Dat AGW aanhangers een zeer hoge dunk van zichzelf hebben is mij wel duidelijk gewordenquote:Op woensdag 12 november 2014 21:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, ik geef aan dat de LD50 van een stof verder niets zegt over andere onwenselijke effecten. Maar het is weer eens discussiėren met andersbegaafden merk ik alweer.
Wie zegt dan dat het de enige reden is?quote:Op woensdag 12 november 2014 20:59 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Misschien zijn er ook wel 10 andere redenen om maatregelen te nemen die als bijeffect hebben dat er minder CO2 uitgestoten wordt. Dus waarom zo streng in de leer ?
Dat ligt meer aan het pijnlijk stompzinnige niveau van het gros van de zogenaamde critici. Jij bent daar een schoolvoorbeeld van.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:02 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Dat AGW aanhangers een zeer hoge dunk van zichzelf hebben is mij wel duidelijk geworden
Als de concentratie maar hoog genoeg is wel ja (zoals met alles). Maar de toxiciteit van CO2 is toch totaal niet relevant in de AGW kwestie?quote:Op woensdag 12 november 2014 20:57 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Dus je impliceert dat CO2 voor de mens schadelijk is
Alsof je tegen creationisten aan het discussieren bent. De ene partij maakt gebruik van wetenschappelijke artikelen, de andere partij van youtube filmpjes en drogreden.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:02 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Dat AGW aanhangers een zeer hoge dunk van zichzelf hebben is mij wel duidelijk geworden
Elk artikel dat de AGW in twijfel trekt of kritische kanttekeningen plaatst wordt door de AGW gelovigen als niet wetenschappelijk (ketterij) bestempeld. Welke groep lijkt nu het meest op de Creationistenquote:Op woensdag 12 november 2014 21:18 schreef Zith het volgende:
Alsof je tegen creationisten aan het discussieren bent. De ene partij maakt gebruik van wetenschappelijke artikelen, de andere partij van youtube filmpjes en drogreden.
quote:Op woensdag 12 november 2014 21:36 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Elk artikel dat de AGW in twijfel trekt of kritische kanttekeningen plaatst wordt door de AGW gelovigen als niet wetenschappelijk (ketterij) bestempeld. Welke groep lijkt nu het meest op de Creationisten
Nee, de critici maken vaak gebruik van youbube filmpjes, cherry picking, net zoals creationisten dat doen.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:36 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Elk artikel dat de AGW in twijfel trekt of kritische kanttekeningen plaatst wordt door de AGW gelovigen als niet wetenschappelijk (ketterij) bestempeld. Welke groep lijkt nu het meest op de Creationisten
Zou wel leuk zijn als dergelijke artikelen hier ook eens gepost worden.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:36 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Dit...quote:Op woensdag 12 november 2014 21:41 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als dergelijke artikelen hier ook eens gepost worden.
Kom op, neem eens verantwoordelijkheid voor je eigen gedrag. Je legt de lat zelf zo laag, dan moet je niet anderen de schuld geven dat ze daar niet in mee gaan.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:02 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ik wilde ook al posten dat het een schopje naar BNW moet krijgenquote:Op woensdag 12 november 2014 21:59 schreef nikao het volgende:
De manier waarop dit topic gevoerd wordt op dit moment past meer in TRU lijkt me.
Waar blijven toch de onderbouwende feiten voor de argumenten van de ontkenners?
Ik had goede hoop met lyrebird maar hij ontwijkt alles.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:59 schreef nikao het volgende:
De manier waarop dit topic gevoerd wordt op dit moment past meer in TRU lijkt me.
Waar blijven toch de onderbouwende feiten voor de argumenten van de ontkenners?
Hij heeft de hersens maar helaas ook een enorm probleem met cognitieve dissonantie, dat is zo klaar als een klontje. (Maakt het eigenlijk des te triester)quote:Op woensdag 12 november 2014 22:05 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik had goede hoop met lyrebird maar hij ontwijkt alles.
Uhm ja die bedoelde ik eigenlijk ook ..quote:Op woensdag 12 november 2014 22:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik wilde ook al posten dat het een schopje naar BNW moet krijgen
De twee grootste vervuilers die al tientallen jaren weigeren mee te werken zijn nu opeens 'world leaders in CO2 reduction policies'? Ja ga wegquote:Op woensdag 12 november 2014 22:35 schreef cynicus het volgende:
A small step...
China en Amerika sluiten deal over reduceren van broeikasgassen.
Hey, waarom het niet mooier maken dan het is? Je moet toch wat om het thuis te verkopen? :pquote:Op woensdag 12 november 2014 22:43 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
De twee grootste vervuilers die al tientallen jaren weigeren mee te werken zijn nu opeens 'world leaders in CO2 reduction policies'? Ja ga weg
Ja ja. Blijf mensen die het niet met je eens zijn maar dom noemen. Zo komen we er wel.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:07 schreef cynicus het volgende:
[..]
Hij heeft de hersens maar helaas ook een enorm probleem met cognitieve dissonantie, dat is zo klaar als een klontje. (Maakt het eigenlijk des te triester)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |