quote:Brugklas is de eerste scripted-reality jeugdserie in Nederland, waarin een vaste groep leerlingen gevolgd wordt tijdens het eerste jaar van de middelbare school. Brugklas is voor schoolgaande kinderen met herkenbare en aangrijpende verhalen.
Verliefdheid, eenzaamheid, roekeloosheid, anorexia, uiterlijk, seks, pesten, verslaving, gebroken gezinnen, agressief gedrag, met de politie te maken krijgen of iemand verliezen, zijn allemaal voorbeelden van thema's die in Brugklas aan bod komen.
Brugklas is vanaf maandag 26 mei 9 weken lang iedere werkdag om 18.55 uur te zien op Zapp
Ridder timmmmm.quote:Op maandag 10 november 2014 19:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Overal natuurlijk. Niet fucken met King Cor he. We slaan je gewoon in elkaar
Ga ik het filmenquote:Op maandag 10 november 2014 19:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Pax en ik nemen hem gewoon mee naar achter als hij onaardig blijft tegen je
quote:Op maandag 10 november 2014 19:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Pax en ik nemen hem gewoon mee naar achter als hij onaardig blijft tegen je
Nee man het gaat om jou en Pax he?quote:Op maandag 10 november 2014 19:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hou jij wel van hè, minderjarige jongetjes filmen
Ik verstond "Corrie, ik ben verliefd op je oké"quote:Op maandag 10 november 2014 19:39 schreef richolio het volgende:
Zei ze nou ''richie, ik ben verliefd op je oke'' of heb ik dat verkeerd verstaan?
quote:Op maandag 10 november 2014 19:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik verstond "Corrie, ik ben verliefd op je oké"
Scharen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |