quote:
Ik schreef dat ik niks kan beloven en jezus, wat een frustratie.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:53 schreef 2NutZ het volgende:
We hadden net wat besproken, TS. Jammer dat je je niet kan geloven op je woord. kkjong.
Tevens is dit geen vraagbaak.
Ah, dank. Wel verwarrend dat er drie manieren zijn om die lui aan te duiden.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:55 schreef Flitskikker het volgende:
Inwoneraanduiding
Nigerees (m)
Nigerese (vr)
Nigerezen (mv)
http://taaladvies.net/taa(...)men/zoek.php?q=Niger
Geen dank
Niks kunnen beloven en je best doen zo snel mogelijk een nieuw kuttopic aanmaken is een wereld van verschil. Dit kan je niet maken.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:55 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik schreef dat ik niks kan beloven en jezus, wat een frustratie.
Mvg.
Hoezo drie?quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:56 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ah, dank. Wel verwarrend dat er drie manieren zijn om die lui aan te duiden.
Klacht 2: Verwarrend om mensen uit Niger aan te duiden.
Mijn welgemeende excuses.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niks kunnen beloven en je best doen zo snel mogelijk een nieuw kuttopic aanmaken is een wereld van verschil. Dit kan je niet maken.
wat?quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:56 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Alsof jij het ooit nodig gaat hebben.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:56 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik neem dit mee in de volgende case.quote:
Stel je bent er een keer op vakantie of je houdt een lezing over dat land. Dan wil je toch weten hoe je die gasten moet aanduiden.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alsof jij het ooit nodig gaat hebben.Wat lastig allemaal, ja.
Dan floept er gewoon het woord niggers uit.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:58 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Stel je bent er een keer op vakantie of je houdt een lezing over dat land. Dan wil je toch weten hoe je die gasten moet aanduiden.
Dan nog slaat dit nergens op want dat spreek je sowieso geen NL maar eerder engels en daarin is het 'Nigerian(s)'.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:58 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Stel je bent er een keer op vakantie of je houdt een lezing over dat land. Dan wil je toch weten hoe je die gasten moet aanduiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |