Dat had ik dus op het HBO, dat ik alles al op het mbo had gehad.quote:Op maandag 10 november 2014 22:20 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik heb alles op het HBO al gehad
Hoofdletter B omdat baasquote:
quote:Op maandag 10 november 2014 22:20 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik heb alles op het HBO al gehad
MBO niv. 4?quote:Op maandag 10 november 2014 22:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat had ik dus op het HBO, dat ik alles al op het mbo had gehad.
Moet volgens mij ook wel als je wilt doorstromen naar het HBO. Maar klopt, is wel veel zelfde stof ja.quote:
quote:
Klopt ja..quote:Op maandag 10 november 2014 22:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Moet volgens mij ook wel als je wilt doorstromen naar het HBO. Maar klopt, is wel veel zelfde stof ja.
Is op het MBO ook zo, de eerste jaren zijn echt peanuts. Al heb ik er daarna ook niet heel veel voor hoeven doenquote:Op maandag 10 november 2014 22:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt ja..
Mja, ik heb vrij weinig echt les gehad op 't mbo, maar alles wat ik al wist toen ik van 't mbo af kwam, kreeg ik nog een keer op 't HBO.Alleen ik kwam er achteraf (toen ik dus vroegtijdig de opleiding verliet) pas achter dat het in het 3e / 4e jaar wel interessant zou worden.
dude doe normaalquote:
Yish.quote:
Oh jeetjequote:Op maandag 10 november 2014 22:33 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik haalde een 2,9 voor mijn centraalexamen en daarna een 3,1 voor mn herkansing
Geverfd of liters kleurstof gedronken? Ik bedoel; als je planten kleurstof geeft gaan ze die kleur ook aannemenquote:
Om haar daarna keihard te palen. Als een drachtig paard verdomme.quote:Op maandag 10 november 2014 22:39 schreef Sardu het volgende:
Zou er zachtjes de zweetdruppels uit sabbelen
MBO heb ik echt 5 jaar lang niks gedaan.quote:Op maandag 10 november 2014 22:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Is op het MBO ook zo, de eerste jaren zijn echt peanuts. Al heb ik er daarna ook niet heel veel voor hoeven doen
Ik heb er wel wat van geleerd maar doe er uiteindelijk niets mee.quote:Op maandag 10 november 2014 22:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
MBO heb ik echt 5 jaar lang niks gedaan.Oké, daarom duurde het misschien ook 5 jaar ipv. 4, maar ik heb van de opleiding zelf echt niks geleerd.
Onze docenten hadden;quote:Op maandag 10 november 2014 22:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb er wel wat van geleerd maar doe er uiteindelijk niets mee.
gewoon yolo tochquote:
Euh ja, herkenbaarquote:Op maandag 10 november 2014 22:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Onze docenten hadden;
- Of geen diploma
- Of waren overspannen
- Of waren te dom om te poepen
- Of waren te lui
- Of al het bovenstaande
de reden dat ze docent zijn geworden en niet iets anders in dat gevalquote:Op maandag 10 november 2014 22:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Onze docenten hadden;
- Of geen diploma
- Of waren overspannen
- Of waren te dom om te poepen
- Of waren te lui
- Of al het bovenstaande
trusteuhquote:
Helaas wel ja.quote:Op maandag 10 november 2014 22:44 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
de reden dat ze docent zijn geworden en niet iets anders in dat geval
quote:Op maandag 10 november 2014 22:45 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Mijne is meer zoiets..
Ah ja. Ik kan mijn eigen handschrift ook niet lezen.quote:Op maandag 10 november 2014 22:45 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Mijne is meer zoiets..
Misschien een toekomst als arts?quote:Op maandag 10 november 2014 22:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah ja. Ik kan mijn eigen handschrift ook niet lezen.
Programmeren heb ik mezelf aangeleerd. Op het MBO doen ze daar niet zoveel mee, zeker niet in de tijd dat ik het deed.quote:Op maandag 10 november 2014 22:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Idem, alleen niet dankzij 't mbo.
Dit.quote:Op maandag 10 november 2014 22:48 schreef BBQSausage het volgende:
Ik moet schrijven in hoofdletters, als ik leesbaar wil zijn. Of ik moet echt heul traag schrijven, dan kan het er nog redelijk toonbaar uitzien.
Laten we dat maar niet doen. Als je dan fouten maakt kun je het niet oplossen in een volgende versie.quote:Op maandag 10 november 2014 22:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien een toekomst als arts?
Klopt, herkenbaar. De enige crap die er dagelijks ingestampt werd was documentatie.quote:Op maandag 10 november 2014 22:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Programmeren heb ik mezelf aangeleerd. Op het MBO doen ze daar niet zoveel mee, zeker niet in de tijd dat ik het deed.
Wat ergquote:Op maandag 10 november 2014 22:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit.
Anders vergeet ik letters.. en soms schrijf ik alles door elkaar.. klein en aan elkaar, los, hoofdletters..
Dat heb ik ook wel ja, kleine e, grote e, of hoofdletters aan het begin van elk woord.quote:Op maandag 10 november 2014 22:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit.
Anders vergeet ik letters.. en soms schrijf ik alles door elkaar.. klein en aan elkaar, los, hoofdletters..
ITIL crap en netwerk topologie.quote:Op maandag 10 november 2014 22:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt, herkenbaar. De enige crap die er dagelijks ingestampt werd was documentatie.
Ik ben nog niet zo erg als die kornuiten boven me.quote:Op maandag 10 november 2014 22:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Zijn jullie dronken als jullie schrijven ofwa?
Nee, linkshandig.quote:Op maandag 10 november 2014 22:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Zijn jullie dronken als jullie schrijven ofwa?
ohquote:
quote:
Scheelt weerquote:Op maandag 10 november 2014 22:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
ITIL werd pas geïntroduceerd bij ons toen ik net klaar was met m'n opleiding
Ik wel, oud klasgenoot van me. Ik was jaloers.quote:Op maandag 10 november 2014 22:51 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb geen 1 linkshandige gezien die netjes schrijft
Ja.quote:Op maandag 10 november 2014 22:52 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]klopt ook nog behoorlijk
Linkshandige zijn creatief..quote:Op maandag 10 november 2014 22:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
Laatst had ik dat met het schrijven op een geboortekaartje.Dikke vlek op die kaart.
Ik voelde me zo kut.
Ja, was wel mooi.quote:
Kun je sommige mensen prima sturen. Stel dat Moirapoly een kind krijgt en je dat stuurt, die waardeert dat wel.quote:Op maandag 10 november 2014 22:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Linkshandige zijn creatief..
"Deze vlek, had jouw miskraam kunnen zijn.. maar gefeliciteerd! Jullie hebben een mooi kindje!"
Hardware? Servertje bouwen? Kan me voorstellen dat ze je daar wel iets van willen bijbrengen.quote:Op maandag 10 november 2014 22:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, was wel mooi.Mja, ik had wel hardware als verplicht vak.
Snapte ik ook geen kut van, had ook geen idee waarom ik het als ontwikkelaar nodig had.. Uiteindelijk een 1 voor gehaald, en om één of andere reden is dat uiteindelijk een 8 geworden.
quote:Op maandag 10 november 2014 22:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Linkshandige zijn creatief..
"Deze vlek, had jouw miskraam kunnen zijn.. maar gefeliciteerd! Jullie hebben een mooi kindje!"
quote:Op maandag 10 november 2014 22:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, was wel mooi.Mja, ik had wel hardware als verplicht vak.
Snapte ik ook geen kut van, had ook geen idee waarom ik het als ontwikkelaar nodig had.. Uiteindelijk een 1 voor gehaald, en om één of andere reden is dat uiteindelijk een 8 geworden.
quote:Op maandag 10 november 2014 22:57 schreef Geo4kant het volgende:
Tongue bj gif
Tongue blowjob gif
Ik dacht dan snapt google het wel.. maar nee hoor, kei harde pr0n
Safesearch inschakelenquote:Op maandag 10 november 2014 22:57 schreef Geo4kant het volgende:
Tongue bj gif
Tongue blowjob gif
Ik dacht dan snapt google het wel.. maar nee hoor, kei harde pr0n
Onder andere, maar ook heel veel configuratie en bepaalde chips die je nodig had, en waar die voor dienden, en welke combinaties wel en niet samen konden, en dingen met stroom, en types kaarten en weet ik veel.quote:Op maandag 10 november 2014 22:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Hardware? Servertje bouwen? Kan me voorstellen dat ze je daar wel iets van willen bijbrengen.
Boh gek, dat vind ik juist wel interessantquote:Op maandag 10 november 2014 22:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Onder andere, maar ook heel veel configuratie en bepaalde chips die je nodig had, en waar die voor dienden, en welke combinaties wel en niet samen konden, en dingen met stroom, en types kaarten en weet ik veel.Ik heb het boek hier nog wel ergens liggen denk ik, ik vond het allemaal maar kut.
Ik kan er niet mee omgaan.quote:Op maandag 10 november 2014 23:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Boh gek, dat vind ik juist wel interessant
Een jaar geleden heb ik calligraphy/typography geoefend in de vakantie, rip vingersquote:
Het is dat ik zelf geen laptop kan bouwen anders deed ik dat ookquote:
PCI in AGP?quote:Op maandag 10 november 2014 23:02 schreef BBQSausage het volgende:
Heb 6 jaar geleden ofzo, stage gelopen bij een ict bedrijf, waar ik pc's in elkaar moest zetten. Toen moest ik een videokaart in een pc drukken, maar die paste niet.Dus kreeg ik te horen, "Ja, soms werkt dat slotje iets tegen, moet je een beetje inhaken en doorduwen.". Dus dat deed ik, en toen hoorde ik een paar keer gekraak. Toen heb ik die kast snel dichtgeduwd, en bij een grote stapel andere pc's gezet, gezegd dat ze allemaal klaar waren voor vertrek naar de klant.
quote:Op maandag 10 november 2014 23:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Beste wat ik kon doen
Koelquote:Op maandag 10 november 2014 23:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Beste wat ik kon doen
Goed nummer ookquote:
Tegenwoordig is het toch allemaal PCI Express.quote:Op maandag 10 november 2014 23:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zou best kunnen.Toen kende ik het verschil nog niet, nu wel.
quote:Op maandag 10 november 2014 23:02 schreef BBQSausage het volgende:
Heb 6 jaar geleden ofzo, stage gelopen bij een ict bedrijf, waar ik pc's in elkaar moest zetten. Toen moest ik een videokaart in een pc drukken, maar die paste niet.Dus kreeg ik te horen, "Ja, soms werkt dat slotje iets tegen, moet je een beetje inhaken en doorduwen.". Dus dat deed ik, en toen hoorde ik een paar keer gekraak. Toen heb ik die kast snel dichtgeduwd, en bij een grote stapel andere pc's gezet, gezegd dat ze allemaal klaar waren voor vertrek naar de klant.
Uhu, allemaal de zelfde slots, valt wel op. Ik heb daar destijds zoveel gesloopt.quote:Op maandag 10 november 2014 23:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het toch allemaal PCI Express.
Ja maar dat past maar op één manier natuurlijk. Probeerde jij vroeger als kind ook de blokjes door de rondjes te drukken?quote:Op maandag 10 november 2014 23:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Uhu, allemaal de zelfde slots, valt wel op. Ik heb daar destijds zoveel gesloopt.'t was in mijn ogen ook allemaal troep.
Zal jou Ghosten. Double the fun.quote:Op maandag 10 november 2014 23:07 schreef BBQSausage het volgende:
Heb daar wel leren ghosten, dat vond ik wel tof.
De rondjes door de sterretjes.quote:Op maandag 10 november 2014 23:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja maar dat past maar op één manier natuurlijk. Probeerde jij vroeger als kind ook de blokjes door de rondjes te drukken?
quote:Op maandag 10 november 2014 23:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De rondjes door de sterretjes.
quote:
quote:Op maandag 10 november 2014 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Cola in zijn drinkflesje gehad denk ik
quote:Op maandag 10 november 2014 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Cola in zijn drinkflesje gehad denk ik
Schrimp soap, shrimp pie, shrimp....quote:Op maandag 10 november 2014 23:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
bubba was my best good friend
quote:Op maandag 10 november 2014 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Schrimp soap, shrimp pie, shrimp....
quote:Op maandag 10 november 2014 23:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neuh, maar die slots in die kasten waren net iets lastiger te zien.
Uitschieten met een schroevendraaier over het moederbord, of keihard tegen een videokaartje aan gebeurde ook regelmatig.
Slaap lekkoorrrrquote:
Komt door de cola.quote:Op maandag 10 november 2014 23:17 schreef LittleBrownie het volgende:
Volgens mij spam ik meer dan Geo
Nog niet maar je bent hard op wegquote:Op maandag 10 november 2014 23:17 schreef LittleBrownie het volgende:
Volgens mij spam ik meer dan Geo
Ik heb 3 glazen opquote:
creepy as fuckquote:
Hส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็lemaal parด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็?quote:
quote:Op maandag 10 november 2014 23:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็lemaal parด้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็้้้้้้้้็็็็็้้้้้็็็็็?
Hallonquote:
Hallonquote:
quote:Op maandag 10 november 2014 23:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Wacht, ik heb geen honden gepost
quote:Op maandag 10 november 2014 23:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Wacht, ik heb geen honden gepost
quote:
Ja echt alleen kattenquote:
Dat is een beer.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh jaquote:
quote:Op maandag 10 november 2014 23:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Hij is gewoon retarded.quote:
neequote:
Wellus.quote:
Welk kind? Waar heb je het over! Enlighten meeeeeeeeeeee!!!!!!!!!quote:Op maandag 10 november 2014 23:42 schreef DrNick het volgende:
Ik heb jullie onjuist ingelicht trouwens. Het kind is "slechts" 2 maanden.
Maar toch.
Nog ergerquote:Op maandag 10 november 2014 23:42 schreef DrNick het volgende:
Ik heb jullie onjuist ingelicht trouwens. Het kind is "slechts" 2 maanden.
Maar toch.
Liever een kind na 30.quote:Op maandag 10 november 2014 23:43 schreef DrNick het volgende:
[..]
Liever een kind net iets voor je 19e dan 17 natuurlijk.
Haar hormonen zijn nu super normaal gr grquote:Op maandag 10 november 2014 23:43 schreef DrNick het volgende:
[..]
Liever een kind net iets voor je 19e dan 17 natuurlijk.
Que?quote:Op maandag 10 november 2014 23:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Haar hormonen zijn nu super normaal gr gr
quote:
nawhquote:
Vraag het DV?quote:Op maandag 10 november 2014 23:55 schreef Snowbells het volgende:
Hoe word je nou eigenlijk tattoo artist?
Stap 1 is kunnen tekenen.quote:Op maandag 10 november 2014 23:55 schreef Snowbells het volgende:
Hoe word je nou eigenlijk tattoo artist?
Dat ook. Je moet minstens 3 slechte tattoos op jezelf hebben zitten.quote:Op maandag 10 november 2014 23:58 schreef Geo4kant het volgende:
Op jezelf oefenen natuurlijk en op varkenshuid
GL;HFquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Check. Waar is mijn vergunning ??
gayyyyyyyquote:
Yesch!quote:
Wat VA zegtquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:53 schreef Dagoduck het volgende:
Het is vandaag precies twee jaar geleden dat ik nog een chick heb gevingerd en getongd.
RIP Dagoduck forever alone.
Oh.quote:
Ik heb op de 2.5 jaar lonelyness gehad, er is hoopquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:53 schreef Dagoduck het volgende:
Het is vandaag precies twee jaar geleden dat ik nog een chick heb gevingerd en getongd.
Ach, ik heb altijd de muziek nog.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb op de 2.5 jaar lonelyness gehad, er is hoop
twitter:ZEIKSINT twitterde op maandag 10-11-2014 om 10:05:24ER ZIJN AL WEER VROLIJKE KINDERTJES, KIJK DEZE LEUKE TEKENING DIE IK VAN DE WEEK KREEG. http://t.co/trRNUdiKuH reageer retweet
Allebei tegelijkertijd is voor mij ook wel even terug.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:53 schreef Dagoduck het volgende:
Goed nummerquote:
arme jijquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:53 schreef Dagoduck het volgende:
Ik had de moed toendertijd allang opgegeven enzo, toen kwam die weekquote:
Krijgt hij een oscar voor zijn verjaardag?quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:46 schreef LittleBrownie het volgende:
Leonardo DiCaprio is jarig, baas
quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Krijgt hij een oscar voor zijn verjaardag?
Wat een humor. Hahah.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Krijgt hij een oscar voor zijn verjaardag?
is mij eigenlijk nog nooit overkomen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:34 schreef LittleBrownie het volgende:
That moment dat je vergeten bent dat je dingen hebt besteld
stelten zekerquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:34 schreef LittleBrownie het volgende:
That moment dat je vergeten bent dat je dingen hebt besteld
Lens capsquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is mij eigenlijk nog nooit overkomen.
wat heb je besteld?
Wp plsquote:
hohohoquote:
Ripquote:
wp naamtopic beste naamtopicquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
of een wp naamtopic dat zijn goeie naamtopics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |