Waarom niet voor volgend jaar? Dit jaar is al bijna om?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:40 schreef Treehut362 het volgende:
Hier de verlanglijstjes van dit jaar (2014).
TS begint
1. Cash
Ik heb een bank voor je. Eiken enbruin leer. Zelf afhalen in limburg.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:02 schreef hoas het volgende:
Een I phoon
Compressor
Boormachine
I Pad
Tv
Bleurayspeler
Grasmaaier
Nieuwe auto
Vakantie bahamas
Schroevendraaiers
Whirlpool
Zonnebank
Scooter
Bank
Nikes
Maar 2 onderbroeken is ook goed
Omdat we met Pasen geen verlanglijstjes maken en met Sinterklaas/Kerst wel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:05 schreef FANN het volgende:
Waarom niet voor volgend jaar? Dit jaar is al bijna om?
ah... het is voor Kerst, ik doe nooit aan Kerst dus had ik niet eens doorquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Omdat we met Pasen geen verlanglijstjes maken en met Sinterklaas/Kerst wel.
Dat is niet zo aardig Chufquote:
i.v.m schoen zetten cq bij de kerstboomquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom niet voor volgend jaar? Dit jaar is al bijna om?
Hij kaapt mn topic voor een lijstje ... 1 van 6 dus ...quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... het is voor Kerst, ik doe nooit aan Kerst dus had ik niet eens door
[..]
Dat is niet zo aardig Chuf
Ja, nu snap ik hem, maar je schoen zetten doe je toch alleen met Sinterklaas?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:09 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
i.v.m schoen zetten cq bij de kerstboom
Ik zet mn schoenen altijd in de gang... En vind er nooit wat in ... Is ook wel erg zielig om als alleenstaande dan opeens iets te vinden ...quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, nu snap ik hem, maar je schoen zetten doe je toch alleen met Sinterklaas?
jaquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zet mn schoenen altijd in de gang... En vind er nooit wat in ... Is ook wel erg zielig om als alleenstaande dan opeens iets te vinden ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |