1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 | GROUP A MICHAEL VAN GERWEN (1) KIM HUYBRECHTS JAN DEKKER DARREN WEBSTER GROUP B ALAN NORRIS (8) SCOTT WAITES TERRY JENKINS RONNY HUYBRECHTS GROUP C ADRIAN LEWIS (5) DAVE CHISNALL KEEGAN BROWN ROWBY-JOHN RODRIGUEZ GROUP D RAYMOND VAN BARNEVELD (4) ROBERT THORNTON VINCENT VAN DER VOORT ROBBIE GREEN GROUP E PHIL TAYLOR (2) ANDY HAMILTON CHRISTIAN KIST RICHIE GEORGE GROUP F PETER WRIGHT (7) SIMON WHITLOCK MICHAEL SMITH BRENDAN DOLAN GROUP G JAMES WADE (6) MERVYN KING TONY O'SHEA JAMIE CAVEN GROUP H STEPHEN BUNTING (3) GARY ANDERSON DEAN WINSTANLEY WESLEY HARMS |
Is een afspraak. Dartbord wordt geveild en opbrengst gaat naar een goed doel.quote:Op zondag 9 november 2014 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom pakt Taylor altijd de dartbord na zijn pot..
Handtekening erop en weer wat weg te geven of te verloten.quote:Op zondag 9 november 2014 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hij heeft thuis geen bord.quote:Op zondag 9 november 2014 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op zondag 9 november 2014 23:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Is een afspraak. Dartbord wordt geveild en opbrengst gaat naar een goed doel.
Ah duidelijkquote:Op zondag 9 november 2014 23:01 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Handtekening erop en weer wat weg te geven of te verloten.
114.65.
MvG...quote:Op zondag 9 november 2014 23:05 schreef F.M.D. het volgende:
er is niemand die phil in deze vorm kan afstoppen momenteel. net als op de world matchplay.
toch vind ik het tof dat hij terug lijkt te zijn na zijn enorme dipquote:Op zondag 9 november 2014 23:05 schreef F.M.D. het volgende:
er is niemand die phil in deze vorm kan afstoppen momenteel. net als op de world matchplay.
quote:Op zondag 9 november 2014 23:06 schreef Mani89 het volgende:
Taylor is wel echt een vervelende kloothommel. Maar dat terzijde.
hoop dat die kale hem vernedert in de wk finalequote:Op zondag 9 november 2014 23:06 schreef Mani89 het volgende:
Taylor is wel echt een vervelende kloothommel. Maar dat terzijde.
WK Finale dubbel in dubbel out, 1000001.quote:Op zondag 9 november 2014 23:12 schreef TserrofEnoch het volgende:
Alan Glazier heeft ooit 1001 in 17 darts uitgegooid. Een 17-darter dus!
![]()
Waarom doen mensen zo weinig aan 301 of 1001?
Het is nog maar de vraag of Phil dit ook gaat volhouden he.. Kist had eigenlijk best legje of 3 kunnen pakken als hij scherper was op dubbelsquote:Op zondag 9 november 2014 23:09 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
werd toch aardig verpletterd in blackpool tegen phil in z'n beste doen.
Nee maar variatie maakt het spelletje toch leuker?quote:Op zondag 9 november 2014 23:12 schreef Nober het volgende:
[..]
WK Finale dubbel in dubbel out, 1000001.
Ik zou de grote mannen wel eens tactics willen zien spelenquote:Op zondag 9 november 2014 23:15 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Nee maar variatie maakt het spelletje toch leuker?
Als het dubbel in, dubbel out is, is het mooi.
Als je gelijk kan spelen, is het mooi.
Als je in koppels speelt, is het mooi.
Als je in poules speelt, is het mooi.
Als je in sets speelt, is het mooi.
Waarom dan niet variëren met 301 of 1001 voor bepaalde toernooien?
quote:Op zondag 9 november 2014 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ben ik dus niet de enige die hem op Peter Griffin vind lijken
quote:Op zondag 9 november 2014 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ben ik dus niet de enige die hem op Peter Griffin vind lijken
Wat is dat precies?quote:Op zondag 9 november 2014 23:16 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik zou de grote mannen wel eens tactics willen zien spelen
Zo kijkt hij er ook bij.quote:Op zondag 9 november 2014 23:25 schreef luckass het volgende:
Bunt moet wel bizar veel kracht zetten om die 11g weg te krijgen volgens mij
Samen met King? Schattig.quote:Op zondag 9 november 2014 23:39 schreef Max23 het volgende:
Wade komt samen met zijn vriendin het podium op
Stompé zit bij de BDO hoor.quote:Op zondag 9 november 2014 23:09 schreef luckass het volgende:
[..]
hoop dat die kale hem vernedert in de wk finale
Sjak praat teveel.quote:Op maandag 10 november 2014 19:26 schreef y8987 het volgende:
Wie van de twee rtl commentatoren is er steeds aan het woord? Eentje praat teveel en de andere mag af en toe meedoen als cijferfetisist.
Visschraper de prater en nieuwlaat de cijferman of andersom?
En visschraoer is de man die af en toe inbreekt met zijn statistieken? Zat toevallig gister rtl te kijken get viel me op dat er twee commentatoren werden aangekondigd maar ik maar eentje hoorde.quote:
sjaakquote:Op maandag 10 november 2014 19:48 schreef Sportex het volgende:
http://www.rtl.nl/rtl-7-darts-grand-slam-of-darts/#!/
Dat filmpje bovenaan geeft wel een goede indruk van Sjak. Wat een mongoolDenkt echt alles te weten en te moeten delen.
Da tis toch gewoon zijn werk, de reggisseur bepaald dat er vooruitblik gemaakt moet worden en dat doet hijquote:Op maandag 10 november 2014 19:48 schreef Sportex het volgende:
http://www.rtl.nl/rtl-7-darts-grand-slam-of-darts/#!/
Dat filmpje bovenaan geeft wel een goede indruk van Sjak. Wat een mongoolDenkt echt alles te weten en te moeten delen.
Ja klopt, maar ze hadden al eerder de gratis stream omgezet naar betalen, en dat daarna ook weer teruggedraaid volgens mijquote:
Klopt dat was tijdens de pl en was puur omdat ze kampte met zware technische problemen.quote:Op maandag 10 november 2014 20:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ze hadden al eerder de gratis stream omgezet naar betalen, en dat daarna ook weer teruggedraaid volgens mij
Bdo-collusionquote:Op maandag 10 november 2014 20:30 schreef Alovenac het volgende:
Het lijkt wel of Norris de overwinning gewoon aan Waites gunt ofzo.
Als je zo vlamt in de eerste twee legs en dan in 6 pijlen vanaf 98 maar 1 pijl op de dubbel krijgt omdat je op D16 wilt beginnen dan gaan bij mij de alarmbellen al rinkelen.quote:Op maandag 10 november 2014 20:33 schreef y8987 het volgende:
Laten we het niet hoprn, slecht voor de bet.
Hij is zich kanig aan het terug vechten
Ja ik dacht dit de eerste ronde al was, maar we zitten nog steeds in de poul, klote.quote:Op maandag 10 november 2014 20:37 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Als je zo vlamt in de eerste twee legs en dan in 6 pijlen vanaf 98 maar 1 pijl op de dubbel krijgt omdat je op D16 wilt beginnen dan gaan bij mij de alarmbellen al rinkelen.
Norris nu gewoon eerste in de poule met een saldo van +5.. Iedereen tevreden.quote:Op maandag 10 november 2014 20:40 schreef y8987 het volgende:
[..]
Ja ik dacht dit de eerste ronde al was, maar we zitten nog steeds in de poul, klote.
Ik niet, ik had norris aangwezen winnaar van deze wedstrijdquote:Op maandag 10 november 2014 20:45 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Norris nu gewoon eerste in de poule met een saldo van +5.. Iedereen tevreden.
quote:Op maandag 10 november 2014 20:46 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Iemand een werkende stream voor mij?
http://www.stream2watch.m(...)rts-2014-live-streamquote:
Wat is er? Hij staat prima te spelen toch?quote:Op maandag 10 november 2014 20:47 schreef hafcfan het volgende:
Barney rot lkkr op joh als je niet wil darten
No way, hij raakt per ongeluk een t20quote:Op maandag 10 november 2014 20:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wat is er? Hij staat prima te spelen toch?
Knap herstel gelukkig. Leg 1 65 gemiddeldquote:Op maandag 10 november 2014 20:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wat is er? Hij staat prima te spelen toch?
quote:Op maandag 10 november 2014 20:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]De verslaggevers bij Sky vonden het niet eens vreemd
Ze is en olympische baanwielrenster, weet zij veel.quote:Op maandag 10 november 2014 20:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]De verslaggevers bij Sky vonden het niet eens vreemd
Jen Dekker is pas net warm gedraaid, gaan nog mooie dingen gebeuren.quote:Op maandag 10 november 2014 21:27 schreef y8987 het volgende:
[..]
Ze is en olympische baanwielrenster, weet zij veel.
We mogen dadelijk niet met de ogen knipperen want dan is de partij voorbij. 5-0 mvg
In theorie kan MVG zelfs nog eruit vallen.Volgens mij als Dekker met 5-1 wint en Huybrechts ook, ligt MVG eruit.quote:Op maandag 10 november 2014 21:29 schreef y8987 het volgende:
Kan john nog doorgaan? Ik gun het hem wel.
ain't gonna happen..quote:Op maandag 10 november 2014 21:27 schreef y8987 het volgende:
[..]
We mogen dadelijk niet met de ogen knipperen want dan is de partij voorbij. 5-0 mvg
Die lui bij RTL 7 zijn ook geen commentatoren. Irritant om naar te luisteren. Komt de wedstrijd niet ten goede.quote:Op maandag 10 november 2014 21:39 schreef Moass het volgende:
Wil trouwens wel even kwijt dat het commentaar bij Sky 100000000x beter is dan dat geneuzel bij rtl7
Gisteren zei je dat Thornton zou winnen.quote:Op maandag 10 november 2014 21:46 schreef y8987 het volgende:
wat zei ik? wat zei ik? wat zei ik? juist al, altijd gelijk.
Theoretisch gezien had ik gelijk, dat hij speelt als een uitgebluste mongool kan ik niks aan doen.quote:Op maandag 10 november 2014 21:47 schreef Sportex het volgende:
[..]
Gisteren zei je dat Thornton zou winnen.
quote:Op maandag 10 november 2014 21:48 schreef y8987 het volgende:
[..]
Theoretisch gezien had ik gelijk, dat hij speelt als een uitgebluste mongool kan ik niks aan doen.
Ongelofelijk ook hoeveel feitjes en weetjes ze direct van het sky commentaar kopieren bij rtl..quote:Op maandag 10 november 2014 21:47 schreef Sportex het volgende:
[..]
Die lui bij RTL 7 zijn ook geen commentatoren. Irritant om naar te luisteren. Komt de wedstrijd niet ten goede.
Sinds wanneer is Wayne Mardle een olympische baanwielrenster?quote:Op maandag 10 november 2014 21:27 schreef y8987 het volgende:
[..]
Je vergist je het is echt Laura Trott, volgens de twitterende sky kijkers.quote:Op maandag 10 november 2014 22:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Wayne Mardle een olympische baanwielrenster?
quote:Op maandag 10 november 2014 22:06 schreef y8987 het volgende:
[..]
Je vergist je het is echt Laura Trott, volgens de twitterende sky kijkers.
Verslaggevers voor en tijdens de wedstrijd zijn totaal niet belangerijk, dat zijn mannenquote:Op maandag 10 november 2014 22:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Ik heb het over de verslaggevers bij de wedstrijd, niet over de interviewster NA de wedstrijd...
"Je vergist je"
Als je nou niet weet waar het over gaat, probeer dan niet het bijdehandje uit te hangen.quote:Op maandag 10 november 2014 22:08 schreef y8987 het volgende:
[..]
Verslaggevers voor en tijdens de wedstrijd zijn totaal niet belangerijk, dat zijn mannen![]()
![]()
Wat een kutbaan heb je dan zeg.quote:
doelde meer op het geruzie hier in het topicquote:Op maandag 10 november 2014 22:20 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat een kutbaan heb je dan zeg.
Wel blij met z'n eerste 180quote:
dit gaat nog leuk worden....quote:Op maandag 10 november 2014 22:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wel blij met z'n eerste 180
Mooie comebackquote:
Maar niemand roept dat.quote:Op maandag 10 november 2014 22:44 schreef Wombcat het volgende:
Sommige van die darters hebben maar rare opkomstmuziekjes. Van der Voort met "Baby, give it up", ja, dat is echt motiverend als je opkomt als ze dat naar je roepen.
Daarom roepen ze ook ''Vincent van der Voort!'' ipv Baby give it upquote:Op maandag 10 november 2014 22:44 schreef Wombcat het volgende:
Sommige van die darters hebben maar rare opkomstmuziekjes. Van der Voort met "Baby, give it up", ja, dat is echt motiverend als je opkomt als ze dat naar je roepen.
Echt een goede tune idd. Hiervoor had ie maar een saaie...quote:Op maandag 10 november 2014 22:44 schreef Wombcat het volgende:
Het wordt wel meegezongen, dus dat krijg je dan te horen.quote:
Die van Van Gerwen is de beste.quote:Op maandag 10 november 2014 22:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het wordt wel meegezongen, dus dat krijg je dan te horen.
Dan lijkt "He's got the power" van Taylor me toch een beter gevoel te geven.
Maar ze zingen nananana Vincent van de Voort, van de Voort, Vincent van de Voort nananana. Zei Moass ook alquote:Op maandag 10 november 2014 22:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het wordt wel meegezongen, dus dat krijg je dan te horen.
Dan lijkt "He's got the power" van Taylor me toch een beter gevoel te geven.
Het "baby give it up" schalt wel door de luidsprekers.quote:Op maandag 10 november 2014 22:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar ze zingen nananana Vincent van de Voort, van de Voort, Vincent van de Voort nananana. Zei Moass ook al
Ik misschien.quote:Op maandag 10 november 2014 22:56 schreef Moass het volgende:
Even tussendoor...iemand komend jaar aanwezig bij de ddm in veldhoven?
Lekker naast CO morgenquote:Op maandag 10 november 2014 23:04 schreef luckass het volgende:
GreenGod. Wat een eeuwige faler die VdV
Afgelopen jaar geweest, MvG maakte er wel wat van.quote:Op maandag 10 november 2014 23:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Was er 2 jaar terug wel. Nog shafts/flights gekregen van Nicholson.
Dit jaar bedoel je? Was mooi finaletjequote:Op maandag 10 november 2014 23:05 schreef Moass het volgende:
[..]
Afgelopen jaar geweest, MvG maakte er wel wat van.
Juistquote:Op maandag 10 november 2014 23:06 schreef Sportex het volgende:
[..]
Dit jaar bedoel je? Was mooi finaletje
Norris is wel een baasje jaquote:Op maandag 10 november 2014 23:09 schreef Alovenac het volgende:
Best sneu voor VdV, maar dan had hij het gisteren gewoon moeten beslissen. Teveel afzwaaiers op de belangrijke momenten.
Geniale finish voor de match van Kong, hij en Norris zouden prima bij de PDC passen.
Ronald kon wel aardig toch.quote:Op maandag 10 november 2014 23:09 schreef hafcfan het volgende:
Ik kan Co en Ronald echt niet serieus nemen. Die verliezen nog van mensen met 2 pijlen
Visschrapert wel dan ?quote:Op maandag 10 november 2014 23:09 schreef hafcfan het volgende:
Ik kan Co en Ronald echt niet serieus nemen. Die verliezen nog van mensen met 2 pijlen
Ook als een mongooltje juichen als bijv mvg wintquote:Op maandag 10 november 2014 23:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die probeert altijd zijn gelijk te halen
Altijd doen alsof Dekker en Vincent er wat van kunnen ookquote:Op maandag 10 november 2014 23:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook als een mongooltje juichen als bijv mvg wint
Zo deed Leo Oldenburger het ook altijdquote:Op maandag 10 november 2014 23:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Altijd doen alsof Dekker en Vincent er wat van kunnen ook
Gooi er eens wat zinnigs uit danquote:Op maandag 10 november 2014 23:22 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Gaat dit topic nou enkel nog over het gedrag van darters en presentatoren? Dat gejank altijd....
Ik geniet gewoon van het spelletje en stoor me zelden ergens aan. Als ik dan hier kijk dan hoor ik gezeik over de presentoren en ook die in de studio, en de meeste darters zijn schijnbaar ook kut. Waarom kijkt men dan?quote:
Morgen weer gewoon met pallets rondkarrenquote:
Ik kijk ook voor het spelletje. Alleen vind ik Sjak een ongelofelijke mongool en ben ik van mening dat Ronny beter kan stoppen voor de dartsport.quote:Op maandag 10 november 2014 23:28 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Ik geniet gewoon van het spelletje en stoor me zelden ergens aan. Als ik dan hier kijk dan hoor ik gezeik over de presentoren en ook die in de studio, en de meeste darters zijn schijnbaar ook kut. Waarom kijkt men dan?
Daar verdiend hij meer aanquote:Op maandag 10 november 2014 23:44 schreef Szura het volgende:
Ja Vinnie is alweer uitgenodigd voor de kneuzenbende in de studio
Van der Voort heeft 79,000 Engelse pond (¤100.758,24-) bij elkaar gegooid over de afgelopen 12 maanden.quote:
Ik had het specifiek over dit toernooi.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Van der Voort heeft 79,000 Engelse pond (¤100.758,24-) bij elkaar gegooid over de afgelopen 12 maanden.
Niets mis mee.
Norris en Green zijn wel gewoon door en Kist, O'Shea en zelfs Harms maken nog kans.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:05 schreef Szura het volgende:
Krijg je ervan als je bij de BDO gooit, speel je bijna alleen maar tegen kneuzen en nu ineens kom je wat bazen tegen.
Al een tijd niet meer gegooid.quote:
Ja maar lijkt me ook logisch, dat je dit ook als een aanval op je tegenstander kan zien.quote:Op maandag 10 november 2014 22:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het "baby give it up" schalt wel door de luidsprekers.
Het is wel Roland hè.quote:Op maandag 10 november 2014 23:09 schreef hafcfan het volgende:
Heb Anderson nog nooit met gele shafts zien gooien. Oh barrels.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ik heb net Gary Anderson shafts binnengeharkt. Zijn ze niet beeldig?
[ afbeelding ]
Nee sorry ik bedoelde barrels, en het gaat om de grip natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb Anderson nog nooit met gele shafts zien gooien.
Huh?! Wordt Co gesponserd door parenclubs?quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:04 schreef y8987 het volgende:
[..]
Ik had het specifiek over dit toernooi.
Co'tje heeft wel eens verteld dat hij inclusief zijn parenclub sponsering tot wel 800 euro per avond kan verdienen op rtl.
`ziet er netjes uit, hoeveel grams smijt je mee?quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ik heb net Gary Anderson barrels binnengeharkt. Zijn ze niet beeldig?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:25 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Huh?! Wordt Co gesponserd door parenclubs?
23 Gram is de sweet spot voor mij.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:26 schreef Moass het volgende:
[..]
`ziet er netjes uit, hoeveel grams smijt je mee?
flights niet geperforeerd trouwens?quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
23 Gram is de sweet spot voor mij.
Vertel? Ik ben totaal geen kenner verder.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:30 schreef Moass het volgende:
[..]
flights niet geperforeerd trouwens?
quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vertel? Ik ben totaal geen kenner verder.
Ik weet nog steeds niet wat het is, maar ik zal het wel niet hebben inderdaad.quote:
voor zover ik kan zien heb jij de ringetjes op je shaft geplaatst en daarna de flights bovenop de ringetjes?quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vertel? Ik ben totaal geen kenner verder.
Klopt ja.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:35 schreef Moass het volgende:
[..]
voor zover ik kan zien heb jij de ringetjes op je shaft geplaatst en daarna de flights bovenop de ringetjes?
Als je mijn setje checkt zie je dat de ringetjes hoger in de flight zitten. De flight is onderin geperforeerd waarin de ring is geplaatst, vervolgens is de flight+ring in de shaft geplaatst waardoor deze zich ''vastgrijpt''quote:
Ik neem aan om er voor te zorgen dat de flight gewoon lekker blijft zitten ipv dat hij er steeds af lazert? Dat is wel handig.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:37 schreef Moass het volgende:
[..]
Als je mijn setje checkt zie je dat de ringetjes hoger in de flight zitten. De flight is onderin geperforeerd waarin de ring is geplaatst, vervolgens is de flight+ring in de shaft geplaatst waardoor deze zich ''vastgrijpt''
Juist anders heeft de ring natuurlijk weinig meerwaardequote:Op dinsdag 11 november 2014 00:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik neem aan om er voor te zorgen dat de flight gewoon lekker blijft zitten ipv dat hij er steeds af lazert? Dat is wel handig.
Ja dat is wel logischquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:42 schreef Moass het volgende:
[..]
Juist anders heeft de ring natuurlijk weinig meerwaarde
Het is Laure James, niet Laura Trott.quote:Op maandag 10 november 2014 22:06 schreef y8987 het volgende:
[..]
Je vergist je het is echt Laura Trott, volgens de twitterende sky kijkers.
Wacht ik dacht dat je had over dat interview wijf, ik kan geen honderd dingen tegelijk he
Een leuke meid van de wereld, spreekt meerdere talen en geniet van voetbal, darten en cricket.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is Laure James, niet Laura Trott.
https://twitter.com/LaureJames
Ook goed op #skysports zeiden de fans laura trott maar goed ze zijn allebei lekkers dus who cares.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is Laure James, niet Laura Trott.
https://twitter.com/LaureJames
Waar was je nou pik, heb je al die prachtige potten gemist?quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Tuesday November 11 (7pm-11pm)
Groups E-H Final Matches
Michael Smith v Brendan Dolan (F)
Stephen Bunting v Dean Winstanley (H)
Mervyn King v Jamie Caven (G)
Christian Kist v Richie George (E)
Phil Taylor v Andy Hamilton (E)
Peter Wright v Simon Whitlock (F)
James Wade v Tony O'Shea (G)
Gary Anderson v Wesley Harms (H)
Wednesday November 12 (7pm-11pm)
4x Second Round Matches
Alan Norris v Kim Huybrechts
Dave Chisnall v Robbie Green
Raymond van Barneveld v Keegan Brown
Michael van Gerwen v Terry Jenkins
Thursday November 13 (7pm-11pm)
4x Second Round Matches
Winner Group E v Runner-Up Group F
Winner Group F v Runner-Up Group E
Winner Group G v Runner-Up Group H
Winner Group H v Runner-Up Group G
Order of Games TBC
Wat is dat?quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:07 schreef y8987 het volgende:
gaat er iemand trouwens meedoen aan de ladder darts? waar phil reclame voor maakt.
Een huis tuin en keuken trap en op de grond een dartbord, je moet op de ladder gaan staan en vanaf daar 180 gooien, de hoofdprijs 180.000 ponden.quote:
Pijlen laten vallen dus? Dat lijkt niet zo moeilijk eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:34 schreef y8987 het volgende:
[..]
Een huis tuin en keuken trap en op de grond een dartbord, je moet op de ladder gaan staan en vanaf daar 180 gooien, de hoofdprijs 180.000 ponden.
"Dat lijkt niet zo moeilijk" is ook altijd precies de insteek van dat soort spelletjes.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:37 schreef Sportex het volgende:
[..]
Pijlen laten vallen dus? Dat lijkt niet zo moeilijk eerlijk gezegd.
Laten vallen niet, maar alle drie in t20 wel.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:37 schreef Sportex het volgende:
[..]
Pijlen laten vallen dus? Dat lijkt niet zo moeilijk eerlijk gezegd.
Maar het mag van zo'n klein trapje? Na een tijdje oefenen en armlengte meten en aanhouden moet dat toch lukken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:40 schreef y8987 het volgende:
[..]
Laten vallen niet, maar alle drie in t20 wel.
Ik zag een filmpje op sky gisteravond na het darts, waarin phil het probeerde, maar dat was een kansloze ppoging
Een huishoud trap, een tree of 5/6quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:45 schreef Sportex het volgende:
[..]
Maar het mag van zo'n klein trapje? Na een tijdje oefenen en armlengte meten en aanhouden moet dat toch lukken.
Je moet uiteraard thuis heel veel oefenen en volgens mij gaan ze net lang door totdat de er een winnaaar isquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:50 schreef Sportex het volgende:
Oh je moet het op het WK doen zie ik. Krijg je zeker ook één poging en je kan niet meten natuurlijk. Wordt wel een lastig verhaal dan ja.
Dus het kan zijn dat ze tijdens de Grand Slam of Darts 2015 nog steeds bezig zijn in Ally Pally met dit spel want er moet en zal iemand 180,000 pond winnen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:56 schreef y8987 het volgende:
[..]
Je moet uiteraard thuis heel veel oefenen en volgens mij gaan ze net lang door totdat de er een winnaaar is
quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus het kan zijn dat ze tijdens de Grand Slam of Darts 2015 nog steeds bezig zijn in Ally Pally met dit spel want er moet en zal iemand 180,000 pond winnen?
Zijn persoonlijkheid spreekt me niet aan.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik begin steeds meer te genieten van Smith.
Als persoonlijkheid is het walgelijk maar hoe soepel hij gooit is wel heerlijk.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zijn persoonlijkheid spreekt me niet aan.
Zeg dat wel. Na de 3e wedstrijd volgens mij.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:47 schreef clavier het volgende:
Ik snak naar de knockout-fase. Dit gaat nergens over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |