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 00:22 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ga
weg.

That'll be the day
Hoi Yvonne. Zie net dat ik vanacht van Copthorne voor de zoveelste keer een DM heb gekregen met de meest zieke scheldpartijen en verwensingen. Kan ik hiet iets mee doen? vind dit totaal niet kunnen. Echt abnormaal.

Als je bewijs wil kan ik het zo copy/pasten.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_147240096
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 00:19 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Kerel, je bent niet goed bij je paasei;

1) Als je kuttopics opent moet je niet klagen als mensen zeggen dat het kuttopics zijn. Genoeg lui die topic/postdiarree hebben, maar die lopen niet te miepen als mensen ze er op aanspreken.
2) Kap met dat miskende gejank altijd overal als mensen je dus aanspreken op je kuttopics, en kap VOORAL met mensen betichten van elkaar handen boven het hoofd houden als je geen benul hebt van de onderlinge 'relaties' van die mensen.
3) zoeken.fok.nl > Ik heb in 13 (!) van je topics gereageerd, je hebt 704 topics geopend. Ik reageer dus in 1,8% van jouw topics.
  Admin woensdag 3 december 2014 @ 09:56:20 #141
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_147240456
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 09:31 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Hoi Yvonne. Zie net dat ik vanacht van Copthorne voor de zoveelste keer een DM heb gekregen met de meest zieke scheldpartijen en verwensingen. Kan ik hiet iets mee doen? vind dit totaal niet kunnen. Echt abnormaal.

Stuur ze maar even in pm

Forum Admin woensdag 3 december 2014 @ 09:56:33 #142
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_147240463
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 00:32 schreef Copthorne het volgende:

[..]

:') Vaak behandelen mensen je naar het beeld dat ze van je hebben. In jou geval wil ik je dan ook adviseren om dit beeld wat mensen van je hebben positief proberen bij te stellen. Over iedere scheet van een medegebruiker hier klagen versterkt het huidige beeld dat men van je heeft alleen maar, dat lijkt met geen constructieve oplossing.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_147241147
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 09:31 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 09:56 schreef yvonne het volgende:

[..]

Stuur ze maar even in pm
In dm's schrijft hij met lach-smiley's dat hij hoopt dat ik gebanned word en ik krijg allerlei andere nare verwensingen, dus zo erg vindt hij het niet.

Verder wil ik me graag uit dit gedoe terugtrekken. Hiervoor zit ik niet op een forum.
Copthorne 2.0
  Admin woensdag 3 december 2014 @ 10:24:19 #144
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_147241183
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 10:22 schreef Copthorne het volgende:

[..]

[..]
Hiervoor zit ik niet op een forum.
Niet lang meer nee.

pi_147241310
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 10:22 schreef Copthorne het volgende:

[..]

[..]

In dm's schrijft hij met lach-smiley's dat hij hoopt dat ik gebanned word en ik krijg allerlei andere nare verwensingen, dus zo erg vindt hij het niet.

Verder wil ik me graag uit dit gedoe terugtrekken. Hiervoor zit ik niet op een forum.
Niet de vermoorde onschuld spelen, ik heb van vorige aanvaring met je ook nog een paar DM's waar de honden geen brood van lusten. Je kan heel slecht tegen kritiek. Doe er wat mee.

Oh en uiteraard valt het stil als er met cijfers onderbouwd wordt dat ik je totaal niet 'achtervolg' of 'in AL je topics reageer'. Maar het is net als met je topics; hoop geblaat, weinig wol. Excuses zou op z'n plek zijn als je kijkt wie je hier allemaal beticht van dingen die niet waar zijn, of van 'onder één hoedje spelen'.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2014 10:30:04 ]
pi_147241871
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 10:24 schreef yvonne het volgende:

[..]

Niet lang meer nee.
Enige schijn van onpartijdigheid hoeft ook niet meer opgehouden te worden zie ik. Als je maar in één kant van het verhaal geïnteresseerd bent, prima.
Copthorne 2.0
pi_147241918
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 10:51 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Enige schijn van onpartijdigheid hoeft ook niet meer opgehouden te worden zie ik. Als je maar in één kant van het verhaal geïnteresseerd bent, prima.
Boehoehoe

pi_147241955
quote:
2s.gif Op woensdag 3 december 2014 10:29 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Niet de vermoorde onschuld spelen, ik heb van vorige aanvaring met je ook nog een paar DM's waar de honden geen brood van lusten. Je kan heel slecht tegen kritiek. Doe er wat mee.

Oh en uiteraard valt het stil als er met cijfers onderbouwd wordt dat ik je totaal niet 'achtervolg' of 'in AL je topics reageer'. Maar het is net als met je topics; hoop geblaat, weinig wol. Excuses zou op z'n plek zijn als je kijkt wie je hier allemaal beticht van dingen die niet waar zijn, of van 'onder één hoedje spelen'.
Derde wereldoorlog dichterbij dan ooit is een reeks die ik heb gestart. KLB / KLB smoelenboek werd op andere subfora overgenomen. Dat zijn dingen waar ik je nooit over hoor. Je begon een paar maanden terug ineens ongefundeerd te haten in verschillende topics. Tuurlijk heb je niet in al mijn 704 topics gepost, ik zit hier sinds 2012, maar je kunt niet ontkennen dat je me de laatste maanden flink heb opgezocht.
Copthorne 2.0
  woensdag 3 december 2014 @ 10:54:46 #149
64831 2NutZ
pi_147241969
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 10:51 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Soms echt het idee dat je flink trolt, anders benje wel echt kansloos en sneu man. Lees nog even terug wat je mij eerder hebt gestuurd en vanacht ook nog :') en dan de grote onschuld hier spelen _O- lachwekkend.
pi_147242025
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 10:54 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Soms echt het idee dat je flink trolt, anders benje wel echt kansloos en sneu man. Lees nog even terug wat je mij eerder hebt gestuurd en vanacht ook nog :') en dan de grote onschuld hier spelen _O- lachwekkend.
Precies hetzelfde hier. :') Al heeft die mij voor deze keer wel met rust gelaten, maar is niet zo lang geleden dat ik flink werd uitgescholden door hem.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2014 10:57:09 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')