LEEUWARDEN WAAR ZIJN DIE HANDJES?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:38 schreef superniger het volgende:
LEKKER DANSEN EN SPRINGEN OP DE NIEUWE ANTHEM.
toverbalactiesquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
LEEUWARDEN WAAR ZIJN DIE HANDJES?
Dat was in 2007 toch voor het laatst? Toen stemde iedereen Gerard, Michiel en Rob erin.quote:
Wat erg voor je superniger, wil je er over praten?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:39 schreef superniger het volgende:
Alleen meiden en vrouwen zijn slachtoffer van seksueel misbruik.
Dit zijn wel de knights in shining armor van ons landquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:39 schreef superniger het volgende:
Alleen meiden en vrouwen zijn slachtoffer van seksueel misbruik.
Dat was het beste jaar.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:39 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Dat was in 2007 toch voor het laatst? Toen stemde iedereen Gerard, Michiel en Rob erin.
3FM Luisteraars![]()
Wilbert
Rob Stendersquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:39 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Dat was in 2007 toch voor het laatst? Toen stemde iedereen Gerard, Michiel en Rob erin.
3FM Luisteraars![]()
Wilbert
Proest. Makkelijk hoorquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:39 schreef Evertjan het volgende:
Paul de Leeuw kan wel 4 maanden in een glazen huis zitten zonder honger te krijgen met zijn dikke varkenskop
Halloquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zijn er nog mensen die vrijwillig naar de radio luisteren?
Het themanummer wordt geschreven door een zeikartiest, het anthem is het meest aangevraagde liedjequote:Op dinsdag 11 november 2014 19:42 schreef Gramulanion het volgende:
Het themanummer is niet het anthem? Ik ben in de war.
De rest vind ik ronduit kut.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:42 schreef GlennQuagmire het volgende:
One Song was wel het beste themanummer
Niks mis met het idee, alleen na 11 jaar mag je wel eens wat anders verzinnen dan elk jaar maar weer iets meer dan vorig jaar te halen en te scoren in een bepaalde stad, en luistercijfers enz enzquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:42 schreef Mani89 het volgende:
Plaatsvervangende schaamte voor deze poppenkast.
eens. ik begin de afgelopen 3 jaar ook steeds meer af te haken en das best jammer want het is een tof concept. maar niet 11 jaar langquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niks mis met het idee, alleen na 11 jaar mag je wel eens wat anders verzinnen dan elk jaar maar weer iets meer dan vorig jaar te halen en te scoren in een bepaalde stad, en luistercijfers enz enz
waarom 'ie is geschorst?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:44 schreef superniger het volgende:
Ze gaan ook een documentaire over Giel uitzenden.
Gemiddelde 3FM luisteraarquote:
Ik ga wel luisteren maar zal het niet missen als het er niet meer is na 2015.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:44 schreef zeefje het volgende:
[..]
eens. ik begin de afgelopen 3 jaar ook steeds meer af te haken en das best jammer want het is een tof concept. maar niet 11 jaar lang
Mad?quote:
Zijn necrologie ligt al klaar.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:44 schreef superniger het volgende:
Ze gaan ook een documentaire over Giel uitzenden.
gaan ze dan stoppen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga wel luisteren maar zal het niet missen als het er niet meer is na 2015.
giel is wrs geschorstquote:
En het 2e is weer symptoombestrijding.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Vraag me wel af waar het ingezamelde geld dan precies naartoe gaat. Preventie van misbruik of opvang van misbruikte vrouwen ofzo? Dat eerste lijkt me lastig te realiseren in zulke gebieden.
Ze zitten een beetje vast in hun eigen concept inderdaad. Je zou zeggen dat ze op een gegeven moment toch echt iets nieuws moeten proberen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niks mis met het idee, alleen na 11 jaar mag je wel eens wat anders verzinnen dan elk jaar maar weer iets meer dan vorig jaar te halen en te scoren in een bepaalde stad, en luistercijfers enz enz
Hoezo dat? Volgens mij is ie met vakantie hoorquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:46 schreef zeefje het volgende:
[..]
gaan ze dan stoppen?
[..]
giel is wrs geschorst
maar ja, ze hebben wel soms nieuwe dingen(maar die bestaan ook a 5 jaar), denk aan veilingen, doe het zelf dag ofzoquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze zitten een beetje vast in hun eigen concept inderdaad. Je zou zeggen dat ze op een gegeven moment toch echt iets nieuws moeten proberen.
Volgens mij gaat hier iets mis.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sorry ik wist niet dat jij het was mattie.
op dinsdag op vakantie denk je het zelfquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:46 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Hoezo dat? Volgens mij is ie met vakantie hoor
Ik hoop het. 2015 is al vastgelegd in Heerlen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:46 schreef zeefje het volgende:
[..]
gaan ze dan stoppen?
[..]
giel is wrs geschorst
Ja precies. Ben wel benieuwd wat ze dan denken te kunnen veranderen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:46 schreef Latert het volgende:
[..]
En het 2e is weer symptoombestrijding.
heerlenquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop het. 2015 is al vastgelegd in Heerlen.
staat dat niet op de site?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja precies. Ben wel benieuwd wat ze dan denken te kunnen veranderen.
moest huilenquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:47 schreef Heufd het volgende:
Gevoelig liedje, oogjes dicht, denken aan zielige mensjes in Afrika.
Sinds 2008, 2009 wordt elk jaar ongeveer hetzelfde gedaan. Veiling TV, de jaarlijkse living doll, slaapgasten, anthem, tweede brievenbus.. dingen die de eerste keer echt tof waren en nu... ja.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:47 schreef zeefje het volgende:
[..]
maar ja, ze hebben wel soms nieuwe dingen(maar die bestaan ook a 5 jaar), denk aan veilingen, doe het zelf dag ofzo, veilingtv. is er allemaal niet vanaf het begin
daarom zeg ik, de afgelopen vijf jaar geen nieuwe dingen. weten jullie dingen die ze anders kunnen doen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sinds 2008, 2009 wordt elk jaar ongeveer hetzelfde gedaan. Veiling TV, de jaarlijkse living doll, slaapgasten, anthem, tweede brievenbus.. dingen die de eerste keer echt tof waren en nu... ja.
Het doen alsof alle 3fm luisteraars debiel zijn of dat goede doelen onzin zijn is natuurlijk onzin, maar geef eerlijk toe: het is een vastgeroest concept en vernieuwing is nodig.quote:
Ach. Harde kern VBL. Dan weet je genoegquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het doen alsof alle 3fm luisteraars debiel zijn of dat goede doelen onzin zijn is natuurlijk onzin, maar geef eerlijk toe: het is een vastgeroest concept en vernieuwing is nodig.
Even gekeken, het is allebei een beetje:quote:
quote:Het Rode Kruis zorgt voor opvang, medische zorg en psychische begeleiding, maar zet zich ook in om deze vrouwen zicht op een toekomst te bieden, bijvoorbeeld door startkapitaal en trainingen te verstrekken. Het Rode Kruis geeft voorlichting aan publiek, politie en strijdkrachten over de gevolgen van seksueel geweld en gaat het gesprek met hen aan. Enerzijds zodat de slachtoffers niet uitgestoten worden van de gemeenschap, anderzijds zodat seksueel misbruik tijdens oorlog en conflicten afneemt.
Haha.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ach. Harde kern VBL. Dan weet je genoeg
quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Is toch lekker joh, beetje kerstsfeer, beetje ongein, kijkt makkelijk weg. Top 2000 is dat toch ook en dat blijft ook mooi.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het doen alsof alle 3fm luisteraars debiel zijn of dat goede doelen onzin zijn is natuurlijk onzin, maar geef eerlijk toe: het is een vastgeroest concept en vernieuwing is nodig.
9 toch?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:51 schreef Latert het volgende:
Jordy van Loon zal nu ondertussen wel 15 zijn ofzo.
Die hebben inderdaad een hekel aan 3fm, en dan toch ieder jaar weer rellen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:51 schreef Zaktabak het volgende:
Sinds 2010 dus eindeloze commerciele kutmuziek.
Zit je nu met m'n kloten te spelenquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
21 zelfsquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:51 schreef Latert het volgende:
Hij heeft één wenkbrauwquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:51 schreef Latert het volgende:
Jawel, Hans, dat zijn 4 nummers die gewoon ophanden zijn om zoveel mogelijk zieltjes te winnen.quote:
Die anthems van 2004 t/m 2009 waren gewoon goede popmuziek, uitgezonderd van Jordy van Loon.quote:
Geniet er maar vanquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Zit je nu met m'n kloten te spelen
Hello vind ik wel iets beter dan dat.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:53 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Die anthems van 2004 t/m 2009 waren gewoon goede popmuziek, uitgezonderd van Jordy van Loon.
Vanaf 2010 is het gewoon top40 dancemeuk
Dat is jouw mening.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:53 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Die anthems van 2004 t/m 2009 waren gewoon goede popmuziek, uitgezonderd van Jordy van Loon.
Vanaf 2010 is het gewoon onbenullige top40 dancemeuk
Op het eerst was het gewoon een goede productie, alleen Solveig heeft hetzelfde trucje nog meerdere malen proberen te herhalen, tevergeefs, en Dragonette zit ook hier en daar rond te hoeren onder de noemer ' featuring'.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hello vind ik wel iets beter dan dat.
Dat is mij iets te kinkyquote:
Oké.quote:
Oh, een anti-piet aan tafel... dat had ik nou nooit verwachtquote:Op woensdag 12 november 2014 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Zwart als roet: Sunny Bergman - 12-11-2014
Vandaag werd bekend dat de Raad van State, Amsterdam gelijk geeft in de zaak rond de intocht mét zwarte piet. Misschien hét moment dat de wind rondom de pietendiscussie even gaat liggen. Desalniettemin zal op het IDFA volgende week de docu van Sunny Bergman 'Zwart als roet' worden gedraaid. Verkleed als Zwarte Piet trok ze een Londens park in om reacties te peilen. En die waren niet mis.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Jezus Christus weer zo'n links kutje dat roomser dan de paus wil zijn. Kijk eens hoe ik tegen racisme ben, goed he van mij. Ik word zo schijtziek van die mensen die maar blijven zeiken over zwarte piet. Zij zijn degene die het onderscheid maken en daarom zijn zij eigenlijk de racisten in deze zaak.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Zwart als roet: Sunny Bergman - 12-11-2014
Vandaag werd bekend dat de Raad van State, Amsterdam gelijk geeft in de zaak rond de intocht mét zwarte piet. Misschien hét moment dat de wind rondom de pietendiscussie even gaat liggen. Desalniettemin zal op het IDFA volgende week de docu van Sunny Bergman 'Zwart als roet' worden gedraaid. Verkleed als Zwarte Piet trok ze een Londens park in om reacties te peilen. En die waren niet mis.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:
Het blijft confronterend he, als een vrouw de vinger op de zere plek legt.quote:
Neee ben jij er ook zo eenquote:Op woensdag 12 november 2014 19:06 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
Het blijft confronterend he, als een vrouw de vinger op de zere plek legt.
Die negerneuker discrimineerde al voor heel deze discussie.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:06 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
Ik denk niet dat ik op zoek was geweest naar een man als jij.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Neee ben jij er ook zo een![]()
Ik had altijd een stiekeme crush op je maar met deze zin is zoveel mis
Knap is het wel.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Het is weer de tijd van de sinterklaasgedichten hé. Of denkt Van Dis werkelijk dat hij aan het 'rappen' is?
Jij neukt ook alleen kleur...quote:Op woensdag 12 november 2014 19:08 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik op zoek was geweest naar een man als jij.
Nou jaquote:Op woensdag 12 november 2014 19:08 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik op zoek was geweest naar een man als jij.
Het doet inderdaad pijn als iemand iets kapot krabt met haar vingers wat hartstikke gezond was.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:06 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
Sunny lift mee op de beat van Quinsy.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:10 schreef opperkleurder het volgende:
Sunny komt ook nooit met iets inhoudelijks.
Ah een racist dus. Daar distantieer ik me van.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Madam vindt een blanke man minderwaardig.
Gastquote:Op woensdag 12 november 2014 19:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Madam vindt een blanke man minderwaardig.
Misschien kan Gramulanion je overtuigen om de discussie te blijven volgen.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:11 schreef GGMM het volgende:
Ik word een heel klein beetje moe van die hele zwarte pieten discussie.
quote:
Ik ontken niet wat complottheorieën aan te hangen. Moet jij jouw tekortkoming ook toegeven...quote:Op woensdag 12 november 2014 19:11 schreef alors het volgende:
[..]
GastZet jij je aluhoedje maar weer op.
Als zou het zo zijn, waarom zou het een tekortkoming zijn?quote:Op woensdag 12 november 2014 19:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ontken niet wat complottheorieën aan te hangen. Moet jij jouw tekortkoming ook toegeven...
quote:Op woensdag 12 november 2014 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Het was nooit gezellig voor veel mensen. Knap dat ze daar tot 2013 de tijd nodig hebben om daarachter te komen.
Linkschmenschenquote:Op woensdag 12 november 2014 19:14 schreef tralalala het volgende:
Bij 1Vandaag was een mooi item over hoe mensen in Curaçao over deze discussie denken, alleen de enige witte school daar op het eiland was fel tegen.
quote:Op woensdag 12 november 2014 19:14 schreef tralalala het volgende:
Bij 1Vandaag was een mooi item over hoe mensen in Curaçao over deze discussie denken, alleen de enige witte school daar op het eiland was fel tegen.
Scoortquote:Op woensdag 12 november 2014 19:15 schreef Latert het volgende:
Vara gooit elke dag weer olie op het vuur
Lekker verschillig heet dat.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:15 schreef Latert het volgende:
Vara gooit elke dag weer olie op het vuur
Evelien Wouterse heet ze toch? Zal haar ff zwart maken, ze verpest de hele sfeer op dat eiland.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:14 schreef tralalala het volgende:
laffing out loutquote:Op woensdag 12 november 2014 19:14 schreef tralalala het volgende:
Behalve als de wouten achter ze aan zitten, dan winnen ze ineens de marathon van Rotterdam...quote:Op woensdag 12 november 2014 19:15 schreef xzaz het volgende:
Dus eigenlijk zijn negers gewoon lui en ruimen hun eigen zooi niet op.
Mijn god, wat een niveau !quote:Op woensdag 12 november 2014 19:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die negerneuker discrimineerde al voor heel deze discussie.
De zwartste mensen daar konden niet begrijpen waar ze zich druk om maakte.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:14 schreef tralalala het volgende:
Niet waar.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Onze Stijn kreeg altijd een mandarijn in zijn schoen.
Daar liepen ook gekleurde pieten tussen anders. En ik had wel moeite mee dat ze behoorlijk slecht geïnformeerde/opgeleide mensen interviewden. Mensen die de link tussen zwarte Piet en de karikatuur niet eens konden leggen omdat ze ook niet beter wisten dan 'Zwarte Piet is zwart van de schoorsteen'.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:14 schreef tralalala het volgende:
Alle joden in opstand...quote:Op woensdag 12 november 2014 19:16 schreef Pandaplint het volgende:
Man man man. De boot ook nog af willen schaffen. Volgend jaar met goederenwagons
Maar dat doet me denken aan de jodenvervolgingquote:Op woensdag 12 november 2014 19:16 schreef opperkleurder het volgende:
Sint komt volgend jaar met de trein
quote:Op woensdag 12 november 2014 19:16 schreef opperkleurder het volgende:
quote:
Dat is geen racisme.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dat doet me denken aan de jodenvervolging
quote:Op woensdag 12 november 2014 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vliegtuig?quote:Op woensdag 12 november 2014 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben ze die ooit gehad dan?quote:Op woensdag 12 november 2014 19:16 schreef Latert het volgende:
Jezelf als anti-piet vastlullen in DWDD. Dan kloppen je argumenten gewoon niet.
Met allemaal pyamapieten in de wagonsquote:Op woensdag 12 november 2014 19:16 schreef opperkleurder het volgende:
quote:Op woensdag 12 november 2014 19:18 schreef DrDentz het volgende:
Domme buitenlanders, niet vreemd dat de meeste ellende in de wereld zich afspeelt in het buitenland.
*mijnquote:Op woensdag 12 november 2014 19:18 schreef forzaudinese het volgende:
Ik gooi bijna me tv uit het raam ! Ik kan echt niet tegen dit soort domme dozen op tv !
Strooien met jodenkoeken.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Met allemaal pyamapieten in de wagons
quote:Op woensdag 12 november 2014 19:18 schreef Pandaplint het volgende:
Kom we gaan met deze foto's naar de ghetto van New Orleans..
[ afbeelding ]
de zware piet spelen is makkelijkquote:Op woensdag 12 november 2014 19:18 schreef forzaudinese het volgende:
Ik gooi bijna me tv uit het raam ! Ik kan echt niet tegen dit soort domme dozen op tv !
ik doelde op die britse met die steen.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee, kijk Sunny sex maar, die heeft heel wat Bruine vriendjes verslonden.
Een zwarte?quote:Op woensdag 12 november 2014 19:18 schreef Snowballed het volgende:
Wie duwt even een paal in haar muil..?
Natuurlijk.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:18 schreef marcodej het volgende:
Inderdaad, daar was blackfacing. Nu niet meer, maar is daar nu minder racisme?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |