Maar hoe is een magnetron anders als je toch het kookfornuis moet delen?quote:Op maandag 10 november 2014 01:49 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Met moeite. Ik heb ook nooit echt geprobeerd. Dus eigen schuld. Ik heb een gare gedeelde keuken in deze studentenwoning. In het weekend laten ze het aanrecht voor 70% vol staan met hun zooi. Onhygiënisch als fuck. Deel sowieso niet graag met 'onbekende' mensen.
basisschool in leidenquote:Op maandag 10 november 2014 01:54 schreef datismijnmening het volgende:
Welke school heb jij trouwens afgerond? Oh ja niks
De magnetron is meestal toch wel een stuk hygiënischer. Hoewel, hygiënisch. Die is ook al een tijd niet opgeruimd. We beschouwen dit huis als een soort vuilnisbelt. We houden het bij zodat het niet te erg wordt, maar je wilt hier niet je moeder laten overnachten bij wijze van spreken.quote:Op maandag 10 november 2014 01:54 schreef mig72 het volgende:
[..]
Maar hoe is een magnetron anders als je toch het kookfornuis moet delen?
En in een gedeelde woning zou ik juist voor de magnetron kiezen want sneller en minder moeite (inspanning).
Helemaal niks dus, want met alleen VWO kom je tegenwoordig ook gewoon achter de kassa bij de appie terechtquote:Op maandag 10 november 2014 01:56 schreef mapima het volgende:
[..]
basisschool in leiden
Vwo in den haag
mag ik naaktfoto's van je in DM? Gezichtspic hoeft niet. Ik deel met niemand als je wilt.quote:Op maandag 10 november 2014 01:56 schreef mapima het volgende:
[..]
basisschool in leiden
Vwo in den haag
Je hebt gelijk. Veel succes met die rakkers.quote:Op maandag 10 november 2014 01:56 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
De magnetron is meestal toch wel een stuk hygiënischer. Hoewel, hygiënisch. Die is ook al een tijd niet opgeruimd. We beschouwen dit huis als een soort vuilnisbelt. We houden het bij zodat het niet te erg wordt, maar je wilt hier niet je moeder laten overnachten bij wijze van spreken.
Begintijd. Die lamlul is sinds juni lid, en jij sinds juli. Met je begintijd. Whehehe.quote:Op maandag 10 november 2014 02:00 schreef mig72 het volgende:
[..]
Daar viel ik ook over in de begintijd joh.
Niet alles is wat het lijkt.quote:Op maandag 10 november 2014 02:01 schreef nattermann het volgende:
[..]
Begintijd. Die lamlul is sinds juni lid, en jij sinds juli. Met je begintijd. Whehehe.
Op de Elf Cities Tour.quote:Op maandag 10 november 2014 02:03 schreef nattermann het volgende:
[..]
Hey is it black pete? where is black clause hehehehehe
Als je ooit in Tokyo komt, mag je langs komen en proeven.quote:Op maandag 10 november 2014 01:48 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Respect. Mijn keukenkwaliteiten komen niet verder dan een beetje eenvoudige rijst/ei/thee/koffie.
Tokio is de wereldhoofdstad van rijst thee en noodles.quote:Op maandag 10 november 2014 03:04 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Als je ooit in Tokyo komt, mag je langs komen en proeven.
"Lingerie" kopen bij de HEMA.quote:Op maandag 10 november 2014 01:31 schreef mapima het volgende:
Vandaag ging ik naar de Hema toe voor lingerie. Ik pakte een zebraprintjesbh maat 75C en ging die passen. Veel te klein wat is dit. Dus ik keek op het kaartje en zag tot mijn verbazing dat er geen D cup is. Dus ik liep naar zo een medewerker toe en dat ging zo
Heey, hebben jullie deze bh echt niet in een grotere maat?
NEE HEBBEN WE NIET
Oh maar dat is toch raar veel vrouwen hebben grotere borsten
DAN MOET JE MAAR JE VERWACHTINGEN BIJSTELLEN
sorry, maar ik heb er niet voor gekozen
MOET IK JE DE WINKEL UITZETTEN
Is goed meis veel plezier met je blonde haren werken bij de Hema voor de rest van je leven omdat je geen school hebt afgemaakt DOEI
echt wat is dit die bh's daar zijn focking klein en dan zegt een bitch met blond har met een uitgroei en een piercing op een bitchtoontje deze dingen tegen mij
Wel ironisch dat op mijn verjaardag dit jaar er een chick werd gearresteerd in die Hema voor iets wat nergens over gaat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |