Die injecties merk je inderdaad niet meteen het effect van maar op den duur sta je steeds iets fitter op. Het gaat heel geleidelijk maar op een gegeven moment besef je wel dat het ietsje beter gaatquote:Op maandag 17 november 2014 08:27 schreef Anne het volgende:
Dankjulliewel!
[..]
Ik ben 3 weken geleden alvast begonnen met injecties, aangezien het weken/maanden kan duren voordat je er iets van merkt (en ik merk er inderdaad nog niks van).
Aankomende maandag gaan ze een scopie doen in mijn maag en darmen om te kijken waarom ik geen B12 opneem (nu al zenuwachtig voor), aangezien uit bloedonderzoeken verder niks naar voren kwam.
Oké, gelukkig. Blij dat je dat even zegt; geruststellend dat iemand zegt dat het wel meevalt en het ook daadwerkelijk heeft meegemaakt (vriendlief zegt ook dat ik mij niet druk moet maken, maar wat weet hij daar nou vanquote:Op maandag 17 november 2014 11:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die injecties merk je inderdaad niet meteen het effect van maar op den duur sta je steeds iets fitter op. Het gaat heel geleidelijk maar op een gegeven moment besef je wel dat het ietsje beter gaat
Ik heb ook beide scopieën gehad, ook met een roesje dus daar merk je echt niks van! Ook daarna helemaal geen last van gehad, behalve dan dat ik de hele rit in de auto naar huis heb liggen tukkenMaak je daar dus zeker geen zorgen over!
Fijn dat ik je gerust kan stellen! En ja je moet zeker iemand meenemen, ik kon bijna niet lopen van de vermoeidheidquote:Op maandag 17 november 2014 11:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Oké, gelukkig. Blij dat je dat even zegt; geruststellend dat iemand zegt dat het wel meevalt en het ook daadwerkelijk heeft meegemaakt (vriendlief zegt ook dat ik mij niet druk moet maken, maar wat weet hij daar nou van).
En goed dat vriendlief vrij neemt danen me bijstaat. Dan kan ik lekker tukken
.
(doe ik nu ook al zo'n 12 uur per dag trouwens, dankzij die tekorten)
Beetje lastig in te schatten. Ik heb ook twee infecties gehad dit jaar (blaas en nierbekken) en dacht dat de moeheid van de antibiotica kwam inclusief zo'n nasleep. Nadat ik een paar weken klaar was met die kuren was ik dus nog steeds moe, kreeg ik er ook een constante hoofdpijn bij, spierpijn, maagpijn, darmpijn, bultjes in mijn gezicht en op mijn rug, wazigheid, duizeligheid en nog veel meer van die vage klachten.quote:Op maandag 17 november 2014 11:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Fijn dat ik je gerust kan stellen! En ja je moet zeker iemand meenemen, ik kon bijna niet lopen van de vermoeidheidIk hoop dat dit de oplossing is voor je vermoeidheidsprobleem! Bij mij bleek er helaas meer te spelen (ME/CVS). Hoe lang spelen deze klachten?
Klinkt heel vervelend! Ik heb wel ervaring met vage klachten, nooit echt een oorzaak voor gevonden. Dus dan "maar" ME/CVS, ben je ook mooi klaar meequote:Op maandag 17 november 2014 11:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Beetje lastig in te schatten. Ik heb ook twee infecties gehad dit jaar (blaas en nierbekken) en dacht dat de moeheid van de antibiotica kwam inclusief zo'n nasleep. Nadat ik een paar weken klaar was met die kuren was ik dus nog steeds moe, kreeg ik er ook een constante hoofdpijn bij, spierpijn, maagpijn, darmpijn, bultjes in mijn gezicht en op mijn rug, wazigheid, duizeligheid en nog veel meer van die vage klachten.
Ik denk dat ik de klachten na de kuur nu zo'n 7-8 weken minimaal heb, maar het kan dus veel langer zijn.
Thanks. Ik hoop het ook! Jammer dat bij jou het aanvullen van de B12 niet de oplossing was voor al je klachtenquote:Op maandag 17 november 2014 11:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klinkt heel vervelend! Ik heb wel ervaring met vage klachten, nooit echt een oorzaak voor gevonden. Dus dan "maar" ME/CVS, ben je ook mooi klaar meeIk hoop echt dat de injecties gaan werken en er een goeie verklaring voor het tekort + je klachten gevonden wordt!
Je lever kan voor meer dan een jaar B12 opslaan, dus het moment dat je merkt dat je een tekort hebt is niet het moment dat er iets mis ging.quote:Op maandag 17 november 2014 11:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Thanks. Ik hoop het ook! Jammer dat bij jou het aanvullen van de B12 niet de oplossing was voor al je klachten.
Een keer daar thee besteld, zelfde verhaal minus warmtelamp. 20 minuten wachttijd.quote:Op maandag 17 november 2014 10:03 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!
Beterschap Anne!
Gister naar de sauna, op zich een relaxte dag, we bleven eten maar dat zette wel een domper op de afsluiting van de dag. Lang op bediening moeten wachten, lang op het eten moeten wachten, eten heeft te lang onder de warmtelamp gestaan. Dus mijn vlees en saus was ingedroogd, zelfde voor lief. Bediening die om feedback vroeg, wij aangegeven dat we niet super tevreden waren, krijg je als opmerking bedankt voor je feedback
Naja, nieuwe dag. Nieuwe kansen:
O: havermoutpap met lijnzaad/blauwe bessen/whey en kaneel
L: quiche lorraine zonder korst
T: huttenkase/havermoutmuffins
T: 2 mini snickers
S: fitness
D: gebakken kabeljauw, worteltjes en rijst
T: bak kwark.
Jij zat er ook in?quote:
In een bovenleiding geknapte trein? vast niet... ...quote:
Ruk.quote:Op maandag 17 november 2014 19:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
In een bovenleiding geknapte trein? vast niet... ...
Tink, hoe is het met je eetlust?
Je gaat gelukkig niet dood door ondervoeding maar voor de rest klink je best ongelukkigquote:Op maandag 17 november 2014 19:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ruk.
Lijstje vandaag
S. 15 minuten yoga
O. 2 sneden krentenbrood met boter
T. Saucijzenbroodje + banaan
L. Boterham kaas, boterham hagelslag, cracker
T. -
D. Opscheplepel gemengde groente
Lig nu in bed. Hongerig, maar ik krijg niets door mijn keel.
Hoe gaat het met jou?
Ik zit erachter.quote:Op maandag 17 november 2014 19:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
In een bovenleiding geknapte trein? vast niet... ...
Tink, hoe is het met je eetlust?
Owquote:
Inderdaad. Sinds wintertijdquote:Op maandag 17 november 2014 20:05 schreef loveli het volgende:
Tink, seizoenswisseling? Bij mij is het na een periode braaf op gezette tijden de juiste voeding eten, nu ruk met de pet op. Sinds wintertijd volgens mij.
Eh... uniek, hoe bedoel je die? Afgezien van de ontbrekende eetlust en de sleur gaat het namelijk echt goed met me. Of doelde je op jezelf?quote:Op maandag 17 november 2014 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Sleur is ook dodelijk vermoeiend... hoe erg dat je jezelf zit te vertellen dat het allemaal zo goed gaat.
Niet mijn hoekje, ik zit meer in experimenteren met bereidingswijze van vlees vooral.quote:Op zondag 16 november 2014 19:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik hou me nooit aan verhoudingen en wissel wel vaak ingrediënten, maar de soorten kruiden laat ik meestal aan het recept over. Ik kook veel curries en stoofpotten, daar heb ik nog weinig feeling voor. Experiment was uiteindelijk wel redelijk geslaagd, maar er 'mist' nog wel wat
.
Gelukkig in sleur zijn is ook gelukkig zijn toch?quote:Op maandag 17 november 2014 20:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Inderdaad. Sinds wintertijdEet nu maar een bakje brinta. Dat gaat nog wel.
@uniek: ongelukkig ben ik zeker niet. Gelukkig. Sterker nog, gezien het jaargetijde zit ik voor mijn doen erg goed in mijn vel. Wel is het tijd voor wat leuke dingen. Heb wat last van sleur (werken, eten, slapen, werken, eten, slapen: dat is mijn ritme ongeveer op het moment).
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |