quote:Op maandag 10 november 2014 01:45 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Maar op het moment dat ze een baan had bij de hema, had ze toch geen diploma of wel dan? Je snapt me niet.
quote:Op maandag 10 november 2014 01:47 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Die had ze wel degelijk ze was namelijk studerend.
Begrijpend lezen is dus niks voor Karig_Hutjequote:
Dat is niet ironisch.quote:Op maandag 10 november 2014 01:31 schreef mapima het volgende:
Wel ironisch dat op mijn verjaardag dit jaar er een chick werd gearresteerd in die Hema voor iets wat nergens over gaat
Omdat je ze bij de Hema haalt natuurlijk hè, dummiequote:Op maandag 10 november 2014 01:33 schreef mapima het volgende:
[..]
die dingen zijn toch zo kapot dus waarom niet?
Terechte klacht.quote:Op maandag 10 november 2014 01:31 schreef mapima het volgende:
Vandaag ging ik naar de Hema toe voor lingerie.
Waar koop jij je bh'squote:Op maandag 10 november 2014 10:06 schreef vera166 het volgende:
Beter niet naar hema voor bh's. Doe jezelf een plezier
Hoorde van de week dat vrouwen gemiddeld 3 dagen doen met hun bh voordat ze hem wassen. Nou, jij bent een vrouw, zeg me alsjeblieft dat dat een fabeltje isquote:Op maandag 10 november 2014 10:06 schreef vera166 het volgende:
Beter niet naar hema voor bh's. Doe jezelf een plezier
bh's worden amper gewassen, soms onder de douche mee en tadaquote:Op maandag 10 november 2014 10:12 schreef henrivo het volgende:
[..]
Hoorde van de week dat vrouwen gemiddeld 3 dagen doen met hun bh voordat ze hem wassen. Nou, jij bent een vrouw, zeg me alsjeblieft dat dat een fabeltje is
Jijquote:Op maandag 10 november 2014 05:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Lingerie" kopen bij de HEMA.
Verkapt "TS heeft dikke tieten topic"
Hema's hebben dat ook niet. Doe in ieder geval een beetje research voordat je verzonnen topics opent.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |