Baka!quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:53 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het was niet alsof ik dat b-beeldje wilde hebben ofzo!
Sterkte.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:10 schreef Bredemug het volgende:
Zometeen beginnen aan Tokyo Magnitude 8.0
http://myanimelist.net/anime/6211/Tokyo_Magnitude_8.0/reviews
zeer goede reviews, ben benieuwd
tissues staan al paraat.
1 , hopelijk is dat genoeg.quote:
Ik heb nog geen seconde Clannad gezien. Zelfs geen idee waar het verhaal over gaat. Maar zelfs ik wist dat.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:24 schreef Bredemug het volgende:
Bij clannad after story was ik niet voorbereid en kon je de tranen van mijn vloer vegenmaar nu staan de tissues klaar!
Haha ja ik dacht ''Nee joh kan heus niet zo erg zijn'' en dan krijg je ineens shock na shock en holy shit waterval was niet te stoppenquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb nog geen seconde Clannad gezien. Zelfs geen idee waar het verhaal over gaat. Maar zelfs ik wist dat.
Ik had dat bij Tokyo juist. Kijkt gewoon lekker weg, en dan ineens BAM, tranen met tuiten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:27 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Haha ja ik dacht ''Nee joh kan heus niet zo erg zijn'' en dan krijg je ineens shock na shock en holy shit waterval was niet te stoppen. Les geleerd. Moet wel zeggen dat het ook wel zeer meesterlijk opgebouwd was, verhaal en karakters.
tokyo is ook erg goed opgebouwd hoor.. erg 'mooie' serie..quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:27 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Haha ja ik dacht ''Nee joh kan heus niet zo erg zijn'' en dan krijg je ineens shock na shock en holy shit waterval was niet te stoppen. Les geleerd. Moet wel zeggen dat het ook wel zeer meesterlijk opgebouwd was, verhaal en karakters.
Dat word janken, het begin kan irritant zijn door al het gezeik van haar.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:10 schreef Bredemug het volgende:
tissues staan al paraat.
Jammer dat Aisu Kyuubu nog maar een keer in beeld is geweest.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
KANYE-KUN!
Mac Miller is trouwens beter
gr gr
Ik was het niet.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je hebt een beetje de baard in de keel gekregen.
Zeer indrukwekkende serie. Helemaal toen met de aardbeving + tsunami. De anime was eerder.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:10 schreef Bredemug het volgende:
tissues staan al paraat.
Ik schrok ook tijdens dat "speciale" moment...quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:29 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik had dat bij Tokyo juist. Kijkt gewoon lekker weg, en dan ineens BAM, tranen met tuiten.![]()
Ragna Rockquote:
Gedownload. Nu moet ik ze nog allemaal op mijn telefoon zetten. Ik ga al die shorts voortaan op mijn telefoon kijken.quote:
Je gaat niet alleen voor kort maar ook voor klein?quote:Op woensdag 12 november 2014 20:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Gedownload. Nu moet ik ze nog allemaal op mijn telefoon zetten. Ik ga al die shorts voortaan op mijn telefoon kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |