Het is tijn toch wel gelukt!quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:44 schreef Barbusse het volgende:
Het is ook best moeilijk daten als je niet van je zolderkamer af durft te komen....
Nee, moet nog dingen doen.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja 2 uur![]()
Al had ik volgens mij beter niet kunnen slapen.
Dat valt best mee hoor, ik kan ook best lief ende aardig zijn hoorquote:
Make that the cat wise.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat valt best mee hoor, ik kan ook best lief ende aardig zijn hoor
Grolschquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Samzz heeft een Bar ja?
Uitsluitend Grolsh?![]()
Nou ja zeg....quote:
Als er bier geschonken wordt, enkel speciaalbiertjes.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Samzz heeft een Bar ja?
Uitsluitend Grolsh?![]()
Deze vrouw weet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als er bier geschonken wordt, enkel speciaalbiertjes.
Ook goed, jouw smaak vertrouw ik welquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als er bier geschonken wordt, enkel speciaalbiertjes.
Uhuh:+. Gek kattenmannetjequote:Op dinsdag 11 november 2014 18:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja zeg....Ook voor katten ben ik lief
Voor poezen zeker jaquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja zeg....Ook voor katten ben ik lief
Zit mobielquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je vergeet je authentieke Faxie smiley.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je vergeet je authentieke Faxie smiley.
Ik ben al weer terug, maar lief dat je het nog weetquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, moet nog dingen doen.
En eetse en veel plezier bij die oude vriend van je (is toch vanavond?)
Flapjes?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben al weer terug, maar lief dat je het nog weet
En eten was ook goed, tuinboontjes met filet-lapjes
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben al weer terug, maar lief dat je het nog weet
En eten was ook goed, tuinboontjes met filet-lapjes
Smaakte ook goed. En ja, de groente was groenquote:
Zou solliciteren.quote:
quote:
Great minds ban the same thing.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Great minds ban the same thing.
Gelukkig voor Faxie is de kans dat ik ooit admin word net zo groot als dat ik de loterij winquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Smaakte ook goed. En ja, de groente was groen
[..]
Zou solliciteren.
Ik wil je snoepjes wel hoorquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Nog steeds geen zingende kindertjes.
Maar de kans is erquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig voor Faxie is de kans dat ik ooit admin word net zo groot als dat ik de loterij win.
You know I loathe you.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar goed dat je niet admin ben dan, hater
Niet alleen haar snoepjes.quote:
Hier komen ze nietquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Nog steeds geen zingende kindertjes.
Neon sign saying:quote:
Dat hangt er bij jullie?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Neon sign saying:
"Bellen op eigen risico."
Ik haat jullie allemaal.quote:
Nee, bij ons zijn ze gewoon welkomquote:
Nogal jaquote:
Zuid-Holland kent geen Sint Maartenquote:
En dit.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Neon sign saying:
"Bellen op eigen risico."
Think again, al 6x kinderen aan de deur gehadquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zuid-Holland kent geen Sint Maarten
[..]
En dit.
Hier nog niksquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Think again, al 6x kinderen aan de deur gehad
Wut?quote:
haat tegen jou?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:03 schreef K44S het volgende:
[..]
Wut?
Waar komt die haat tegen mij vandaan
Dacht dat die "ohw nee"persoonlijk was.quote:
Nee het was een 'ohw nee, al 6 minuten niet gepost, is Fok! kapot? Hebben mensen ineens een leven? Hoe nu verder? Paniek paniek!!'quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:05 schreef K44S het volgende:
[..]
Dacht dat die "ohw nee"persoonlijk was.
Wheeelpquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee het was een 'ohw nee, al 6 minuten niet gepost, is Fok! kapot? Hebben mensen ineens een leven? Hoe nu verder? Paniek paniek!!'
Ik heb geen haat speciaal tegen jou, gewoon tegen iedereen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:03 schreef K44S het volgende:
[..]
Wut?
Waar komt die haat tegen mij vandaan
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb geen haat speciaal tegen jou, gewoon tegen iedereen.
Niet? Waarom vind jij van niet?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:10 schreef K44S het volgende:
Toch is guardians of the galaxy geen goeie film
Denk dat m'n verwachting te hoog is geweest.quote:
Dat jouw verwachting hoog was is niet echt aan de film toe te schuiven lijkt mij.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:11 schreef K44S het volgende:
[..]
Denk dat m'n verwachting te hoog is geweest.
Sommige stukjes qua humor kon ik wel om lachen.
Misschien had ik me eerst in de strips moeten verdiepen.
Wel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:10 schreef K44S het volgende:
Goed goed, ik had me meer moeten verdiepen in de strips.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat jouw verwachting hoog was is niet echt aan de film toe te schuiven lijkt mij.
Dus eigenlijk is de film wel oké maar had je er meer van verwacht?
nietquote:
Ga met je blokkendoos spelen manquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:10 schreef K44S het volgende:
Geen nut, de verhalen komen toch niet overeen..quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:11 schreef K44S het volgende:
[..]
Denk dat m'n verwachting te hoog is geweest.
Sommige stukjes qua humor kon ik wel om lachen.
Misschien had ik me eerst in de strips moeten verdiepen.
Ga Sharknado eens kijken en probeer dan nog eens Guardians of the Galaxy als niet goed te betitelen.quote:
Juist,.... de vergelijkingquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Ga Sharknado eens kijken en probeer dan nog eens Guardians of the Galaxy als niet goed te betitelen.
Iets mis mee? Er zijn ook mensen die die film 'goed' noemen.quote:
Over Guardians of the Galaxy werd veel lof gesproken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Iets mis mee? Er zijn ook mensen die die film 'goed' noemen.
Is Guardians of the Galaxy een hoogstaande film die rechtmatig bijvoorbeeld in de IMDB top 250 hoort? Nee dat niet, maar stukken beter dan menig andere troep die uitgebracht wordt.
Filmliefhebber? Je klinkt eerder als een recensent die geen 10/10 film heeft gezien.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:23 schreef K44S het volgende:
[..]
Over Guardians of the Galaxy werd veel lof gesproken.
Dan verwacht ik als filmliefhebber, wel iets. Maar zoals gezegd: Mn verwachtingen waren misschien te hoog.
En zo heeeel slecht vond ik 'm niet. Maar goed? Nee.
En jij klinkt als Uwe Boll die niet begrijpt waarom mensen zijn films niet leuk vindenquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Filmliefhebber? Je klinkt eerder als een recensent die geen 10/10 film heeft gezien.
Iam legend vond ik toch echt een dikke 8.5quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Filmliefhebber? Je klinkt eerder als een recensent die geen 10/10 film heeft gezien.
Uwe Boll maakt dan ook films waar geen enkele andere film aan kan tippen. Dat noem ik pas kwaliteit.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:30 schreef twi het volgende:
[..]
En jij klinkt als Uwe Boll die niet begrijpt waarom mensen zijn films niet leuk vinden
I am Legend? Seriously? Dat vond ik dus weer niksquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:31 schreef K44S het volgende:
[..]
Iam legend vond ik toch echt een dikke 8.5
En batman the darknight zeker een 9.5
En the wolverine filmquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I am Legend? Seriously? Dat vond ik dus weer niks
The Wolverine? Die uit 2013?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:36 schreef K44S het volgende:
[..]
En the wolverine filmkwam er ook goed uit.
Whe, F&F beter, maar zeker mooie wagensquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat vond je van Need for Speed dan?
Ja hoor, vond ik wel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:38 schreef aeque het volgende:
[..]
The Wolverine? Die uit 2013?
Seriously?
Same here, hoorquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:42 schreef Barbusse het volgende:
Ach, over smaak valt niet te twisten natuurlijk, en ik vermaak me vaak goed met die Hollywood-bombast. Maar de beste films, dat zijn voor mij niet echt die blockbusters.
Groot!quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:41 schreef Samzz het volgende:
Oeh, films. Ik vond Guardian of the Galaxy wel leuk. Maar geen geweldig goede film of zo. Eigenlijk.
Ik denk dat de beste films die je 'recent' mag noemen de volgende zijn:quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Same here, hoor. Al vind ik een aantal blockbusters ook daadwerkelijk goed. Al ben ik ook bevooroordeeld, Lord of the Rings bijvoorbeeld, love that
.
Dat sowieso, laatst weer eentje gezien wat eigenlijk geen blockbuster is maar zo ontiegelijk goed opgezet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:42 schreef Barbusse het volgende:
Ach, over smaak valt niet te twisten natuurlijk, en ik vermaak me vaak goed met die Hollywood-bombast. Maar de beste films, dat zijn voor mij niet echt die blockbusters.
Kort gifjequote:
Niet perse.quote:
Welke?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat sowieso, laatst weer eentje gezien wat eigenlijk geen blockbuster is maar zo ontiegelijk goed opgezet.
Ik moest echt lachen, Drax ernaastquote:
Baby Groot.... maakte alles goedquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:41 schreef Samzz het volgende:
Oeh, films. Ik vond Guardian of the Galaxy wel leuk. Maar geen geweldig goede film of zo. Eigenlijk.
Er komt een dansende Baby Groot in potje uit die daadwerkelijk gaat dansen op muziekquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moest echt lachen, Drax ernaast
Die moet nog uitkomen ?quote:
Zo grappig datquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er komt een dansende Baby Groot in potje uit die daadwerkelijk gaat dansen op muziek
Neuh.. pathe draait ie al... igg in amersfoortquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:51 schreef K44S het volgende:
[..]
Die moet nog uitkomen ?
Ohja, flight is ook heul goed
azijnpisserquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
azijnpisser
Ik ben ja heul niet zuur johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Had je bijna zeepaarden!quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:59 schreef Samzz het volgende:
Oh jongens, de stal stond blank net. Vergeten de waterslang dicht te draaien
![]()
.
mutsquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:59 schreef Samzz het volgende:
![]()
.
Blondjequote:Op dinsdag 11 november 2014 20:59 schreef Samzz het volgende:
![]()
.
aiaaiaiaiai en nu dweilen dus?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:59 schreef Samzz het volgende:
![]()
.
Ik weet nou niet of ik dit:quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Had je bijna zeepaarden!
Badum tish
Samen gaan ?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neuh.. pathe draait ie al... igg in amersfoort
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Had je bijna zeepaarden!
Badum tish
Ik vond het ook grappigquote:
Jajajajajaquote:
Oh echt vreselijk, overal lag het... We hebben het met trekkers (hi ha hoquote:
Wees blij dat het nog niet vriest.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh echt vreselijk, overal lag het... We hebben het met trekkers (hi ha ho) zoveel mogelijk weggehaald en nu ligt er alleen nog een halve cm op het terras. Mja, niks aan te doen
.
Afkloppen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wees blij dat het nog niet vriest.
Damnquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh echt vreselijk, overal lag het... We hebben het met trekkers (hi ha ho) zoveel mogelijk weggehaald en nu ligt er alleen nog een halve cm op het terras. Mja, niks aan te doen
.
Schaatsenquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mja, binnen vriest het nietquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Of op je bek gaan.quote:
Dat kijk ik wel op de TV. Ik heb jaren geleden voor het laatst geschaatstquote:
Al met al valt het wel mee dusquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, binnen vriest het niet. Maar het is inderdaad nog vrij warm voor de tijd van 't jaar. De laatste plasjes zijn in een half uur al weggetrokken, nu zijn alleen de stenen en het voegsel nog vochtig. Nou ja en het terras is nat
. Maar goed, dat ligt lager, dus is ook niet zo gek.
Naar deze film zo snel op de vorige x..... Neh ...The Drop gaat bij mij het boekje in als mafia, doch drama ... ik vind het geen cult (je weet wel films waar je ff aan moet wennen maar dan meer dan oke zijn)quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:01 schreef K44S het volgende:
[..]
Samen gaan ?
Of je bent natuurlijk al gegaan ...
Nee, het viel echt niet meequote:Op dinsdag 11 november 2014 21:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Of op je bek gaan.
[..]
Dat kijk ik wel op de TV. Ik heb jaren geleden voor het laatst geschaatst
[..]
Al met al valt het wel mee dus
quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Naar deze film zo snel op de vorige x..... Neh ...The Drop gaat bij mij het boekje in als mafia, doch drama ... ik vind het geen cult (je weet wel films waar je ff aan moet wennen maar dan meer dan oke zijn)
Ik ga gerust mee naar the MazeRunnerof die nieuwe van Jake Gyllenhaal
Nightcrawler? Die schijnt geweldig te zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Naar deze film zo snel op de vorige x..... Neh ...The Drop gaat bij mij het boekje in als mafia, doch drama ... ik vind het geen cult (je weet wel films waar je ff aan moet wennen maar dan meer dan oke zijn)
PM als je daar heen wil. De trailer ziet er meer dan goed uitquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kom op Roy, jij zat ook te soppen in de bios op Thomas Brodie-Sangster toen we daar met de meet naar keken.quote:
A ik zie dat die en Interstellar beide al in amersfoort draaienquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nightcrawler? Die schijnt geweldig te zijn.
Ik hoopte dat je dat niet gezien had eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Kom op Roy, jij zat ook te soppen in de bios op Thomas Brodie-Sangster toen we daar met de meet naar keken.
Minions the movie, ook!quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben zeker de enige die naar de Pinguïns van Madagaskar wil?
Toch wel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je dat niet gezien had eigenlijk.
Klinkt als iets Wiccan achtigs? Iets met heksen.quote:
Echt welquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Kom op Roy, jij zat ook te soppen in de bios op Thomas Brodie-Sangster toen we daar met de meet naar keken.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je dat niet gezien had eigenlijk.
Neequote:Op dinsdag 11 november 2014 21:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben zeker de enige die naar de Pinguïns van Madagaskar wil?
Dat zal toch wel! Anders heb je een voetenbadquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het viel echt niet mee. Het stond echt blank. Echt blank. Maar het is nu wel aardig weg. Het zal gewoon de grond in trekken, lijkt me.
Gaat ook over zo'n Ouija-bord, dus geesten galore.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt als iets Wiccan achtigs? Iets met heksen.
Met een ouija bord. Supernatural shit, maar dan zonder de Winchesters.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt als iets Wiccan achtigs? Iets met heksen.
Truequote:Op dinsdag 11 november 2014 21:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zal toch wel! Anders heb je een voetenbad
Scarred for lifequote:
Maar je durft wel?quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik durf niet alleeeeeeen .... en ik ga vast gillen
Ik weet nog de laatste enge film waar wij naartoe zijn geweest...quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn soort film, anders was ik met je mee gegaan.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, precies.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gaat ook over zo'n Ouija-bord, dus geesten galore.
Mehquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met een ouija bord. Supernatural shit, maar dan zonder de Winchesters.
Dat is vrouw eigenquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
True.
Mja, zal vrij snel gaan denk ik. In een half uurtje waren de 'plasjes' al weg. Pfff, wat heb ik me druk lopen maken. Doe ik nog steeds.
als ik er eenmaal zitquote:
Mama bedoel je? Die was uiteindelijk toch niet eng?quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet nog de laatste enge film waar wij naartoe zijn geweest...
Zeg dat nog eens tegen je zenuwenquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
als ik er eenmaal zit
[..]
Mama bedoel je? Die was uiteindelijk toch niet eng?
Als ik mee ga durf je toch wel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
als ik er eenmaal zit
[..]
Mama bedoel je? Die was uiteindelijk toch niet eng?
Nou ik heb daarna niemand gemept..... dus dat valt mee danquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeg dat nog eens tegen je zenuwen
Maar je sprong wel een aantal keer op in je stoelquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou ik heb daarna niemand gemept..... dus dat valt mee dan
en ik heb Roycothemeanmachine meequote:Op dinsdag 11 november 2014 21:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik mee ga durf je toch wel.
Those entity's aint got shit on me
Volgende keer opnemenquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar je sprong wel een aantal keer op in je stoel
DAT mag.... ik zat niet omgedraaid of heb mij niet verstopt in mijn trui/jas... of nog beter ik ben niet weggerendquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn zus en mijn moeder kunnen af en toe ook zo in de stress schieten om nietsquote:
Wel een of twee keer met je ogen dichtquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
DAT mag.... ik zat niet omgedraaid of heb mij niet verstopt in mijn trui/jas... of nog beter ik ben niet weggerend
DAT mag.....quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel een of twee keer met je ogen dicht![]()
Mept -Engel- ?quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is niet veel anders dan een televisie programma maken wat gaat over mensen die televisie kijken...quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
kom t zien kom t zien..... toeschouwer in de zaal is bang....als dat al volk trekt...
En volgensmij kon je niet in je truitje wegkruipen want dat was best laag, en je jas had je uitquote:
Seven Hells, not this "Ye though I walk through the valley of death I shall fear no evil, for I am the baddest motherfucker in the valley"-shit againquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik mee ga durf je toch wel.
Those entity's aint got shit on me
belachelijk programmaquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Is niet veel anders dan een televisie programma maken wat gaat over mensen die televisie kijken...
De volgende keer trek ik gewoon een hootie aan ....quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En volgensmij kon je niet in je truitje wegkruipen want dat was best laag, en je jas had je uit
Of hadden we nieteens mee geloof ik..
Nu maak je me toch wel een beetje bang.quote:
Dit was niet niksquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mijn zus en mijn moeder kunnen af en toe ook zo in de stress schieten om nietsEn als het opgelost is dan lopen ze nog heen en weer
Royco mag hem zijn... alle geesten daaro mot je wezen....quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Seven Hells, not this "Ye though I walk through the valley of death I shall fear no evil, for I am the baddest motherfucker in the valley"-shit again
I spent 7 years watching Buffy, 5 watching Angel and 10 watching the Winchester bro's.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Seven Hells, not this "Ye though I walk through the valley of death I shall fear no evil, for I am the baddest motherfucker in the valley"-shit again
Dat is dan wel weer waarquote:
Of het volk trekt weet ik niet. Maar wellicht leuk om te zienquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
kom t zien kom t zien..... toeschouwer in de zaal is bang....als dat al volk trekt...
Met jou winnen we de oorlogquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
I spent 7 years watching Buffy, 5 watching Angel and 10 watching the Winchester bro's.
I'm kicking the spirit's worlds ass.
Het is zo jammer dat kijken niet zo telt voor het opbouwen van je skills... but he...quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
I spent 7 years watching Buffy, 5 watching Angel and 10 watching the Winchester bro's.
I'm kicking the spirit's worlds ass.
Dat leverde anders wel een van de meest succesvolle trailers op hoor, gigantische buzz and all:quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Meh, niet zoveel zin om de oorlogen van politici te beslissen.quote:
ik vond het wel grappig dat een zo'n jongen dan zo naar zijn meisje lacht van schat kom maar bij mij.... *evil grin on his face....quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat leverde anders wel een van de meest succesvolle trailers op hoor, gigantische buzz and all:
Zoiets was toch ook met Paranormal Activity?quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat leverde anders wel een van de meest succesvolle trailers op hoor, gigantische buzz and all:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is zo jammer dat kijken niet zo telt voor het opbouwen van je skills... but he...
Matter of speech, hé.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Meh, niet zoveel zin om de oorlogen van politici te beslissen.
Plus dat ik niet zoveel heb met vuurwapens, no honour in that.
Shield and spear, babyquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Meh, niet zoveel zin om de oorlogen van politici te beslissen.
Plus dat ik niet zoveel heb met vuurwapens, no honour in that.
Ja, maar deze was eerder. Kut-amerikanen jatten alles.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zoiets was toch ook met Paranormal Activity?
Toch goed om te weten dat het verstand toch niet letterlijk in je reet zit dan.quote:
Ah, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar deze was eerder. Kut-amerikanen jatten alles.
Is die dikke reet van me toch nog ergens goed voor.quote:
Goed om te wetenquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is die dikke reet van me toch nog ergens goed voor.
Ik zeg niks.. Ik laat alleen maar een feitje zien, beamen doen ze zelf.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:39 schreef Royco1 het volgende:
Dis joof komt wel weg met indirect impliceren dat jullie een dikke kont hebben maar als ik dan 1 keer liefkozend vreetzak zeg all hell breaks loose.
Zo gaat dat. De harde leef royco.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:39 schreef Royco1 het volgende:
Dis joof komt wel weg met indirect impliceren dat jullie een dikke kont hebben maar als ik dan 1 keer liefkozend vreetzak zeg all hell breaks loose.
Het ziet er wel uit alsof ze uit een pot Nutella is gekropen. Dat deed jij niet toen je hier was. En dat is maar goed ook, want ik hou niet van Nutella.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is die dikke reet van me toch nog ergens goed voor.
Hoe kan je nu niet van Nutella houdenquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het ziet er wel uit alsof ze uit een pot Nutella is gekropen. Dat deed jij niet toen je hier was. En dat is maar goed ook, want ik hou niet van Nutella.
Snotver manquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het ziet er wel uit alsof ze uit een pot Nutella is gekropen. Dat deed jij niet toen je hier was. En dat is maar goed ook, want ik hou niet van Nutella.
Joof impliceert niks. Hij toont een feitje. Welke ik zelf bevestigquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:39 schreef Royco1 het volgende:
Het heeft niet veel met vreetzak te maken misschien is dat het probleem. Je mag best zeggen dat ik een grote kont heb want ben er best trots opquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:39 schreef Royco1 het volgende:
Ja zo brengt ie het, sneaky motherfucker.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Joof impliceert niks. Hij toont een feitje. Welke ik zelf bevestig.
Het is geen bewuste keuze geweest of zoiets.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan je nu niet van Nutella houden.
Wat nu weer?quote:
That's just weird. Iedereen houdt van Nutellaquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is geen bewuste keuze geweest of zoiets.
Euhm.. Neequote:Op dinsdag 11 november 2014 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
That's just weird. Iedereen houdt van Nutella.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
That's just weird. Iedereen houdt van Nutella.
Gij zult van nutella houden ....quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is geen bewuste keuze geweest of zoiets.
I write my own rules, take it or leave it.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gij zult van nutella houden ....
Book of rulez......
Ik vond hem leuk gevondenquote:
Heb er toch geen last vanquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I write my own rules, take it or leave it.
Weer de kraan open laten staan?quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Het heeft niet veel met vreetzak te maken misschien is dat het probleem. Je mag best zeggen dat ik een grote kont heb want ben er best trots op
Nee, stom dat niet iedereen van Nutella houdtquote:
Die zal ik onthouden.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Het heeft niet veel met vreetzak te maken misschien is dat het probleem. Je mag best zeggen dat ik een grote kont heb want ben er best trots op
Ik hou er wel van, krijg er alleen puisten van (sowieso van kunstmatige suikersquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, stom dat niet iedereen van Nutella houdt.
Ik kan me niet herinneren wanneer ik dat spul voor het laatst op hebquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij eet geen sushi, dat vind ik net zo'n absurdity of life.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij eet geen sushi, dat vind ik net zo'n absurdity of life.Maar ik
nog wel van je hoor
Sushiquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:57 schreef -Engel- het volgende:
sushi is jammie en zo moeilijk niet om zelf te maken
Dus wij gaan naar de film EN jij gaat me sushi leren maken ? Lief zegquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:57 schreef -Engel- het volgende:
sushi is jammie en zo moeilijk niet om zelf te maken
Ik vind van welquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Sushi is gewoon raar... En het ruikt ook niet lekker.
Iyou too.
Alsof je dat zou kunnenquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind van welMaar ik zal je niet dwingen om het ook te eten hoor
Die maakt het helemaal mooi... waar type ik dat we dat gaan doen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:58 schreef K44S het volgende:
[..]
Dus wij gaan naar de film EN jij gaat me sushi leren maken ? Lief zeg
I did, although just a bit, since you did tried. My Jedi mind tricks are smoother but just as powerful as an oil wrestler, love.quote:
Ik moet van sommige Fok!. Dames, zelfverzekerder overkomen. En het initiatief nemen... dus hierbij.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Die maakt het helemaal mooi... waar type ik dat we dat gaan doen?
Bullshitquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I did, although just a bit, since you did tried. My Jedi mind tricks are smoother but just as powerful as an oil wrestler, love.
Ik lust het ook echt niet. Geprobeerd maar met de grootst mogelijke moeite doorgeslikt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:59 schreef Samzz het volgende:
Oh, nee ik vind sushi echt niet lekker... En ik mag dat zeggen wat ik heb het geprobeerd. Vooral tonijn is echt vies.
Uh-huh, dat kloptquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bullshit.
Ik probeerde het omdat ik het nog nooit gehad had, niet omdat jij het zei.
Not as smooth as your English, my friend.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I did, although just a bit, since you did tried. My Jedi mind tricks are smoother but just as powerful as an oil wrestler, love.
Dit bedoelen ze nietquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:04 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik moet van sommige Fok!. Dames, zelfverzekerder overkomen. En het initiatief nemen... dus hierbij.
Ik ben wel blij dat ik het geprobeerd heb, hoorquote:
K44S, you are trying too hard.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:04 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik moet van sommige Fok!. Dames, zelfverzekerder overkomen. En het initiatief nemen... dus hierbij.
Bugger me.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Not as smooth as your English, my friend.
Well,.... you can't blame me ?quote:
Indeed.quote:
Just a little. Only just.quote:
Ik ookquote:
Oh boehoe. Morgen weer een dag.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ookEn ze bezorgen hier 24/7, maar ik moet zo slapen. FML
ach als er niemand raar van opkijkt, wat houdt je tegen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ookEn ze bezorgen hier 24/7, maar ik moet zo slapen. FML
Trusten Samskequote:
Dat ik naar bed zou moeten gaan. Bezorgen gaat hier traag namelijk, en ik moet morgen vroeg opquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach als er niemand raar van opkijkt, wat houdt je tegen?
Slaapquote:
hmmm dan de zin bewaren tot de vorige keer.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ik naar bed zou moeten gaan. Bezorgen gaat hier traag namelijk, en ik moet morgen vroeg op
Ja klopt, maar de komende paar weken ben ik druk.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Engel, we moeten eigenlijk weer eens eten en filmpje pakken, is alweer een tijdje geleden
Dealquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja klopt, maar de komende paar weken ben ik druk.
Ik app je wel... zodra ik het weer onder controle heb
Trusten meidquote:
Dan ga je toch nietquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:18 schreef K44S het volgende:
Ik ga zo ook maar eens.
Iig mentaal voorbereiden op die "date" ..... stiekem helemaal geen zin.
Ik kom altijd m'n afspraken en beloftes na (tenzij echt niets anders...)quote:
Doen wat je zelf wilt, alleen ik zou nooit op date gaan tegen mijn zin inquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:19 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik kom altijd m'n afspraken en beloftes na (tenzij echt niets anders...)
En heb het Yats belooft, om het gewoon te doen.
Je hebt yats belooft om op een date te gaan?quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:19 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik kom altijd m'n afspraken en beloftes na (tenzij echt niets anders...)
En heb het Yats belooft, om het gewoon te doen.
Mwa, het is meer dat ik nerveus ben om niets.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doen wat je zelf wilt, alleen ik zou nooit op date gaan tegen mijn zin in
Een date mag je het niet eens noemen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt yats belooft om op een date te gaan?
quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gewoon denken aan die gratis lunch dude.
Een beetje nerveus is niet erg. Gewoon gaanquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:22 schreef K44S het volgende:
[..]
Mwa, het is meer dat ik nerveus ben om niets.
[..]
Een date mag je het niet eens noemen.
Voormalig scharrel wil me graag zien.
En Yats sprak me er op aan, heb het hem min of meer belooft gewoon te doen.
Broodje rosbief!quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gewoon denken aan die gratis lunch dude.
Welterusten broquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:28 schreef Barbusse het volgende:
Vaag verhaal weer
Ik ga slapen, goede nacht jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |