amper tijd gehad om enigszins met mn pik te spelen, laat staan originsquote:
Ik heb besloten Inquisitor pas te gaan kopen als ik Awakening en deeltje 2 ook uit heb.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
amper tijd gehad om enigszins met mn pik te spelen, laat staan origins
quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb besloten Inquisitor pas te gaan kopen als ik Awakening en deeltje 2 ook uit heb.
Ik heb echt zelfbeheersing
Speel geen COD, nooit gedaan ook. De gameplay vind ik echt nietszeggend, weinig bevredigend. Doe mij maar Halo (op mijn PS4quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
En heb je cod al gespeeld? (of meer, OCD- warfare
Geen idee of het deze al is. Maar volgens mij ook wat updates om bijvoorbeeld Dragon Age Inquisition bugs te verhelpen die kwamen door de eerdere firmware update.quote:
http://www.gamespot.com/a(...)ity-ac/1100-6423481/quote:While Rocksteady Studios has not locked down a final resolution or frame rate for 2015's Batman: Arkham Knight--the "ultimate Batman simulator"--the developer now says it's aiming for graphical parity across all platforms. The reveal came as part of a recent livestream when Rocksteady Studios was asked specifically about the resolution and frame rate for PlayStation 4 version of the game.
"We don't know yet," a Rocksteady developer said. "We're about six months away from going gold. So we don't know what the resolution and the frame rate's going to be yet. That's something that happens during the optimization phase of the game. We're aiming for parity across all platforms. Whatever it is, it's going to be awesome."
klopt als een bus.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Speel geen COD, nooit gedaan ook. De gameplay vind ik echt nietszeggend, weinig bevredigend. Doe mij maar Halo (op mijn PS4). Ik wacht wel op Battlefront.
FIFA is jaren veruit de betere geweest. Dit jaar nog geen PES kunnen checken, maar FIFA blijft gewoon goud om 2 vs 2 op de bank te doen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:28 schreef Ixnay het volgende:
Ik speel FIFA en/of PES alleen bij anderen.
FIFA vind ik mooier en realistischer en de mogelijkheden zijn uitgebreider.
Maar PES speelt soepeler en doet beter wat ik wil, minder frustratie. Gewoon een fijnere game om te spelen.
Ik denk dat je als gamer liever PES speelt. Wil je gewoon iets spectaculairs op je scherm, mooie graphics, en game je verder niet veel, dan FIFA.
Hetzelfde geldt voor de vergelijking tussen GT en NFS. Realisme vs game ervaring.
Maar FIFA is allesbehalve realistisch......quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:28 schreef Ixnay het volgende:
Ik speel FIFA en/of PES alleen bij anderen.
FIFA vind ik mooier en realistischer en de mogelijkheden zijn uitgebreider.
Maar PES speelt soepeler en doet beter wat ik wil, minder frustratie. Gewoon een fijnere game om te spelen.
Ik denk dat je als gamer liever PES speelt. Wil je gewoon iets spectaculairs op je scherm, mooie graphics, en game je verder niet veel, dan FIFA.
Hetzelfde geldt voor de vergelijking tussen GT en NFS. Realisme vs game ervaring.
Alsof je het over FIFA hebt....quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:38 schreef Lastpost het volgende:
Speel nu alweer wat jaren FIFA bij gebrek aan beter en heb nu de nodige potjes PES gespeeld en kan alleen concluderen dat het op bepaalde gebieden weer heerlijk oldskool aanvoelt, maar op andere fronten ook gewoon ouderwets, houterig en té arcade om over de AI maar niet te beginnen. Keepers kunnen echt niets, dribbelt zonder moeite met een verdediger richting de goal en je mist nu gewoon opties die men bij FIFA wel prima heeft doorgevoerd. Aardige poging, beste PES in jaren en beter dan EA bij bepaalde zaken, maar mij krijgen ze er nog niet mee terug.
AC Unity schijnt een enorm lage framerate te hebben en enorm veel pop-in, op de PS4.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:48 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Eerste Assassins Creed Unity review!
http://teamcoco.com/video(...)list=featured-videos
Begin overigens ook een steeds sterkere drang te krijgen Dragon Age te kopen
Dat van dat Britse accentquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:48 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
quote:De gelukkige winnaar maakt op de best mogelijke manier kennis met PlayStation 4 - met een ongelofelijk PlayStation-prijzenpakket.
Er zijn zo veel prijzen dat ze niet allemaal op één pagina passen. Om kans te maken geef je hieronder gewoon je e-mailadres op. Daarna krijg je een aantal foto's van de geweldige PlayStation-prijzen te zien. Wie het snelst alle PlayStation-items juist identificeert, wint het volgende:
PlayStation 4 - Jet Black.
PlayStation 4 - Glacier White.
VIJF DUALSHOCK 4 draadloze controllers in verschillende kleuren, waaronder Glacier White, Wave Blue en Urban Camouflage.
PlayStation Vita
PlayStation TV
PlayStation Plus-lidmaatschap van 1 jaar.
één DUALSHOCK®4-oplaadstation;
twee PlayStation®4 verticale standaarden (Jet Black/Glacier White);
twee PlayStation®Camera's;
twee draadloze stereo headsets 2.0;
twee PlayStation®Vita-geheugenkaarten van 32 GB;
één KILLZONE™ Shadow Fall PlayStation®4-game op disc;
één KNACK™ PlayStation®4-game op disc;
één inFAMOUS™ Second Son PlayStation®4-game op disc;
één The Last of Us™ Remastered PlayStation®4-game op disc;
één DRIVECLUB™ PlayStation®4-game op disc;
één LittleBigPlanet™3 PlayStation®4-game op disc;
één SingStar™: Ultimate Party PlayStation®4-game op disc;
één Minecraft: PlayStation®4 PlayStation®4-game op disc;
één WATCH_DOGS™ PlayStation®4-game op disc;
één Far Cry® 4 PlayStation®4-game op disc;
één Just Dance®2015 PlayStation®4-game op disc;
één Assassin's Creed® Unity™ PlayStation®4-game op disc;
één Destiny™ PlayStation®4-game op disc;
één Call of Duty®: Advanced Warfare PlayStation®4-game op disc;
één LEGO® Batman™ 3: Beyond Gotham PlayStation®4-game op disc;
één Middle Earth™: Shadow of Mordor™ PlayStation®4-game op disc;
één Diablo® III: Reaper of Souls - Ultimate Evil Edition™ PlayStation®4-game op disc;
één EA SPORTS™ FIFA 15 PlayStation®4-game op disc;
één EA SPORTS™ UFC PlayStation®4-game op disc;
één EA SPORTS™ Madden NFL 15 PlayStation®4-game op disc;
één Battlefield 4™ PlayStation®4-game op disc;
één PES 2015: Pro Evolution Soccer PlayStation®4-game op disc;
één Tearaway™ PlayStation®Vita-game op disc;
één PlayStation®Vita Pets PlayStation®Vita-game op disc;
één Invizimals™: The Alliance PlayStation®Vita-game op disc;
één Borderlands®2 PlayStation®Vita-game op disc;
één KILLZONE™ Mercenary PlayStation®Vita-game op disc;
één God of War® Collection PlayStation®Vita-game op disc;
één Ratchet & Clank™ Trilogy PlayStation®Vita-game op disc;
één The Sly Trilogy voor PlayStation®Vita-game op disc;
één Sony Xperia™ Z3-smartphone;
één Sony Xperia™ Z3 Tablet met 32 GB en Wi-Fi;
één Sony 42-inch Widescreen Full HD 1080p Smart-tv;
één Sony 55-inch Class (weergave van 54,6 inch) 3D-led-tv;
één Plantronics RIG-systeem (headset);
één Thrustmaster Y300P bekabelde headset;
één Thrustmaster T80-racestuur - DRIVECLUB™ Edition;
één Thrustmaster T300RS;
twee Hori Real Arcade Pro V4's;
twee 4Gamers tv-clips voor PlayStation®Camera's;
één 4Gamers-stereo-gamingheadset Starter Kit;
één 4Gamers premium stereo-gamingheadset;
twee systeemdraagtassen van RDS Industries;
één Playseat® Challenge;
één exemplaar van The Amazing Spider-Man 2™ op Blu-ray Disc™;
één NBA 2K15 PlayStation®4-game op disc;
Tien tweedeprijswinnaars winnen ieder het volgende:
DRIVECLUB™ op Blu-ray Disc™.
Als je van rpg's houdt moet je die zeker niet laten liggen!quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:48 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ja, die eerste was geweldig, daarna geen spel meer uit de serie gespeeld.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:12 schreef Cikx het volgende:
[..]
Als je van rpg's houdt moet je die zeker niet laten liggen!
kut, volgens had ik de eerste fout. Is bij nader inzien een dual shock volgens mij.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:11 schreef Drankster het volgende:
PlayStation Fully Loaded prijsvraag.
[..]![]()
![]()
!
Zijn verschillende vragen, maar er zit een D-pad van vita bij.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:16 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
kut, volgens had ik de eerste fout. Is bij nader inzien een dual shock volgens mij.
nog een keer meegedaanquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zijn verschillende vragen, maar er zit een D-pad van vita bij.
Naja vind rpg's ook leuk, maar hou totaal niet van fantasyquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:12 schreef Cikx het volgende:
[..]
Als je van rpg's houdt moet je die zeker niet laten liggen!
Komt er een nieuwe Fallout?quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:35 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Naja vind rpg's ook leuk, maar hou totaal niet van fantasy![]()
Fallout 4 moet snel komen man.
Ja alleen het duurt gewoon lang voordat er iets aangekondigd wordt. Mensen gaan nu wel zeggen dat die misschien helemaal niet in development zit, maar ik geloof zeker wel dat ze met een nieuwe Fallout bezig zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:36 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Komt er een nieuwe Fallout?
Is te hopen, zou heel gaaf zijn!quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:38 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ja alleen het duurt gewoon lang voordat er iets aangekondigd wordt. Mensen gaan nu wel zeggen dat die misschien helemaal niet in development zit, maar ik geloof zeker wel dat ze met een nieuwe Fallout bezig zijn.
Wat een bullshit weerquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:09 schreef Vault-Boy het volgende:
Batman: Arkham Knight Aiming for Graphics Parity Across Xbox One and PS4
[..]
http://www.gamespot.com/a(...)ity-ac/1100-6423481/
Waarschijnlijk wel, nog niks officieels.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:36 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Komt er een nieuwe Fallout?
Als het je echt tot het masterrace behoord dan speel je overal games op en niet alleen de pc.quote:Op dinsdag 11 november 2014 08:22 schreef StateOfMind het volgende:
Tja, het 'masterrace' () is dus blijkbaar niet zo master dat ze er voor willen en/of kunnen betalen.
Ik vind zo'n instelling meer 'loser' dan 'master'.
neger watquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:35 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Naja vind rpg's ook leuk, maar hou totaal niet van fantasy![]()
Fallout 4 moet snel komen man.
Naja misschien verwoord ik het dan verkeerd en hou ik niet van echte rpg's, maar Fallout 3 en Fallout New Vegas vond ik echt tof om te spelen. De Mass Effect serie vond ik ook echt super, maar dat zijn geen echte fantasy gamesquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
neger wat
nog nooit iemand gezien die wel van rpg's houdt en niet van fantasy
dan blijft er niet zoveel over
Eens.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:54 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Naja misschien verwoord ik het dan verkeerd en hou ik niet van echte rpg's, maar Fallout 3 en Fallout New Vegas vond ik echt tof om te spelen. De Mass Effect serie vond ik ook echt super, maar dat zijn geen echte fantasy gamesHet zijn eigenlijk ook geen echte rpg's maar meer action rpg's.
Maar ze verkopen waarschijnlijk weer als een tiet, net als Watch_Dogs.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:57 schreef Koopsie het volgende:
Het wijzigen van mijn bericht werkt momenteel niet.
Assassin’s Creed Unity kampt met problemen op alle platformen
Skyrim ook even gespeeld mede door de hype en mods, maar ik was er na een tijd gewoon echt klaar mee. Ik heb nog steeds niet die DLC's gespeeld en dat zegt wel watquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:56 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
Eens.
Ik vind al die trollen en toverspreuken echt veel te gay. FF is tegenwoordig ook niet meer met droge ogen te spelen met al die androgyne characters. Skyrim wel gespeeld maar alleen omdat het zo gigantisch groot en uitgebreid is.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:08 schreef Typisch het volgende:
Oblivion was ook beter dan Skyrim, maar ik denk niet dat je die wél tof gaat vinden als je Skyrim ook niet zo dope vond.
Far Cry 3 is niet echt zoals Skyrim, maar meer een open world shooter waarbij je aardig wat vrijheid krijgt om de missies op jouw manier aan te pakken. Ik vond het zelf een zeer goede game, die niet ging vervelen, maar het begin is even lastig omdat je nog flink underpowered bent en iedere 30 meter tegen rebellen of wilde beesten oploopt. De boss-fights zijn ook volledig ruk.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:12 schreef jackson het volgende:
Far Cry eigenlijk nooit gedaan... Hoe moet ik de game een beetje zien. Zoiets als Skyrim?
Zit net een demo van juni even snel door te scrollen en toen moest ik direct aan Skyrim denken.
Daarna het misbaksel van een Elder Scrolls Online.quote:
Hmm, ik zal tzt wel even wat live streams bekijken om te beoordelen of het wat voor me is. Dank zo ver, mogelijk is het wel wat voor me. Is het ook coop te doen verwacht je?quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:20 schreef Yi-Long het volgende:
http://www.gamer.nl/nieuw(...)n-op-alle-platformen
[..]
Far Cry 3 is niet echt zoals Skyrim, maar meer een open world shooter waarbij je aardig wat vrijheid krijgt om de missies op jouw manier aan te pakken. Ik vond het zelf een zeer goede game, die niet ging vervelen, maar het begin is even lastig omdat je nog flink underpowered bent en iedere 30 meter tegen rebellen of wilde beesten oploopt. De boss-fights zijn ook volledig ruk.
Afgezien van die paar negatieve puntjes vond ik het 1 van de leukste AAA games van last-gen.
Oblivion ook heel even gespeeld, maar ook dat pakte me weer niet omdat ik gewoon niet van de fantasy ben. Skyrim had ik toch weer gekocht omdat die hype zo groot was en het zag er ook wel indrukwekkend uit hoe groot die wereld was. Maar ik weet na Skyrim dat ik echt geen fantasy games meer moet kopenquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:08 schreef Typisch het volgende:
Oblivion was ook beter dan Skyrim, maar ik denk niet dat je die wél tof gaat vinden als je Skyrim ook niet zo dope vond.
Wel zonde, mis je een hoop games (en films, series e.d.) die zeker van hoge kwaliteit zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:23 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Oblivion ook heel even gespeeld, maar ook dat pakte me weer niet omdat ik gewoon niet van de fantasy ben. Skyrim had ik toch weer gekocht omdat die hype zo groot was en het zag er ook wel indrukwekkend uit hoe groot die wereld was. Maar ik weet na Skyrim dat ik echt geen fantasy games meer moet kopen
Far Cry 4 is co-op te spelen ja.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmm, ik zal tzt wel even wat live streams bekijken om te beoordelen of het wat voor me is. Dank zo ver, mogelijk is het wel wat voor me. Is het ook coop te doen verwacht je?
Ik weet nog dat ik die dikke trailer voor het eerst zag.... Juichend zitten kijkenquote:
Na alle Ubisoft teleurstellingen heb ik daar inmiddels geen verwachtingen meer bij.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik die dikke trailer voor het eerst zag.... Juichend zitten kijken.
nicequote:Op dinsdag 11 november 2014 14:30 schreef Yi-Long het volgende:
Voor mij alleen GTA5 deze 2 maanden. Heel misschien dat PES2015 daar nog bij komt, maar betwijfel het.
Heb net Battlefield 4 Premium gehaald, en samen met GTA5 en nog een shitload aan PS+ indies en een gigantische backlog, vermaak ik me voorlopig nog wel.
Unity schijnt nu sowieso erg veel problemen te hebben, LBP wordt toch weer een DLC-festijn, Far Cry 4 pak ik wel eens uit de budgetbak, en ik denk eigenlijk dat de eerstvolgende full prices aankoop na GTA5 in februari zal zijn, namelijk The Witcher 3.
Tenzij Nintendo opeens een flinke price-drop doet qua console en games, want dan koop ik dus een WiiU en wat games.
Daar ben ik ook bang voorquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Na alle Ubisoft teleurstellingen heb ik daar inmiddels geen verwachtingen meer bij.
Zie het tzt wel, in 2017 ofzo.
Watch Dogs was wel de grootste flopquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:39 schreef Yi-Long het volgende:
Afgezien van de Rayman titels (en andere games gemaakt met die engine) heb ik eigenlijk weinig verwachtingen meer van Ubisoft, en sowieso hebben ze hun eigen reputatie natuurlijk al flink verneukt de laatste jaren met DLC-gemelk, met leugenachtige trailers, met platform-parity, etc etc.
wel goed verkochtquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Watch Dogs was wel de grootste flop
Wat betreft de WiiU heb ik trouwens sterk het vermoeden dat Nintendo volgend voorjaar een next-gen opvolger zal aankondigen, en ongetwijfeld zal die nieuwe Zelda dan daar een launch-game voor worden.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niceoko een beetje mijn plan. Nu nog maar niks kopen omdat AC toch wel zal tegnevallen, lbp waarschijnlijk niet top is. En dan maar proberen te wachten tot The Witcher volgend jaar.
En stiekem een Wiiu en Mario Kart willen
Niet gespeeld, maar schijnt bij velen tegen te vallen idd, en dan met name ook door de redenen die ik voor de release al aangaf als twijfelpunten, namelijk dat die stad me gewoon niet erg 'fun' lijkt, de main character nogal 'saai' overkomt, en dat het waarschijnlijk dus vrij snel gaat vervelen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik snap jullie en de verwachtingen sowieso niet echt. Krijg af en toe het idee dat er in topic zulke verwachtingen van games worden geschapen dat iedere game een faal word.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Na alle Ubisoft teleurstellingen heb ik daar inmiddels geen verwachtingen meer bij.
Ik ben ook niet echt van de hype. Meestal ben ik vooraf al vrij 'skeptisch' en uit ik mijn twijfels over bepaalde zaken die ik zie, zoals ik net al aangaf over Watch_Dogs, maar wanneer een bedrijf trailers laat zien van gameplay, dan verwacht je dus daadwerkelijk trailers te zien van gameplay, en niet een opgepoetste CGI impressie van de gameplay, die vervolgens daarna weer flink teruggedraaid wordt qua graphics omdat ze het anders niet draaiend kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:44 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik snap jullie en de verwachtingen sowieso niet echt. Krijg af en toe het idee dat er in topic zulke verwachtingen van games worden geschapen dat iedere game een faal word.
The Division, trailers zijn vet maar bovenal spreekt de setting mij heel erg aan. Als dat je trekt, boeit de rest niet.
Laat zelf de hypes redelijk aan mij voorbij gaan, dat is lekker want dan kan je zelfs van Watchdogs genieten
Nah, die was beter dan de media deden geloven, in mijn ogen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Goed punt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zie trailers hetzelfde als de verbruiksindicatie bij auto's: Altijd ideaal. En dat heb je zelf dus nooit.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt van de hype. Meestal ben ik vooraf al vrij 'skeptisch' en uit ik mijn twijfels over bepaalde zaken die ik zie, zoals ik net al aangaf over Watch_Dogs, maar wanneer een bedrijf trailers laat zien van gameplay, dan verwacht je dus daadwerkelijk trailers te zien van gameplay, en niet een opgepoetste CGI impressie van de gameplay, die vervolgens daarna weer flink teruggedraaid wordt qua graphics omdat ze het anders niet draaiend kunnen krijgen.
Wat we nu dus zien bij Unity: Eerste 'gameplay' dat we te zien krijgen was adembenemend mooi, en vervolgens komt het nieuws dat resolutie omlaagt gata, frames gaat omlaag, platform-parity vanwege de brakke XBO, en ten slotte hoor je op de dag van release ook nog eens dat het op ieder platform verschrikkelijk draait en dat zelfs de Day 1 patch de problemen niet oplost...
... dan gaan vanzelf je verwachtingen voor andere Ubisoft games ook wel omlaag.
Ik denk dat alleen Far Cry 4 gewoon gaat doen wat het moet doen, al is het alleen maar omdat die trailers grafisch niet overdreven indrukwekkend waren, maar gewoon een iets mooiere versie van Far Cry 3 leek te laten zien (in een andere setting). En dat is prima. Dat heb ik liever dan overdreven mooie trailers die de boel bedriegen en die uiteindelijk dus zwaar tegenvallen qua eindresultaat, grafisch gezien.
Volgens mij laten ze in de autoreclame's wel gewoon de auto zien die je koopt, en niet dat je in de winkel opeens een compleet ander model hebt staan... dus andere lampen erop, andere achterkant, etc etc.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik zie trailers hetzelfde als de verbruiksindicatie bij auto's: Altijd ideaal. En dat heb je zelf dus nooit.
Trailers zijn reclame en reclame zit vol met leugens.
Tenzij je hem in Apeldoorn op gaat halen wel. Alleen kloppen veel van de specs (verbruik etc) vaak niet. De een liegt over de graphics, de ander over de kosten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Volgens mij laten ze in de autoreclame's wel gewoon de auto zien die je koopt, en niet dat je in de winkel opeens een compleet ander model hebt staan... dus andere lampen erop, andere achterkant, etc etc.
Nee natuurlijk niet, dat soort dingen hebben ook geen fuck met gameplay te maken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
Edit:
Grappig trouwens dat hier word gezegd dat de gameplay mooi is maar als iemand de supporterchants, stadion en publiek bij Fifa aanhaalt in de Fifa vs. Pes discussie dan telt dat niet als gameplay.
dat is ook geen gameplay.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:56 schreef Keltie het volgende:
Grappig trouwens dat hier word gezegd dat de gameplay mooi is maar als iemand de supporterchants, stadion en publiek bij Fifa aanhaalt in de Fifa vs. Pes discussie dan telt dat niet als gameplay.
zeer hoopvolquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:04 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, dat soort dingen hebben ook geen fuck met gameplay te maken.
Dragon age nu 89 op basis van 17 reviews!!! Nice!!
Nee, ze lieten gameplay zien, oftewel ze laten zien hoe het eruit ziet wanneer je speelt, en als dat achteraf 1 grote leugen blijkt te zijn want zo mooi ziet het er dus absoluut niet uit wanneer je zelf speelt, dan zijn dat natuurlijk zeer bedenkelijke praktijken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:56 schreef Keltie het volgende:
Edit:
We hadden het alleen niet over een trailer, maar over een getoonde gameplay-sessie, en daarin zag het er prima uit, en achteraf blijkt dat niet te kloppen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan is het raar om te zeggen dat de gameplay mooi is op basis van een trailer, is het niet?
Boeiend dat de graphics niet zo mooi zijn. Dat is ook lastig want dat hangt van meer af als alleen de console\ Pc.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, ze lieten gameplay zien, oftewel ze laten zien hoe het eruit ziet wanneer je speelt, en als dat achteraf 1 grote leugen blijkt te zijn want zo mooi ziet het er dus absoluut niet uit wanneer je zelf speelt, dan zijn dat natuurlijk zeer bedenkelijke praktijken.
Ik zei nergens gameplay = graphics (of andersom).
Ik neem aan dat frame-drops de speelervaring wel degelijk flink kunnen verzieken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:21 schreef Keltie het volgende:
[..]
Boeiend dat de graphics niet zo mooi zijn. Dat is ook lastig want dat hangt van meer af als alleen de console\ Pc.
Daarnaast is gameplay de speelervaring? Daar helpen zaken als de chants wel degelijk bij?
Trailer, gameplaysessie.. Hoe je het ook noemt blijft het reclame om je over te halen iets te kopen wat nog niet af is\ in de winkel ligt. Raar dat daarmee gesjoemeld wordquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
We hadden het alleen niet over een trailer, maar over een getoonde gameplay-sessie, en daarin zag het er prima uit, en achteraf blijkt dat niet te kloppen.
jaquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan is het raar om te zeggen dat de gameplay mooi is op basis van een trailer, is het niet?
Dat kunnen framedrops idd. Dus dan moeten ze die maar lekker voorkomen door de graphics naar beneden te schroevenquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik neem aan dat frame-drops de speelervaring wel degelijk flink kunnen verzieken.
En chants, publiek, etc etc kunnen de speelervaring uiteraard verrijken.
Eerder algemeen gezeik. Haalde de FIFA vs PES discussie aan omdat die nog vers was (met vermaak zitten lezen trouwens)quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:25 schreef Friday12 het volgende:
Alweer PES vs Fifa gezeik.... Zijn we er nog niet klaar mee na 5 topics?
Fistpumpend op de bank?quote:
... alleen hebben ze dat nu dus niet voorkomen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat kunnen framedrops idd. Dus dan moeten ze die maar lekker voorkomen door de graphics naar beneden te schroeven
Toch is het beter dan wanneer de game alleen maar 6jes krijgt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hoezo? Een cijfer is het minst interessante aan een review?
Ik heb geen idee hoe duur die dingen zijn als je ze los wil bestellen, maar voor een klein bedragje kan je die van mij wel overnemen. Heb zelf een betere headset.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:12 schreef -Menn0- het volgende:
Ik ben de headset kwijt die je meegeleverd krijgt, iemand enig idee waar ik een nieuwe kan bestellen? Ik kom alleen op "echte" game headsets maar ik wil graag gewoon dat oortje hebben.
Wat wil je er voor hebben?quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe duur die dingen zijn als je ze los wil bestellen, maar voor een klein bedragje kan je die van mij wel overnemen. Heb zelf een betere headset.
Er zitten volgens mij dan ook maar 2 bossfights in heel Far Cry 3.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Far Cry 3 is niet echt zoals Skyrim, maar meer een open world shooter waarbij je aardig wat vrijheid krijgt om de missies op jouw manier aan te pakken. Ik vond het zelf een zeer goede game, die niet ging vervelen, maar het begin is even lastig omdat je nog flink underpowered bent en iedere 30 meter tegen rebellen of wilde beesten oploopt. De boss-fights zijn ook volledig ruk.
Met dank aan EA en hun geld he....quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:27 schreef Donderjagers het volgende:
PES
[ afbeelding ]
Laatste PES die ik fanatiek speelde was PES 2006. Alle embleempjes custom aanpassen met de pixel editor. Hebben ze godverdomme nog steeds niet die licenties voor elkaar.![]()
Gaat ook niet snel gebeuren denk ik. Ea heeft veel meer geld en koopt dat allemaal exclusief af en dan hebben ze ook nog een samenwerking verband met de FIFA. En aangezien de FIFA niet de meest democratische organisatie is ...quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:27 schreef Donderjagers het volgende:
PES
[ afbeelding ]
Laatste PES die ik fanatiek speelde was PES 2006. Alle embleempjes custom aanpassen met de pixel editor. Hebben ze godverdomme nog steeds niet die licenties voor elkaar.![]()
wie moet dit dan voorstellen ? Liverpool?quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:27 schreef Donderjagers het volgende:
PES
[ afbeelding ]
Ik ook niet, maar er spreekt wel een soort verwachting uit. Bij elke onderling uitwisselbare shooter snap ik het niet zo, maar een trailer zonder gameplay voor series met een reputatie, daar kan ik ook wel enthousiast van raken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:15 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind het altijd opmerkelijk dat trailers meestal alleen filmpjes/cutscenes laten zien.
Dan weet je toch helemaal niks over het spel dat je gaat spelen, de gameplay.
Mensen zien zo'n flitsend mooi filmpje en roepen dan massaal "deze game moet ik spelen". Ik snap dat dan nooit.
lbpquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:27 schreef Keltie het volgende:
GTA V, Unity en wat later nog LBP.. Dan zitten we het wel even uit tot de nieuwe BF en The Division
ik ook niet, die story trailers doen me vrij weinig. Liever een paar minuten gameplay.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:15 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind het altijd opmerkelijk dat trailers meestal alleen filmpjes/cutscenes laten zien.
Dan weet je toch helemaal niks over het spel dat je gaat spelen, de gameplay.
Mensen zien zo'n flitsend mooi filmpje en roepen dan massaal "deze game moet ik spelen". Ik snap dat dan nooit.
Doe mij maar Guidetti.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Speel geen COD, nooit gedaan ook. De gameplay vind ik echt nietszeggend, weinig bevredigend. Doe mij maar Halo (op mijn PS4). Ik wacht wel op Battlefront.
Iets meer, want je hebt naast de 2 main villains ook nog dat gevecht in het donker tegen dat grote beest, in de tempel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:41 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Er zitten volgens mij dan ook maar 2 bossfights in heel Far Cry 3.
Ehm... dit wist je toch al? Waarom nu die verbazing er weer over!? Dit is al jaren een groot minpunt aan PES.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:27 schreef Donderjagers het volgende:
PES
[ afbeelding ]
Ik vond wat betreft farcry 3 het spel veel te gemakkelijk. En zo goed acht ik mijzelf niet qua shooter skills.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Iets meer, want je hebt naast de 2 main villains ook nog dat gevecht in het donker tegen dat grote beest, in de tempel.
Maar goed, die bossfights waren kut, terwijl de rest van de game geweldig is. Hopelijk hebben ze dat in FC4 dus wel goed gedaan.
[..]
Ehm... dit wist je toch al? Waarom nu die verbazing er weer over!? Dit is al jaren een groot minpunt aan PES.
Wat vond je eigenlijk van The Walking Dead en The Wolf Among Us?quote:
us store?quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:27 schreef Donderjagers het volgende:
PES
[ afbeelding ]
Allebei dik aan te raden! Sowieso ben ik fan van Telltale, en in beide games moet je ingrijpende keuzes maken. Als je ze wilt kopen, lat TWD Season 2 nog even liggen, want de save import van S1 werkt niet. Die kan ik dus nog niet spelen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat vond je eigenlijk van The Walking Dead en The Wolf Among Us?
Ik heb beide al gekocht, maar wacht nog steeds tot ze binnen komenquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Allebei dik aan te raden! Sowieso ben ik fan van Telltale, en in beide games moet je ingrijpende keuzes maken. Als je ze wilt kopen, lat TWD Season 2 nog even liggen, want de save import van S1 werkt niet. Die kan ik dus nog niet spelen.
Omg wie wil dit nou kopen dan?quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:27 schreef Donderjagers het volgende:
PES
[ afbeelding ]
Nog belangrijker... zit KAZIM KAZIM er wel in!quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:27 schreef Jimbo het volgende:
eigenlijk belangrijker.
zit feyenoord er wel goed in
Mja, wat is er raar? Op diegene na die de gamepad bedient? Erger is dat er dus weer netwerkproblemen zijn op PS4. Ik had altijd andere denkbeelden bij de exclusives van consoles, niet dat je alleen op die console iets niet kuntquote:
een 5?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Review scores overzicht van AC Unity op Neogaf.
Dat die bloembak na zo'n actie op je giechel hoort te liggen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, wat is er raar? Op diegene na die de gamepad bedient? Erger is dat er dus weer netwerkproblemen zijn op PS4. Ik had altijd andere denkbeelden bij de exclusives van consoles, niet dat je alleen op die console iets niet kunt
Assassin's Creed Unity
Ach, gelukkig is er een deflatie in cijfers. De grote jongens gaven eerder immer 9's etc. Ik vind het een vermakelijke game, ze proberen wat anders, terug naar de basics, dus geen varen etc. Het enige dat echt opvalt is dat er technische mankementen zijn. Nu stond er al een patch klaar op vrijdag die wat van die problemen oploste, maar niet alles. Ik heb de problemen van in een witte leegte vallen of vastzitten in een kerkmuur niet ondervonden, misschien hebben de grotere sites de game nog veel eerder gekregen en gespeeld voor die patch? Dan kan ik het tenminste nog snappen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Review scores overzicht van AC Unity op Neogaf.
Licenties.. Gezwellenbende; die teams in PES. De ene racegame geen Porche, de ander geen Ferrari, geen Japanse teams in FM, Jan Jansen als trainer bij NL in FM, etc....quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:51 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Gaat ook niet snel gebeuren denk ik. Ea heeft veel meer geld en koopt dat allemaal exclusief af en dan hebben ze ook nog een samenwerking verband met de FIFA. En aangezien de FIFA niet de meest democratische organisatie is ...
Sinds wanneer is een game realistisch? Dan zou AC niet meer kunnen namelijk, zo free-runnen door een stad levert geheid problemen opquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat die bloembak na zo'n actie op je giechel hoort te liggen?
Klopt.. Maar een middenweg zou mogelijk moeten zijn, denk ik. Niet dat ik mij aan zulk soort dingen stoor hoor; ik speel AC voor de steden, gebouwen en achterliggende databasequote:Op dinsdag 11 november 2014 19:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een game realistisch? Dan zou AC niet meer kunnen namelijk, zo free-runnen door een stad levert geheid problemen op
Ik ook en ik vind het leuk. Marat, Tussaud, Napoleon, genoeg geschiedenislessen in deze game. Meer dan in Black Flag (of die zeiden en boeiden me veel minder).quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:11 schreef Keltie het volgende:
ik speel AC voor de steden, gebouwen en achterliggende database
Idem hier. Al heb ik genoeg leestijd in de piraatjes gestoken om veel mensen te "kennen".. Ze moeten het ook wel heel hard verneuken wil ik deze reeks niet tot deel 3600000 blind kopen en spelenquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook en ik vind het leuk. Marat, Tussaud, Napoleon, genoeg geschiedenislessen in deze game. Meer dan in Black Flag (of die zeiden en boeiden me veel minder).
Hey Pheno, hebben de Nederlandse reviewers Dragon Age nog niet of verloopt het embargo later pas?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, gelukkig is er een deflatie in cijfers. De grote jongens gaven eerder immer 9's etc. Ik vind het een vermakelijke game, ze proberen wat anders, terug naar de basics, dus geen varen etc. Het enige dat echt opvalt is dat er technische mankementen zijn. Nu stond er al een patch klaar op vrijdag die wat van die problemen oploste, maar niet alles. Ik heb de problemen van in een witte leegte vallen of vastzitten in een kerkmuur niet ondervonden, misschien hebben de grotere sites de game nog veel eerder gekregen en gespeeld voor die patch? Dan kan ik het tenminste nog snappen.
Als je speerpunt een online co-op is en het werkt gewoonweg niet, dan is er toch iets raars aan de hand. Met Ubisoft gemaild, daar zijn ze ervan op de hoogte en doen er (uiteraard) alles aan om het werkend te krijgen voor launch. Ja, anders begint de shitstorm pas echt als blijkt dat Sony's online console weer faalt in online zijn...Driveclub, Evolve alpha, wat is de volgende game die netwerkproblemen gaat krijgen?
Dat zou ik niet mogen zeggen betreft het embargo. maar dan weet je genoegquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:39 schreef Cikx het volgende:
[..]
Hey Pheno, hebben de Nederlandse reviewers Dragon Age nog niet of verloopt het embargo later pas?
Ok, thanks!quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou ik niet mogen zeggen betreft het embargo. maar dan weet je genoeg
Oh, embargo was al verlopen. Het was vanochtend 9 uur. Maar het is een grote game, dus ik denk dat veel sites gewoon nog aan het spelen zijnquote:
Vreemd, normaal probeert iedereen toch als eerste te zijn voor de clicks.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, embargo was al verlopen. Het was vanochtend 9 uur. Maar het is een grote game, dus ik denk dat veel sites gewoon nog aan het spelen zijn
Probleem is dat NL-sites de game vorige week kregen. En dan zijn 60/80 uur wel erg veel gamen op een dagquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:00 schreef Cikx het volgende:
[..]
Vreemd, normaal probeert iedereen toch als eerste te zijn voor de clicks.Las inderdaad al dat verschillende reviewers er 80-90 uur in hadden gestoken voordat ze de main-story uitgespeeld hadden. Ben benieuwd!
Klopt, goede zaak inderdaad.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Probleem is dat NL-sites de game vorige week kregen. En dan zijn 60/80 uur wel erg veel gamen op een dagIk ben iig blij dat niet alle sites voor 'de kliks' gaan, een RPG is gewoonweg niet snel te reviewen.
Als je het als 2e Playstation gebruikt kun je dan in de ene kamer op je Playstation spelen en iemand anders in een andere kamer op diezelfde PS4?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:09 schreef Pheno het volgende:
ZIjn er nog mensen die iets over PlayStation TV en de streaming van PS4-games willen weten? Ik heb het ding nu in huis, dus ik kan van alles proberen
Nee, zo gauw iemand de streaming gebruikt dan krijgt de PS4 een melding op het scherm dat het systeem 'overgenomen' is. Het is geen 'tweede' ps4, meer een renmote play-apparaatquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:15 schreef Cikx het volgende:
[..]
Als je het als 2e Playstation gebruikt kun je dan in de ene kamer op je Playstation spelen en iemand anders in een andere kamer op diezelfde PS4?
DMZ ? Dan staan alle poorten open.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:33 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Wat is de snelste manier op je NAT open te zetten? Er zijn wel manieren via Google uiteraard, maar wie weet kent iemand een snelle manier...
Oké, jammer.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, zo gauw iemand de streaming gebruikt dan krijgt de PS4 een melding op het scherm dat het systeem 'overgenomen' is. Het is geen 'tweede' ps4, meer een renmote play-apparaat
Morrowind was weer stuk beter dan Oblivion!quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:08 schreef Typisch het volgende:
quote:
Voor mij liever PS2 graphics en wel soepele cinematics dan dit.quote:
Lijkt me een leuke game om volgend jaar eens als spontaan tussendoortje uit de budgetbak te vissenquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:08 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Halverwege de story missions met Shadow of Mordor
15-20 uur onderweg
Dat klopt, ik heb het namelijk in geen dertig uur zo erg gezien. Was ie druk bezig met streamen of zo dat het dan de engine naar de kloten helptquote:
Zelfs in The Division gaan ze het toepassenquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:27 schreef Kensuke het volgende:
Het probleem van alle Assassin's Creed- en Ubisoft-games:
[ afbeelding ]
Ik ben klaar met dit soort shit.
Vooralsnog alleen e-booksquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Amazon komt overigens naar Nederland. Top nieuws, dag dure Bol.com.
Ga er maar vanuit dat het binnen een jaar na opening het volledige assortiment beschikbaar is. Kunnen de prijzen bij Bol.com ook eens naar beneden. Die hebben op dit moment amper concurrentie waardoor ze bewust de prijzen te hoog houden.quote:
Dat van die boss fights in Farcry 3 heb ik nooit begrepen, in Farcry 2 zat dat veel beter in elkaar net als het verhaal trouwens. Farcy 2 kende veel betere en uitgebreider side missies dan deel 3. Ik hoop dat ze met deel 4 weer een beetje de kant van deel 2 op gaan maar dat zal denk ik niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Afgezien van die paar negatieve puntjes vond ik het 1 van de leukste AAA games van last-gen.
Amazon.co.uk was eerst prima, toen ze nog gratis shipping hadden, maar sinds ze dat hebben afgeschaft, heb ik er niets meer gekocht. Mochten we een (volwaardige) NLse Amazon krijgen, dan hoop ik dat ze dat free shipping weer snel herinvoeren, al vrees ik dat de NLse site weer stukken duurder zal zijn dan de Engelse en Amerikaanse site...quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nee. De bol.com prijzen zijn juist al stuk omlaag gegaan. Ze verkopen zelf spullen met verlies. Puur omdat ze cashflow willen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat het binnen een jaar na opening het volledige assortiment beschikbaar is. Kunnen de prijzen bij Bol.com ook eens naar beneden. Die hebben op dit moment amper concurrentie waardoor ze bewust de prijzen te hoog houden.
Games zijn altijd het duurste bij bolquote:Op woensdag 12 november 2014 09:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee. De bol.com prijzen zijn juist al stuk omlaag gegaan. Ze verkopen zelf spullen met verlies. Puur omdat ze cashflow willen.
Ja dat is waarquote:Op woensdag 12 november 2014 09:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Games zijn altijd het duurste bij bol
bij bol is het inkopen van games wel relaxed als je echt ver van te voren bent.quote:Op woensdag 12 november 2014 09:28 schreef janrad het volgende:
Er zijn zat webshops waar je tegen lagere prijzen games kan kopen dan bij Bol.com, ik koop eigenlijk nooit een game bij Bol.com
dat zeggen ze al 3 jaar, is er een datum inmiddels ?quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik zie de Witcher daar helemaal niet staan voor die prijs. Voor die 42eur wil ik hem hebben, ik wil hem zowiezo wel maar zeker voor die prijs.quote:Op woensdag 12 november 2014 09:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bij bol is het inkopen van games wel relaxed als je echt ver van te voren bent.
witcher 3 heb ik daar in preorder staan voor 42eur. Mocht ie later ergens goedkoper zijn neem ik hem daar wel af en annuleer ik bol. maar zie het niet snel gebeuren
ja daarom, heeel vroeg zijn loont bij bol.quote:Op woensdag 12 november 2014 09:45 schreef janrad het volgende:
[..]
Ik zie de Witcher daar helemaal niet staan voor die prijs. Voor die 42eur wil ik hem hebben, ik wil hem zowiezo wel maar zeker voor die prijs.
Dat heb je toch niet in de EU versies?quote:Op woensdag 12 november 2014 09:40 schreef Jimbo het volgende:
Schiet op dammit , ik wil mn games met usa prijzen en black friday enzo
Ik kan niet met mijn Amazon.co.uk/.com account inloggenquote:Op woensdag 12 november 2014 09:40 schreef Jimbo het volgende:
http://www.amazon.nl/
alleen nog maar boeken
Schiet op dammit , ik wil mn games met usa prijzen en black friday enzo
De nieuwe is goedkoper te produceren en presteert hetzelfde.quote:Op woensdag 12 november 2014 09:49 schreef Jiang153 het volgende:
Wat waren nou ook alweer de verschillen tussen de oude PS4 en de nieuwe?
Oh dus niet zuiniger kwa energieverbruik en betere koeling?quote:Op woensdag 12 november 2014 09:58 schreef Ixnay het volgende:
[..]
De nieuwe is goedkoper te produceren en presteert hetzelfde.
Nope je moet overal andere hebbenquote:Op woensdag 12 november 2014 09:58 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik kan niet met mijn Amazon.co.uk/.com account inloggen
Zullen nog wel niet gekoppeld zijn
quote:Op woensdag 12 november 2014 09:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja daarom, heeel vroeg zijn loont bij bol.
heb deze in de preorder gezet toen hij net een dag aangemeld was. (uit mn hoofd, de E3 van een jaar geleden?)
Ik kon op DE gewoon inloggen met mijn UK accountquote:Op woensdag 12 november 2014 10:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nope je moet overal andere hebben
black fridayh volgens mij wel alleen noemen ze t anders (in DE iig)quote:Op woensdag 12 november 2014 09:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat heb je toch niet in de EU versies?
hier zijn ze allemaal los, zowel mn de , usa als ukquote:Op woensdag 12 november 2014 09:58 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik kan niet met mijn Amazon.co.uk/.com account inloggen
Zullen nog wel niet gekoppeld zijn
Hoe werkt dat bestellen bij amazon? Als ik daar een PS4 bestel moet ik dan verzendkosten betalen?quote:Op woensdag 12 november 2014 10:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hier zijn ze allemaal los, zowel mn de , usa als uk
Zet je UPnP aan en gebruik port forwarding.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:33 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Wat is de snelste manier op je NAT open te zetten? Er zijn wel manieren via Google uiteraard, maar wie weet kent iemand een snelle manier...
Ik heb gewoon dezelfde voor alle amazons, zelfs toen ik een keer iets in frankrijk bestelde (wat ik nog nooit gedaan had) werkte het gewoon. Overigens koop ik sinds de gratis shipping bij .uk weg is praktisch niets meer.quote:Op woensdag 12 november 2014 10:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nope je moet overal andere hebben
geen idee hoe ze het in nederland gaan doen.quote:Op woensdag 12 november 2014 10:18 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Hoe werkt dat bestellen bij amazon? Als ik daar een PS4 bestel moet ik dan verzendkosten betalen?
Zie nou wel op Amazon.co.uk een bundel met CoD voor als het goed is ca. 420 vandaarquote:Op woensdag 12 november 2014 10:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen idee hoe ze het in nederland gaan doen.
vaak heb je in de USA leuke aanbiedingen waarbij het gratis is bbv 20dollar +
Maar dat is dan usa only. Naar nederland zou dat nog steeds geld kosten
gezien het geen nationale zending is neem ik aan dat hier kosten bij komen.quote:Op woensdag 12 november 2014 10:31 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Zie nou wel op Amazon.co.uk een bundel met CoD voor als het goed is ca. 420 vandaar
En omdat de UK in de EU zit lijkt mij niet dat er extra kosten bijkomen maar weet niet of amazon verzendkosten rekent en hoe het zit met eventuele garantieafhandelingen
ik dacht dat hij voor 53 in de aanbieding was deze week?quote:Op woensdag 12 november 2014 10:39 schreef Koopsie het volgende:
Mocht er iemand wat aan hebben:
Bij Bart Smit Gta 5 voor 57 en je krijgt een kortingsbon van €5,-
Inquisitionquote:Op woensdag 12 november 2014 12:01 schreef jackson het volgende:
Al die games... Ik weet het niet meer.
Nu heb ik Little Big planet & Project Cars in de pre-order staan. Gezien Project Cars pas in Maart komt en ikzelf Sinterklaas en de Kerstman ben mag daar best nog iets bij. Keuzes:
- GTA dan toch maar?
- Far Cry, nooit gedaan maar lijkt me toch wel tof
Welke games moet ik nog op de radar krijgen?
Als ik de reviews mag geloven kan je Assassins Creed beter links laten liggen (als je dat nog niet van plan was)...quote:Op woensdag 12 november 2014 12:01 schreef jackson het volgende:
Nu heb ik Little Big planet & Project Cars in de pre-order staan. Gezien Project Cars pas in Maart komt en ikzelf Sinterklaas en de Kerstman ben mag daar best nog iets bij. Keuzes:
- GTA dan toch maar?
Dat de prijzen voor hun doen omlaag zijn gegaan kan wellicht kloppen, maar als je de pricewatch van Tweakers raadpleegt verkopen ze de meeste producten ver boven de gemiddelde prijsbepaling. Zolang dat niet aangepast wordt zijn ze voor mij geen optie.quote:Op woensdag 12 november 2014 09:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee. De bol.com prijzen zijn juist al stuk omlaag gegaan. Ze verkopen zelf spullen met verlies. Puur omdat ze cashflow willen.
Dat kan ook. Ik weet het ook niet precies.quote:Op woensdag 12 november 2014 09:59 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Oh dus niet zuiniger kwa energieverbruik en betere koeling?
Hele simpele vraag, stel ik heb dat ding in de slaapkamer. PS4 in de woonkamer.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:09 schreef Pheno het volgende:
ZIjn er nog mensen die iets over PlayStation TV en de streaming van PS4-games willen weten? Ik heb het ding nu in huis, dus ik kan van alles proberen
Heatsink is ook wat anders (en wat minder stroomverbruik): http://tweakers.net/nieuw(...)jzigde-heatsink.htmlquote:Op woensdag 12 november 2014 12:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De nieuwe PS4 heeft wel een slechtere wifi chip erin zitten. Voor de rest hetzelfde.
Slechtere wifi chip? Je zou toch juist denken dat ze het beter maken ipv slechterquote:Op woensdag 12 november 2014 12:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De nieuwe PS4 heeft wel een slechtere wifi chip erin zitten. Voor de rest hetzelfde.
HDMI en stroom is nodig, netwerkkabel kan, maar er zit ook wifi op. Ik ga dus nog testen hoe dat allemaal werkt (met of zonder schokken). En ja, PS4 moet aanstaanquote:Op woensdag 12 november 2014 12:29 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Hele simpele vraag, stel ik heb dat ding in de slaapkamer. PS4 in de woonkamer.
PS4 moet aanstaan om remote te gebruiken? Werkt het zonder schokken? Voor dat remote ding heb je hdmi, stroom en netwerkkabel erin nodig? Of zit er wifi op?
Lijkt me wel interessantbedankt he
Dragon Age, is de enige game die ik voorlopig op de PS4 koop (heb mijn PS4 pas vorige week gekregen), in ieder geval van de games die nu uitkomen.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:01 schreef jackson het volgende:
- GTA dan toch maar?
Jep, een slechtere wifi chip. Om de kosten goedkoper te maken. Waarschijnlijk met de gedachte dat de meeste gamers ten alle tijden wired boven wireless prefereren.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:39 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Slechtere wifi chip? Je zou toch juist denken dat ze het beter maken ipv slechter
Een slechtere heb ik nooit gehoord wel een goedkopere. Maar in de praktijk schijnt het niet te merken te zijn. En daarnaast zal die wel iets minder stroom verbruiken, iets beter met warmte omgaan. Maar verschillen zijn allemaal niet echt bepaald wereldschokkend en waarschijnlijk amper te merken in de praktijk.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jep, een slechtere wifi chip. Om de kosten goedkoper te maken. Waarschijnlijk met de gedachte dat de meeste gamers ten alle tijden wired boven wireless prefereren.
Waarom poorten forwarden als je upnp aanzet?quote:Op woensdag 12 november 2014 10:24 schreef Nicky2309 het volgende:
[..]
Zet je UPnP aan en gebruik port forwarding.
Zoek het ip adres op van je Playstation.
En voer de volgende poorten in:
443
465
983
3478-3480
3658
5223
6000-7000
9293
10070-10080
Zowel voor TCP & UDP.
Dit werkte voor mij.
Maar is het merkbaar? Ik bedoel op mijn PS3 speelde ik al 4 jaar lang draadloos en altijd goed gegaan. Als ik een PS4 heb dan speel ik ook draadloos...quote:Op woensdag 12 november 2014 13:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jep, een slechtere wifi chip. Om de kosten goedkoper te maken. Waarschijnlijk met de gedachte dat de meeste gamers ten alle tijden wired boven wireless prefereren.
Merkbaar? Kan je bij wifi niet zeggen, teveel afhankelijkheden.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:20 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Maar is het merkbaar? Ik bedoel op mijn PS3 speelde ik al 4 jaar lang draadloos en altijd goed gegaan. Als ik een PS4 heb dan speel ik ook draadloos...
Altijd die kabel erin!quote:Op woensdag 12 november 2014 12:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Thanks.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
HDMI en stroom is nodig, netwerkkabel kan, maar er zit ook wifi op. Ik ga dus nog testen hoe dat allemaal werkt (met of zonder schokken). En ja, PS4 moet aanstaan
Is gewoon mijn autisme. Dat kabel erin geen garantie is voor bovenaan staan, kon ik je van tevoren al vertellen...quote:Op woensdag 12 november 2014 14:29 schreef videonatic het volgende:
[..]
Why? Ik sta altijd bovenaan bij COD en ik speel op Wifi, die latency valt reuze mee.
Waar?quote:Op woensdag 12 november 2014 16:16 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
hmmm het wachten met het kopen van PS4 betaald zich al uit. Nu een PS4 vanaf 349 euro, in plaats van 369. Ja ik weet het het is maar 2 tientjes maar toch mooi meegenomen.
Na release van GTA en Far cry maar eens kijken waar ik m ga halen
heb je linkje naar alle aanbiedingen?quote:Op woensdag 12 november 2014 16:19 schreef Jimbo het volgende:
leuke aanbiedingen wel @ psn.
mgs voor 9eur is een steal (al zal die in febr. wel naar ps+ komen)
http://blog.eu.playstatio(...)nts-ps-plus-members/quote:Op woensdag 12 november 2014 16:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
heb je linkje naar alle aanbiedingen?
Danku!quote:Op woensdag 12 november 2014 16:47 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
http://blog.eu.playstatio(...)nts-ps-plus-members/
thx.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:47 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
http://blog.eu.playstatio(...)nts-ps-plus-members/
Het is slechter in de zin van langzamer, minder bereik, goedkoper. En je merkt het wel degelijk. Ik heb een nieuwe revisie PS4 en had hiervoor een launch exemplaar gehad. Wifi download langzamer, en heeft een minder bereik.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:08 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Een slechtere heb ik nooit gehoord wel een goedkopere. Maar in de praktijk schijnt het niet te merken te zijn. En daarnaast zal die wel iets minder stroom verbruiken, iets beter met warmte omgaan. Maar verschillen zijn allemaal niet echt bepaald wereldschokkend en waarschijnlijk amper te merken in de praktijk.
Welk level zit je?quote:Op woensdag 12 november 2014 19:36 schreef Rossdale het volgende:
Iemand anders het probleem dat bij escape plan het touchpad niet werkt? Op die manier kan ik meerdere levels gewoonweg niet uitspelen... Erg vervelend.
Ligt iig niet aan de controller want ze doen het beide niet
Ik ga het gewoon lekker spelenquote:Op woensdag 12 november 2014 19:36 schreef NothingHappened het volgende:
http://www.gamefaqs.com/boards/691087-playstation-4/70550111
Tot zover AC dus![]()
Maakt de keuze deze maand alleen maar eenvoudiger.
Bij mij werkten die wel.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:43 schreef Rossdale het volgende:
Kiln me softly, level 8 ofzo waar je die hendel om moet zetten om die dikke in zijn kooi niet het fornuis in te gooien.
Heb het level geskipt maar later moet je ook een ventilator laten draaien dmv het touchpad. Lukte ook niet..
Dus.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:36 schreef NothingHappened het volgende:
http://www.gamefaqs.com/boards/691087-playstation-4/70550111
Tot zover AC dus![]()
Maakt de keuze deze maand alleen maar eenvoudiger.
Als het goed is ploft'ie moetrgen op de mat. Releasedate gemistquote:Op woensdag 12 november 2014 19:58 schreef Fokker101 het volgende:
Wie heeft Unity al in huis dan? Is die vet of niet.. hoor slechte verhalen maar ja.
Daar gaat het niet om. Ik vind het gewoon zielig dat je 60-70€ voor een game vraagt die gewoon niet af is, waar nog van alles aan mankeert en dan allerlei manieren verzint om centjes uit je zakken te kloppen.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:49 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Dus.
Je bent niet verplicht om iets te kopen.
Mmm, ik wacht tot hij goedkoper is.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als het goed is ploft'ie moetrgen op de mat. Releasedate gemist
Ik niet. Haal die aanschafprijs er toch wel uit.. Nu nog even kijken of er ook weer een nieuw boekje (verhaal) van uitgebracht word..quote:Op woensdag 12 november 2014 20:16 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mmm, ik wacht tot hij goedkoper is.
Bij de vorige versies vielen die MT's wel mee; geen noodzaak tot kopen zeg maar. Dan vind ik het bij Football Manager erger: MT's om spelers gelijk blessurevrij te krijgen. Op zich prima, maar wel jammer dat ik gemiddeld 6 sterkhouders door lange blessures moet missen. Dat is verdacht. Gemiddelde wedstrijd: 2 blessures omdat de CPU ze uit de wedstrijd traptquote:Op woensdag 12 november 2014 20:15 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Ik vind het gewoon zielig dat je 60-70€ voor een game vraagt die gewoon niet af is, waar nog van alles aan mankeert en dan allerlei manieren verzint om centjes uit je zakken te kloppen.
DLC's zijn blijkbaar niet lucratief genoeg en dus komen ze nu met microtransacties waarmee je dus allerlei onzinnige virtuele crap kunt kopen. Ik vind dat gewoon een beetje respectloos naar serieuze gamers.
Gamers worden steeds meer beta-testers.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:15 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Ik vind het gewoon zielig dat je 60-70€ voor een game vraagt die gewoon niet af is, waar nog van alles aan mankeert en dan allerlei manieren verzint om centjes uit je zakken te kloppen.
DLC's zijn blijkbaar niet lucratief genoeg en dus komen ze nu met microtransacties waarmee je dus allerlei onzinnige virtuele crap kunt kopen. Ik vind dat gewoon een beetje respectloos naar serieuze gamers.
De releasedatum is morgen...quote:Op woensdag 12 november 2014 20:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als het goed is ploft'ie moetrgen op de mat. Releasedate gemist
Ow.. Dan heb ik die niet gemistquote:
Dat is met alle launchdebacles wel duidelijk geworden ja..quote:Op woensdag 12 november 2014 20:37 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Gamers worden steeds meer beta-testers.
Yup, dat is de bedoeling. Alleen was ik na mijn werk meteen door naar Video Games Live, dat concert. Dus vandaag heel weinig kunnen uitproberen thuisquote:
Is dat ding puur een streambox achtig ding? Vergelijkbaar met remote play op de Vita?quote:Op donderdag 13 november 2014 00:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup, dat is de bedoeling. Alleen was ik na mijn werk meteen door naar Video Games Live, dat concert. Dus vandaag heel weinig kunnen uitproberen thuis
Bij Battlefield waren alle console releases drama. Tenminste, voor mij dan: Speel alleen online en dat werkte altijd ruk in de launchweekquote:Op donderdag 13 november 2014 00:32 schreef Vault-Boy het volgende:
Vind het toch best wel erg hoor hoe games afgeleverd worden tegenwoordig.
Assassins Creed Unity lees je overal dat er bugs en fouten inzitten. Bij Halo TMCC lees ik dat er bugs en veel problemen zijn met matchmaking etc. En dan natuurlijk BF4 wat een hele lange tijd slecht was. Is dit tegenwoordig normaal ofzo of zeg ik nu wat raars
Mulltplayer kan ik nog wel begrijpen, omdat er miljoenen mensen in die eerste paar weken willen spelen. Maar die vele bugs die je ziet in Unity (zelfs die framerate) of Halo TMCC en nog wat andere games. Dat vind ik echt niet kunnenquote:Op donderdag 13 november 2014 00:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Bij Battlefield waren alle console releases drama. Tenminste, voor mij dan: Speel alleen online en dat werkte altijd ruk in de launchweek
Yup. Nou ja, eigenlijk is het een Vita console met Remote Play, zo moet je het zien.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:36 schreef Keltie het volgende:
[..]
Is dat ding puur een streambox achtig ding? Vergelijkbaar met remote play op de Vita?
Denk dat het met deadlines en eisen van de publisher te maken heeft. Contracten dat een game binnen een bepaalde tijd ontwikkeld moet worden, over specs, over budget, winstprognoses, verplichte in-game elementen. De developers staan volgens mij steeds meer onder enorme prestatiedruk. Het draait uiteindelijk allemaal om de centjes.quote:Op donderdag 13 november 2014 00:32 schreef Vault-Boy het volgende:
Vind het toch best wel erg hoor hoe games afgeleverd worden tegenwoordig.
Assassins Creed Unity lees je overal dat er bugs en fouten inzitten. Bij Halo TMCC lees ik dat er bugs en veel problemen zijn met matchmaking etc. En dan natuurlijk BF4 wat een hele lange tijd slecht was. Is dit tegenwoordig normaal ofzo of zeg ik nu wat raars
ik ben er van overtuigd dat dit alleen maar erger wordt. Tot men het niet meer pikt en games niet meer koopt op releasedag. Of de consolebouwers eisen gaan stellenquote:Op donderdag 13 november 2014 01:02 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Denk dat het met deadlines en eisen van de publisher te maken heeft. Contracten dat een game binnen een bepaalde tijd ontwikkeld moet worden, over specs, over budget, winstprognoses, verplichte in-game elementen. De developers staan volgens mij steeds meer onder enorme prestatiedruk. Het draait uiteindelijk allemaal om de centjes.
Dat vind ik juist het leuke, dat je soms geen idee hebt. (fucking Soy Milkquote:Op donderdag 13 november 2014 01:49 schreef poker4lifee het volgende:
Binding of isaac op aanraden van Miauw toch een keer doorgezet..toch wel een vette gamealleen jammer dat je geen idee hebt wat al die items enzo doen. 2lazy2google ofc
http://combiwebshop.nl/sony-playstation-4-ps4-500-gb-zwart.htmlquote:
Speelt zich af in Den Haag of niet?quote:Op donderdag 13 november 2014 11:45 schreef janrad het volgende:
Fractie 4 net besteld bij Wehkamp voor € 54,45, goeie prijs denk ik ?
wasda?quote:Op donderdag 13 november 2014 11:45 schreef janrad het volgende:
Fractie 4 net besteld bij Wehkamp voor € 54,45, goeie prijs denk ik ?
Wat.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:23 schreef Keltie het volgende:
[..]
Bij de vorige versies vielen die MT's wel mee; geen noodzaak tot kopen zeg maar. Dan vind ik het bij Football Manager erger: MT's om spelers gelijk blessurevrij te krijgen. Op zich prima, maar wel jammer dat ik gemiddeld 6 sterkhouders door lange blessures moet missen. Dat is verdacht. Gemiddelde wedstrijd: 2 blessures omdat de CPU ze uit de wedstrijd trapt
Ik vermoed Farcry en dat de autocorrect van zn telefoon/ipad oid er fractie van gemaakt heeftquote:
Dat snappen wij ook welquote:Op donderdag 13 november 2014 12:02 schreef Akilla het volgende:
[..]
Ik vermoed Farcry en dat de autocorrect van zn telefoon/ipad oid er fractie van gemaakt heeft
sarcasme maar dank uquote:Op donderdag 13 november 2014 12:02 schreef Akilla het volgende:
[..]
Ik vermoed Farcry en dat de autocorrect van zn telefoon/ipad oid er fractie van gemaakt heeft
Ik lach iedereen uit die dat spel koopt, niets geleerd van Watch_Dogs zeker, precies hetzelfde gedoe en nog blijft iedereen die bagger van Ubi kopen, sorry hoor, maar dan vraag je er ook gewoon om. Iets met Ezel en steenquote:Op donderdag 13 november 2014 12:20 schreef Shadeauw het volgende:
Iemand hier al Assassin's Creed gespeeld?
Het schijnt dat ze binnenkort () een patch uit gaan brengen om enkele problemen op te lossen....
Tot die tijd kun je je PS4 op offline zetten om de framerate problemen te omzeilen.
Ik heb het spel zelf nog niet gekocht gezien de slechte reviews, maar ben toch wel benieuwd. Had wel grote verwachtingen voor dit spel.
Watch Dogs was inderdaad een behoorlijke flop. Zat als bundelpakket bij mijn Playstation, maar vond het echt een klus om het spel uit te spelen....quote:Op donderdag 13 november 2014 12:21 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik lach iedereen uit die dat spel koopt, niets geleerd van Watch_Dogs zeker, precies hetzelfde gedoe en nog blijft iedereen die bagger van Ubi kopen, sorry hoor, maar dan vraag je er ook gewoon om. Iets met Ezel en steen
eens. Pre-orders vind ok ook vaak dom, behalve bij gtaquote:Op donderdag 13 november 2014 12:21 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik lach iedereen uit die dat spel koopt, niets geleerd van Watch_Dogs zeker, precies hetzelfde gedoe en nog blijft iedereen die bagger van Ubi kopen, sorry hoor, maar dan vraag je er ook gewoon om. Iets met Ezel en steen
quote:Op donderdag 13 november 2014 12:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat snappen wij ook wel, maar.... Toch bedankt
haha, crap,quote:
Ik vind Watch_Dogs leukquote:Op donderdag 13 november 2014 12:21 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
wutquote:Op donderdag 13 november 2014 12:20 schreef Shadeauw het volgende:
Iemand hier al Assassin's Creed gespeeld?
Het schijnt dat ze binnenkort () een patch uit gaan brengen om enkele problemen op te lossen....
Tot die tijd kun je je PS4 op offline zetten om de framerate problemen te omzeilen.
Ik heb het spel zelf nog niet gekocht gezien de slechte reviews, maar ben toch wel benieuwd. Had wel grote verwachtingen voor dit spel.
Juist daarom heb ik meestal al mijn twijfels bij zulke shops. Vaak genoeg zijn het dan gewoon oplichters. Kan je beter wat tientjes bijleggen en gewoon bij een betrouwbare shop kopen.quote:Op donderdag 13 november 2014 08:20 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
http://combiwebshop.nl/sony-playstation-4-ps4-500-gb-zwart.html
hier staat ie. Ken de shop niet hoor, maar het is de eerste die ik voor die prijs zie. Zullen er vast wel meer volgen
Waarom sneu? Als je faalt verdien je het toch om daarop afgerekend te worden?quote:Op donderdag 13 november 2014 13:39 schreef Donderjagers het volgende:
http://assassinscreed.ubi(...)&ct=tcm:148-76770-32
Live updates Ubisoft / AC: Unity
Wat een shitstorm over Ubisoft. Sneu voor de ontwikkelaars.![]()
Precies dit.. 2x in 1 week bij 2 verschillende pakketten.... Maar die bezorger is een ginger dus daar zal het aan liggenquote:Op donderdag 13 november 2014 14:14 schreef Vault-Boy het volgende:
Hier ook al vaak gehad dat ze de volgende dag weer komen omdat er niemand thuis was. WTF was gewoon heel de dag thuis hoor en de bel is niet eens gegaan.
Vaak hebben de mensen die er het hardst aan werken niet altijd in de hand wanneer de game daadwerkelijk uitkomt. Afrekenen is prima maar wel op een normale manier, ben zeer benieuwd of jij er blij mee zou zijn om er zo op afgerekend te worden.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:04 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Waarom sneu? Als je faalt verdien je het toch om daarop afgerekend te worden?
vaak genoeg...hoe vaak heb je dat al meegemaakt dan?quote:Op donderdag 13 november 2014 13:34 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Juist daarom heb ik meestal al mijn twijfels bij zulke shops. Vaak genoeg zijn het dan gewoon oplichters. Kan je beter wat tientjes bijleggen en gewoon bij een betrouwbare shop kopen.
Vul tegenwoordig bij webwinkels gewoon in dat ik m'n DHL/PostNL pakketjes ophaal bij een afhaalpunt in de buurt. Gaat hier ook te vaak mis.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:09 schreef Friday12 het volgende:
Mijn pakket bezorger van post nl is echt dom... 2e keer in 1 week dat er staat dat de afleverpoging mislukt is..... Ik zit hier gewoon te wachten en de bel doet het
Maar ik zit ziek thuis dus was geen optiequote:Op donderdag 13 november 2014 14:23 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Vul tegenwoordig bij webwinkels gewoon in dat ik m'n DHL/PostNL pakketjes ophaal bij een afhaalpunt in de buurt. Gaat hier ook te vaak mis.
Ik bestel ook heel veel online, maar meestal wel bij de bekende shopsquote:Op donderdag 13 november 2014 14:23 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
vaak genoeg...hoe vaak heb je dat al meegemaakt dan?
Ben echt nog 0 keer opgelicht via internet en bestel erg vaak online.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |