SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt niets uit. Is cool niggaquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:47 schreef Crip het volgende:
[..]
wowowowowowowoowowowwow.
sry.
internet zei dat het suck my dick was.
hugg bbyquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:49 schreef Deuce92 het volgende:
O ja nu reageer je wel hè. Ik heb je al vijf keer iets gevraagd.
Nu hoeft 't niet meer hoor.
Mijn vader haat de geur van sucuk zo erg als dat ik smakkende mensen haat.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:51 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
je kan toch zeggen dat je honger hebt en niet kan slapen wtf
Hhhhhhhhhhhhhhhh, ik kom niet helemaal naar adam hoor en dan om zo awkward als shit te zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:52 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Mooi, dan kun je met landysh meerijden
Ooooh jah. Haalde door elkaar met hatiewuquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:50 schreef Che_ het volgende:
Deuce een obsessie voor topic openen?
Mrstylo dat is niet de betekenis van 7eez
Crip: eerste gedeelte betekende ook datgene wat je zocht
Gawad is pooier.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ooooh jah. Haalde door elkaar met hatiewu
Was PIMP toch?
Ik kauw mijn voedsel niet eens meer tegenwoordig, constant hevig ademhalen terwijl ik grote stukken voedsel probeer weg te slikken en daarna slurp aan wat water.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mijn vader haat de geur van sucuk zo erg als dat ik smakkende mensen haat.Ik bespaar hem dat graag.
Stiekem wil je wel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhhhhhhhh, ik kom niet helemaal naar adam hoor en dan om zo awkward als shit te zijn.
Ja.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:54 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik kauw mijn voedsel niet eens meer tegenwoordig, constant hevig ademhalen terwijl ik grote stukken voedsel probeer weg te slikken en daarna slurp aan wat water.
Jouw nachtmerrie als dit zou kloppen
wrm stel je mij nooit vragen deuce wrm vind je me stomquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:49 schreef Deuce92 het volgende:
O ja nu reageer je wel hè. Ik heb je al vijf keer iets gevraagd.
Nu hoeft 't niet meer hoor.
Kurdsat is nog te doen, maar iets als Rudaw.......quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is normaal. Ik ken de taal ook niet heel goed. Journaal bijvoorbeeld volg ik niet helemaal
Hey! Privé!quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wrm stel je mij nooit vragen deuce wrm vind je me stom
Peunage dmde mij dat jij dat zei tegen stylo en die zei dat weer tegen peu.
Watte?quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zoom inquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kurdsat is nog te doen, maar iets als Rudaw.......
Ik ben je momenteel levend aan het fillen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:56 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Je kan het je al voorstellen he. Er al aan denken maakt je boos
Heb dat in het Turks. Snap er de ballen van, hoor.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is normaal. Ik ken de taal ook niet heel goed. Journaal bijvoorbeeld volg ik niet helemaal
Justgirlythingsquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ben je momenteel levend aan het fillen.
Elhamdü lillâhi rabbil’alemin. Errahmânir’rahim. Mâliki yevmiddin. İyyâke na’budü ve iyyâke neste’în, İhdinessırâtel müstâkim. Sırâtellezîne en’amte aleyhim ğayrilmağdûbi aleyhim ve leddâllîn.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:58 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Amin walhamdulillahi rabbil alemin al fatihaaaaaa
weyow turken typen surat lelijk.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Elhamdü lillâhi rabbil’alemin. Errahmânir’rahim. Mâliki yevmiddin. İyyâke na’budü ve iyyâke neste’în, İhdinessırâtel müstâkim. Sırâtellezîne en’amte aleyhim ğayrilmağdûbi aleyhim ve leddâllîn.
alsof ik wat te zoeken heb op een koerdenmeeting/geitenboerderijquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Amar als jij komt...... kom ik niet.
Nee, jij bent te druk om koeien te aanbidden idd.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:02 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
alsof ik wat te zoeken heb op een koerdenmeeting/geitenboerderij
Iftartijdenquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:02 schreef Crip het volgende:
Qolhuwu allahoe a7adde, allahoe samadde..
jij aanbid mijn voet alleen realiseer je je dat nog niet..quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, jij bent te druk om koeien te aanbidden idd.
Nee dit is wel heel charmant. Vooral je qalqala.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:02 schreef Crip het volgende:
Qolhuwu allahoe a7adde, allahoe samadde..
Sucugu yemeden sana uyku yok.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:02 schreef Landysh het volgende:
Hij slaapt nog steeeeds niet. Ga gewoon bakken hoor.
Slaap lekker man met droge humor.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:04 schreef mrstylo het volgende:
Ik ga slapen.
Trusten mensen(en Amar)
Preciesss ga dood van höngörrquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sucugu yemeden sana uyku yok.
Deze man gaat hütbe geven.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:04 schreef Peunage het volgende:
Bismillah alra7maan alra7eem. Walsalaat walsalaam 3ala 5aatm alnabeyeen walmursaleen aba alqaasimi muhammed wa 3ala ahla baytihi al6aybeen al6ahreen, vandaag gaan we het hebben over de snelle radicalisatie van dit topic.
lijkt op een soort zeep. wat voor helva is datquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:06 schreef Julis het volgende:
[ afbeelding ]
Helva met 3D-border-effect. Ik heb trek gekregen door het woord sucuk. Maar ik heb wel helva in de koelkast.
İk dacht is sponsquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:06 schreef Julis het volgende:
[ afbeelding ]
Helva met 3D-border-effect. Ik heb trek gekregen door het woord sucuk. Maar ik heb wel helva in de koelkast.
haten op basmatiquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:07 schreef Landysh het volgende:
Ik kan rijst maken maar de geur van basmatirijst haat hij bijna net zo erg.
Gagaaaa, is gwn goede uitspraak.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:03 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Nee dit is wel heel charmant. Vooral je qalqala.
Oh, maar ik bedoel niet die soort helva. Is in ieder geval zelf gemaakt. Minder zoet. Ik weet niet of die een andere naam heeft.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
is haram voor vrouwen om te citeren bij mannen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:10 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Kom audiobestanden uitdelen dan, plaats je op het forum.![]()
Heel zoetquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:10 schreef Crip het volgende:
Is dat lekket TM? Ik zie dat altijd bij de Turkse winkels.
Nee, zijn de calorieen niet waard. Eet gewoon cheesecake.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:10 schreef Crip het volgende:
Probeer het eens. Ik vind van wel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:10 schreef Crip het volgende:
Helva kan wel niet-helal bestanddelen bevatten, maar ik koop dit dan ook nooit. Wel lekker though.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Basmati.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sende baska yiyen yokta ondan.
Maar fotos mag wel?quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:10 schreef Crip het volgende:
[..]
is haram voor vrouwen om te citeren bij mannen.
rijst komt ook niet uit turkije maar china en basmati uit Indiaquote:Op dinsdag 11 november 2014 01:09 schreef Landysh het volgende:
Turken kennen geen basmatirijst.
Probeerde een keer in die megasupermarkten in TR basmati rijst te vinden tussen de 27361891 verschillende pakken rijst, hadden ze gewoon niet.
Ik koop gewoon Turkse merk. Neem aan dat het halal is.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:11 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Helva kan wel niet-helal bestanddelen bevatten, maar ik koop dit dan ook nooit. Wel lekker though.
Ja.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:13 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
That went better than expected. Had je trouwens mijn foto gezien. Met die tulband.
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. alleen sexy voor the ladies jwz.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:13 schreef Landysh het volgende:
Hahaha de mannen hier hebben Crip haar foto's met sexy lipstick gemist.
Cry me a riverrr
Neu.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:13 schreef Landysh het volgende:
Cry me a riverrr
Helaas... Zijn wel merken die het zijn, niet allemaal helaas.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik koop gewoon Turkse merk. Neem aan dat het halal is.
They must never know.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:17 schreef Crip het volgende:
HHHHH, ik heb het gelezen Abdul. Too slow.
ja want daar woon ik. klopt man. goeie.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:31 schreef TheMagnificent het volgende:
Amar, ga slapen jongen. Het is bijna ochtend in Uttar Pradesh.
Sanada.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ahahaha...Afiyet olsun! Ga mezelf morgen ook maar trakteren op sucuklu yumura.
Ik mag je nog steeds.quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:04 schreef Unlabeled het volgende:
Ah mooi. Ik ben weer heerlijk de grond ingeboord lees ik? Jullie zijn geweldig!
Zijn sommigen van jullie even happy dat ik die gelegenheid heb gecreëerd...![]()
#Weissman
Je Turks is trouwens van een puik niveau. Eerste keer dat ik je zulke lange Turkse zinnen heb zien maken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:04 schreef Unlabeled het volgende:
Zijn sommigen van jullie even happy dat ik die gelegenheid heb gecreëerd...![]()
#Weissman
Thanks abi. Ik moest veel nadenken. Ik wilde iets semi-poetisch schrijven (quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je Turks is trouwens van een puik niveau. Eerste keer dat ik je zulke lange Turkse zinnen heb zien maken.
Hmm, te veel werk nu. Moet de quote ook weer gaan opzoeken. Nu de rust ook teruggekeerd lijkt te zijn, beter zand erover.quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:17 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Thanks abi. Ik moest veel nadenken. Ik wilde iets semi-poetisch schrijven () met een kern van waarheid in verwerkt. Denk je dat je het in het Nederlands kan vertalen zodat iedereen weet dat ik niemand finaal aan het uitschelden ben geweest? Mij lukt vertalen namelijk niet
Hindi kumasi. Echt nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je Turks is trouwens van een puik niveau. Eerste keer dat ik je zulke lange Turkse zinnen heb zien maken.
Vertalen is dan ook een vak apart.quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:17 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Thanks abi. Ik moest veel nadenken. Ik wilde iets semi-poetisch schrijven () met een kern van waarheid in verwerkt. Denk je dat je het in het Nederlands kan vertalen zodat iedereen weet dat ik niemand finaal aan het uitschelden ben geweest? Mij lukt vertalen namelijk niet
Kan niet wachten tot ik in die wangetjes van je kan knijpen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:04 schreef Unlabeled het volgende:
#Weissman
*neemt popcorn mee voor eventuele bitch fight*quote:Op dinsdag 11 november 2014 07:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot ik in die wangetjes van je kan knijpen.
Ik dacht dat hierboven de vertaling stond.quote:Op dinsdag 11 november 2014 07:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vertalen is dan ook een vak apart.
Ik moet soms lachen om Turkse opmerkingen van een Turkse collega. Wanneer een andere collega vraagt of ie mag meelachen zijn we vaak best lang bezig om een passende vertaling te vinden. Als we al een passende vertaling kunnen vinden..
@Abdul: ik was vandaag weer om 5.15u wakker.
Vroeg opstaan.quote:
Why.quote:Op dinsdag 11 november 2014 07:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
*neemt popcorn mee voor eventuele bitch fight*
Ik heb geen vertaling gezien.quote:Op dinsdag 11 november 2014 07:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik dacht dat hierboven de vertaling stond.
Ik sliep al om 22.30u.quote:Vroeg opstaan.![]()
Laat slapen.
![]()
Een bitch fight kan ook goed zijn.quote:[..]
Why.Ik bedoel het goed!
Waarom?quote:Op dinsdag 11 november 2014 07:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot ik in die wangetjes van je kan knijpen.
ik ben jaloers, ik had toen ook moeten slapen mja. Vanavond weer een kans!quote:Op dinsdag 11 november 2014 07:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb geen vertaling gezien.
[..]
Ik sliep al om 22.30u.
[..]
Een bitch fight kan ook goed zijn.
Obsessie met wangen omdat ik die niet heb.quote:
Wat heb je daar dan?quote:Op dinsdag 11 november 2014 08:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben jaloers, ik had toen ook moeten slapen mja. Vanavond weer een kans!
[..]
Obsessie met wangen omdat ik die niet heb.
Mensen zonder wangenquote:Op dinsdag 11 november 2014 08:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Obsessie met wangen omdat ik die niet heb.
Ingevallen wangen.quote:
Maar jij bent gwn dik.quote:Op dinsdag 11 november 2014 08:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Mensen zonder wangen
Ik heb nog bijna dezelfde die ik als kind had.
Hint kumaşı (Indiase stof).quote:Op dinsdag 11 november 2014 06:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hindi kumasi. Echt nog nooit van gehoord.
Shots firedquote:Op dinsdag 11 november 2014 08:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ingevallen wangen.
[..]
Maar jij bent gwn dik.
Alleen als baby had ik wangetjes, en ook niet eens zulke dikke.
Wederom shots fired, akhizoned.quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hahahaha, ik ga stuk in de metro. Bedankt daarvoor.![]()
Zo diep zit het dus in mij, dat ik geen wangen heb. Ga zelfs peunage aanvallen terwijl hij mijn broeder is.![]()
Dat plaatje wordt met de minuut hilarischer.![]()
Op papier zou ik ook je broeder moeten zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hahahaha, ik ga stuk in de metro. Bedankt daarvoor.![]()
Zo diep zit het dus in mij, dat ik geen wangen heb. Ga zelfs peunage aanvallen terwijl hij mijn broeder is.![]()
Dat plaatje wordt met de minuut hilarischer.![]()
quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wederom shots fired, akhizoned.
Ga ga.quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Op papier zou ik ook je broeder moeten zijn.
Maar ik heb ook wangen, dus ik steun Peunsge.
Wangenclub
Weyoooe ik dacht kumasi.quote:Op dinsdag 11 november 2014 08:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hint kumaşı (Indiase stof).
Kendini bulunmaz Hint kumaşı sanmak = Denken dat je uniek/bijzonder bent
Beterschap TM.quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Was al begonnen met ziek worden en moest gisteren ook nog eens in de kou werken. Nu daadwerkelijk ziek geworden.
Welcome to the Wangclub. Snap je, wang in het Engels.quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Op papier zou ik ook je broeder moeten zijn.
Maar ik heb ook wangen, dus ik steun Peunsge.
Wangenclub
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet niet alles geloven wat je ziet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:16 schreef Montelly het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Woow
Wat bedoel je, ik zie gewoon een kind andere kind "redden". Wie/wat heeft geschoten is niet relevant, ik zie twee kinderen door kogelregen rennen meer niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat je ziet.
hi hi ik wrd gwn zo verlegen als jy er bentquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze uitspraak klopt in vrijwel elke situatie.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, zijn de calorieen niet waard. Eet gewoon cheesecake.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:13 schreef Landysh het volgende:
Cry me a riverrrSeksistische bitches.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:14 schreef Crip het volgende:
[..]
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. alleen sexy voor the ladies jwz.
Hey Weissman.quote:Op dinsdag 11 november 2014 02:04 schreef Unlabeled het volgende:
#WeissmanPetjesvolk.quote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb er veel goede dingen over gehoord, maar ben zelf nog niet geweest.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:55 schreef Santello het volgende:
Good morning
Allemaal de film Interstellar kijken. Echt een topfilm.
Interstellar (2014) - IMDb - IMDB Rating: 9.1/10
[ afbeelding ]
Gaan we morgen met Crip ofsjeuw?quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb er veel goede dingen over gehoord, maar ben zelf nog niet geweest.
Dit ziet er wel heeeeel gespeeld uit. Anderzijds zeggen we dat ook omdat het surrealistisch op ons overkomt i.v.m. het ongeloof wat het teweeg brengt terwijl dit toch echt wel de normale gang van zaken is in Palestina en Syrie.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:16 schreef Montelly het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Woow
Wat voor werk? Tuinbouw ieks?quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Was al begonnen met ziek worden en moest gisteren ook nog eens in de kou werken. Nu daadwerkelijk ziek geworden.
Woord van het jaarquote:Op dinsdag 11 november 2014 09:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wederom shots fired, akhizoned.
Ik ga donderdag. Is t wat voor chicks?quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:55 schreef Santello het volgende:
Good morning
Allemaal de film Interstellar kijken. Echt een topfilm.
Interstellar (2014) - IMDb - IMDB Rating: 9.1/10
[ afbeelding ]
Met wie ga je?quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga donderdag. Is t wat voor chicks?
Zeker. Goede portie affectie. Het verhaal is goed geschreven. Alle emoties lijken tastbaar.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga donderdag. Is t wat voor chicks?
Echt zo standaard he, eerste date, bioscoopje pakken, maar ik ben blij voor stimo als het zo is.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:12 schreef Santello het volgende:
[..]
Zeker. Goede portie affectie. Het verhaal is goed geschreven. Alle emoties lijken tastbaar.
Heb je een date?
Met mn lover. Maar die zegt net af. Ass dat ie is.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Echt zo standaard he, eerste date, bioscoopje pakken, maar ik ben blij voor stimo als het zo is.
Ok, zullen we nog ergens eten van tevoren?quote:
Ik poste dit net in de 'bekende fokkers' topic ipv hier. Ik ben het niet gewend dat een andere topic bovenaan myat staat.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:14 schreef Landysh het volgende:
Last hebben van een opgeblazen buik.![]()
Nu lijk ik nog dikker dan ik ben.
Ja hoor. Waar?quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ok, zullen we nog ergens eten van tevoren?
Ik weet niet zeg het maar, ik moet op tijd reserveren. Gaan we Gauchos? Of floor17?quote:
Ben jij er srs zo een?quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik weet niet zeg het maar, ik moet op tijd reserveren. Gaan we Gauchos? Of floor17?
http://floor17.nl/restaurant-floor17/
[ afbeelding ]
Ow jammer, had niet verwacht dat het zo simpel mochtquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben jij er srs zo een?
Laat maar. Dit is niet mijn ding. Ik ben al tevreden met een wok to go.
Ik hou niet van die fake shit.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ow jammer, had niet verwacht dat het zo simpel mocht
We kunnen ook McD pakken zolang je maar gelukkig bentquote:
Ik ga zondag nr de bios geloof ik.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Wrm zet je me date hierzo online stim....
Alle knoflook eruit zweten?quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:10 schreef AMAR420 het volgende:
Ik ga zo lekker naar de spa incl.outdoor bubbelbad
quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Als hij eruit komt heb je knoflook saus.
En dat kinders is hoe knoflook saus word gemaakt.
wat bemoei jij er weer mee? ga bidden, vasten..whateverquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Als hij eruit komt heb je knoflook saus.
En dat kinders is hoe knoflook saus word gemaakt.
Post eens normaal. Of niet.quote:
Niet mijn favoriete user, das iets anders. Maargoed, je waarschuwing heb je.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:15 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Niet je favoriete geurtje, zie ik..
Ik stop ze vol met komkommers en wortels...quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Sinte Maarten niet vergeten! Prop die vette buurtkids maar vol troep
Die gooien die chubsters gewoon wegquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik stop ze vol met komkommers en wortels...
O overheen gelezen hahahquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Argwanend Hoe je mij negeert hahaha
quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga vanavond ook langs de deuren ik ga de lampion van mn broertje stelen
Als ik thuis ben post ik foto's van iets. Moest aan jou denken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er uberhaupt nog mensen zijn die naar de bieb gaan.
Tekkenquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:07 schreef AbdulMalik het volgende:
Bij Tekken was er een beer die Kuma heette.
Kifesh die l7ob??quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Als ik thuis ben post ik foto's van iets. Moest aan jou denken.
Ga ga.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:05 schreef Crip het volgende:
Stim hater echt niet.
[..]
Kom we gaan lounge.
Waarom heb ik een vermoeden dat dit nooit positief bedoeld kan zijn?quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Als ik thuis ben post ik foto's van iets. Moest aan jou denken.
Ze heeft een tranny gezien.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waarom heb ik een vermoeden dat dit nooit positief bedoeld kan zijn?
Zeg aub niet dat je 4,95.- m2 laminaat gaat leggen hequote:Op dinsdag 11 november 2014 16:45 schreef Stimorol- het volgende:
KB, waar heb jij laminaat en verf etc gescoord?
Ik ben blut en heb een huurhuis. Mijn laminaat gaat iig niet kapotduur zijn. Ben niet gek.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zeg aub niet dat je 4,95.- m2 laminaat gaat leggen he
nee heb nog geen vloer erinquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ga je in je nieuwe huisje slapen?
Bij een turk in kampen en verf bij praxis, maar verf is overal altijd in de aanbieding.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:45 schreef Stimorol- het volgende:
KB, waar heb jij laminaat en verf etc gescoord?
TC lounge jaquote:Op dinsdag 11 november 2014 16:05 schreef Crip het volgende:
Stim hater echt niet.
[..]
Kom we gaan lounge.
Jij ook al met je kampenquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee heb nog geen vloer erin
[..]
Bij een turk in kampen en verf bij praxis, maar verf is overal altijd in de aanbieding.
weenie turrekquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij ook al met je kampenWie is die man, je bent de 2de die zijn naam noemt. 3de zelfs eigk.
Thanks!quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
google op luxuryfloors laminaat
Prijzen zijn exclusief btw trouwens, aarsen
Echt van die studentenwoningen prijzenquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn laminaat was uiteindelijk iets van 9 euro de meter, met ondervloer en plint.
Kom TC. Lik ik even aan mn scherm.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:13 schreef Crip het volgende:
Eindelijk thuis. Ik heb een massage nodig.
Sexy.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kom TC. Lik ik even aan mn scherm.
ga gewoon weg, ikea laminaat is 3 euro, dat zijn pas studentenprijzenquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
Echt van die studentenwoningen prijzenprecies wat je nodig hebt
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ga gewoon weg, ikea laminaat is 3 euro, dat zijn pas studentenprijzen
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:17 schreef Crip het volgende:
Deuce, het is positief hoor.
Van wie is deze audi?
En waar was ik.Liep jij niet 10 uur over straat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.dumpert.nl/med(...)raat_in_marokko.html
Crip wat staat er allemaal in die wolkjes?Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Nee, mij vinden ze niet interessant.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
Liep jij niet 10 uur over straat?
Crip wat staat er allemaal in die wolkjes?
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:24 schreef Unlabeled het volgende:
Zodra ik een appartement voor mezelf heb ga ik voor visgraatparket vloer. Echt mijn ding.Ik ben nu met zoiets bezig..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Nice, vloer vind ik minder though. Heb je een koopwoning?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ben nu met zoiets bezig..
[ afbeelding ]
Hm.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:24 schreef Unlabeled het volgende:
Zodra ik een appartement voor mezelf heb ga ik voor visgraatparket vloer. Echt mijn ding.dat is echt supermooooii ja, maar ook kapotduurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ik heb ook een andere vloer nu (ook laminaat), maar steen vind ook sexy maar so expensivequote:Op dinsdag 11 november 2014 18:30 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nice, vloer vind ik minder though. Heb je een koopwoning?
Loop je niet mee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
Loop je niet mee?Ik ben kapotziek ongesteld en eet nu chocola. Ik heb srsly zoveel pijn nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom neem je geen pil of andere shit tegen ongesteld zijn danquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben kapotziek ongesteld en eet nu chocola. Ik heb srsly zoveel pijn nu.
Omdat ik continu denk gaat zo wel overquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom neem je geen pil of andere shit tegen ongesteld zijn dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
massage helptquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben kapotziek ongesteld en eet nu chocola. Ik heb srsly zoveel pijn nu.
Helaas wel jaquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat is echt supermooooii ja, maar ook kapotduur
Probeer Duitsland eens. Dat scheelt een hele hoop qua prijs.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook een andere vloer nu (ook laminaat), maar steen vind ook sexy maar so expensive
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:37 schreef Montelly het volgende:
Trek in McDonalds nu
Dat onderste he..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:17 schreef Crip het volgende:
Deuce, het is positief hoor.
Van wie is deze audi?
En waar was ik.Thoma.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch een A4 dus.
Dacapo.Ik ben er niet meer geweest sinds de dag dat ik mijn diploma moest ondertekenen.
Is je lesbische week al begonnen?quote:Had ze maar een hoofddoek moeten dragen, de slet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
Liep jij niet 10 uur over straat?
Crip wat staat er allemaal in die wolkjes?
Swagpad. Of heb je het alleen over de vloer?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
doe spiraal ofzoquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omdat ik continu denk gaat zo wel overHeb het niet zo op medicijnen.
ben een player, kom veel spange bois tegen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ben je weer een spange boi tegengekomen, meid?
is irriquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:04 schreef Stimorol- het volgende:
Kak. Weet niet hoe ik mijn huis moet inrichten.
Normaal praten ze niet tegen je?quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:11 schreef Crip het volgende:
[..]
ben een player, kom veel spange bois tegen.
Ik wil het knus. Maar niet stoffig knus. Geen lichte kleuren, want dat maakt me brrrr voelen. Wil de combi lichte muren met een donkere bank en iets minder donkere meubels.quote:
ja ik snap je heel goed, mijn vloer is beetje donker, heb witte muren en zwarte gordijnen, heb een lichtgekleurde kast gekocht en een grijze bankquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil het knus. Maar niet stoffig knus. Geen lichte kleuren, want dat maakt me brrrr voelen. Wil de combi lichte muren met een donkere bank en iets minder donkere meubels.
Snap je?
En ik MOET een buffetkast. En wil een muursticker. En in de gang wil ik allemaal familiefoto's ophangen. Of in een kale muur in de woonkamer, maar dat is onbekend, immers heb geen idee hoe dat huis eruit ziet. zie het donderdagquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja ik snap je heel goed, mijn vloer is beetje donker, heb witte muren en zwarte gordijnen, heb een lichtgekleurde kast gekocht en een grijze banken een tafel met witte poten en dezelfde kleur als mijn kast, eigenlijk kan je van alles doen, uiteindelijk gaat het hoe je het inricht/aankleedt daarmee maak je je huis af
je hebt tegenwoordig hele gave muurstickers of sjablonen die ja kan verven.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En ik MOET een buffetkast. En wil een muursticker. En in de gang wil ik allemaal familiefoto's ophangen. Of in een kale muur in de woonkamer, maar dat is onbekend, immers heb geen idee hoe dat huis eruit ziet. zie het donderdag![]()
![]()
![]()
Zal wat foto;s maken.
Jaquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
je hebt tegenwoordig hele gave muurstickers of sjablonen die ja kan verven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |