Ja. Zoals HMFquote:Op maandag 10 november 2014 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens.
Ik geloof ook dat er maar vrij weinig mensen een permban hebben. De meeste die een permban krijgen, mogen na bepaalde tijd weer terugkomen na een mailtje aan Yvonne met excuses of iets.
Ik ken er al minstens 10 die het een belachelijke ban vinden.quote:Op maandag 10 november 2014 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus?
De hele crew kan met mij bevestigen dat het weldegelijk om lekken van crewinfo ging, maar blijf maar zitten op je ivoren toren en geloven dat het om weetikwat gaat. En dat zou ik ook zeggen als ik morgen mijn taak als crewlid op zou geven.
Goed van je.quote:Op maandag 10 november 2014 14:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ken er al minstens 10 die het een belachelijke ban vinden.
Wel meer denk ikquote:Op maandag 10 november 2014 14:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ken er al minstens 10 die het een belachelijke ban vinden.
quote:
Dus er wordt gewoon WEER crewinfo gelekt? Krijgen die allemaal dan ook een ban?quote:Op maandag 10 november 2014 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus?
De hele crew kan met mij bevestigen dat het weldegelijk om lekken van crewinfo ging, maar blijf maar zitten op je ivoren toren en geloven dat het om weetikwat gaat. En dat zou ik ook zeggen als ik morgen mijn taak als crewlid op zou geven.
Ja.quote:Op maandag 10 november 2014 14:22 schreef Muto het volgende:
[..]
Dus er wordt gewoon WEER crewinfo gelekt? Krijgen die allemaal dan ook een ban?
Belachelijk dat je het dan goedpraat. Je zou je maar inzetten voor deze site en zo worden behandeld.quote:Op maandag 10 november 2014 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed van je.
Van mij had het ook niet gehoeven, maar begrijpen kan ik het wel. Het maakt me ook niet zoveel uit, buiten dan dat LR een topgozer is en ik zijn aanwezigheid mis.
Cool, lekker rellen.quote:Op maandag 10 november 2014 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja.
Hele crew een ban ditdat.
Reclame voor ander forum. 2 wekenquote:Op maandag 10 november 2014 14:24 schreef Snowbells het volgende:
Laten we allemaal naar girlscene gaan
Of vivaquote:Op maandag 10 november 2014 14:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Reclame voor ander forum. 2 weken
Je zou je maar inzetten voor de overheid, bewust gegevens lekken en ontslagen worden en toegang tot alle info ontzegd worden.quote:Op maandag 10 november 2014 14:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Belachelijk dat je het dan goedpraat. Je zou je maar inzetten voor deze site en zo worden behandeld.
het was ook erg belangrijke info.quote:Op maandag 10 november 2014 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je zou je maar inzetten voor de overheid, bewust gegevens lekken en ontslagen worden en toegang tot alle info ontzegd worden.
Een permanente ban is wel wat.. hard, dat ben ik met je eens. Maar ja, je moet ergens een grens trekken.
Het is maar een forum voor auti's, doe normaalquote:Op maandag 10 november 2014 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je zou je maar inzetten voor de overheid, bewust gegevens lekken en ontslagen worden en toegang tot alle info ontzegd worden.
Een permanente ban is wel wat.. hard, dat ben ik met je eens. Maar ja, je moet ergens een grens trekken.
En bij de overheid houden ze gewoon handje boven je hoofd en mag je aanblijven.quote:Op maandag 10 november 2014 14:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het is maar een forum voor auti's, doe normaal
Bij de overheid verdien je tenminste nog geldquote:Op maandag 10 november 2014 14:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En bij de overheid houden ze gewoon handje boven je hoofd en mag je aanblijven.
Always.quote:Op maandag 10 november 2014 14:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit. Voortaan maar gewoon negeren die nare user
#teamlr
Dat ookquote:Op maandag 10 november 2014 14:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bij de overheid verdien je tenminste nog geld_
Oh kom op zegquote:Op maandag 10 november 2014 14:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit. Voortaan maar gewoon negeren die nare user
#teamlr
quote:Op maandag 10 november 2014 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh kom op zegLR hoeft niet op een voetstuk geplaatst te worden hoor.
Ik ben absoluut tegen Danny`s beleid maar om nou met z`n alle tegen Mex te gaan alleen omdat hij er objectiever naar kijkt is een beetje jammer.
LR niet als god zienquote:Op maandag 10 november 2014 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh kom op zegLR hoeft niet op een voetstuk geplaatst te worden hoor.
Ik ben absoluut tegen Danny`s beleid maar om nou met z`n alle tegen Mex te gaan alleen omdat hij er objectiever naar kijkt is een beetje jammer.
Wel meer hoor, maar zijn lekker rebels allemaal.quote:Op maandag 10 november 2014 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kaneel is de enige die dit begrijpt.
Ongetwijfeld.quote:
Uhm nee?quote:Op maandag 10 november 2014 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In 3 dagen 180 graden mening wijzigen over danny
Hoe kun je dan mensen verdedigen die zon belachelijk beleid goedkeurenquote:Op maandag 10 november 2014 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhm nee?Ik zeg toch net dat ik tegen Danny`s beleid ben?
Dat deugt ook niet natuurlijk.quote:Op maandag 10 november 2014 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit heeft ook weinig met het beleid van Danny tov de users te maken natuurlijk.
Hij is gewoon neutraalquote:Op maandag 10 november 2014 14:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe kun je dan mensen verdedigen die zon belachelijk beleid goedkeuren
Dank je.quote:Op maandag 10 november 2014 14:34 schreef Snowbells het volgende:
http://forum.girlscene.nl(...)n-zijn-312034.0.html
goed topic dit
Ik keur helemaal niets goed. Dat is wat jij er van maakt.quote:Op maandag 10 november 2014 14:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe kun je dan mensen verdedigen die zon belachelijk beleid goedkeuren
Doe je rode lippenstift op, bby. Smokin' hotquote:Op maandag 10 november 2014 14:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.
Ik wil graag sexyer worden. Hopelijk lukt het met dit topic.
Slap.quote:Op maandag 10 november 2014 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik keur helemaal niets goed. Dat is wat jij er van maakt.
Ik geef mijn mening er niet over.
Ik zeg alleen maar dat je niet met z`n alle tegen hem in hoeft te gaan alleen omdat hij het van een ander perspectief ziet. Meer niet. Niks over Danny.quote:
Ja want je moet over alles je mening gevenquote:
Zal ik doen.quote:Op maandag 10 november 2014 14:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Doe je rode lippenstift op, bby. Smokin' hot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |