abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147800830
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 12:26 schreef gewoonmeppen het volgende:
Borsten bestaan voor een groot deel uit vet, dus wellicht is afvallen een optie om je cup te verkleinen.
Ook sporten kan helpen om je borsten te verstevigen en je houding te verbeteren.
Een operatie kun je altijd nog overwegen, maar een borstverkleining is een zwaardere operatie, dan een borstvergroting.
Dit advies had ik ook voor ogen. :Y

Een ex van me had een borstverkleining ondergaan. De littekens, en het verlies van gevoel aan haar borsten en tepels nam ze voor lief, maar toch is het heel belangrijk om te overdenken.
pi_147808213
quote:
7s.gif Op zondag 21 december 2014 14:26 schreef Gray het volgende:

[..]

Dit advies had ik ook voor ogen. :Y
Ik ook :Y

Zelf draag ik regelmatig sportbh's als alledaags, omdat het gewoon lekker zit. Dat de borsten dan kleiner uitzien, boeit mij niet. Er zijn zat mensen die gewoon sportbh's dragen als alledaags, misschien kan TS hier ook even neuzen.

In mijn sportschool zijn er regelmatig meiden met cup D en E die sporten, die schijnen nergens last van te hebben :) Deze zie ik regelmatig gewichten heffen en af en toe op de loopband, er is hoop. Daarnaast kunnen mensen ook langs de fysio gaan om wat meer kennis op doen van de betrokken spieren; welke dit zijn en hoe je dan kan trainen enzo.
pi_147808357
quote:
7s.gif Op zondag 21 december 2014 14:26 schreef Gray het volgende:
Een ex van me had een borstverkleining ondergaan. De littekens, en het verlies van gevoel aan haar borsten en tepels nam ze voor lief, maar toch is het heel belangrijk om te overdenken.
Volgens deze site ook:

- Pijn rondom de borsten
- Pijnlijke littekens
- Beperkte en pijnlijke armbewegingen
- Beperkte en pijnlijke nekbeweging
- Pijnlijke ribben en pijn bij het ademhalen
- Kracht afname in de arm
- Dik en rood litteken
- Scheve en ongelijke borsten
- ontstekingsreacties rondom de borsten

Het klinkt niet goed nee.
pi_147808502
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 10:56 schreef taya22 het volgende:
Tuurlijk ben ik oud genoeg! maar moet ik de relatie met mijn moeder op het spel zetten voor iets wat misschien op een andere manier ook te verhelpen is?? tips aub!
K denk dat jij je moeder toch nog eens goed moet uitleggen dat het jouw lichaam is. Bovendien heb je best een goede reden om dit te laten doen, dus Tsja, je kunt het beter omdraaien. Jouw moeder zet haar relatie met jou op het spel door zo raar te doen over iets dat haar eigenlijk niet aan gaat.

Overigens schijnt het nog best een pittige operatie te zijn, dus veel succes.
Whatever...
pi_147808642
TS moet niet zo goedkoop doen en gewoon meer geld uitgeven. En wat hierboven staat; eerst eens flink gaan sporten en trainen.
  zondag 21 december 2014 @ 18:49:38 #56
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147811592
Ik zou eerst betere bhs proberen. Als je er zon last van hebt is een goede bh van 100 euro ook elke cent waard.
En stel dit lost al jebproblemen op, dan ben je denk ik blij dat je niet in je hebt laten snijden.
Er komen toch altijd risico's bij kijken.

Verder . als je t echt wilt, moet je t gewoon doen. Snap niet dat je eerst toestemming van je moeder wil... Zou leuk zijn maar zeker niet noodzakelijk.
  maandag 22 december 2014 @ 22:20:01 #57
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_147859055
ik heb een borstverkleining gehad omdat de huid onder mijn borsten wond was en niet meer genas. Ik heb er nooit spijt van gehad, mijn maat is nog steeds flink (90E) maar ik draag tegenwoordig PrimaDonna BH's die ik laat aanmeten in een speciaalzaak, wat een genot! Nooit meer naar Hunkemoller of Linera :N , ik ben benieuwd hoe je bezoek aan de speciaalzaak was?
pi_147876624
Sluit me aan bij de rest.

Andere risico’s en complicaties van een borstverkleining zijn onder andere:

Nabloeding
Littekens
Wondinfectie
Gevoelsstoornis van de tepels. Dit kan verbeteren maar kan ook blijvend zijn
Slechte genezing van de wond
Pijnlijke borsten

Bron: http://idealbody.nl/behandelingen/borsten/borstverkleining

Lijkt me genoeg reden om eerst andere opties te proberen!
  dinsdag 23 december 2014 @ 13:51:31 #59
198365 Morendo
The Real Deal
pi_147878920
Sorry, ik heb alleen de tietel gelezen. Gaat het om jouw borsten of die van je moeder?
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_147879904
Ik heb ook alleen de titel gelezen en mijn reactie is: NEE, NIET DOEN!
pi_147880011
Word eens volwassen ts, je moeder heeft niets te maken met wat jij met je lichaam wil doen.

Je bent 27, grow some balls.
pi_147880032
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 14:19 schreef theunderdog het volgende:
Word eens volwassen ts, je moeder heeft niets te maken met wat jij met je lichaam wil doen.

Je bent 27, grow some balls.
Die heeft ze dus al, daar wil ze juist een beetje vanaf.
pi_147880100
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 december 2014 14:20 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Die heeft ze dus al, daar wil ze juist een beetje vanaf.
ha-ha-ha
  dinsdag 23 december 2014 @ 15:30:44 #64
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_147882349
27 jaar en nog niet eens op het idee komen om eens naar een winkel te gaan waar ze meer dan 2 minuten de tijd voor je nemen.

Ik geef je moeder groot gelijk dat ze zo tegen je tekeer gaat. Je gaat toch niet lopen snijden in een gezond lichaam.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_147883291
Ik was voor mijn operatie idd ook wel iets van 80 tot 100 euro kwijt voor een BH. Was het geld op zich wel waard omdat het goed zat, maar als je er meerdere moet hebben en ze zo af en toe ook moet vervangen is dat toch wel een enorm dure grap. Ook niet iedereen heeft daar het geld voor natuurlijk :X

Voor mij, met G cup bij een lengte van 1.60 en een gezond gewicht, was opereren uiteindelijk wel de beste optie. Kunnen mensen wel mooi met een lijstje van alle mogelijke complicaties komen om angst aan te jagen, maar complicaties zijn bij elke ingreep mogelijk natuurlijk. Betekent niet dat je dat ook (allemaal) krijgt, bij mij is er 0,0 mis gegaan. Een goede chirurg uitzoeken is wel raadzaam, er zijn wel fora met veel info over dit onderwerp en ook beoordelingen van chirurgen.
Er is natuurlijk niets mis met eerst andere opties bekijken en uitproberen, maar als dat niet voldoende helpt is een verkleining wel echt een uitkomst.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  dinsdag 23 december 2014 @ 16:07:58 #66
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_147883420
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 16:03 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik was voor mijn operatie idd ook wel iets van 80 tot 100 euro kwijt voor een BH. Was het geld op zich wel waard omdat het goed zat, maar als je er meerdere moet hebben en ze zo af en toe ook moet vervangen is dat toch wel een enorm dure grap. Ook niet iedereen heeft daar het geld voor natuurlijk :X

Voor mij, met G cup bij een lengte van 1.60 en een gezond gewicht, was opereren uiteindelijk wel de beste optie. Kunnen mensen wel mooi met een lijstje van alle mogelijke complicaties komen om angst aan te jagen, maar complicaties zijn bij elke ingreep mogelijk natuurlijk. Betekent niet dat je dat ook (allemaal) krijgt, bij mij is er 0,0 mis gegaan. Een goede chirurg uitzoeken is wel raadzaam, er zijn wel fora met veel info over dit onderwerp en ook beoordelingen van chirurgen.
Er is natuurlijk niets mis met eerst andere opties bekijken en uitproberen, maar als dat niet voldoende helpt is een verkleining wel echt een uitkomst.
Maar je gaat niet opereren als je nog niet eens de moeite hebt genomen om uberhaupt eens een fatsoenlijke bh te dragen. Dan ben je gewoon niet goed bij je hoofd :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_147897649
Welke opties je allemaal gaat proberen, succes ermee in elk geval. Misschien bespaart het je de gang naar de operatietafel.

Wat betreft je moeder, het komt voor haar gewoon koud op haar dak, dan krijg je altijd van die extreme reacties. Misschien zal ze er inmiddels ook al weer anders over denken.

Als je er weer een over begint, kun je zeggen dat je best haar punten er tegen begrijpt en dat het ook niet iets is dat je nou zo graag doet, maar dat het je een goede oplossing lijkt.
Vertel haar dat je er over nadenkt, dat je ook heus eerst andere oplossingen probeert, maar dat je uiteindelijk niet echt verantwoording hoeft af te leggen naar haar en zulke dingen zelf zou moeten kunnen beslissen.
Dat ze er maar op moet vertrouwen dat ze je voldoende goed heeft opgevoed om een goede beslissing te nemen. Maar wel je eigen...

Met stroop vang je meer vliegen dan met azijn...en zo voorkom je heftige discussies en emoties op niks af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')