Staatsuitkering, alle soorten inbegrepen, neem ik aan.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:47 schreef SuperFood het volgende:
ehm wat voor uitkeringen hebben we het hier eigenlijk over.
ik mag toch hopen dat je met een bijstandsuitkering / ww niet in het buitenland mag wonen... hoe kun je nou serieus werk zoeken als je in het buitenland woont en van een nl uitkering genietquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:48 schreef mig72 het volgende:
[..]
Staatsuitkering, alle soorten inbegrepen, neem ik aan.
Tuurlijk wel. In dit kikkerlandje kan alles, zolang je maar een beetje "exotisch" bent en over een IQ van imbeciele proporties beschikt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:51 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ik mag toch hopen dat je met een bijstandsuitkering / ww niet in het buitenland mag wonen... hoe kun je nou serieus werk zoeken als je in het buitenland woont en van een nl uitkering geniet
Was jij nou maar exotisch...quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:33 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. In dit kikkerlandje kan alles, zolang je maar een beetje "exotisch" bent en over een IQ van imbeciele proporties beschikt.
Nou dat.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:40 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ik beschik immers al over een IQ van imbeciele proporties.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |