Dat ookquote:Op maandag 10 november 2014 14:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bij de overheid verdien je tenminste nog geld_
Oh kom op zegquote:Op maandag 10 november 2014 14:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit. Voortaan maar gewoon negeren die nare user
#teamlr
quote:Op maandag 10 november 2014 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh kom op zegLR hoeft niet op een voetstuk geplaatst te worden hoor.
Ik ben absoluut tegen Danny`s beleid maar om nou met z`n alle tegen Mex te gaan alleen omdat hij er objectiever naar kijkt is een beetje jammer.
LR niet als god zienquote:Op maandag 10 november 2014 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh kom op zegLR hoeft niet op een voetstuk geplaatst te worden hoor.
Ik ben absoluut tegen Danny`s beleid maar om nou met z`n alle tegen Mex te gaan alleen omdat hij er objectiever naar kijkt is een beetje jammer.
Wel meer hoor, maar zijn lekker rebels allemaal.quote:Op maandag 10 november 2014 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kaneel is de enige die dit begrijpt.
Ongetwijfeld.quote:
Uhm nee?quote:Op maandag 10 november 2014 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In 3 dagen 180 graden mening wijzigen over danny
Hoe kun je dan mensen verdedigen die zon belachelijk beleid goedkeurenquote:Op maandag 10 november 2014 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhm nee?Ik zeg toch net dat ik tegen Danny`s beleid ben?
Dat deugt ook niet natuurlijk.quote:Op maandag 10 november 2014 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit heeft ook weinig met het beleid van Danny tov de users te maken natuurlijk.
Hij is gewoon neutraalquote:Op maandag 10 november 2014 14:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe kun je dan mensen verdedigen die zon belachelijk beleid goedkeuren
Dank je.quote:Op maandag 10 november 2014 14:34 schreef Snowbells het volgende:
http://forum.girlscene.nl(...)n-zijn-312034.0.html
goed topic dit
Ik keur helemaal niets goed. Dat is wat jij er van maakt.quote:Op maandag 10 november 2014 14:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe kun je dan mensen verdedigen die zon belachelijk beleid goedkeuren
Doe je rode lippenstift op, bby. Smokin' hotquote:Op maandag 10 november 2014 14:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.
Ik wil graag sexyer worden. Hopelijk lukt het met dit topic.
Slap.quote:Op maandag 10 november 2014 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik keur helemaal niets goed. Dat is wat jij er van maakt.
Ik geef mijn mening er niet over.
Ik zeg alleen maar dat je niet met z`n alle tegen hem in hoeft te gaan alleen omdat hij het van een ander perspectief ziet. Meer niet. Niks over Danny.quote:
Ja want je moet over alles je mening gevenquote:
Zal ik doen.quote:Op maandag 10 november 2014 14:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Doe je rode lippenstift op, bby. Smokin' hot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |