Jij studeert ook nog dus je hautaine gedrag is ook alles behalve op zijn plek.quote:Op maandag 10 november 2014 01:40 schreef mapima het volgende:
[..]
ik dacht dat daar 15-jarige rotscholieren rondlopen en niet een of andere geen-school-afgemaakt-hebben kut
De zus van mijn vrouw werkte in haar studententijd gewoon op de afdeling worstenverkoop bij de Hema. Nu heeft ze een hoge functie op de Universiteit van Utrecht en is ze is Doctorandus. Dus een beetje bevooroordeeld.quote:Op maandag 10 november 2014 01:37 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het is de Hema, verwacht je dat ze een hbo opleiding heeft afgerond of wat?
Ze maakt schoon op de 8e verdieping?quote:Op maandag 10 november 2014 01:44 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
De zus van mijn vrouw werkte in haar studententijd gewoon op de afdeling worstenverkoop bij de Hema. Nu heeft ze een hoge functie op de Universiteit van Utrecht en is ze is Doctorandus. Dus een beetje bevooroordeeld.
Ik kan betere bakken thuis.quote:Op maandag 10 november 2014 01:44 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ze verkopen daar goede appeltaart.
Maar op het moment dat ze een baan had bij de hema, had ze toch geen diploma of wel dan? Je snapt me niet.quote:Op maandag 10 november 2014 01:44 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
De zus van mijn vrouw werkte in haar studententijd gewoon op de afdeling worstenverkoop bij de Hema. Nu heeft ze een hoge functie op de Universiteit van Utrecht en is ze is Doctorandus. Dus een beetje bevooroordeeld.
quote:Op maandag 10 november 2014 01:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ze maakt schoon op de 8e verdieping?
Kende je haar toen in haar studententijd of nu pas?quote:Op maandag 10 november 2014 01:44 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Die had ze wel degelijk ze was namelijk studerend.quote:Op maandag 10 november 2014 01:45 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Maar op het moment dat ze een baan had bij de hema, had ze toch geen diploma of wel dan? Je snapt me niet.
Gast.quote:Op maandag 10 november 2014 01:47 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Die had ze wel degelijk ze was namelijk studerend.
Respect. Mijn keukenkwaliteiten komen niet verder dan een beetje eenvoudige rijst/ei/thee/koffie.quote:
In haar studententijd al ja.quote:Op maandag 10 november 2014 01:46 schreef mig72 het volgende:
[..]
Kende je haar toen in haar studententijd of nu pas?
Zeker , en nog meer goed vretenquote:Op maandag 10 november 2014 01:44 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ze verkopen daar goede appeltaart.
Kun je dingen in de magnetron stoppen?quote:Op maandag 10 november 2014 01:48 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Respect. Mijn keukenkwaliteiten komen niet verder dan een beetje eenvoudige rijst/ei/thee/koffie.
Met moeite. Ik heb het ook nooit echt geprobeerd. Dus eigen schuld. Kan niet verwachten dat het zichzelf ontwikkeld. Ik heb een gare gedeelde keuken in deze studentenwoning. In het weekend laten ze het aanrecht voor 70% vol staan met hun zooi. Onhygiënisch als fuck. Deel sowieso niet graag met 'onbekende' mensen.quote:Op maandag 10 november 2014 01:48 schreef mig72 het volgende:
[..]
Kun je dingen in de magnetron stoppen?
Vooral het gebak valt mij op.quote:Op maandag 10 november 2014 01:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zeker , en nog meer goed vreten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |