Dit advies had ik ook voor ogen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:26 schreef gewoonmeppen het volgende:
Borsten bestaan voor een groot deel uit vet, dus wellicht is afvallen een optie om je cup te verkleinen.
Ook sporten kan helpen om je borsten te verstevigen en je houding te verbeteren.
Een operatie kun je altijd nog overwegen, maar een borstverkleining is een zwaardere operatie, dan een borstvergroting.
Ik ookquote:
Volgens deze site ook:quote:Op zondag 21 december 2014 14:26 schreef Gray het volgende:
Een ex van me had een borstverkleining ondergaan. De littekens, en het verlies van gevoel aan haar borsten en tepels nam ze voor lief, maar toch is het heel belangrijk om te overdenken.
K denk dat jij je moeder toch nog eens goed moet uitleggen dat het jouw lichaam is. Bovendien heb je best een goede reden om dit te laten doen, dus Tsja, je kunt het beter omdraaien. Jouw moeder zet haar relatie met jou op het spel door zo raar te doen over iets dat haar eigenlijk niet aan gaat.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:56 schreef taya22 het volgende:
Tuurlijk ben ik oud genoeg! maar moet ik de relatie met mijn moeder op het spel zetten voor iets wat misschien op een andere manier ook te verhelpen is?? tips aub!
Die heeft ze dus al, daar wil ze juist een beetje vanaf.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:19 schreef theunderdog het volgende:
Word eens volwassen ts, je moeder heeft niets te maken met wat jij met je lichaam wil doen.
Je bent 27, grow some balls.
ha-ha-haquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die heeft ze dus al, daar wil ze juist een beetje vanaf.
Maar je gaat niet opereren als je nog niet eens de moeite hebt genomen om uberhaupt eens een fatsoenlijke bh te dragen. Dan ben je gewoon niet goed bij je hoofdquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:03 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik was voor mijn operatie idd ook wel iets van 80 tot 100 euro kwijt voor een BH. Was het geld op zich wel waard omdat het goed zat, maar als je er meerdere moet hebben en ze zo af en toe ook moet vervangen is dat toch wel een enorm dure grap. Ook niet iedereen heeft daar het geld voor natuurlijk
Voor mij, met G cup bij een lengte van 1.60 en een gezond gewicht, was opereren uiteindelijk wel de beste optie. Kunnen mensen wel mooi met een lijstje van alle mogelijke complicaties komen om angst aan te jagen, maar complicaties zijn bij elke ingreep mogelijk natuurlijk. Betekent niet dat je dat ook (allemaal) krijgt, bij mij is er 0,0 mis gegaan. Een goede chirurg uitzoeken is wel raadzaam, er zijn wel fora met veel info over dit onderwerp en ook beoordelingen van chirurgen.
Er is natuurlijk niets mis met eerst andere opties bekijken en uitproberen, maar als dat niet voldoende helpt is een verkleining wel echt een uitkomst.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |