SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt niets uit. Is cool niggaquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:47 schreef Crip het volgende:
[..]
wowowowowowowoowowowwow.
sry.
internet zei dat het suck my dick was.
hugg bbyquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:49 schreef Deuce92 het volgende:
O ja nu reageer je wel hè. Ik heb je al vijf keer iets gevraagd.
Nu hoeft 't niet meer hoor.
Mijn vader haat de geur van sucuk zo erg als dat ik smakkende mensen haat.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:51 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
je kan toch zeggen dat je honger hebt en niet kan slapen wtf
Hhhhhhhhhhhhhhhh, ik kom niet helemaal naar adam hoor en dan om zo awkward als shit te zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:52 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Mooi, dan kun je met landysh meerijden
Ooooh jah. Haalde door elkaar met hatiewuquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:50 schreef Che_ het volgende:
Deuce een obsessie voor topic openen?
Mrstylo dat is niet de betekenis van 7eez
Crip: eerste gedeelte betekende ook datgene wat je zocht
Gawad is pooier.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ooooh jah. Haalde door elkaar met hatiewu
Was PIMP toch?
Ik kauw mijn voedsel niet eens meer tegenwoordig, constant hevig ademhalen terwijl ik grote stukken voedsel probeer weg te slikken en daarna slurp aan wat water.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mijn vader haat de geur van sucuk zo erg als dat ik smakkende mensen haat.Ik bespaar hem dat graag.
Stiekem wil je wel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhhhhhhhh, ik kom niet helemaal naar adam hoor en dan om zo awkward als shit te zijn.
Ja.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:54 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik kauw mijn voedsel niet eens meer tegenwoordig, constant hevig ademhalen terwijl ik grote stukken voedsel probeer weg te slikken en daarna slurp aan wat water.
Jouw nachtmerrie als dit zou kloppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |