abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146587815
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 21:01 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee, ik geef aan dat de LD50 van een stof verder niets zegt over andere onwenselijke effecten. Maar het is weer eens discussiėren met andersbegaafden merk ik alweer.
Dat AGW aanhangers een zeer hoge dunk van zichzelf hebben is mij wel duidelijk geworden :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_146587818
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 20:59 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Misschien zijn er ook wel 10 andere redenen om maatregelen te nemen die als bijeffect hebben dat er minder CO2 uitgestoten wordt. Dus waarom zo streng in de leer ?
Wie zegt dan dat het de enige reden is? :?
Ik heb dat iig nooit beweerd.
Dit plaatje heb ik al eerder gepost:
pi_146587936
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 21:02 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Dat AGW aanhangers een zeer hoge dunk van zichzelf hebben is mij wel duidelijk geworden :)
Dat ligt meer aan het pijnlijk stompzinnige niveau van het gros van de zogenaamde critici. Jij bent daar een schoolvoorbeeld van.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_146587976
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 20:57 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Dus je impliceert dat CO2 voor de mens schadelijk is 8)7
Als de concentratie maar hoog genoeg is wel ja (zoals met alles). Maar de toxiciteit van CO2 is toch totaal niet relevant in de AGW kwestie?
Цой жив
  † In Memoriam † woensdag 12 november 2014 @ 21:18:36 #155
230491 Zith
pls tip
pi_146588635
quote:

[..]

Alsof je tegen creationisten aan het discussieren bent. De ene partij maakt gebruik van wetenschappelijke artikelen, de andere partij van youtube filmpjes en drogreden.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_146589438
sowieso "AGW-aanhangers" is dat net zo iets als: "evolutionisten"?

Ik neem de wetenschappelijke inzichten en argumenten t.a.v. klimaatverandering serieus.
Maar dat maakt me nog geen "aanhanger" van AGW.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_146589543
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 21:18 schreef Zith het volgende:

Alsof je tegen creationisten aan het discussieren bent. De ene partij maakt gebruik van wetenschappelijke artikelen, de andere partij van youtube filmpjes en drogreden.
Elk artikel dat de AGW in twijfel trekt of kritische kanttekeningen plaatst wordt door de AGW gelovigen als niet wetenschappelijk (ketterij) bestempeld. Welke groep lijkt nu het meest op de Creationisten :X
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_146589623
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 21:36 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Elk artikel dat de AGW in twijfel trekt of kritische kanttekeningen plaatst wordt door de AGW gelovigen als niet wetenschappelijk (ketterij) bestempeld. Welke groep lijkt nu het meest op de Creationisten :X
|:( |:(
Je beantwoordt gelukkig je eigen vraag...
|:(
pi_146589641
"AGW-gelovigen" nu zelfs.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_146589688
quote:

[..]

Nee, de critici maken vaak gebruik van youbube filmpjes, cherry picking, net zoals creationisten dat doen.

Veel wetenschappelijke argumenten zitten er niet bij.
pi_146589828
quote:

[..]

Zou wel leuk zijn als dergelijke artikelen hier ook eens gepost worden.
Цой жив
pi_146589940
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 21:41 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Zou wel leuk zijn als dergelijke artikelen hier ook eens gepost worden.
Dit...
Een vraag om feiten heb ik nog niet beantwoord gezien. Althans.... niet met feiten.
pi_146590560
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 21:02 schreef Wombcat het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_
pi_146590967
De manier waarop dit topic gevoerd wordt op dit moment past meer in TRU lijkt me.
Waar blijven toch de onderbouwende feiten voor de argumenten van de ontkenners?
pi_146591199
quote:

[..]

Kom op, neem eens verantwoordelijkheid voor je eigen gedrag. Je legt de lat zelf zo laag, dan moet je niet anderen de schuld geven dat ze daar niet in mee gaan.

En waarom is tegen de consensus ingaan voor wetenschappers nou eigenlijk 'zeer gevaarlijk'? Het lijkt me erg belangrijk -voor het vertrouwen in de wetenschap- dat de onderste steen hiervan boven moet komen, maar afgezien van mijn suggestie op de kans op vliegende studieboeken heb je dat helaas niet verder onderbouwd...
pi_146591291
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 21:59 schreef nikao het volgende:
De manier waarop dit topic gevoerd wordt op dit moment past meer in TRU lijkt me.
Ik wilde ook al posten dat het een schopje naar BNW moet krijgen :@
  † In Memoriam † woensdag 12 november 2014 @ 22:05:27 #167
230491 Zith
pls tip
pi_146591405
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 21:59 schreef nikao het volgende:
Ik had goede hoop met lyrebird maar hij ontwijkt alles.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_146591436
Goed idee, het regent de meest idiote stellingen en op mijn vragen naar inhoud wordt telkens niet ingegaan.
pi_146591518
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 22:05 schreef Zith het volgende:

[..]

Ik had goede hoop met lyrebird maar hij ontwijkt alles.
Hij heeft de hersens maar helaas ook een enorm probleem met cognitieve dissonantie, dat is zo klaar als een klontje. (Maakt het eigenlijk des te triester)
pi_146591887
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 22:04 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik wilde ook al posten dat het een schopje naar BNW moet krijgen :@
Uhm ja die bedoelde ik eigenlijk ook .. :)
Ach, in beide fora komen ongeveer evenveel feiten voor ...:P
pi_146593337
A small step...

China en Amerika sluiten deal over reduceren van broeikasgassen.

pi_146593762
quote:
14s.gif Op woensdag 12 november 2014 22:35 schreef cynicus het volgende:
A small step...

China en Amerika sluiten deal over reduceren van broeikasgassen.

De twee grootste vervuilers die al tientallen jaren weigeren mee te werken zijn nu opeens 'world leaders in CO2 reduction policies'? Ja ga weg :')
pi_146593902
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 22:43 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

De twee grootste vervuilers die al tientallen jaren weigeren mee te werken zijn nu opeens 'world leaders in CO2 reduction policies'? Ja ga weg :')
Hey, waarom het niet mooier maken dan het is? Je moet toch wat om het thuis te verkopen? :p

Anyhow, 't is beter dan niks :)
pi_146598767
Het is heel belangrijk dat China stappen zal nemen om de uitstoot te verkleinen. Niet alleen omdat het zo'n enorm land is, met zoveel inwoners, en als natie een enorme uitstoot heeft, en het daarom behoorlijk effect zal hebben op de wereldwijde uitstoot...
Maar ook omdat de uitstoot van China door partijen in andere landen als excuus wordt gebruikt voor inactiviteit. Het zou mooi zijn als er geen grond meer is voor die (k*t)smoes. En dat is als China massaal overgaat op duurzame energie.

Maar zover is het natuurlijk nu nog niet.
pi_146601168
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 22:07 schreef cynicus het volgende:

[..]

Hij heeft de hersens maar helaas ook een enorm probleem met cognitieve dissonantie, dat is zo klaar als een klontje. (Maakt het eigenlijk des te triester)
Ja ja. Blijf mensen die het niet met je eens zijn maar dom noemen. Zo komen we er wel.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')