abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 12 november 2014 @ 17:40:29 #176
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_146579756
Zucht.
The love you take is equal to the love you make.
pi_146582751
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 17:25 schreef netchip het volgende:

[..]

Wat betreft dat schoonheidsideaal: jij valt toch ook op mannen die er mannelijk uitzien? Zo vallen mannen ook op vrouwen die er vrouwelijk uitzien. Dat er verwacht wordt dat je onder een zonnebank gaat liggen, naar beautysalons gaat etc, is inderdaad onzin. Maar het is heel natuurlijk dat mannen de vormen van een vrouw willen zien, en dat is altijd al zo geweest, en gaat nooit veranderen.

Dit is ook gelijk de reden dat mannen geen dikke vrouw willen: ze vinden het niet mooi. Ik ook niet. In het overgrote deel van de gevallen van overgewicht, is dit te wijten aan het feit dat ze te veel en te vet eten, en ook nog eens nauwelijks bewegen. Dit getuigt dan ook nog eens van een slechte persoonlijke verzorging, immers, als je er belang aanhect hoe je eruit ziet, zou je wel meer gaan bewegen. Dit gaat natuurlijk niet op als iemand een aandoening/ziekte heeft. Maar dan nog steeds zou ik het niet mooi vinden, en ook niet mee samen kunnen zijn (qua relatie), en ik weet dat dit onrechtvaardig is.

En het is aangetoond dat bepaalde eigenschappen van mannen en vrouwen in het DNA gecodeerd zijn. Waarom zou er wel in je DNA gecodeerd zijn dat je de uiterlijke kenmerken van een vrouw hebt, maar niet de innerlijke kenmerken? Zo is bijvoorbeeld aangetoond dat mannen een beter ruimtelijk inzicht hebben.
|:( Waarom blijven mensen al deze onzin hardnekkig geloven...

Ik heb al mannen en vrouwen in alle maten en gewichten gehad, en mijn laatste liefje zat in een rolstoel. Wat is dat "mannelijke" dan, spieren en kort haar ofzo, en dat mogen vrouwen niet hebben? Verbaast me niks op'n manier hoor. Er zijn zat mannen die mijn zus met haar brede schouders, gespierde armen en kleine borsten* een vuige bouwvakker en geheel onaantrekkelijk. En ja, ze heeft haar garage zelf steen voor steen gebouwd en we hebben samen de roofing en het dak gelegd. Hoeveel commentaar we toen wel niet hebben gekregen van manvolk dat voorbij kwam op straat, terwijl zij ons een eeuwigheid vanuit de omgekeerde positie hebben nageroepen.
Wat is vrouwelijk dan? Dikke borsten, brede heupen, maar toch een platte buik? Dat krijg je niet van intensief sporten en gezond eten, hoor.

*ik vind een b-cup niet klein, maar als je de hele tijd op siliconen zit te fappen, heb je een vertekend beeld natuurlijk, zowel van een AAA-cup als een echte e-cup. Ik heb zelf ook nooit een voorkeur gehad voor een bepaald type en grootte borsten. Evenmin heb ik een type bij mannen. Zeker puur fysieke kenmerken zijn bij mij geen boosdoeners, want daar kan je eigenlijk niet veel aan veranderen. Ik denk dat ik net een beetje afknap op mensen die angstvallig dingen willen verbergen of zich opsmukken. Vrouwen die zich overmatig schminken of hoge hakken dragen en dan amper kunnen dansen, roze frullekes en panterstrings dragen, of het cliché van de man met de sportwagen die wat te compenseren heeft, gespierde mannen die zelfs als het sneeuwt korte mouwen dragen. Wat ik bij beide heel onaantrekkelijk vind... gouden en zilveren kettingen en armbanden.
Ik vind een persoonlijke kledingsmaak wel te appreciëren, en het hoeft niet eens de mijne te zijn, maar iemand die alleen retrojurkjes of metalshirts heeft, doet mij vermoeden dat hij of zij niet uit de puberteit is geraakt en niet kritisch naar zichzelf en zijn/haar leefwereld kan kijken.

Ooit was er wel een schoonheidsideaal van de bleke dikke vrouw. En mannen vonden dat toen mooi. Zoals in mijn vorige voorbeeld over Haïti, waar stretchmarks als sexy worden gezien en jonge meisjes op vreetkampen worden gestuurd. In de jaren 80 was het nog doodnormaal om als vrouw okselhaar te hebben en vond niemand dat "vies" of "onhygiënisch". Je moet mensen gewoon lang genoeg blootstellen aan een bepaald beeld en ze worden eraan gewoon, en gaan het op den duur ook mooi vinden.

Het is zo hardnekkig onwaar dat vrouwen en mannen in bepaalde dingen beter of slechter zijn.
Mijn ruimtelijk en cartografisch inzich is beter dan de meeste van mijn mannelijke ex-vriendjes. Bij wiskunde ben ik een bepaalde takken heel goed en andere heel slecht. Ik ben slecht in huishoudelijke taken, en met kinderen heb ik niet zoveel geduld, maar ik ben wel erg handig in rennovatiewerken. (Dat was ook vaak een bron van frustratie bij mannelijke partners ja. Dan is het plots over met de blabla van "ik val op onafhankelijke vrouwen" )

Als daarin nog verschillen heersen, is het omdat we stereotypen in stand houden, en je verkeerd georiënteerd wordt. Zelfs al heb je een passie voor haartooi als heteroseksuele man, kan ik begrijpen dat je niet staat te springen om dat met iedereen te delen, want gegarandeerd word je voor homo uitgescholden.
Ik denk dat er vooral in kleinere steden en dorpen nog veel problemen zijn. Ik weet niet hoe het er nu op scholen aan toe gaat, maar toen ik jong was werden jongens vaker bekrachtigd in wiskunde en wetenschappen, kregen zij vaker bijles als ze iets niet snapten, en werden meisjes vaker naar talenrichtingen of zorgrichtingen gestuurd. Ook was lichamelijke opvoeding gescheiden en hadden jongens aan hogere eisen te voldoen en deden ze vaker aan voetbal en basket, waar de meisjes vaker turnen hadden, aerobics en volley.
Het leven is een' krijgsbanier, door goede en kwade dagen, gescheurd, gevlekt, ontvallen schier, kloekmoedig voorwaards dragen.
pi_146583178
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 17:35 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Zolang je feminisme linkt met iets goeds kan ik je moeilijk serieus nemen . Verder is het gericht puur op de westerse landen . Ben niet echt bang dat het zich verder zal verspreiden wereldwijd

Wat deze lesbische vorm van gelijkwaardigheid inhoudt ? Alles behalve gelijkheid natuurlijk lol. Het sadistische patriarchaat word vervangen door het matriarchy. Wat een rol reversal inhoudt. De man speelt de rol van de lieve betrouwbare, gevoelige lid van de familie . Terwijl de vrouw bot , lomp and agressief doet . Beter bekend als '' sterk , onafhankelijk en zelfverzekerd''. Als je tegen je eigen natuur ingaat dan is het ook niet zo gek dat een op de twee huwelijken eindigt in een scheiding . De man zal nooit de rescept krijgen van de vrouw omdat die zich zo laat commanderen . Dus vroeg of laat zal ze hem dumpen omdat de minachting haar te groot word. Hij kan verder janken en gevoelig zijn tot die een ons weegt maar dit zal er niet voor zorgen dat ze enige vorm van aantrekkingskracht voor hem voelt

Er is een behoefte om alle verschillen die er zijn tussen beide geslachten recht te trekken . Een wereld waar alles relatief is en nog erger aangemoedigd word om tegen je eigen natuur in te gaan . Waarom zou je een jonge niet in ballerina schoentjes laten lopen of een meisje met een auto laten spelen . WTF!?. Het zijn juist de verschillen die ervoor zorgen dat we dichter bij elkaar komen . Beide partijen hebben bepaalde kwaliteiten die een ander mist. En in een gezonde relatie zorgt het ervoor dat je naar elkaar toe groeit . Of beter gezegd als het ware ''een'' met elkaar word. Als je geen fundament hebt om op te bouwen is het ook niet meer dan logisch dat relaties niet zullen werken

Kerel serieus man! :')
Van waar kom jij?? Als je zo'n denkbeelden hebt, waarin een man en een vrouw anders zijn en daarin complementair zijn aan elkaar, omdat de één kan wat de ander niet kan en omgekeerd, dan loop je waarschijnlijk ook al niet hoog op met partnerschap tussen mensen van hetzelfde geslacht. Of denk je dat dan één de behaarde macho is en de ander een kapperszaak heeft en verfijnde handgebaartjes maakt en giechelt?
Het leven is een' krijgsbanier, door goede en kwade dagen, gescheurd, gevlekt, ontvallen schier, kloekmoedig voorwaards dragen.
pi_146583292
Ik ben blij dat er hier mensen zijn die denken te mogen dicteren wat mannen aantrekkelijk moeten vinden.
Allemaal voor de dikkerdjes en lelijkerds gaan voortaan ook al ga je bijna over je nek bij de gedachte! ^O^
pi_146584007
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 19:09 schreef Woestenijhumor het volgende:

[..]

|:( Waarom blijven mensen al deze onzin hardnekkig geloven...

Ik heb al mannen en vrouwen in alle maten en gewichten gehad, en mijn laatste liefje zat in een rolstoel. Wat is dat "mannelijke" dan, spieren en kort haar ofzo, en dat mogen vrouwen niet hebben? Verbaast me niks op'n manier hoor. Er zijn zat mannen die mijn zus met haar brede schouders, gespierde armen en kleine borsten* een vuige bouwvakker en geheel onaantrekkelijk. En ja, ze heeft haar garage zelf steen voor steen gebouwd en we hebben samen de roofing en het dak gelegd. Hoeveel commentaar we toen wel niet hebben gekregen van manvolk dat voorbij kwam op straat, terwijl zij ons een eeuwigheid vanuit de omgekeerde positie hebben nageroepen.
Wat is vrouwelijk dan? Dikke borsten, brede heupen, maar toch een platte buik? Dat krijg je niet van intensief sporten en gezond eten, hoor.

*ik vind een b-cup niet klein, maar als je de hele tijd op siliconen zit te fappen, heb je een vertekend beeld natuurlijk, zowel van een AAA-cup als een echte e-cup. Ik heb zelf ook nooit een voorkeur gehad voor een bepaald type en grootte borsten. Evenmin heb ik een type bij mannen. Zeker puur fysieke kenmerken zijn bij mij geen boosdoeners, want daar kan je eigenlijk niet veel aan veranderen. Ik denk dat ik net een beetje afknap op mensen die angstvallig dingen willen verbergen of zich opsmukken. Vrouwen die zich overmatig schminken of hoge hakken dragen en dan amper kunnen dansen, roze frullekes en panterstrings dragen, of het cliché van de man met de sportwagen die wat te compenseren heeft, gespierde mannen die zelfs als het sneeuwt korte mouwen dragen. Wat ik bij beide heel onaantrekkelijk vind... gouden en zilveren kettingen en armbanden.
Ik vind een persoonlijke kledingsmaak wel te appreciëren, en het hoeft niet eens de mijne te zijn, maar iemand die alleen retrojurkjes of metalshirts heeft, doet mij vermoeden dat hij of zij niet uit de puberteit is geraakt en niet kritisch naar zichzelf en zijn/haar leefwereld kan kijken.

Ooit was er wel een schoonheidsideaal van de bleke dikke vrouw. En mannen vonden dat toen mooi. Zoals in mijn vorige voorbeeld over Haïti, waar stretchmarks als sexy worden gezien en jonge meisjes op vreetkampen worden gestuurd. In de jaren 80 was het nog doodnormaal om als vrouw okselhaar te hebben en vond niemand dat "vies" of "onhygiënisch". Je moet mensen gewoon lang genoeg blootstellen aan een bepaald beeld en ze worden eraan gewoon, en gaan het op den duur ook mooi vinden.

Het is zo hardnekkig onwaar dat vrouwen en mannen in bepaalde dingen beter of slechter zijn.
Mijn ruimtelijk en cartografisch inzich is beter dan de meeste van mijn mannelijke ex-vriendjes. Bij wiskunde ben ik een bepaalde takken heel goed en andere heel slecht. Ik ben slecht in huishoudelijke taken, en met kinderen heb ik niet zoveel geduld, maar ik ben wel erg handig in rennovatiewerken. (Dat was ook vaak een bron van frustratie bij mannelijke partners ja. Dan is het plots over met de blabla van "ik val op onafhankelijke vrouwen" )

Als daarin nog verschillen heersen, is het omdat we stereotypen in stand houden, en je verkeerd georiënteerd wordt. Zelfs al heb je een passie voor haartooi als heteroseksuele man, kan ik begrijpen dat je niet staat te springen om dat met iedereen te delen, want gegarandeerd word je voor homo uitgescholden.
Ik denk dat er vooral in kleinere steden en dorpen nog veel problemen zijn. Ik weet niet hoe het er nu op scholen aan toe gaat, maar toen ik jong was werden jongens vaker bekrachtigd in wiskunde en wetenschappen, kregen zij vaker bijles als ze iets niet snapten, en werden meisjes vaker naar talenrichtingen of zorgrichtingen gestuurd. Ook was lichamelijke opvoeding gescheiden en hadden jongens aan hogere eisen te voldoen en deden ze vaker aan voetbal en basket, waar de meisjes vaker turnen hadden, aerobics en volley.
Ik denk, dat mannen die vrouwen die op vreetkamp werden gestuurd aantrekkelijk vonden, omdat ze welzijn en welvaart uitstraalden. Haïti is namelijk niet echt een land waar ze veel te eten hebben.

Over het algemeen vinden mannen schaamhaar onhygiënisch, dat zou best kunnen. Omgekeerd vinden veel vrouwen dat ook van te veel schaamhaar bij mannen.

Wat ik mooi vind qua uiterlijk? Beetje borsten, beetje een kont, gezicht. Het hoeft echt niet extreem te zijn, maar een beetje vorm vind ik wel mooi.

Het is wetenschappelijk aangetoond dat mannen over het algemeen beter een auto kunnen inparkeren dan vrouwen. Dit heeft te maken met ruimtelijk inzicht.

Niet alleen vrouwen hebben met dit "probleem" te maken, maar ook mannen. Er zijn ook mannen die er niet altijd mannelijk bij willen lopen, er zijn ook mannen die liever een verzorgend beroep uitoefenen. Vrouwen kijken over het algemeen meer naar innerlijk en naar uitstraling. Nu is dat makkelijker te veranderen dan je uiterlijk, maar het principe blijft hetzelfde: je kan niet écht jezelf zijn.

Dit gaat over de gemiddelde Nederlander, dus dat jij of ik hier misschien niet aan voldoe(t), maakt niet uit. Misschien zijn jij en ik niet representatief voor de gemiddelde Nederlander.
pi_146584319
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 19:18 schreef Woestenijhumor het volgende:

[..]

Kerel serieus man! :')
Van waar kom jij?? Als je zo'n denkbeelden hebt, waarin een man en een vrouw anders zijn en daarin complementair zijn aan elkaar, omdat de één kan wat de ander niet kan en omgekeerd, dan loop je waarschijnlijk ook al niet hoog op met partnerschap tussen mensen van hetzelfde geslacht. Of denk je dat dan één de behaarde macho is en de ander een kapperszaak heeft en verfijnde handgebaartjes maakt en giechelt?
Wat perverse mensen in hun vrij tijd doen moeten ze zelf weten . Mijn betoog ging voornamelijk over heteroseksuele relaties . De behoefte om elke verschil wat er is glad te strijken
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_146584404
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 19:20 schreef TerryStone het volgende:
Ik ben blij dat er hier mensen zijn die denken te mogen dicteren wat mannen aantrekkelijk moeten vinden.
Allemaal voor de dikkerdjes en lelijkerds gaan voortaan ook al ga je bijna over je nek bij de gedachte! ^O^
Het is natuurlijk makkelijker de schuld bij de mannen te leggen dan zelf verantwoordelijkheid te nemen voor je leven
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_146584491
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 17:04 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat viel mij laatst op in een topic, iemand had als ''strenge eis'' dat zijn toekomstige vriendin een thigh gap en een bikini bridge moest hebben.
Die termen bestaan net 2 jaar of iets dergelijks, hoe bizar is dat?
Ik kan me niet herinneren dat iemand zich ooit druk heeft gemaakt om die twee zaken, en het grappige is nog wel dat de bikini bridge is opgezet als hoax om aan te tonen hoe snel iets dergelijks zich verspreid over het internet.

En dit soort bizarre eisen hoor je zelden tot nooit bij mannen.

Voor de mensen die niet weten wat een thigh gap en een bikini bridge is.

Een thigh gap is als de dijen elkaar niet aanraken.

[ afbeelding ]

Hoe je er een kan krijgen...of niet, aangezien het voor een groot deel genetisch bepaald is.

http://www.wikihow.com/Get-a-Thigh-Gap

Een bikini bridge is dat de bikini broek strak gespannen zit over de heupbotten en je dus zo het broekje in kan kijken.

[ afbeelding ]

Meer info hier over.

http://thighgaphack.com/w(...)p-and-how-to-get-it/

Blijkbaar ben je gewoon dik als je deze twee niet hebt. :P

En het nieuwe ideaal is de ''Finger Trap Test'' :')

[ afbeelding ]

http://uk.eonline.com/new(...)for-this-crazy-trend
Dat zijn gewoon grapjes.
pi_146584635
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 19:44 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Het is natuurlijk makkelijker de schuld bij de mannen te leggen dan zelf verantwoordelijkheid te nemen voor je leven
En hetzelfde geldt natuurlijk niet voor de dames zelf want die mogen uiteraard wel eisen dat meneer goed verdient, fit en gespierd is, maar alle tijd en aandacht heeft voor haar, een lul van 30cm heeft en lief is maar niet te lief etc. etc. etc.
Ik vind het allemaal prima die verwachtingen maar dan stellen dat ik die niet mag hebben gaat mij een brug te ver.
pi_146584659
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 19:50 schreef TerryStone het volgende:

[..]

En hetzelfde geldt natuurlijk niet voor de dames zelf want die mogen uiteraard wel eisen dat meneer goed verdient, fit en gespierd is, maar alle tijd en aandacht heeft voor haar, een lul van 30cm heeft en lief is maar niet te lief etc. etc. etc.
Dames willen over het algemeen geen lul van 30 cm.
pi_146584688
Kan iemand mij uitleggen wat er überhaupt mis is aan eisen stellen aan je toekomstige partner?
pi_146584788
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 19:52 schreef theunderdog het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er überhaupt mis is aan eisen stellen aan je toekomstige partner?
Helemaal niks alleen vind ik het niet meer dan fair dat de andere partij die ook mag hebben en dat men niet probeert te dicteren wat wel en wat niet aantrekkelijk zou moeten zijn. ;)
pi_146584870
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 19:54 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Helemaal niks alleen vind ik het niet meer dan fair dat de andere partij die ook mag hebben en dat men niet probeert te dicteren wat wel en wat niet aantrekkelijk zou moeten zijn. ;)
Waarom? dat moeten ze toch lekker zelf weten?
pi_146585119
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 19:50 schreef TerryStone het volgende:

[..]

En hetzelfde geldt natuurlijk niet voor de dames zelf want die mogen uiteraard wel eisen dat meneer goed verdient, fit en gespierd is, maar alle tijd en aandacht heeft voor haar, een lul van 30cm heeft en lief is maar niet te lief etc. etc. etc.
Ik vind het allemaal prima die verwachtingen maar dan stellen dat ik die niet mag hebben gaat mij een brug te ver.
Welcome to the world of Equality ~O> *O*

Feels good doesent it :P

Je mag ze nog wel hebben zolang je het maar voor jezelf houdt . Want je moet uiteraard blij zijn dat je iemand hebt kunnen vinden ondanks al je beperking . Very lucky guy , eating vishstick every freaking day
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_146586484
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 20:03 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Welcome to the world of Equality ~O> *O*

Feels good doesent it :P

Je mag ze nog wel hebben zolang je het maar voor jezelf houdt . Want je moet uiteraard blij zijn dat je iemand hebt kunnen vinden ondanks al je beperking . Very lucky guy , eating vishstick every freaking day
Doe je net alsof je geen taal fatsoenlijk kunt typen of is het echt zo erg?
pi_146586531
Overigens inderdaad wel typisch hoe mensen massaal meedoen met modehypes, waar zowel mannen als vrouwen het slachtoffer van worden.

Inderdaad de thigh gap bijvoorbeeld. :') Voor je het weet is weer iets anders in en wordt iedereen weer naar dat ideaalbeeld gepusht.
pi_146587786
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 19:50 schreef TerryStone het volgende:

[..]

En hetzelfde geldt natuurlijk niet voor de dames zelf want die mogen uiteraard wel eisen dat meneer goed verdient, fit en gespierd is, maar alle tijd en aandacht heeft voor haar, een lul van 30cm heeft en lief is maar niet te lief etc. etc. etc.
Ik vind het allemaal prima die verwachtingen maar dan stellen dat ik die niet mag hebben gaat mij een brug te ver.
Mogen zij dat? Geen idee... Ik persoonlijk eis al die dingen niet. Ik heb net de indruk en de ervaring dat mannen dat zich vaker veroorloven. Ik heb zelf ook zo'n partner (man) gehad die zelf niet slank was, heel fel behaard, klein geschapen, fel ongelijke teelballen en nog een aantal andere dingen waar ik aanvankelijk helemaal geen probleem mee had, maar misschien wel onaantrekkelijk kunnen worden bevonden door anderen. Die zat constant commentaar te geven over mijn uiterlijk; te korte benen, te dikke billen, te hangende borsten, mijn tepels stonden niet juist volgens meneer, te veel sproetjes, te bleek, te veel schaamhaar, te dik... was ook heel normaal om elke dag porno te zien, playboy te "lezen", uren voor Mtv te hangen en op Beyoncé's en Rihanna's te kwijlen. "Een man heeft dat nodig om gezond te zijn." Echt man, ik woog 43kg, de slankste dagen uit mijn bestaan.
Die kerel had wel een serieus probleem, maar ik vind toch dat dit bij veel mensen in mindere mate voorkomt. Hoor je op de bus zo puisterige jochies bezige over hoe lelijk de meisjes in hun klas wel niet zijn, of mannen die rond de vijftig zijn met een vieze bek, bierbuiken en een vette kalende kop en dan zo praat verkopen over hun vrouwelijke collega's waar ze nooit zouden willen over gaan al was het de laatste vrouw ter wereld want "plank met een gat in" of "aangespoelde zeekoe"
Als je zo'n dingen als vrouw zou zeggen over mannen, zou iedereen dat laag vinden, maar mannen mogen dat en "het is normaal dat ze vrouwen zo bekijken, want zo zitten ze biologisch in elkaar" :')
Het leven is een' krijgsbanier, door goede en kwade dagen, gescheurd, gevlekt, ontvallen schier, kloekmoedig voorwaards dragen.
pi_146589008
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 21:01 schreef Woestenijhumor het volgende:

[..]

Mogen zij dat? Geen idee... Ik persoonlijk eis al die dingen niet. Ik heb net de indruk en de ervaring dat mannen dat zich vaker veroorloven. Ik heb zelf ook zo'n partner (man) gehad die zelf niet slank was, heel fel behaard, klein geschapen, fel ongelijke teelballen en nog een aantal andere dingen waar ik aanvankelijk helemaal geen probleem mee had, maar misschien wel onaantrekkelijk kunnen worden bevonden door anderen. Die zat constant commentaar te geven over mijn uiterlijk; te korte benen, te dikke billen, te hangende borsten, mijn tepels stonden niet juist volgens meneer, te veel sproetjes, te bleek, te veel schaamhaar, te dik... was ook heel normaal om elke dag porno te zien, playboy te "lezen", uren voor Mtv te hangen en op Beyoncé's en Rihanna's te kwijlen. "Een man heeft dat nodig om gezond te zijn." Echt man, ik woog 43kg, de slankste dagen uit mijn bestaan.
Die kerel had wel een serieus probleem, maar ik vind toch dat dit bij veel mensen in mindere mate voorkomt. Hoor je op de bus zo puisterige jochies bezige over hoe lelijk de meisjes in hun klas wel niet zijn, of mannen die rond de vijftig zijn met een vieze bek, bierbuiken en een vette kalende kop en dan zo praat verkopen over hun vrouwelijke collega's waar ze nooit zouden willen over gaan al was het de laatste vrouw ter wereld want "plank met een gat in" of "aangespoelde zeekoe"
Als je zo'n dingen als vrouw zou zeggen over mannen, zou iedereen dat laag vinden, maar mannen mogen dat en "het is normaal dat ze vrouwen zo bekijken, want zo zitten ze biologisch in elkaar" :')
Ik zie vrouwen en meisjes exact hetzelfde doen maar eerlijk gezegd interesseert me dat ook geen klap net zo goed dat jouw persoonlijk ervaring en dat jij geen voorkeuren hebt me weinig doet.
Jij lijkt te denken dat je kan dicteren wat andere mensen wel of niet aantrekkelijk moeten vinden en dat is dan ook het issue.
Als vrouwen voorkeuren hebben dan is het niet meer dan fair dat mannen die ook hebben.
Mogen mannen geen voorkeuren hebben, dan vrouwen ook niet.
pi_146589386
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 21:01 schreef Woestenijhumor het volgende:

[..]

Mogen zij dat? Geen idee... Ik persoonlijk eis al die dingen niet. Ik heb net de indruk en de ervaring dat mannen dat zich vaker veroorloven. Ik heb zelf ook zo'n partner (man) gehad die zelf niet slank was, heel fel behaard, klein geschapen, fel ongelijke teelballen en nog een aantal andere dingen waar ik aanvankelijk helemaal geen probleem mee had, maar misschien wel onaantrekkelijk kunnen worden bevonden door anderen. Die zat constant commentaar te geven over mijn uiterlijk; te korte benen, te dikke billen, te hangende borsten, mijn tepels stonden niet juist volgens meneer, te veel sproetjes, te bleek, te veel schaamhaar, te dik... was ook heel normaal om elke dag porno te zien, playboy te "lezen", uren voor Mtv te hangen en op Beyoncé's en Rihanna's te kwijlen. "Een man heeft dat nodig om gezond te zijn." Echt man, ik woog 43kg, de slankste dagen uit mijn bestaan.
Die kerel had wel een serieus probleem, maar ik vind toch dat dit bij veel mensen in mindere mate voorkomt. Hoor je op de bus zo puisterige jochies bezige over hoe lelijk de meisjes in hun klas wel niet zijn, of mannen die rond de vijftig zijn met een vieze bek, bierbuiken en een vette kalende kop en dan zo praat verkopen over hun vrouwelijke collega's waar ze nooit zouden willen over gaan al was het de laatste vrouw ter wereld want "plank met een gat in" of "aangespoelde zeekoe"
Als je zo'n dingen als vrouw zou zeggen over mannen, zou iedereen dat laag vinden, maar mannen mogen dat en "het is normaal dat ze vrouwen zo bekijken, want zo zitten ze biologisch in elkaar" :')
Jij doet het gewoon met iedereen zeg maar?
pi_146593973
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 21:25 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Ik zie vrouwen en meisjes exact hetzelfde doen maar eerlijk gezegd interesseert me dat ook geen klap net zo goed dat jouw persoonlijk ervaring en dat jij geen voorkeuren hebt me weinig doet.
Jij lijkt te denken dat je kan dicteren wat andere mensen wel of niet aantrekkelijk moeten vinden en dat is dan ook het issue.
Als vrouwen voorkeuren hebben dan is het niet meer dan fair dat mannen die ook hebben.
Mogen mannen geen voorkeuren hebben, dan vrouwen ook niet.
Voorkeuren hebben mag. Maar het is niet reëel om er zo over te zeuren als in haar voorbeeld vind ik. Als vrouwen per se willen dat ik een sixpack heb dan kunnen ze ook een middelvinger verwachten. :P
pi_146594702
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 22:47 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Voorkeuren hebben mag. Maar het is niet reëel om er zo over te zeuren als in haar voorbeeld vind ik. Als vrouwen per se willen dat ik een sixpack heb dan kunnen ze ook een middelvinger verwachten. :P
Fair enough. :)
Dan kan je wel dat hele verhaal over schoonheidsidealen en het proberen te dicteren dat mannen dikke vrouwen aantrekkelijk moeten vinden schrappen niet waar?
Men kan zo vaak ze willen aan mensen vertellen en als beweging propageren via de media dat dik aantrekkelijk moet zijn maar dat gaat mijn voorkeur niet veranderen en dus krijgen die mensen die dat soort onzin pushen van mij dan ook een figuurlijke middelvinger.
pi_146594940
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 23:01 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Fair enough. :)
Dan kan je wel dat hele verhaal over schoonheidsidealen en het proberen te dicteren dat mannen dikke vrouwen aantrekkelijk moeten vinden schrappen niet waar?
Mee eens. Iedereen heeft zijn eigen smaak. Al lijkt dat haast niet zo te zijn en lijken we vooral achter trends te hobbelen. Je hoeft niet met een dik persoon te trouwen, maar echt kwetsen en stigmatiseren hoeft van mij niet. Zeker gezien slecht eetgedrsg ook vaak het gevolg is van psychologische problemen.
quote:
Men kan zo vaak ze willen aan mensen vertellen en als beweging propageren via de media dat dik aantrekkelijk moet zijn maar dat gaat mijn voorkeur niet veranderen en dus krijgen die mensen die dat soort onzin pushen van mij dan ook een figuurlijke middelvinger.
Volgens mij wordt dat vrij weinig gedaan, maar door enkelen. Ook hier zie ik niemand die wilt dat je dikke personen verplicht moet aanbidden.

Maar er mensen op afrekenen is weer een ander verhaal.
pi_146595208
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 23:06 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Mee eens. Iedereen heeft zijn eigen smaak. Al lijkt dat haast niet zo te zijn en lijken we vooral achter trends te hobbelen. Je hoeft niet met een dik persoon te trouwen, maar echt kwetsen en stigmatiseren hoeft van mij niet. Zeker gezien slecht eetgedrsg ook vaak het gevolg is van psychologische problemen.

[..]

Volgens mij wordt dat vrij weinig gedaan, maar door enkelen. Ook hier zie ik niemand die wilt dat je dikke personen verplicht moet aanbidden.

Maar er mensen op afrekenen is weer een ander verhaal.
Dat is waar we dan ook verschillen van mening denk ik.
Ik geloof er niks van dat men achter trends aanloopt maar dat de schoonheidsidealen grotendeels biologisch hardwired zijn en dan moet je niet kijken naar wat de media propageert maar wat echte mensen voor voorkeuren hebben.
Toen anorexia gepropageerd werd door de media zag ik echt niemand in het echte leven ineens massaal aangetrokken voelen tot ondervoede vrouwen en ik zie nu exact hetzelfde gebeuren met het propageren van dikke vrouwen en dat dat letterlijk 0 invloed heeft op de voorkeuren.
pi_146596099
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 23:11 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Dat is waar we dan ook verschillen van mening denk ik.
Ik geloof er niks van dat men achter trends aanloopt maar dat de schoonheidsidealen grotendeels biologisch hardwired zijn en dan moet je niet kijken naar wat de media propageert maar wat echte mensen voor voorkeuren hebben.
Toen anorexia gepropageerd werd door de media zag ik echt niemand in het echte leven ineens massaal aangetrokken voelen tot ondervoede vrouwen en ik zie nu exact hetzelfde gebeuren met het propageren van dikke vrouwen en dat dat letterlijk 0 invloed heeft op de voorkeuren.
Hè hier reageer ik morgen nog op omdat het een beetje laat wordt.

Maar ik wil even kwijt dat ik je nu een stuk prettiger vindt discussiëren. :)
pi_146596578
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 22:47 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Voorkeuren hebben mag. Maar het is niet reëel om er zo over te zeuren als in haar voorbeeld vind ik. Als vrouwen per se willen dat ik een sixpack heb dan kunnen ze ook een middelvinger verwachten. :P
Als een meid/vrouw wil dat een man een sixpack heeft, dan wil ze niets met jou.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')