Illegaal vuurwerk is vooral vóór 31 december een probleem. Op oudjaarsdag/nacht is het vooral het legale vuurwerk dat voor problemen zorgt. Er valt totaal geen controle uit te voeren op wat legaal is en wat niet en dus kun je het maar beter helemaal verbieden.quote:Op maandag 10 november 2014 11:49 schreef gianni61 het volgende:
je geeft het zelf al aan: het illegale vuurwerk is het grootste deel van het probleem.
dat is al verboden, dus ook al je het legale vuurwerk verbiedt zal hier geen verbetering in komen.
Ze moeten de knallen nog groter maken en de lontjes nog korter en het liefst een beetje onvoorspelbaar. Dan lost het probleem vanzelf op.quote:Op maandag 10 november 2014 11:49 schreef gianni61 het volgende:
je geeft het zelf al aan: het illegale vuurwerk is het grootste deel van het probleem.
dat is al verboden, dus ook al je het legale vuurwerk verbiedt zal hier geen verbetering in komen.
Voor welke problemen zorgt legaal vuurwerk dan precies? Wat overlast?quote:Op maandag 10 november 2014 11:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Illegaal vuurwerk is vooral vóór 31 december een probleem. Op oudjaarsdag/nacht is het vooral het legale vuurwerk dat voor problemen zorgt. Er valt totaal geen controle uit te voeren op wat legaal is en wat niet en dus kun je het maar beter helemaal verbieden.
en dan gratis uitdelen aan zogenaamde voetbalsupporters en dergelijkequote:Op maandag 10 november 2014 11:52 schreef Deetch het volgende:
[..]
Ze moeten de knallen nog groter maken en de lontjes nog korter en het liefst een beetje onvoorspelbaar. Dan lost het probleem vanzelf op.
Ik ook, maar deze mag van mij bovenaan de lijst.quote:Op maandag 10 november 2014 11:53 schreef HeatWave het volgende:
Ook al snap ik je argumenten, deel ze zelfs deels, maar toch begin ik een beetje verbodsmoe te worden in NL.
tijdens de oudjaarsdag/nacht heb ik totaal geen problemen met vuurwerk en mag iedereen van mij knallen zoveel die maar wiltquote:Op maandag 10 november 2014 11:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Illegaal vuurwerk is vooral vóór 31 december een probleem. Op oudjaarsdag/nacht is het vooral het legale vuurwerk dat voor problemen zorgt. Er valt totaal geen controle uit te voeren op wat legaal is en wat niet en dus kun je het maar beter helemaal verbieden.
Gewoon negeren joh, laat ze lekker de vinkentering krijgen.quote:Op maandag 10 november 2014 11:54 schreef nietzman het volgende:
EERST ONZE PIET EN NU ONS VUURWERK?!
Dit is hoe mijn auto er afgelopen 1 januari uitzag:quote:Op maandag 10 november 2014 11:58 schreef RingBewoner het volgende:
Ik moet overigens wel toegeven dat ik ook behoorlijk moe word van knallen die je vanaf half november al hoort van (bijna altijd) illegaal vuurwerk. Ook vind ik dat mensen een dag later verantwoording moeten nemen en een deel van de troep moeten opruimen want ik heb buren die elk jaar een enorme Chinese rol kopen maar een dag later even vegen en opruimen is er niet bij, ronduit asociaal.
Dat is gewoon asociaal. Maar waarom quote je mij daarvoor?quote:Op maandag 10 november 2014 12:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit is hoe mijn auto er afgelopen 1 januari uitzag:
[ afbeelding ]
1800 euro schade. Legaal vuurwerk. Niemand had uiteraard iets gezien en niemand heeft ook maar iets opgeruimd.
Voor mij was de lol er toen wel af.
Is ook wel een beetje dom om hem in de wijk te laten staanquote:Op maandag 10 november 2014 12:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit is hoe mijn auto er afgelopen 1 januari uitzag:
[ afbeelding ]
1800 euro schade. Legaal vuurwerk. Niemand had uiteraard iets gezien en niemand heeft ook maar iets opgeruimd.
Voor mij was de lol er toen wel af.
Dat weet ik niet.quote:Op maandag 10 november 2014 12:16 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat is gewoon asociaal. Maar waarom quote je mij daarvoor?
Dat is echt een kromme redenatie.quote:Op maandag 10 november 2014 12:17 schreef hoas het volgende:
[..]
Is ook wel een beetje dom om hem in de wijk te laten staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |