Dat had ik dus op het HBO, dat ik alles al op het mbo had gehad.quote:Op maandag 10 november 2014 22:20 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik heb alles op het HBO al gehad
Hoofdletter B omdat baasquote:
quote:Op maandag 10 november 2014 22:20 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik heb alles op het HBO al gehad
MBO niv. 4?quote:Op maandag 10 november 2014 22:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat had ik dus op het HBO, dat ik alles al op het mbo had gehad.
Moet volgens mij ook wel als je wilt doorstromen naar het HBO. Maar klopt, is wel veel zelfde stof ja.quote:
quote:
Klopt ja..quote:Op maandag 10 november 2014 22:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Moet volgens mij ook wel als je wilt doorstromen naar het HBO. Maar klopt, is wel veel zelfde stof ja.
Is op het MBO ook zo, de eerste jaren zijn echt peanuts. Al heb ik er daarna ook niet heel veel voor hoeven doenquote:Op maandag 10 november 2014 22:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt ja..
Mja, ik heb vrij weinig echt les gehad op 't mbo, maar alles wat ik al wist toen ik van 't mbo af kwam, kreeg ik nog een keer op 't HBO.Alleen ik kwam er achteraf (toen ik dus vroegtijdig de opleiding verliet) pas achter dat het in het 3e / 4e jaar wel interessant zou worden.
dude doe normaalquote:
Yish.quote:
Oh jeetjequote:Op maandag 10 november 2014 22:33 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik haalde een 2,9 voor mijn centraalexamen en daarna een 3,1 voor mn herkansing
Geverfd of liters kleurstof gedronken? Ik bedoel; als je planten kleurstof geeft gaan ze die kleur ook aannemenquote:
Om haar daarna keihard te palen. Als een drachtig paard verdomme.quote:Op maandag 10 november 2014 22:39 schreef Sardu het volgende:
Zou er zachtjes de zweetdruppels uit sabbelen
MBO heb ik echt 5 jaar lang niks gedaan.quote:Op maandag 10 november 2014 22:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Is op het MBO ook zo, de eerste jaren zijn echt peanuts. Al heb ik er daarna ook niet heel veel voor hoeven doen
Ik heb er wel wat van geleerd maar doe er uiteindelijk niets mee.quote:Op maandag 10 november 2014 22:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
MBO heb ik echt 5 jaar lang niks gedaan.Oké, daarom duurde het misschien ook 5 jaar ipv. 4, maar ik heb van de opleiding zelf echt niks geleerd.
Onze docenten hadden;quote:Op maandag 10 november 2014 22:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb er wel wat van geleerd maar doe er uiteindelijk niets mee.
gewoon yolo tochquote:
Euh ja, herkenbaarquote:Op maandag 10 november 2014 22:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Onze docenten hadden;
- Of geen diploma
- Of waren overspannen
- Of waren te dom om te poepen
- Of waren te lui
- Of al het bovenstaande
de reden dat ze docent zijn geworden en niet iets anders in dat gevalquote:Op maandag 10 november 2014 22:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Onze docenten hadden;
- Of geen diploma
- Of waren overspannen
- Of waren te dom om te poepen
- Of waren te lui
- Of al het bovenstaande
trusteuhquote:
Helaas wel ja.quote:Op maandag 10 november 2014 22:44 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
de reden dat ze docent zijn geworden en niet iets anders in dat geval
quote:Op maandag 10 november 2014 22:45 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Mijne is meer zoiets..
Ah ja. Ik kan mijn eigen handschrift ook niet lezen.quote:Op maandag 10 november 2014 22:45 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Mijne is meer zoiets..
Misschien een toekomst als arts?quote:Op maandag 10 november 2014 22:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah ja. Ik kan mijn eigen handschrift ook niet lezen.
Programmeren heb ik mezelf aangeleerd. Op het MBO doen ze daar niet zoveel mee, zeker niet in de tijd dat ik het deed.quote:Op maandag 10 november 2014 22:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Idem, alleen niet dankzij 't mbo.
Dit.quote:Op maandag 10 november 2014 22:48 schreef BBQSausage het volgende:
Ik moet schrijven in hoofdletters, als ik leesbaar wil zijn. Of ik moet echt heul traag schrijven, dan kan het er nog redelijk toonbaar uitzien.
Laten we dat maar niet doen. Als je dan fouten maakt kun je het niet oplossen in een volgende versie.quote:Op maandag 10 november 2014 22:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien een toekomst als arts?
Klopt, herkenbaar. De enige crap die er dagelijks ingestampt werd was documentatie.quote:Op maandag 10 november 2014 22:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Programmeren heb ik mezelf aangeleerd. Op het MBO doen ze daar niet zoveel mee, zeker niet in de tijd dat ik het deed.
Wat ergquote:Op maandag 10 november 2014 22:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit.
Anders vergeet ik letters.. en soms schrijf ik alles door elkaar.. klein en aan elkaar, los, hoofdletters..
Dat heb ik ook wel ja, kleine e, grote e, of hoofdletters aan het begin van elk woord.quote:Op maandag 10 november 2014 22:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit.
Anders vergeet ik letters.. en soms schrijf ik alles door elkaar.. klein en aan elkaar, los, hoofdletters..
ITIL crap en netwerk topologie.quote:Op maandag 10 november 2014 22:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt, herkenbaar. De enige crap die er dagelijks ingestampt werd was documentatie.
Ik ben nog niet zo erg als die kornuiten boven me.quote:Op maandag 10 november 2014 22:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Zijn jullie dronken als jullie schrijven ofwa?
Nee, linkshandig.quote:Op maandag 10 november 2014 22:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Zijn jullie dronken als jullie schrijven ofwa?
ohquote:
quote:
Scheelt weerquote:Op maandag 10 november 2014 22:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
ITIL werd pas geïntroduceerd bij ons toen ik net klaar was met m'n opleiding
Ik wel, oud klasgenoot van me. Ik was jaloers.quote:Op maandag 10 november 2014 22:51 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb geen 1 linkshandige gezien die netjes schrijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |