waddup Gquote:
Had jij niet geblowd?quote:
Ey swa alles spang chica?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Sarduquote:
En wat veur 'n ras is de beansmobiel?quote:Op maandag 10 november 2014 19:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Vandaag de bass van de Beansmobiel eens getest
Dit liedje op gezet lekkah hard jatoken toen lekker sportief wezen rijden
Een Ford Feestjequote:Op maandag 10 november 2014 19:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
En wat veur 'n ras is de beansmobiel?
Witquote:
Hatenquote:
quote:
Donkere auto'squote:
En dat mag gewoon?quote:
Rare mensenquote:Op maandag 10 november 2014 20:02 schreef LittleBrownie het volgende:
https://www.facebook.com/(...)92927&type=2&theater
what the fuck
Het doen van een maatschappelijk verantwoorde taak geeft mij een euforisch gevoel.quote:
quote:Op maandag 10 november 2014 20:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dis aint nothin' but a summer jam
Le sportif! Mijn buurman had ook zo'n auto, volgens mij.quote:Op maandag 10 november 2014 20:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen heb ik een driedeurs
Staat toch wat sportiever, en ik zit er toch meestal met 1/2 in
plsquote:
Oh, oké.quote:Op maandag 10 november 2014 20:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
Het doen van een maatschappelijk verantwoorde taak geeft mij een euforisch gevoel.
En naalden zijn ook wel tof.
"wippah, wippah, wippah"quote:
quote:Op maandag 10 november 2014 20:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ken allen die andere eerder.
[..]
Le sportif! Mijn buurman had ook zo'n auto, volgens mij.
SM feestjes zijn helemaal niet zo gek als je denkt. Ofja, je hebt feestjes en feestjes.quote:Op maandag 10 november 2014 20:06 schreef Geo4kant het volgende:
Volgens mij gaat Nick straks als hij 21 is naar de gekste fetish en sm feesten
Nee een fiat 500 als leenauto meekrijgenquote:Op maandag 10 november 2014 20:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik vind de ''gewone'' Fiesta maar een saai gebakje eigenlijk
Al die spoilers en skirts geven hem toch wat extra's
y u do disquote:
4ebequote:Op maandag 10 november 2014 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee een fiat 500 als leenauto meekrijgen
Ik schaamde me dood
Piercings overalquote:Op maandag 10 november 2014 20:06 schreef Geo4kant het volgende:
Ye, ik heb helemaal niks met auto's maar ze mogen er wat mij betreft wel sportief uitzien.quote:Op maandag 10 november 2014 20:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik vind de ''gewone'' Fiesta maar een saai gebakje eigenlijk
Al die spoilers en skirts geven hem toch wat extra's
Jappanners hebben ook wel mooie hokken inderdaadquote:Op maandag 10 november 2014 20:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Piercings overal
Ik geef nooit bloed... Dat is van mij.
[..]
Ye, ik heb helemaal niks met auto's maar ze mogen er wat mij betreft wel sportief uitzien.
Liefst een sportief model uit Japan tho.![]()
Dat vind ik persoonlijk nog altijd de meest mooie auto's.
Zou me niks verbazenquote:Op maandag 10 november 2014 20:06 schreef Geo4kant het volgende:
De Ibiza moet een kleine beurt en als ze me laten betalen voor ruitenvloeistof bijvullen dan ga ik ze in het gezicht slaan, want dat kan ik zelf en heb ik net gedaan.quote:Op maandag 10 november 2014 20:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
4ebe![]()
Hoe is het met de Ibiza dan
en met de caavs
quote:Op maandag 10 november 2014 20:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb er wel eens over nagedacht om bloed te gaan geven. Helaas kwam ik er achter dat dat niet betaald is, zag dat vroeger altijd in filmsdacht oh goed doel + ik een zak centje
Ohquote:Op maandag 10 november 2014 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De Ibiza moet een kleine beurt en als ze me laten betalen voor ruitenvloeistof bijvullen dan ga ik ze in het gezicht slaan, want dat kan ik zelf en heb ik net gedaan.
Interieurfilter moet wel vervangen worden, want condens
Eigenlijk ook de schokbrekers voor en iets met het stuur wat 250 euro gaat kosten![]()
De caafs zijn volgevreten en houden siësta![]()
Hoest met je hont?
Ik wou altijd zaad doneren; want supergenen.quote:Op maandag 10 november 2014 20:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb er wel eens over nagedacht om bloed te gaan geven. Helaas kwam ik er achter dat dat niet betaald is, zag dat vroeger altijd in filmsdacht oh goed doel + ik een zak centje
Niet om fractional T1 bandwidth in je apartement te hebben?quote:Op maandag 10 november 2014 20:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik wou altijd zaad doneren; want supergenen.![]()
Als ik er toch 1 moest hebben.quote:Op maandag 10 november 2014 20:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Jappanners hebben ook wel mooie hokken inderdaad
Mustangquote:Op maandag 10 november 2014 20:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als ik er toch 1 moest hebben.
[ afbeelding ]
Maar heb liever een paard.
Auto's zijn duur meeeenquote:Op maandag 10 november 2014 20:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh
Als ze geld gaan vragen voor je ruitenvloeistof bij te vullen moet je ze er idd een op klappen
De caafs maken het goed dus
Met de hont gaat het primadie heeft net een beste wandeling gehad en ligt nu te pitten op z'n kussen
Nissan Silviaquote:
Een meneertjequote:Op maandag 10 november 2014 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Auto's zijn duur meeeen
Is je hond een meneertje of een mevrouwtje?
Wud?quote:Op maandag 10 november 2014 20:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet om fractional T1 bandwidth in je apartement te hebben?
Nee ik bedoelde paardquote:Op maandag 10 november 2014 20:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nissan Silvia![]()
en met paard bedoel ik zo'n ding wat de cowboys hadden.
Ye, lijkt me awesome. Moet alleen nog even uitvogelen hoe ik dat ga doen als ik ergens anders naartoe wil. Ik weet niet of je zo'n ding nog aan de kroeg mag knopen tegenwoordig.quote:
Ik wist hetquote:
Meneer hontquote:Op maandag 10 november 2014 20:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Een meneertje
En auto's zijn idd duurterechte klacht wel
Laatst nieuwe remblokken op gekregen, op de kop gekikt voor ¤26,- via ebay
Ah, ik kijk die serie nooit dus die reference ging aan me voorbijquote:
Ik kan het zelf niet, maar ik heb wel een buurman die dat soort zaken kan en wil doen.quote:Op maandag 10 november 2014 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meneer hont
Kan je dat zelf fiksen?
Als ik dat doe gaat het alleen maar meer kapot
quote:
En wat voor degelijk leasehok komt er dan op de oprit te staanquote:
Toyota Starletquote:
welke watquote:Op maandag 10 november 2014 20:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk ook omdat die foto van 2 jaar terug het enige beeld is wat ik van LB heb.
Roaldquote:
Geeeeeen idee.quote:Op maandag 10 november 2014 20:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
En wat voor degelijk leasehok komt er dan op de oprit te staan
beetje style plsquote:
Een VW Polo ofzoquote:Op maandag 10 november 2014 20:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geeeeeen idee.Zit nu net even op zo'n lease site, maar ik zou 't echt niet weten.
Aston Martin?quote:
Met 'n beugel en krulletjes.quote:
Dat is dan heel lang geleden ja. Ik heb bijna geen foto's meer met mn beugelquote:Op maandag 10 november 2014 20:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Met 'n beugel en krulletjes.![]()
Dunno verder, heb 'm niet in LB.rar staan.
Skoda Octavia?quote:Op maandag 10 november 2014 20:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Moet wel een beetje ruimte hebben hè.
Denk vorig jaar. In US ofzo, of stonersc...quote:Op maandag 10 november 2014 20:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat is dan heel lang geleden ja. Ik heb bijna geen foto's meer met mn beugel
Wat?quote:Op maandag 10 november 2014 20:29 schreef LittleBrownie het volgende:
kut ortho, 2x een beugel hebben
Met m'n beugel? Idkquote:Op maandag 10 november 2014 20:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Denk vorig jaar. In US ofzo, of stonersc...
Kon m'n kiezen niet meer goed op elkaar doen na een jaartje zo'n draadje te hebbenquote:
Skoda Rapid?quote:Op maandag 10 november 2014 20:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neh, station hoeft ook weer niet.
Spalkje?quote:Op maandag 10 november 2014 20:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kon m'n kiezen niet meer goed op elkaar doen na een jaartje zo'n draadje te hebben
Ja omdat je niet wou lachen oid... EJ, ik ben al blij dat mijn stonergeheugen gezichten kan onthouden.quote:
Jaquote:
Dit kan ik me echt niet herinnerenquote:Op maandag 10 november 2014 20:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja omdat je niet wou lachen oid... EJ, ik ben al blij dat mijn stonergeheugen gezichten kan onthouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meh.
Oj verrek. Je hebt ook gewoon een FoBo.quote:
Jouw snaps ookquote:Op maandag 10 november 2014 20:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ook goed alleen nog steeds erg verkouden
Ja het heerst.. opeens is iedereen bang dat ze ebola hebbenquote:Op maandag 10 november 2014 20:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ook goed alleen nog steeds erg verkouden
quote:Op maandag 10 november 2014 20:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jouw snaps ook
"nog steeds ziek"
Het is een soort dochtermerk van Volkswagen, dus het zijn wel goede wagens dacht ik zoquote:Op maandag 10 november 2014 20:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen idee of dat wel een beetje een goede auto is.
Ik heb echt 0 verstand van auto's.
Heb er 1 naar je gestuurd grquote:
Ditquote:
Mobiel zit nu ff aan de lader kijk zoquote:Op maandag 10 november 2014 20:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb er 1 naar je gestuurd gr
Vind ze niet heel mooi.quote:Op maandag 10 november 2014 20:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het is een soort dochtermerk van Volkswagen, dus het zijn wel goede wagens dacht ik zo
Geniet zo maar van mijn 3 sec fotoquote:Op maandag 10 november 2014 20:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mobiel zit nu ff aan de lader kijk zo
Ik vind een octavia ook mooierquote:
Wat is inmiddels niet van Volkswagen tegenwoordig.quote:Op maandag 10 november 2014 20:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het is een soort dochtermerk van Volkswagen, dus het zijn wel goede wagens dacht ik zo
Het is een nudie he?quote:Op maandag 10 november 2014 20:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Geniet zo maar van mijn 3 sec foto
fap fapquote:Op maandag 10 november 2014 20:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Geniet zo maar van mijn 3 sec foto
Ferrari, BMW, GM...quote:Op maandag 10 november 2014 20:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat is inmiddels niet van Volkswagen tegenwoordig.
Vind ik ook niet heel mooi.quote:Op maandag 10 november 2014 20:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik vind een octavia ook mooier
quote:
Dago had de LP gister alquote:
Dat snap ik toch ookquote:Op maandag 10 november 2014 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet het. Het was een grapje omdat Volkswagen tegenwoordig zoveel merken omvat.
Te serieus ingegaanquote:
Ohquote:
Omg ik kom wel een keer naar dat dorp van jequote:Op maandag 10 november 2014 20:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik kan het zelf niet, maar ik heb wel een buurman die dat soort zaken kan en wil doen.
Daarnaast heb ik ook een oom die automonteur is, dus dat scheelt ook een hoop
quote:Op maandag 10 november 2014 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omg ik kom wel een keer naar dat dorp van je
Audi, meh. VW, meh.quote:Op maandag 10 november 2014 20:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Audi A3 dan? of een VW Golf?
Volvo V40?quote:
Ikno.quote:
Ja en een meet en Greet met de caafsquote:Op maandag 10 november 2014 20:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Neem je dan ook biefstukjes mee
Omgquote:Op maandag 10 november 2014 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en een meet en Greet met de caafs
Zo even de post voor je aangepast.quote:Op maandag 10 november 2014 20:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Redelijk, alleen die achterkant is zo lelijk.
Mja, ik ben gewoon te kieskeurig
Uiteindelijk word het een civic.quote:Op maandag 10 november 2014 20:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zo even de post voor je aangepast.
Oke even wat vraagjes.
Benzine of diesel?
Hatchback / station / sedan?
Automaat of handbak?
maximale bijtelling per maand?
Het liefst diesel, maar benzine kan ik ook wel mee omgaan inmiddels.quote:Op maandag 10 november 2014 20:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zo even de post voor je aangepast.
Oke even wat vraagjes.
Benzine of diesel?
Hatchback / station / sedan?
Automaat of handbak?
maximale bijtelling per maand?
Woaaahhhhquote:Op maandag 10 november 2014 21:00 schreef bondage het volgende:
BBQ, BBQ!
Had je Mycroft alweer gecheckt? De wasd toetsen zitten er nog niet in maar wel wat anders leuks
Plus entrecotequote:
Echt nicequote:Op maandag 10 november 2014 21:03 schreef bondage het volgende:
[..]![]()
Die wasd toetsen voeg ik later ff toe.
Het filter is inderdaad erg handig als je posts van een gebruiker zoekt. Ik merk echter dat Mycroft ook wordt gebruikt als zoekfunctie (geen idee waarom, FOK! heeft een search...), komt dit ook wel van pas...quote:Op maandag 10 november 2014 21:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Echt niceZo kom ik er opeens achter dat ik in bepaalde fora heb gepost waarvan ik nooit heb geweten dat ik daar heb gepost.
Of zo.
Nu kun je zien welke posts het zijnquote:Op maandag 10 november 2014 21:05 schreef BBQSausage het volgende:
Had ik ook kunnen zoeken met de fokdagcijferstool natuurlijk, maar goed.
De FOK! search wordt als net iets te omslachtig gezien, denk ik. Die tabjes, al die velden.. Maar dit werkt ook wel netjes ja.quote:Op maandag 10 november 2014 21:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Het filter is inderdaad erg handig als je posts van een gebruiker zoekt. Ik merk echter dat Mycroft ook wordt gebruikt als zoekfunctie (geen idee waarom, FOK! heeft een search...), komt dit ook wel van pas...
Idd, nicequote:Op maandag 10 november 2014 21:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Nu kun je zien welke posts het zijn
Had er helaas geen tijd meer voor. Eigenlijk moet die hele search opnieuw geschreven worden. Ik heb aangeboden te helpen maar ze willen een API gaan gebruiken waar ik geen enkele ervaring mee heb, het gaat tijd kosten om zoiets te leren en ik vraag me af of het de beste keuze is.quote:Op maandag 10 november 2014 21:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De FOK! search wordt als net iets te omslachtig gezien, denk ik. Die tabjes, al die velden.. Maar dit werkt ook wel netjes ja.
Neequote:
Een Seat Leon dan?quote:Op maandag 10 november 2014 20:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het liefst diesel, maar benzine kan ik ook wel mee omgaan inmiddels.
Hatchback / Sedan. Al zit ik in een hatchback meestal niet heel ruim met m'n 2.06m
Handgeschakeld
't wordt private lease, en 't liefst zo goedkoop mogelijk natuurlijk.
Meh, jammer.quote:Op maandag 10 november 2014 21:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Had er helaas geen tijd meer voor. Eigenlijk moet die hele search opnieuw geschreven worden. Ik heb aangeboden te helpen maar ze willen een API gaan gebruiken waar ik geen enkele ervaring mee heb, het gaat tijd kosten om zoiets te leren en ik vraag me af of het de beste keuze is.
quote:Op maandag 10 november 2014 21:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar zat ik vorige week nog naar te kijken.Da's misschien nog wel een optie ja.
Jaquote:
quote:
ohquote:Op maandag 10 november 2014 21:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wel lastig te vinden als private lease.
GTA Vquote:Op maandag 10 november 2014 21:27 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Jij bent -redactie games-
What to play, what to play?
Super meat boyquote:Op maandag 10 november 2014 21:27 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Jij bent -redactie games-
What to play, what to play?
Oh, misschien handig. Voor PC.quote:
dat duurt nog wel evenquote:
Geen idee waar die zit.quote:Op maandag 10 november 2014 21:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
oh
bij je lokale seat dealer dan
Fucking geile wagen is dat, en de cupra versie helemaalquote:
Cupraquote:Op maandag 10 november 2014 21:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Fucking geile wagen is dat, en de cupra versie helemaal
DSG bakje ertegen aan , flippers aan het stuur
Ye, en ik ben niet zo heel erg fan van de GTA franchise.quote:
Ohquote:Op maandag 10 november 2014 21:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ye, en ik ben niet zo heel erg fan van de GTA franchise.
Heb 1 t/m 4 wel op pc, maar niet veel tijd in zitten.
Ik blijf telkens hangen in Long live the Queen of Civilization.
130 steam games.quote:
quote:
Doe eens delen danquote:
Ik heb ijsquote:
Heul nietquote:
ik ben geen fattiequote:
Papa Nickquote:Op maandag 10 november 2014 21:43 schreef DrNick het volgende:
Eftelingmeisje vindt me ook leuk. This gon' be good
Als dat geen neuken wordtquote:Op maandag 10 november 2014 21:43 schreef DrNick het volgende:
quote:Op maandag 10 november 2014 21:43 schreef DrNick het volgende:
Ze zitten allemaal te munchen. Munchen = fatties.quote:Op maandag 10 november 2014 21:45 schreef bondage het volgende:
Sardu heeft de bril van zijn oma opgedaan denk ik.
Misschien kun je ook haar zusje pakken als je geluk hebtquote:
quote:Op maandag 10 november 2014 21:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Misschien kun je ook haar zusje pakken als je geluk hebt
Wat ga je met het kind doen danquote:
Of haar moederquote:
Kliko ofzo.quote:Op maandag 10 november 2014 21:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat ga je met het kind doen dan
In een afvalcontainer.quote:Op maandag 10 november 2014 21:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat ga je met het kind doen dan
quote:
Aannamesquote:Op maandag 10 november 2014 21:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ze zitten allemaal te munchen. Munchen = fatties.
Seen it happen man, I've been a feeder myself.quote:
Wanneer je d'r op komt zoeken, kom je pilsje doen bij mij?quote:Op maandag 10 november 2014 21:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ze woont ook wat ver voor een serieuze relatie. Fwb ofzo. We zien het wel.
Beetje reizen, niks mis meequote:Op maandag 10 november 2014 21:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ze woont ook wat ver voor een serieuze relatie. Fwb ofzo. We zien het wel.
4 uur.quote:Op maandag 10 november 2014 21:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Beetje reizen, niks mis mee
Jazekerquote:Op maandag 10 november 2014 21:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wanneer je d'r op komt zoeken, kom je pilsje doen bij mij?
Auto?quote:
Awesum! Ik zal ze vast koud zetten.quote:
Sommige mensen hebben snelle stofwisseling. Ik kan ook eten wat ik wil, blijf mooi op gewicht. Al gaat het wel een probleem worden als er een ramp voordoet en voedsel schaars isquote:Op maandag 10 november 2014 21:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Seen it happen man, I've been a feeder myself.
Ye, daar heb ik ook last van. Is best handig.quote:Op maandag 10 november 2014 21:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben snelle stofwisseling. Ik kan ook eten wat ik wil, blijf mooi op gewicht. Al gaat het wel een probleem worden als er een ramp voordoet en voedsel schaars is
quote:Op maandag 10 november 2014 21:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Awesum! Ik zal ze vast koud zetten.
Als ik eten bij de Chinees haal kan ik er wel een paar dagen mee vooruit, en dan heb ik per keer echt geen kleine porties. Onvoorstelbaar ook hoeveel rijst ze in zo'n bak weten te stoppen.quote:Op maandag 10 november 2014 21:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ye, daar heb ik ook last van. Is best handig.![]()
Wel jammer dat ik nooit 2 dagen met een rijsttafel kan doen tho.
Je moet wat over hebben hoorquote:Op maandag 10 november 2014 21:57 schreef DrNick het volgende:
[..]
Naar Hengelo? Kost een fortuin aan benzine.
Enkele reis.quote:Op maandag 10 november 2014 21:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Zowel heen als terug? Of 4 in totaal?
Gewoon rode diesel gebruiken van je tractorquote:Op maandag 10 november 2014 21:57 schreef DrNick het volgende:
[..]
Naar Hengelo? Kost een fortuin aan benzine.
Ik fraudeer wel een e-tickets voor een paar euroquote:Op maandag 10 november 2014 21:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je moet wat over hebben hoor
trekker*quote:Op maandag 10 november 2014 21:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon rode diesel gebruiken van je tractor
Preciesquote:Op maandag 10 november 2014 21:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Hmm... Goede reden om te blijven slapen
Ik denk steeds dat jij Lekkersimpel bentquote:Op maandag 10 november 2014 21:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gewoon rode diesel gebruiken van je tractor
quote:Op maandag 10 november 2014 21:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat jij Lekkersimpel bent![]()
LekkerSimpel
Wtf heeft hij van mij gejat die UI godverdommequote:Op maandag 10 november 2014 21:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat jij Lekkersimpel bent![]()
LekkerSimpel
Een rijsttafel voor 2 personen kan ik ongeveer 2x van eten.quote:Op maandag 10 november 2014 21:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Als ik eten bij de Chinees haal kan ik er wel een paar dagen mee vooruit, en dan heb ik per keer echt geen kleine porties. Onvoorstelbaar ook hoeveel rijst ze in zo'n bak weten te stoppen.
In Hengelo wel.quote:Op maandag 10 november 2014 21:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hier zijn we niet zo boers dat we trekker zeggen
Wow, rustigquote:Op maandag 10 november 2014 22:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wtf heeft hij van mij gejat die UI godverdomme
Gelukkg ben je een stuk meer relaxt dan LS.quote:Op maandag 10 november 2014 22:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
NEE IK GA HET TEGEN DE MODS ZEGGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het is een notoir topickaper in UTO.quote:Op maandag 10 november 2014 22:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
NEE IK GA HET TEGEN DE MODS ZEGGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat topic!quote:Op maandag 10 november 2014 22:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Het is een notoir topickaper in UTO.
Misschien gewoon toeval. Maar goed, aangezien ik meestal op UI's let om users te herkennen...quote:Op maandag 10 november 2014 22:03 schreef Ro-ald het volgende:
Haha nee ik heb deze UI ook al best lang eigenlijk
rip msnquote:Op maandag 10 november 2014 22:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, wat wil je... Sinds M$ het heeft overgenomen is het één en al bagger.
Minder stof, is goedkoper.quote:Op maandag 10 november 2014 22:15 schreef KitKatChunky het volgende:
waarom krijg ik zoveel herhaling op de TU
mycroft > sherlockquote:Op maandag 10 november 2014 22:16 schreef bondage het volgende:
Tegenwoordig kun je alles op internet vinden. Als je het niet weet Google je maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |