waddup Gquote:
Had jij niet geblowd?quote:
Ey swa alles spang chica?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Sarduquote:
En wat veur 'n ras is de beansmobiel?quote:Op maandag 10 november 2014 19:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Vandaag de bass van de Beansmobiel eens getest
Dit liedje op gezet lekkah hard jatoken toen lekker sportief wezen rijden
Een Ford Feestjequote:Op maandag 10 november 2014 19:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
En wat veur 'n ras is de beansmobiel?
Witquote:
Hatenquote:
quote:
Donkere auto'squote:
En dat mag gewoon?quote:
Rare mensenquote:Op maandag 10 november 2014 20:02 schreef LittleBrownie het volgende:
https://www.facebook.com/(...)92927&type=2&theater
what the fuck
Het doen van een maatschappelijk verantwoorde taak geeft mij een euforisch gevoel.quote:
quote:Op maandag 10 november 2014 20:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dis aint nothin' but a summer jam
Le sportif! Mijn buurman had ook zo'n auto, volgens mij.quote:Op maandag 10 november 2014 20:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen heb ik een driedeurs
Staat toch wat sportiever, en ik zit er toch meestal met 1/2 in
plsquote:
Oh, oké.quote:Op maandag 10 november 2014 20:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
Het doen van een maatschappelijk verantwoorde taak geeft mij een euforisch gevoel.
En naalden zijn ook wel tof.
"wippah, wippah, wippah"quote:
quote:Op maandag 10 november 2014 20:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ken allen die andere eerder.
[..]
Le sportif! Mijn buurman had ook zo'n auto, volgens mij.
SM feestjes zijn helemaal niet zo gek als je denkt. Ofja, je hebt feestjes en feestjes.quote:Op maandag 10 november 2014 20:06 schreef Geo4kant het volgende:
Volgens mij gaat Nick straks als hij 21 is naar de gekste fetish en sm feesten
Nee een fiat 500 als leenauto meekrijgenquote:Op maandag 10 november 2014 20:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik vind de ''gewone'' Fiesta maar een saai gebakje eigenlijk
Al die spoilers en skirts geven hem toch wat extra's
y u do disquote:
4ebequote:Op maandag 10 november 2014 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee een fiat 500 als leenauto meekrijgen
Ik schaamde me dood
Piercings overalquote:Op maandag 10 november 2014 20:06 schreef Geo4kant het volgende:
Ye, ik heb helemaal niks met auto's maar ze mogen er wat mij betreft wel sportief uitzien.quote:Op maandag 10 november 2014 20:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik vind de ''gewone'' Fiesta maar een saai gebakje eigenlijk
Al die spoilers en skirts geven hem toch wat extra's
Jappanners hebben ook wel mooie hokken inderdaadquote:Op maandag 10 november 2014 20:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Piercings overal
Ik geef nooit bloed... Dat is van mij.
[..]
Ye, ik heb helemaal niks met auto's maar ze mogen er wat mij betreft wel sportief uitzien.
Liefst een sportief model uit Japan tho.![]()
Dat vind ik persoonlijk nog altijd de meest mooie auto's.
Zou me niks verbazenquote:Op maandag 10 november 2014 20:06 schreef Geo4kant het volgende:
De Ibiza moet een kleine beurt en als ze me laten betalen voor ruitenvloeistof bijvullen dan ga ik ze in het gezicht slaan, want dat kan ik zelf en heb ik net gedaan.quote:Op maandag 10 november 2014 20:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
4ebe![]()
Hoe is het met de Ibiza dan
en met de caavs
quote:Op maandag 10 november 2014 20:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb er wel eens over nagedacht om bloed te gaan geven. Helaas kwam ik er achter dat dat niet betaald is, zag dat vroeger altijd in filmsdacht oh goed doel + ik een zak centje
Ohquote:Op maandag 10 november 2014 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De Ibiza moet een kleine beurt en als ze me laten betalen voor ruitenvloeistof bijvullen dan ga ik ze in het gezicht slaan, want dat kan ik zelf en heb ik net gedaan.
Interieurfilter moet wel vervangen worden, want condens
Eigenlijk ook de schokbrekers voor en iets met het stuur wat 250 euro gaat kosten![]()
De caafs zijn volgevreten en houden siësta![]()
Hoest met je hont?
Ik wou altijd zaad doneren; want supergenen.quote:Op maandag 10 november 2014 20:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb er wel eens over nagedacht om bloed te gaan geven. Helaas kwam ik er achter dat dat niet betaald is, zag dat vroeger altijd in filmsdacht oh goed doel + ik een zak centje
Niet om fractional T1 bandwidth in je apartement te hebben?quote:Op maandag 10 november 2014 20:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik wou altijd zaad doneren; want supergenen.![]()
Als ik er toch 1 moest hebben.quote:Op maandag 10 november 2014 20:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Jappanners hebben ook wel mooie hokken inderdaad
Mustangquote:Op maandag 10 november 2014 20:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als ik er toch 1 moest hebben.
[ afbeelding ]
Maar heb liever een paard.
Auto's zijn duur meeeenquote:Op maandag 10 november 2014 20:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh
Als ze geld gaan vragen voor je ruitenvloeistof bij te vullen moet je ze er idd een op klappen
De caafs maken het goed dus
Met de hont gaat het primadie heeft net een beste wandeling gehad en ligt nu te pitten op z'n kussen
Nissan Silviaquote:
Een meneertjequote:Op maandag 10 november 2014 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Auto's zijn duur meeeen
Is je hond een meneertje of een mevrouwtje?
Wud?quote:Op maandag 10 november 2014 20:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet om fractional T1 bandwidth in je apartement te hebben?
Nee ik bedoelde paardquote:Op maandag 10 november 2014 20:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nissan Silvia![]()
en met paard bedoel ik zo'n ding wat de cowboys hadden.
Ye, lijkt me awesome. Moet alleen nog even uitvogelen hoe ik dat ga doen als ik ergens anders naartoe wil. Ik weet niet of je zo'n ding nog aan de kroeg mag knopen tegenwoordig.quote:
Ik wist hetquote:
Meneer hontquote:Op maandag 10 november 2014 20:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Een meneertje
En auto's zijn idd duurterechte klacht wel
Laatst nieuwe remblokken op gekregen, op de kop gekikt voor ¤26,- via ebay
Ah, ik kijk die serie nooit dus die reference ging aan me voorbijquote:
Ik kan het zelf niet, maar ik heb wel een buurman die dat soort zaken kan en wil doen.quote:Op maandag 10 november 2014 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meneer hont
Kan je dat zelf fiksen?
Als ik dat doe gaat het alleen maar meer kapot
quote:
En wat voor degelijk leasehok komt er dan op de oprit te staanquote:
Toyota Starletquote:
welke watquote:Op maandag 10 november 2014 20:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk ook omdat die foto van 2 jaar terug het enige beeld is wat ik van LB heb.
Roaldquote:
Geeeeeen idee.quote:Op maandag 10 november 2014 20:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
En wat voor degelijk leasehok komt er dan op de oprit te staan
beetje style plsquote:
Een VW Polo ofzoquote:Op maandag 10 november 2014 20:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geeeeeen idee.Zit nu net even op zo'n lease site, maar ik zou 't echt niet weten.
Aston Martin?quote:
Met 'n beugel en krulletjes.quote:
Dat is dan heel lang geleden ja. Ik heb bijna geen foto's meer met mn beugelquote:Op maandag 10 november 2014 20:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Met 'n beugel en krulletjes.![]()
Dunno verder, heb 'm niet in LB.rar staan.
Skoda Octavia?quote:Op maandag 10 november 2014 20:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Moet wel een beetje ruimte hebben hè.
Denk vorig jaar. In US ofzo, of stonersc...quote:Op maandag 10 november 2014 20:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat is dan heel lang geleden ja. Ik heb bijna geen foto's meer met mn beugel
Wat?quote:Op maandag 10 november 2014 20:29 schreef LittleBrownie het volgende:
kut ortho, 2x een beugel hebben
Met m'n beugel? Idkquote:Op maandag 10 november 2014 20:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Denk vorig jaar. In US ofzo, of stonersc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |