Wat mij opviel was dat bij mij aan de deur de begleidende moeders opvallend veel door de vaders begleid werdenquote:
Neenee eerder dat vrouwen nogal eens een miskoop doen...quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Want mannen zouden iets kopen wat ze zelf niet lustten?
qua snoep?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:07 schreef ZOA het volgende:
[..]
Neenee eerder dat vrouwen nogal eens een miskoop doen...
Ik koop altijd wat ik zelf lust, want als ik dat niet doe eet ik het toch niet op.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Want mannen zouden iets kopen wat ze zelf niet lustten?
Ik weet heel goed wat mijn hart zoal begeertquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:07 schreef ZOA het volgende:
[..]
Neenee eerder dat vrouwen nogal eens een miskoop doen...
de fok rellen gok ikquote:
zoniet,had CC hier nu niet gepost(het eindigt met de kerstgarie van 2006 volgensmij, waarbij bijna iedereen unbanned word, behalve gasten die het jaar daarop of tussendoor gratie kregen))quote:
Daar ligt het ook niet aan ....quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik weet heel goed wat mijn hart zoal begeert
iets met mods die allemaal gingen staken in 2006.quote:
het zijn meer dan 140 topics...quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:12 schreef isax het volgende:
[..]
iets met mods die allemaal gingen staken in 2006.
zo'n goed leesvoer dat ik nog niet helemaal snap waar ik moet beginnen. ben begonnen bij copycat bedankt (linkte cc) en nu ben ik bij en zo zijn we allemaal gebanned.
8 jaarvterug.. ja dat loopt nu wel goed af denk ikquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:12 schreef isax het volgende:
[..]
iets met mods die allemaal gingen staken in 2006.
zo'n goed leesvoer dat ik nog niet helemaal snap waar ik moet beginnen. ben begonnen bij copycat bedankt (linkte cc) en nu ben ik bij en zo zijn we allemaal gebanned.
ben ik nog even zoet tot kerst.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
het zijn meer dan 140 topics...
volgensmij zijn ze in aardig chronologische volgorde aangegeven in de oude wiki(afgezien van de FC topics, aangezien je die niet kunt lezen)quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:14 schreef isax het volgende:
[..]
ben ik nog even zoet tot kerst.
kan je het ook downloaden als ebook? netjes op volgorde enzo? zou wat makkelijker lezen zijn.
Daar heb ik met mn dronken kop volgensmij ook nog aan meegedaanquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:16 schreef PeZu het volgende:
2x de helft was ook een leuke topic reeks
ik ook welquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daar heb ik met mn dronken kop volgensmij ook nog aan meegedaan
Die post sinds gister in 40 plusquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
armageddon had dan weer iets met dat hij stiekem op een PS3 kon spelen oid
ik had zoiets van twee keer de helft is een kwart, maar TS had zo iets van wat is twee keer de helft van niets of twee keer de helft van iets heels volgensmijquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook wel
And do you ship to the netherlands
twee keer de helft is 1.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik had zoiets van twee keer de helft is een kwart, maar TS had zo iets van wat is twee keer de helft van niets of twee keer de helft van iets heels volgensmij
Ja natuurlijk, dat weet toch iedereenquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
twee keer de helft is 1.
Half keer een half is een kwart
Ik niet, ik heb alleen muziekplunder meets bijgewoond voordat ik mod werd.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:23 schreef isax het volgende:
kijk ik verwacht details.
wie was er?
wat lag er op de bbq?
hoeveel kratten bier?
foto's?
maar nee
In 2004 bestond Fok! 5 jaar. Ter gelegenheid daarvan werd er in Utrecht een BBQ georganiseerd.
zou je denkenquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, dat weet toch iedereen
weet ikquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kwam alleen in ONZ na 23:00 's avonds, of als ik geblowed had
quote:
Morgen.quote:
Tenzij je met meer dan drie uur vertraging aan het lezen bent.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee kom net uit mijn werk, het is echt heel erg avond.
www.tvgids.nlquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:02 schreef liesje1979 het volgende:
Is er vanavond voetbal of camping powned?
vanavond word het niks.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:02 schreef liesje1979 het volgende:
Is er vanavond voetbal of camping powned?
ik sliep net even. Voor mij is het morgenquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee kom net uit mijn werk, het is echt heel erg avond.
Eerst even uit de kast nog!quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:18 schreef isax het volgende:
[..]
ik was het helemaal vergeten.
danku voor de herinnering.
Camping Powned 21;50.quote:
Het bedekt een deel van mijn gezichtquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:26 schreef isax het volgende:
lijkt me toch wel erg als je een bril hebt en je er niet knapper van word.
maar jij hebt geen brilquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Het bedekt een deel van mijn gezicht
Ja hoor. Om te lezenquote:
quote:
Ah gutquote:
Omdat ze het al wisten. Drama-tiener bedacht vreselijke scenario's en leed stilletjes tot het moment van de coming-out en dan blijkt alles reuze mee te vallen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:36 schreef isax het volgende:
waarom zeggen ouders altijd: dat wisten we eigenlijk al!
maar ALTIJD? lijkt onderhand wel een ramp als je als ouder zegt goh dat is schrikkenquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Omdat ze het al wisten. Drama-tiener bedacht vreselijke scenario's en leed stilletjes tot het moment van de coming-out en dan blijkt alles reuze mee te vallen.
Dertien in een dozijn-coming out-relaas.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:37 schreef Voxs het volgende:
Omdat ze het al wisten. Drama-tiener bedacht vreselijke scenario's en leed stilletjes tot het moment van de coming-out en dan blijkt alles reuze mee te vallen.
ik zag hem staan bij netflix geloof ik. is het wat?quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dertien in een dozijn-coming out-relaas.
Ik kijk nu Salem. Lekker over de top heksenhorror.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |