Dit. Je bent volwassen, je hebt er last van. Lekker doen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:52 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom trek je je wat aan van wat je moeder vind? Je bent 27. Ik zou d'r melden dat je een borstverkleining gaat nemen en wat zij daarna doet is haar probleem.
Of ga je omwille van de relatie met je moeder nog jarenlang met schouderklachten rondlopen?
Welke speciaalzaak zou je aanraden?quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:55 schreef krijgerrtje het volgende:
Cup E is overigens heel prima te handelen met goede BH's, maar die koop je inderdaad niet bij de Hunkemöller. Ga eens naar een speciaalzaak, laat je helpen en opmeten, 't zou je verbazen. Kost een flinke duit inderdaad, maar is het proberen waard toch?
Die heeft ze al. Ze wilt er juist vanaf.quote:
wil je kleinere borsten, of wil je gewoon van de pijn af? een goede en correkt gemeten bh doet echt wonderen. ga naar een goede speciaalzaak en zorg dat je genoeg geld ervoor gespaard hebt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:56 schreef taya22 het volgende:
Tuurlijk ben ik oud genoeg! maar moet ik de relatie met mijn moeder op het spel zetten voor iets wat misschien op een andere manier ook te verhelpen is?? tips aub!
Zelf ga ik wel eens naar een winkeltje in Groningen, geen idee hoe die heet. Maar ook lincherie geeft imo wel goed advies. Overigens snap ik wat je bedoeld hoor, ik wil ook wel eens meerdere bikini's kopen bij de h&m voor een paar euro, maar daar moet ik toch ieder jaar weer een fortuin aan uitgevenquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:57 schreef taya22 het volgende:
[..]
Welke speciaalzaak zou je aanraden?
Haha, deze werkt best goedquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Schreeuw terug naar je moeder: "JIJ hebt me dit lichaam gegeven en IK heb daardoor lichamelijke en mentale problemen. En dan durf uitgerekend JIJ mij te zeggen dat ik er niks aan mag laten doen?? Rot toch snel op, mens!"
Lekker kortzichtig. Denk je echt dat je hiermee ruzie voorkom? Dit is echt het slechtste advies ever. Dan heb je weinig met mensen en hun relaties op...quote:
Sandrabra inderdaad. Ga ik ook meestal heen al woon ik allang niet meer in Utrecht. Ze neemt de tijd voor je en je komt de winkel niet uit zonder een goedzittende behaquote:
Als je 12 bent was ik vergeten erbij te vermeldenquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:18 schreef taya22 het volgende:
[..]
Lekker kortzichtig. Denk je echt dat je hiermee ruzie voorkom? Dit is echt het slechtste advies ever. Dan heb je weinig met mensen en hun relaties op...
Met zo'n moeder zou ik geen behoefte aan contact hebben.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:18 schreef taya22 het volgende:
[..]
Lekker kortzichtig. Denk je echt dat je hiermee ruzie voorkom? Dit is echt het slechtste advies ever. Dan heb je weinig met mensen en hun relaties op...
Ligt natuurlijk ook een beetje aan de verdere bouw van TS, en de omtrek. Je kan denk ik niet zomaar zonder meer zeggen dat cup E wel prima te handelen is. Voor de een wel, voor de ander niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:55 schreef krijgerrtje het volgende:
Cup E is overigens heel prima te handelen met goede BH's, maar die koop je inderdaad niet bij de Hunkemöller. Ga eens naar een speciaalzaak, laat je helpen en opmeten, 't zou je verbazen. Kost een flinke duit inderdaad, maar is het proberen waard toch?
Ga daar dan eerst eens onderzoek naar doen, maar daar heb je al verschillende tips voor gekregen in dit topic. Je gaat wel erg snel naar stap snijden in je lichaam. Ik snap best dat je moeder dat niet verstandig vindt, hoewel ze enorm overtrokken reageert. Ze had beter een gesprek met je aan kunnen gaan.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:25 schreef taya22 het volgende:
Cup e is dus niet mijn echte cupmaat. Mijn maar zal wel een slag groter zijn vermoed ik.
Nou ja, die 27-jarige is degene die het toelaat en er een probleem van maakt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:52 schreef de_boswachter het volgende:
Een moeder die denkt dat ze nog moet beslissen voor haar 27 jarige dochter.!
Damn, dan heb je toch echt iets niet begrepen.
Dit!quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:00 schreef tombolafan het volgende:
Waaarom staat t in oud
Ik vind je wel een beetje een jankerd tsals je borsten uit je bh schieten als je je armen omhoog doet is een beter passende bh geen overbodige luxe. En het zal voor haar best als een schok komen als je het er nog nooit over gehad hebt
meeste mensen die van zoiets last hebben klagen daar al jaren over nl...
Het blijft uiteraard jouw keuze, ik vind eigenlijk dat jullie beiden zeuren
Als TS binnen de richtlijnen van haar verzekering voor verkleining valt gok ik zomaar dat ze niet heel erg te dik zal zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:26 schreef gewoonmeppen het volgende:
Borsten bestaan voor een groot deel uit vet, dus wellicht is afvallen een optie om je cup te verkleinen.
Ook sporten kan helpen om je borsten te verstevigen en je houding te verbeteren.
Een operatie kun je altijd nog overwegen, maar een borstverkleining is een zwaardere operatie, dan een borstvergroting.
De voorwaarde m.b.t. gewicht is: De BMI mag niet hoger zijn dan 30 en dient gedurende 12 maanden stabiel te zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:09 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Als TS binnen de richtlijnen van haar verzekering voor verkleining valt gok ik zomaar dat ze niet heel erg te dik zal zijn.
Uiteindelijk moet je moeder natuurlijk niet zo zeiken. Maar ik zou eerst eens de alternatieven uit dit topic proberen zoals en aangemeten bh.
Als je hiermee je relatie met je moeder op het spel zet gaat er iets niet helemaal goed als je het mij vraagt...quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:56 schreef taya22 het volgende:
Tuurlijk ben ik oud genoeg! maar moet ik de relatie met mijn moeder op het spel zetten voor iets wat misschien op een andere manier ook te verhelpen is?? tips aub!
Dit advies had ik ook voor ogen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:26 schreef gewoonmeppen het volgende:
Borsten bestaan voor een groot deel uit vet, dus wellicht is afvallen een optie om je cup te verkleinen.
Ook sporten kan helpen om je borsten te verstevigen en je houding te verbeteren.
Een operatie kun je altijd nog overwegen, maar een borstverkleining is een zwaardere operatie, dan een borstvergroting.
Ik ookquote:
Volgens deze site ook:quote:Op zondag 21 december 2014 14:26 schreef Gray het volgende:
Een ex van me had een borstverkleining ondergaan. De littekens, en het verlies van gevoel aan haar borsten en tepels nam ze voor lief, maar toch is het heel belangrijk om te overdenken.
K denk dat jij je moeder toch nog eens goed moet uitleggen dat het jouw lichaam is. Bovendien heb je best een goede reden om dit te laten doen, dus Tsja, je kunt het beter omdraaien. Jouw moeder zet haar relatie met jou op het spel door zo raar te doen over iets dat haar eigenlijk niet aan gaat.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:56 schreef taya22 het volgende:
Die heeft ze dus al, daar wil ze juist een beetje vanaf.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:19 schreef theunderdog het volgende:
Word eens volwassen ts, je moeder heeft niets te maken met wat jij met je lichaam wil doen.
Je bent 27, grow some balls.
ha-ha-haquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die heeft ze dus al, daar wil ze juist een beetje vanaf.
Maar je gaat niet opereren als je nog niet eens de moeite hebt genomen om uberhaupt eens een fatsoenlijke bh te dragen. Dan ben je gewoon niet goed bij je hoofdquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:03 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik was voor mijn operatie idd ook wel iets van 80 tot 100 euro kwijt voor een BH. Was het geld op zich wel waard omdat het goed zat, maar als je er meerdere moet hebben en ze zo af en toe ook moet vervangen is dat toch wel een enorm dure grap. Ook niet iedereen heeft daar het geld voor natuurlijk
Voor mij, met G cup bij een lengte van 1.60 en een gezond gewicht, was opereren uiteindelijk wel de beste optie. Kunnen mensen wel mooi met een lijstje van alle mogelijke complicaties komen om angst aan te jagen, maar complicaties zijn bij elke ingreep mogelijk natuurlijk. Betekent niet dat je dat ook (allemaal) krijgt, bij mij is er 0,0 mis gegaan. Een goede chirurg uitzoeken is wel raadzaam, er zijn wel fora met veel info over dit onderwerp en ook beoordelingen van chirurgen.
Er is natuurlijk niets mis met eerst andere opties bekijken en uitproberen, maar als dat niet voldoende helpt is een verkleining wel echt een uitkomst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |