Sofie v/d Enkquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:25 schreef Pandaplint het volgende:
Ik hoor zonder dollen nog het liefst Claudia.
Spannend, hoor!twitter:ditisdomien twitterde op dinsdag 11-11-2014 om 10:23:48Spannend, hoor! Vanmiddag maakt @paul3fm bekend welke drie #3FM-dj's dit jaar in het Glazen Huis zitten! http://t.co/c3IvFWnJRp #SR14 reageer retweet
Ik ga het niet mijden, maar de dagen dat de radio constant aan staat zijn wel voorbijquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:24 schreef themauster het volgende:
Het kan mij echt helemaal niks schelen wie er in het huis komt,ik ga het dit jaar toch niet volgen.
Oja, die heb je ook. Gerard, paul en sofiequote:
Ohjaquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:25 schreef Pandaplint het volgende:
Ik hoor zonder dollen nog het liefst Claudia.
Ik vind het zo spannend dat ik niet weet wat ik moet doen vandaag behalve gekluisterd te zitten aan de radio.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het in ieder geval heel spannend natuurlijk!
Spann0ndquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:26 schreef Pino112 het volgende:
Spannend, hoor!twitter:ditisdomien twitterde op dinsdag 11-11-2014 om 10:23:48Spannend, hoor! Vanmiddag maakt @paul3fm bekend welke drie #3FM-dj's dit jaar in het Glazen Huis zitten! http://t.co/c3IvFWnJRp #SR14 reageer retweet
En dan het liefst dronken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:31 schreef opperkleurder het volgende:
Kan John Bakker het huis niet in?
Dr.?quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Of 'hoitjes'.[ afbeelding ].
[ afbeelding ].
[ afbeelding ].
En dan even Ebola loslaten in het huis. Zijn ze meteen in quarantaine...quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewoon annemieke, claudia en roos
Mag Barend er dan ook bij.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En dan even Ebola loslaten in het huis. Zijn ze meteen in quarantaine...
Graagquote:
Momenteel Dr. Phil Collins met Something happened on the way to heaven.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:33 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben ook gewoon mijn oortjes vergeten dus ik kan niet eens meeluisteren. Ik ben dus afhankelijk van jullie verslag hier en ik vertrouw op jullie.![]()
![]()
Bedankt maar het verslag hoef pas te beginnen om 14:00u.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Momenteel Dr. Phil Collins met Something happened on the way to heaven.
Ok ik zal om 14:00 posten dat om 10:34 Phil Collins werd gedraaidquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bedankt maar het verslag hoef pas te beginnen om 14:00u.
Alsof jullie seks hebbenquote:
Work it, make it, do it, makes usquote:
Bedankt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ok ik zal om 14:00 posten dat om 10:34 Phil Collins werd gedraaid
Kuttekop, die heb ik net opgezocht.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:38 schreef ieniminimuis het volgende:
http://www.najle.com/idaft/idaft/
voor eindeloos speelplezier
Mwah weet ik nog niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pino gaat 30 mei naar de ziggo
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil je ook updates van mijn dag?
Ik ga ook niet naar fleetwood mac denk ik.quote:
Wijndag?quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil je ook updates van mijn dag?
Waarom niet? Vanwege dat het minimaal 82 euro kost? Zijn wel idioot hoge bedragen ja.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga ook niet naar fleetwood mac denk ik.
quote:
Dat jaquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom niet? Vanwege dat het minimaal 82 euro kost? Zijn wel idioot hoge bedragen ja.
Ik hoorde Elbowquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:49 schreef opperkleurder het volgende:
Ze kunnen dit nummer niet snel genoeg faden van mij.
Ik heb er tweequote:
Doe ik.quote:
Nee jij doet "players gonna play", geile donderquote:
http://www.buzzfeed.com/l(...)ale-model-from-tayloquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
De nieuwe clip van Taylor
Ondertussen ben ik hier lekker aan het shaken
Wat voor cocktail ben je aan het maken?quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
De nieuwe clip van Taylor
Ondertussen ben ik hier lekker aan het shaken
Dit nummer is alles wat er mis is met de hedendaagse muziekquote:
Hier heb je gelijk in. Toch is er tekstueel niet heelveel veranderd behalve dat het wat geupdate is naar pop ipv country.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dit nummer is alles wat er mis is met de hedendaagse muziek
Taylor Swift maakte vroeger oprechte countrynummertjes. Je houdt er van of niet, maar het was nog tamelijk puur...
Worden ze bekend gaan ze dit soort crap maken, of krijgen ze opgedrongen.....
quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://www.buzzfeed.com/l(...)ale-model-from-taylo
Nou, veel plezier jullie twee dan. Ik vind hem niet zo heel knap om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En hij heeft ook nog eens een hond![]()
![]()
Ik ben panda!quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee jij doet "players gonna play", geile donder
vieze hipsterquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:18 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb ze in 2005 nog live gezien voor het echt een hit werd.
Hollereer en Sterrenstof zijn mijn favorieten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben dit pas echt gaan waarderen toen ik Shenkie en Wopwopwop hoorde.
Die laatste doet me meer denken aan Arn0 Vermeulen.
Kerk.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hollereer en Sterrenstof zijn mijn favorieten.
Kan ook een minuut of 40-45 later zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan pas? Zonet was het nog 14.10/14.15.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kan ook een minuut of 40-45 later zijn.
14-18 te laat vind ik wel genoeg hoor.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kan ook een minuut of 40-45 later zijn.
14.40-14.45quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan pas? Zonet was het nog 14.10/14.15.
Sander = Michiel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
Was dit nou ook het nummer van Sander en z'n vrouw?
Ik vind Darius maar een Ruckerquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:26 schreef Pandaplint het volgende:
Ik ben er vanochtend pas achter gekomen dat de zanger zwart is. Ik was verrast
Da's vandaag wel toepasselijker ja.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
14-18 te laat vind ik wel genoeg hoor.
Ik denk niet dat Michiel hiervoor heeft gekozenquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:30 schreef opperkleurder het volgende:
Dido heeft best leuke liedjes gemaakt, jammer dat Michiel deze kiest.
Ik vraag me wel eens af hoeveel platen zo'n dj per programma echt zelf mag kiezen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Michiel hiervoor heeft gekozen
Zei ie dat net? Dat maakt de kans op Domien alleen maar groter. Enige concurrent lijkt me Paul dan, en die zie ik niet 2 jaar achter elkaar gaan.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af hoeveel platen zo'n dj per programma echt zelf mag kiezen.
Geen Michiel in het huis
Ja, hij gaat iets anders doen. Op zoek naar mooie verhalen achter de requests.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zei ie dat net? Dat maakt de kans op Domien alleen maar groter. Enige concurrent lijkt me Paul dan, en die zie ik niet 2 jaar achter elkaar gaan.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zei ie dat net? Dat maakt de kans op Domien alleen maar groter. Enige concurrent lijkt me Paul dan, en die zie ik niet 2 jaar achter elkaar gaan.
Dan krijgen luisteraars geld uitgekeerd, neem ik aan?quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Mss worden het wel 3 vrouwen omdat dat het meeste te maken heeft met de stille ramp van dit jaar.
Miranda van Hollandquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Mss worden het wel 3 vrouwen omdat dat het meeste te maken heeft met de stille ramp van dit jaar.
Hopelijk gaan ze dan zweetbandjes verkopen op het plein. Aerobics met Coenquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:41 schreef themauster het volgende:
Coen gaat er zeker weer in, gezellig met die handjes de lucht in
Wie dan?quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:47 schreef DeLuna het volgende:
Ik hoop ook weer eens op een vrouw. Zou leuk zijn.
Roos.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wie dan?
Sofie is te onbekend, de rest hoeft echt niet hoor.
Nou.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:47 schreef DeLuna het volgende:
Ik hoop ook weer eens op een vrouw. Zou leuk zijn.
Oké dan niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wie dan?
Miraaaaaaaaaaaaanda niet?quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wie dan?
Zou mij niet verbazen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:50 schreef MarijeH het volgende:
Jammer dat Michiel er niet in gaat, maar hij heeft wel een leuke taak tijdens Serious Request.
Mijn aangepaste voorspelling:
Gerard
Domien
Roosmarijn.
kansrijk!quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:50 schreef MarijeH het volgende:
Jammer dat Michiel er niet in gaat, maar hij heeft wel een leuke taak tijdens Serious Request.
Mijn aangepaste voorspelling:
Gerard
Domien
Roosmarijn.
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:58 schreef DeLuna het volgende:
Sint Maarten
Snoep inslaan en dan komt er maar 1 kind die avond en is de rest van het snoep voor jezelf
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bronson, doe eens niet zo vervelend op de telefoon.
Dat dacht ik dus ook alquote:
Ohquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Giel, Ramon, Sander, Timur en Michiel gaan 100% niet. Is al bekend gemaakt.
Giel, Michiel en Timur. xDquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:13 schreef SilentChaos het volgende:
Misschien worden we wel op het verkeerde been gezet en gaat Michiel gewoon wel erin...
Schiermonnikoog is dichterbijquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:15 schreef themauster het volgende:
Sint MaartenDit jaar voor het eerst met de oudste lopen
.
Roosmarijn heeft eigenhandig het laatste beetje identiteit van 3voor12radio de nek om gedraaid.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:13 schreef MaJo het volgende:
Ik ga niet luisteren als roosmarijn het huis in gaat, zij is zo slecht![]()
Doe mij maar Gerard, Coen en domien
Ligt een beetje aan je smaak, ik vind het een stuk beter luisterbaar geworden.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roosmarijn heeft eigenhandig het laatste beetje identiteit van 3voor12radio de nek om gedraaid.
Jijquote:
Ze kan niet presenteren.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:18 schreef themauster het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan je smaak, ik vind het een stuk beter luisterbaar geworden.
Muzikaal bedoel je? Dat is een kwestie van smaak inderdaad, ik vind dat horizontale gebeuren maar niks. Maar ik bedoel qua presentatie en programmaonderdelen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:18 schreef themauster het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan je smaak, ik vind het een stuk beter luisterbaar geworden.
ik moet zeggen, heb haar eens 's nachts aan de telefoon gehad, dat werd ook een heel raar gesprekquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En laat staan een niet-awkward telefoongesprek houden.
Carnavalquote:
Dit. Smarties FTW!quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:58 schreef DeLuna het volgende:
Sint Maarten
Snoep inslaan en dan komt er maar 1 kind die avond en is de rest van het snoep voor jezelf
De Dummies smaken niet meer zoals vroegerquote:
Borkum is hier nog dichterbij.quote:
Vroeger was alles beter Panda.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:28 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
De Dummies smaken niet meer zoals vroeger
Eemshaven?quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Borkum is hier nog dichterbij.
Tja, zonder die chemische kleur- en smaakstoffen is er geen moer meer aan natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:28 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
De Dummies smaken niet meer zoals vroeger
Ook leuk. Maar het zal wel een No-Go wordenquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:40 schreef Sersjee het volgende:
Ik ben voor the Go-Go's gegaan, maar m'n telefoon roert zich niet erg.
Je staat natuurlijk vooraan met je vlaggetje!quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Jett Rebel en Dotan spelen op Noorderslag".
Ff kaarten bestellen.
wat gaat het anthem worden dit jaar?quote:
Ik vind het origineel beter.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:56 schreef Pandaplint het volgende:
Het album Version van Mark Ronson is trouwens ook wel een aanrader
Geen idee. Albatros.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat gaat het anthem worden dit jaar?
Iets met een vogel en een liedje van Fleetwood Mac dat stront vervelend is.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Albatraozquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Albatrossquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iets met een vogel en een liedje van Fleetwood Mac dat stront vervelend is.
Je bent zelf vervelend.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iets met een vogel en een liedje van Fleetwood Mac dat stront vervelend is.
Ook tof:quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de cover van God Put a Smile Upon Your Face wel tof... maar de rest is beter in de originele versie.
Als je nog een kaartje overhoudt hou ik me aanbevolenquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Jett Rebel en Dotan spelen op Noorderslag".
Ff kaarten bestellen.
ik ben dus niet de enige die dat dachtquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:56 schreef Sersjee het volgende:
Alexander O'Neal meets Morris Day & the Time. Goedgekeurd.
Dat vooralquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En laat staan een niet-awkward telefoongesprek houden.
Dat zijn de bijna de buren.quote:
Het is ook wel errug duidelijk...quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben dus niet de enige die dat dacht
Niks van gemerkt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Er is ook iemand met het verkeerde been uit zijn vogelnest gestapt.
Hij stapte met z'n 3e been in jouw vogelnest zeker?quote:
Ah oké.quote:
Godver.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij stapte met z'n 3e been in jouw vogelnest zeker?
Serieus niet? 1 van de beste U2 nummer IMO.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Desire heeft ook gewoon nooit in de Top 2000 gestaan
Volgens pino112.nl niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:13 schreef themauster het volgende:
[..]
Serieus niet? 1 van de beste U2 nummer IMO.
Jammer.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Bij deze wil ik bekend maken dat ik dit jaar niet het glazen huis in ga. Na lang overleg met hebben we besloten om mijn volledige steun te geven aan Domien, die naar alle waarschijnlijkheid het huis in gaat. #TeamDomien #TeamTimber
Is dat jouw nieuwe verbouwde badkamer?quote:
quote:
Ellende.quote:
Opendeurenfestivalquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:27 schreef themauster het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=141141
was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is dat jouw nieuwe verbouwde badkamer?
je mist ietsquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:11 schreef MaJo het volgende:
Kan dat Albatraoz nummer trouwens de nek omgedraaid wordenHoewel, dat schijtnummer van Mr Probz is misschien nog erger
Dat is het toch altijd?quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik overweeg te denken dat dit een Dr. Request is.
Ik ga daar in mee.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had van mij kunnen zijnquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Google maar eens op "silver star" en lyrics...quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
mwah, een hele tijd terug waren het oprechte vragen, en soms is er echt een lastige die je niet zo kunt googlen.quote:
Kane is toch veel leuker.quote:
dat zou die zanger van Kane ook wel willen zo te horenquote:
twitter:paul3fm twitterde op dinsdag 11-11-2014 om 13:50:48Breaking. Ik zit sowieso in het Glazen Huis dit jaar. Ik zeg alleen nog niet welke. #SR14 reageer retweet
Toevallig mee bezigquote:
in Zwitserland denk ikquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:51 schreef Pino112 het volgende:
twitter:paul3fm twitterde op dinsdag 11-11-2014 om 13:50:48Breaking. Ik zit sowieso in het Glazen Huis dit jaar. Ik zeg alleen nog niet welke. #SR14 reageer retweet
Je brengt het zelf toch ter sprake?quote:
Je vroeg er omquote:
Klopt. Maar ik hoef het precies moment niet te weten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je brengt het zelf toch ter sprake?
Ik vraag wel om meer dingen, betekent niet dat ik ze altijd krijgquote:
Ik heb geen vraag voorbij zien komen...quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vraag wel om meer dingen, betekent niet dat ik ze altijd krijg
XDquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij bedoelt z'n bril natuurlijk xd
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/246942quote:Vriend gelooft niet dat je maagd bent geweest?!
'Heehoi, ik ben al een jaar samen met mijn vriend en we zijn supergelukkig samen. Daarom heb ik me ook door hem laten ontmaagden, hoewel ik daar eigenlijk om persoonlijke en culturele redenen mee wilde wachten tot na het huwelijk. Maar ja, hij wilde het heel graag en ik hou van hem, dus heb ik maar toegegeven. Tijdens die eerste keer heb ik gek genoeg helemaal niet gebloed als een rund, terwijl iedereen weet dat alle vrouwen hele lakens vollekken gedurende hun ontmaagding. Wel wat in mijn onderbroek, maar het leek me nou ook niet zo smakelijk dat aan m'n verkering te laten zien. Had ik dat achteraf maar wel gedaan, want hij gelooft nu niet dat ik nog maagd was toen we van bil gingen! Omdat hij dat zogezegd is gaan onderzoeken en wetenschappelijk gezien zou dat zogezegd niet kunnen dat men niet bloed en niet echt pijn voelt tijdens je eerste keer. Maar het ergste komt nog, hij droomt de laatste tijd zelfs dat ik hem bedrieg en met andere mannen in bed zou springen! Nou ja, en als hij het droomt, dan moet het wel kloppen, dus wil hij nu dat ik naar een waarzegger ga of een leugendetector test doe, zodat hij weer rustig kan slapen. En nu ben ik gekwetst en weet echt niet wat ik moet doen! Het uitmaken ligt veel te veel voor de hand, natuurlijk.’
ik ga niet zo lang wachten. ik ga nu naar de wcquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
NOG 13 MINUTEN
ik vind het zo spannend jongens![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Of 'hoitjes'.[ afbeelding ].
[ afbeelding ].
[ afbeelding ].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |