Nice!quote:Op maandag 10 november 2014 19:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben hem aan het kijken. Dit kwam net voorbij.
Waarom is dit een motivatie?quote:Op zondag 9 november 2014 22:35 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Ik heb al vanaf de eerste voorverkoop kaartjes omdat ik het bij 'ik heb het nog nooit gedaan' had gezien dus ga hoe dan ook. Al lees ik steeds vaker op internet dat het niks is voor een eerste con maar ach ben er minder dan 50 euro aan kwijt.
Oh god. Daar heb ik overheen gelezen. Ik dacht dat ze zei dat ze er heen wilde omdat ze dat nog nooit gedaan had.quote:
Repel. Wie anders.quote:Op maandag 10 november 2014 19:13 schreef Kyubey het volgende:
Wie heeft trouwens ''chart'' in de OP vervangen door ''fart''?
Ik neem aan voor de rip. Voor de BD zelf is het vrij nutteloos.quote:Op maandag 10 november 2014 19:34 schreef robin007bond het volgende:
DubRemover kwam weer goed van pas voor de Elfen Lied BD.
Ja. Voor de rip.quote:Op maandag 10 november 2014 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik neem aan voor de rip. Voor de BD zelf is het vrij nutteloos.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:13 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Waarom is dit een motivatie?
Het zag er gewoon gezellig uit.quote:Op maandag 10 november 2014 19:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh god. Daar heb ik overheen gelezen. Ik dacht dat ze zei dat ze er heen wilde omdat ze dat nog nooit gedaan had.Verbazingwekkende beweegredenen wel.
Het is wel erg leuk, vooral met een vriendengroep.quote:Op maandag 10 november 2014 21:07 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
[..]
Het zag er gewoon gezellig uit.
Plausibelquote:Op maandag 10 november 2014 21:07 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
[..]
Het zag er gewoon gezellig uit.
quote:
quote:
Dj vu.quote:Op zondag 9 november 2014 22:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Plausibel.
http://www.rtlxl.nl/#!/ik(...)09-80c5-828b46123adc
En alweer en argument om OP-loos over straat te gaan.quote:Op maandag 10 november 2014 19:13 schreef Kyubey het volgende:
[..]
gatverquote:Op maandag 10 november 2014 22:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dj vu.
[..]
En alweer en argument om OP-loos over straat te gaan.
[ afbeelding ]
Akkoord. Reeksen zonder OP zijn voor het plebs. OP-loos gaan in het openbaar is voor reeksen zonder inhoud of geschiedenis.quote:
Het is offtopic maar hoe is het eigenlijk met die 2 afgelopen? Ga ik ze als stelletje zien bij Nishicon?quote:
Nee, ik sla Nishicon over. Heb het te druk en Nishicon is het niet echt waard.quote:Op zondag 9 november 2014 22:03 schreef sweetlady-o het volgende:
Gaat iemand hier volgend weekend trouwens naar Nishicon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |