KLB / Hoe noem je iemand uit Niger?quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja als je dan ook eens linkjes geeft, ik heb geen glazen bol.
Yes. idd. Mag wel wat harder tegen opgetreden worden. Je hebt hier een hoop hopeloze volgers die graag meedoen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
KLB / Hoe noem je iemand uit Niger?
KLB / Hoe noem je iemand uit Nederland?
KLB / Hoe noem je iemand uit Ivoorkust?
KLB / Hoe noem je mensen uit Zuid-Georgia en de Zuidelijke Sandwicheilanden?
Neem aan dat hij dit bedoelt.
quote:
Is dit normaal? Nogmaals, als je ingrijpen nodig acht, prima, maar je gaat maar gewoon normaal met forumgebruikers om. En je kunt schrijven dat ik op je (s)hitlist sta, maar daar heb ik maling aan. Ik laat me niet intimideren. Belachelijk gedrag dit, Yvonne. Dit heb ik niet verdiend. En dat een tweetje met 2Nutz is te walgelijk voor woorden.quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
En dat is dodelijk dus indirect wenst TS ons allemaal de dood in.
Lijkt mij niet wenselijk gedrag
En houdt dat gescheld lekker voor je. Zo praat je maar tegen je hond.quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:44 schreef yvonne het volgende:
Blijf goddomme eens van die open nieuw topic-knop af.
Bemoei je met je eigen zaken, kinderachtig kutventje.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:09 schreef Syntos het volgende:
Ninja edit van dat 'godverdomme' uit je vorige post.
En zet de dm-functie maar snel uit, lafbek.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:09 schreef Syntos het volgende:
Ninja edit van dat 'godverdomme' uit je vorige post.
Tsk tskquote:Op woensdag 3 december 2014 00:12 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken, kinderachtig kutventje.
tsk tskquote:Op woensdag 3 december 2014 00:13 schreef Copthorne het volgende:
[..]
En zet de dm-functie maar snel uit, lafbek.
Ja, is normaal, als jij niet van die 'open nieuw topic'knop af kunt blijven krijg je dit, doei.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:01 schreef Copthorne het volgende:
Wie verwijdert mijn reacties hier? Ik wil graag ingaan op de manier waarop een Admin met een forumgebruiker omgaat.
[..]
[..]
Is dit normaal? Nogmaals, als je ingrijpen nodig acht, prima, maar je gaat maar gewoon normaal met forumgebruikers om. En je kunt schrijven dat ik op je (s)hitlist sta, maar daar heb ik maling aan. Ik laat me niet intimideren. Belachelijk gedrag dit, Yvonne. Dit heb ik niet verdiend. En dat een tweetje met 2Nutz is te walgelijk voor woorden.
Maar er zijn users en ik noem er maar één bij de naam, Loveless85, die in werkelijk ieder topic van mij loopt te trollen. Ook serieuze topics op MUZ, maar omdat hij genoeg bij mensen als jij slijmt kan hij ongestoord zijn gang gaan. Niet bepaald eerlijk. Om over mensen als toto69 en 2NutZ maar te zwijgen, die niks beters te doen hebben dan andere mensen aangeven.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:17 schreef yvonne het volgende:
Ja, is normaal, als jij niet van die 'open nieuw topic'knop af kunt blijven krijg je dit, doei.
Gaquote:Op woensdag 3 december 2014 00:19 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Maar er zijn users en ik noem er maar één bij de naam, Loveless85, die in werkelijk ieder topic van mij loopt te trollen. Ook serieuze topics op MUZ, maar omdat hij genoeg bij mensen als jij slijmt kan hij ongestoord zijn gang gaan. Niet bepaald eerlijk. Om over mensen als toto69 en 2NutZ maar te zwijgen, die niks beters te doen hebben dan andere mensen aangeven.
Ga zelf weg. Ik heb niet om jouw reacties gevraagd, maar als jij me aanvalt, dan voel ik me geroepen om te reageren. Jij hebt een machtspositie op dit forum, maar dat betekent niet dat jij je naar believen kunt afreageren. Ook jij hebt je normaal te gedragen. Helemaal als je dit van forumgebruikers verlangt.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga
weg.
En Loveless bij mij slijmen,![]()
That'll be the day
doe normaalquote:Op woensdag 3 december 2014 00:32 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ga zelf weg. Ik heb niet om jouw reacties gevraagd, maar als jij me aanvalt, dan voel ik me geroepen om te reageren. Jij hebt een machtspositie op dit forum, maar dat betekent niet dat jij je naar believen kunt afreageren. Ook jij hebt je normaal te gedragen. Helemaal als je dit van forumgebruikers verlangt.
Hoi Yvonne. Zie net dat ik vanacht van Copthorne voor de zoveelste keer een DM heb gekregen met de meest zieke scheldpartijen en verwensingen. Kan ik hiet iets mee doen? vind dit totaal niet kunnen. Echt abnormaal.quote:Op woensdag 3 december 2014 00:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga
weg.
En Loveless bij mij slijmen,![]()
That'll be the day
Kerel, je bent niet goed bij je paasei;quote:Op woensdag 3 december 2014 00:19 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Maar er zijn users en ik noem er maar één bij de naam, Loveless85, die in werkelijk ieder topic van mij loopt te trollen. Ook serieuze topics op MUZ, maar omdat hij genoeg bij mensen als jij slijmt kan hij ongestoord zijn gang gaan. Niet bepaald eerlijk. Om over mensen als toto69 en 2NutZ maar te zwijgen, die niks beters te doen hebben dan andere mensen aangeven.
Stuur ze maar even in pmquote:Op woensdag 3 december 2014 09:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoi Yvonne. Zie net dat ik vanacht van Copthorne voor de zoveelste keer een DM heb gekregen met de meest zieke scheldpartijen en verwensingen. Kan ik hiet iets mee doen? vind dit totaal niet kunnen. Echt abnormaal.
Als je bewijs wil kan ik het zo copy/pasten.
quote:Op woensdag 3 december 2014 00:32 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ga zelf weg. Ik heb niet om jouw reacties gevraagd, maar als jij me aanvalt, dan voel ik me geroepen om te reageren. Jij hebt een machtspositie op dit forum, maar dat betekent niet dat jij je naar believen kunt afreageren. Ook jij hebt je normaal te gedragen. Helemaal als je dit van forumgebruikers verlangt.
quote:Op woensdag 3 december 2014 09:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoi Yvonne. Zie net dat ik vanacht van Copthorne voor de zoveelste keer een DM heb gekregen met de meest zieke scheldpartijen en verwensingen. Kan ik hiet iets mee doen? vind dit totaal niet kunnen. Echt abnormaal.
Als je bewijs wil kan ik het zo copy/pasten.
In dm's schrijft hij met lach-smiley's dat hij hoopt dat ik gebanned word en ik krijg allerlei andere nare verwensingen, dus zo erg vindt hij het niet.quote:
Niet lang meer nee.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:22 schreef Copthorne het volgende:
[..]
[..]
Hiervoor zit ik niet op een forum.
Niet de vermoorde onschuld spelen, ik heb van vorige aanvaring met je ook nog een paar DM's waar de honden geen brood van lusten. Je kan heel slecht tegen kritiek. Doe er wat mee.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:22 schreef Copthorne het volgende:
[..]
[..]
In dm's schrijft hij met lach-smiley's dat hij hoopt dat ik gebanned word en ik krijg allerlei andere nare verwensingen, dus zo erg vindt hij het niet.
Verder wil ik me graag uit dit gedoe terugtrekken. Hiervoor zit ik niet op een forum.
Enige schijn van onpartijdigheid hoeft ook niet meer opgehouden te worden zie ik. Als je maar in één kant van het verhaal geïnteresseerd bent, prima.quote:
Boehoehoequote:Op woensdag 3 december 2014 10:51 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Enige schijn van onpartijdigheid hoeft ook niet meer opgehouden te worden zie ik. Als je maar in één kant van het verhaal geïnteresseerd bent, prima.
Derde wereldoorlog dichterbij dan ooit is een reeks die ik heb gestart. KLB / KLB smoelenboek werd op andere subfora overgenomen. Dat zijn dingen waar ik je nooit over hoor. Je begon een paar maanden terug ineens ongefundeerd te haten in verschillende topics. Tuurlijk heb je niet in al mijn 704 topics gepost, ik zit hier sinds 2012, maar je kunt niet ontkennen dat je me de laatste maanden flink heb opgezocht.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet de vermoorde onschuld spelen, ik heb van vorige aanvaring met je ook nog een paar DM's waar de honden geen brood van lusten. Je kan heel slecht tegen kritiek. Doe er wat mee.
Oh en uiteraard valt het stil als er met cijfers onderbouwd wordt dat ik je totaal niet 'achtervolg' of 'in AL je topics reageer'. Maar het is net als met je topics; hoop geblaat, weinig wol. Excuses zou op z'n plek zijn als je kijkt wie je hier allemaal beticht van dingen die niet waar zijn, of van 'onder één hoedje spelen'.
Soms echt het idee dat je flink trolt, anders benje wel echt kansloos en sneu man. Lees nog even terug wat je mij eerder hebt gestuurd en vanacht ook nogquote:Op woensdag 3 december 2014 10:51 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Enige schijn van onpartijdigheid hoeft ook niet meer opgehouden te worden zie ik. Als je maar in één kant van het verhaal geïnteresseerd bent, prima.
Precies hetzelfde hier.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms echt het idee dat je flink trolt, anders benje wel echt kansloos en sneu man. Lees nog even terug wat je mij eerder hebt gestuurd en vanacht ook nogen dan de grote onschuld hier spelen
lachwekkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |