Ben ik dan de kat die jou bespringt?quote:Op maandag 10 november 2014 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moest aan ons denken toen ik dit gifje zag
[ afbeelding ]
gewoon 3 volle dagen doen dan. Ben je er nog 2 vrijquote:
Nog niet, wij zijn niet van die hoog van de toren blazende pseudovedettes, maar het staat wel op de agenda voor de toekomst.quote:Op maandag 10 november 2014 15:07 schreef Muto het volgende:
Heeft WijZijnSimba ook al Twitter, Instagram en Facebook?
eerst aangenomen wordenquote:Op maandag 10 november 2014 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
gewoon 3 volle dagen doen dan. Ben je er nog 2 vrij
Ga je in kas werken?quote:Op maandag 10 november 2014 15:07 schreef Insomnia_ het volgende:
dus moet zo nog even fatsoenlijke kleding aan doen ook
Zou ik ook niet doen met een permban nee.quote:Op maandag 10 november 2014 15:09 schreef supersof het volgende:
Heb net lr gesproken. Hij leeft nog.
Hij kan niets meer met z'n account hemeelezen alleen nog als hij niet is ingelogt.
Maar hij leest niet mee zegt ie
HOI SOFquote:Op maandag 10 november 2014 15:09 schreef supersof het volgende:
Hij kan niets meer met z'n account hemeelezen alleen nog als hij niet is ingelogt.
Posten namens gebande doeieeeeeeeeeeequote:Op maandag 10 november 2014 15:09 schreef supersof het volgende:
Komt er ook nog een .be variant voor capuchonjongen?quote:Op maandag 10 november 2014 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
HOI SOF
LR is mod op wijzijnsimba.nl mooi he
[ afbeelding ]
Hardop gelachen om de aflsuitingquote:Op maandag 10 november 2014 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
HOI SOF
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 10 november 2014 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben ik dan de kat die jou bespringt?
Als je echt perm gebant bent ben je dat meelezen natuurlijk ook al snel zatquote:Op maandag 10 november 2014 15:09 schreef supersof het volgende:
hahaha nicequote:Op maandag 10 november 2014 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
HOI SOF
[ afbeelding ]
dat maakt het zo triestquote:Op maandag 10 november 2014 15:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moest wel lachen tho. Het erge is dat het ook gewoon bloedserieus is.
Ik lees ook niet mee bij tijdelijke ban.quote:Op maandag 10 november 2014 15:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je echt perm gebant bent ben je dat meelezen natuurlijk ook al snel zat
ze doen maar, mongolenquote:Op maandag 10 november 2014 15:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Posten namens gebande doeieeeeeeeeeee
kksnitch ben jequote:Op maandag 10 november 2014 15:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Posten namens gebande doeieeeeeeeeeee
bijvoorbeeldquote:Op maandag 10 november 2014 15:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep. Hij kan misschien beter beschermd gaan wonen
Ik denk dat hij een goede carrière move heeft gemaakt. FOK! zonder LR is toch een beetje een zinkend schip terwijl WZS razendsnel stijgt in populariteit.quote:
ja natuurlijk, heb wel even verteld dat we achter lr staan en altijd nog FREELR zeggenquote:Op maandag 10 november 2014 15:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je echt perm gebant bent ben je dat meelezen natuurlijk ook al snel zat
Nee, er is wel wifi maar niet open je mag alleen mailen met family uurtje per dag of zo is het openquote:
quote:Op maandag 10 november 2014 15:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ja natuurlijk, heb wel even verteld dat we achter lr staan en altijd nog FREELR zeggen
Komt er ook een nasi gedeelte op de site?quote:Op maandag 10 november 2014 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die tekst bij Contact is gemaakt door LR.
De tekst op de homepage door mij.
Je kan communiceren met enkele gebanden via het gastenboek.quote:
Moet nog even informeren of Simba ook nasi eet. Denk het wel, maar ik weet het niet zeker.quote:Op maandag 10 november 2014 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt er ook een nasi gedeelte op de site?
als ik zometeen een ban heb dan krijg jij automatisch de schuldquote:Op maandag 10 november 2014 15:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee hoor dan zou ik wel TR maken voor deze post
Ik kijk er naar uit om te leren hoe Simba zijn nasi graag heeftquote:Op maandag 10 november 2014 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan communiceren met enkele gebanden via het gastenboek.
AFCNiels heeft daar best een grappig plaatje trouwens.
[..]
Moet nog even informeren of Simba ook nasi eet. Denk het wel, maar ik weet het niet zeker.
mooi kutquote:Op maandag 10 november 2014 15:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee, er is wel wifi maar niet open je mag alleen mailen met family uurtje per dag of zo is het open
Maar misschien is het nu anders hoor dit was 3 jaar geleden
Hahah dat plaatjequote:Op maandag 10 november 2014 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan communiceren met enkele gebanden via het gastenboek.
AFCNiels heeft daar best een grappig plaatje trouwens.
[..]
Moet nog even informeren of Simba ook nasi eet. Denk het wel, maar ik weet het niet zeker.
Ik zat laatst te kijken naar offshore werk en toen stond er dat ze uitstekende internet-faciliteiten hadden dusquote:Op maandag 10 november 2014 15:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo
Wil je offshore gaan doen dan.
Nee man, maar vroeg me gewoon af.quote:Op maandag 10 november 2014 15:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo
Wil je offshore gaan doen dan.
sinds het begin alquote:Op maandag 10 november 2014 15:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Sinds wanneer maak jij je druk om zulke bullshit.
Meeloper.
Hebben ze ook maar zijn niet 24/7 open. Sowieso mag je geen foon (aan) hebben tijdens werk.quote:Op maandag 10 november 2014 15:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zat laatst te kijken naar offshore werk en toen stond er dat ze uitstekende internet-faciliteiten hadden dus
Hij komt op mij over als een vleeseter. Maar ja, ik ben pas op first base met Simba, weet er nog niet alles van.quote:Op maandag 10 november 2014 15:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit om te leren hoe Simba zijn nasi graag heeft
Wel debiel dat je maar uurtje per dag mag mailen met familiequote:Op maandag 10 november 2014 15:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Hebben ze ook maar zijn niet 24/7 open. Sowieso mag je geen foon (aan) hebben tijdens werk.
Dit kan ik niet geloven.quote:Op maandag 10 november 2014 15:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet op elan reageren elan is een vieze snitch
hij sluist alles door naar danny
het is waar helaasquote:Op maandag 10 november 2014 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit kan ik niet geloven.
2 jaar technisch onderhoud (Engineering) entry level en daarna volwaardige member.quote:Op maandag 10 november 2014 15:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel debiel dat je maar uurtje per dag mag mailen met familie![]()
Wat voor werkzaamheden deed je dan
Klopt.quote:Op maandag 10 november 2014 15:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoe lang waren je werkweken dan? En wat deed je in vrije tijd?quote:Op maandag 10 november 2014 15:25 schreef Elan het volgende:
[..]
2 jaar technisch onderhoud (Engineering) entry level en daarna volwaardige member.
kk zwaar werk.
Je woonde daar 3-5 maanden daarna was je verplicht 2 maanden vrij.quote:Op maandag 10 november 2014 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe lang waren je werkweken dan? En wat deed je in vrije tijd?
Dus in die 2 maanden ging je gewoon terug naar Nederland? Of daar beetje reizen en shitquote:Op maandag 10 november 2014 15:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Je woonde daar 3-5 maanden daarna was je verplicht 2 maanden vrij.
Je hebt alles daar jongen tafelvoetbal, tafeltennis Xboxzelfs Film1 alleen gokken mag niet
daarom is internet ook zo beperkt (ook vanwege veiligheid, aanslagen etc)
welke spellen had je op xbox?quote:Op maandag 10 november 2014 15:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Je woonde daar 3-5 maanden daarna was je verplicht 2 maanden vrij.
Je hebt alles daar jongen tafelvoetbal, tafeltennis Xboxzelfs Film1 alleen gokken mag niet
daarom is internet ook zo beperkt (ook vanwege veiligheid, aanslagen etc)
quote:Op maandag 10 november 2014 15:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
welke spellen had je op xbox?
Ging gewoon naar huis dan had toen nog een wijf hequote:Op maandag 10 november 2014 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus in die 2 maanden ging je gewoon terug naar Nederland? Of daar beetje reizen en shit
Ja maar wel beperkt qua contact met de buitenwereldWhatsapp, FB zou niet mogen dus? En Fok
haten op wow spelende dikkertjesquote:Op maandag 10 november 2014 14:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hot, wanneer goed bijgehouden en niet compleet houthakker WoW spelende fatty-look
watquote:Op maandag 10 november 2014 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]Belangrijkste vraag voor WP op sollicitatiegesprek
Sommigen deden Fifa of Cod deed altijd Ninja Gaiden met een jongen uit India was wel lachen toen.quote:Op maandag 10 november 2014 15:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
welke spellen had je op xbox?
ninja gaiden was wel tof ja, had die ook op de xboxquote:Op maandag 10 november 2014 15:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Sommigen deden Fifa of Cod deed altijd Ninja Gaiden met een jongen uit India was wel lachen toen.
Ja en je maakt niks op natuurlijkquote:Op maandag 10 november 2014 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Ging gewoon naar huis dan had toen nog een wijf he![]()
Je had er ook veel die ff poosje de bloemetjes buiten gingen zetten en dan dik/dun terugkwamensalaris van aanzienlijk namelijk.
Het is sowieso geen werk om je hele leven lang te blijven doenquote:Op maandag 10 november 2014 15:35 schreef Elan het volgende:
Maar is vies zwaar hoor fokkie zou er niet aan beginnen denk niet dat je het zou redden als trainee.
Laat je zusje gaanquote:Op maandag 10 november 2014 15:40 schreef wietparkiet het volgende:
moet brood halen maar geen zin om naar de bakker te lopen rip
Is geen leven man allemaal van die vieze en stinkende Oostblokkers die ook nog eens konkohard werken.quote:Op maandag 10 november 2014 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is sowieso geen werk om je hele leven lang te blijven doen
bedankt voor je advies wpquote:Op maandag 10 november 2014 15:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
tunequote:
quote:Op maandag 10 november 2014 15:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hoe gaat het met je jongen?
Taxi bellenquote:
we zijn naar ouija geweestquote:Op maandag 10 november 2014 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mooi zoZijn jullie nog naar een film gegaan?
of eindelijk samen Divergent gekeken?
jaquote:
OMDAT IK DIK BEN ZEKERquote:
quote:Op maandag 10 november 2014 15:52 schreef supersof het volgende:
[..]
we zijn naar ouija geweest
Is dit iets voor je site?http://www.offside.nl/mobile/403425
Ik heb echt al 450x gezegd dat ik je juist niet dik vind oetlulquote:Op maandag 10 november 2014 15:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
OMDAT IK DIK BEN ZEKER
HE LEUK HAHA WP IS DIK HIJ LEEFT ZWARE LEEF LEUK TOTO IK MAAK TOCH GODVERDOMME OOK NIET HELE TIJD GRAPJES OVER JOU OF WEL DAN? HE KAN JE NOU NOOIT EENS EVEN NORMAAL TEGEN MIJ DOEN HAHA WP IS DIK DIE HEEFT EEN VETLAAG OM ZICH TE BESCHERMEN TEGEN MIJN OPMERKINGEN HAHA XD XD
ZO WERKT DAT NIET TOTO IK HEB OOK GEVOELENS
Weet ik tog bbyquote:Op maandag 10 november 2014 15:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb echt al 450x gezegd dat ik je juist niet dik vind oetlul
MOET JE VOORALquote:Op maandag 10 november 2014 15:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
OMDAT IK DIK BEN ZEKER
HE LEUK HAHA WP IS DIK HIJ LEEFT ZWARE LEEF LEUK TOTO IK MAAK TOCH GODVERDOMME OOK NIET HELE TIJD GRAPJES OVER JOU OF WEL DAN? HE KAN JE NOU NOOIT EENS EVEN NORMAAL TEGEN MIJ DOEN HAHA WP IS DIK DIE HEEFT EEN VETLAAG OM ZICH TE BESCHERMEN TEGEN MIJN OPMERKINGEN HAHA XD XD
ZO WERKT DAT NIET TOTO IK HEB OOK GEVOELENS
Gewoon gaan #yoloquote:Op maandag 10 november 2014 15:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Weet ik tog bby
loop maar te kutten en uit te stellen
ZOIETS ZEKER HAHAH WAT EEN DIKKERD MET ZIJN DIKGEDRUKTE LETTERS XD XDquote:Op maandag 10 november 2014 15:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
MOET JE VOORAL
DIKKKKK
GEDRUKTE LETTERS GEBRUIKEN HAHA XD MAAK JE HET ALLEEN MAAR ERGER VOOR JEZELF XD
jij bent echt dik manquote:Op maandag 10 november 2014 15:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ZOIETS ZEKER HAHAH WAT EEN DIKKERD MET ZIJN DIKGEDRUKTE LETTERS XD XD
Heb ik al veel vaker meegemaakt bij Heracles. Heb er jarenlang zelf in het stadion gezeten met een SC, en dit is niks nieuws daar. Mja, krijg je ook wel met uit supporters op de THUIStribunes, vooral als dat ook nog eens bij Heracles - Twente isquote:Op maandag 10 november 2014 15:56 schreef Fok-it het volgende:
Supporters die gaan rellen omdat een jochie juicht voor z`n clubtreurnis alom
maar jij hebt geen foto van mij gezien ik wel van jouquote:Op maandag 10 november 2014 15:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En jij echt lelijk
Zo hebben we allemaal iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |