x2.quote:
Whut?quote:Op zondag 9 november 2014 22:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja ik wilde haar geen foto sturen, dus moet nu langskomen...
Ja, en ik hoef niet te zien hoe galant en lief je bent want dat weet ik al.quote:Op zondag 9 november 2014 22:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
x2.
Yv, heb je mijn lijstje gezien?
Dan blijft een rondleiding Tilburg over. Al wil ik je best een keer mijn motor wel laten starten.quote:Op zondag 9 november 2014 22:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, en ik hoef niet te zien hoe galant en lief je bent want dat weet ik al.
En achterop en geen motorrijden, dat is net zoiets als op de passagiersstoel in een auto, no fun.
Ik ben geen eckte hosselaar helaas. Ik ga altijd over pokemon praten, hielp vrijdag primaquote:Op zondag 9 november 2014 22:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als jij wat goeds wilt delen, dan wel ja.
Jij hebt in tegenstelling tot yats en Godshand wel succes gehad?quote:Op zondag 9 november 2014 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben geen eckte hosselaar helaas. Ik ga altijd over pokemon praten, hielp vrijdag prima
Maar is Tilburg te moeite?quote:Op zondag 9 november 2014 22:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan blijft een rondleiding Tilburg over. Al wil ik je best een keer mijn motor wel laten starten.
Ik had zaterdag niet ziek moeten zijn, dan kon ik meequote:Op zondag 9 november 2014 22:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt in tegenstelling tot yats en Godshand wel succes gehad?
Best wel. Mooie stad als je niet voor het centrum komt.quote:
Ze riep niet: "Ik kies jou!"?quote:Op zondag 9 november 2014 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had zaterdag niet ziek moeten zijn, dan kon ik mee
Maar nee, ik had haar maar 3-4 minuten gesproken voor de kroeg, ze was snel weer weg. We waren het eens over de beste starterpokemon
jepquote:Op zondag 9 november 2014 22:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt ook een motor maak ik hieruit op?
Apart, meestal is het centrum toch wel het mooiste/oudste en juist de moeite waard,quote:Op zondag 9 november 2014 22:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Best wel. Mooie stad als je niet voor het centrum komt.
Nou, laat ik het zo zeggen. Het mooiste van Tilburg ligt wel in het centrum, maar daar zitten ook de meeste winkels. Als je daar geen moeite mee hebt, dan zijn er genoeg oude plekken te vinden waar ik wel wat over kan vertellen.quote:Op zondag 9 november 2014 22:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Apart, meestal is het centrum toch wel het mooiste/oudste en juist de moeite waard,
maar daar dus niet?
Wat rijd je ook alweer?quote:
Ik ben nog niet overtuigd.quote:Op zondag 9 november 2014 22:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, laat ik het zo zeggen. Het mooiste van Tilburg ligt wel in het centrum, maar daar zitten ook de meeste winkels. Als je daar geen moeite mee hebt, dan zijn er genoeg oude plekken te vinden waar ik wel wat over kan vertellen.
[..]
Wat rijd je ook alweer?
Honda CBS 600AS. Beide Honda-rijders dusquote:
Het zij je vergeven.quote:Op zondag 9 november 2014 23:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben nog niet overtuigd.
En een motor zei hij toch, oh wacht, dat was niet lief natuurlijk....
uhm.. vast een net iets minder mooie motor dan dat jij hebt
Ja Button is de beste. Mooie 4e plaats vandaag.quote:Op zondag 9 november 2014 23:02 schreef Royco1 het volgende:
Echte mannen rijden Honda.
Net als Button gedaan heeft.
Geen idee.quote:Op zondag 9 november 2014 23:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Honda CBS 600AS. Beide Honda-rijders dusIn mijn FoBo zie je hem.
[..]
Het zij je vergeven.
En hoe overtuig ik je?
Omdat ie geen Honda meer heeft.quote:Op zondag 9 november 2014 23:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja Button is de beste. Mooie 4e plaats vandaag.
quote:
De enige manier die ik kan bedenken is dat je hierheen komt. Of je vindt Tilburg sowieso al een stad van niks, dat kan ook.quote:
Aah ja ik prefereer een iets lagere motorquote:Op zondag 9 november 2014 23:02 schreef El_Thijs het volgende:
Honda CBS 600AS. Beide Honda-rijders dusIn mijn FoBo zie je hem.
Nieuw record: net geen uur. Klop jezelf maar op je borst(en).quote:Op zondag 9 november 2014 23:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Jongens, ik kan dit niet langer, dat lief doen is killing me.
Gewoon pijn aan m'n vingers omdat ik Button is de beste moest typen...
Blegh! Back to normal.
quote:Op zondag 9 november 2014 23:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Blegh! Back to normal.
Doe maar stout jaquote:Op zondag 9 november 2014 23:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Blegh! Back to normal.
Lolquote:Op zondag 9 november 2014 23:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nieuw record: net geen uur. Klop jezelf maar op je borst(en).
Die van jou is ook geen lelijke fiets nee, mooi ding. Uiteindelijk wil ik een Hayabusa, en dat word ook de volgende motor.quote:Op zondag 9 november 2014 23:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aah ja ik prefereer een iets lagere motor
quote:Op zondag 9 november 2014 23:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nieuw record: net geen uur. Klop jezelf maar op je borst(en).
Thanksquote:Op zondag 9 november 2014 23:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die van jou is ook geen lelijke fiets nee, mooi ding. Uiteindelijk wil ik een Hayabusa, en dat word ook de volgende motor.
Ik zit op een Hayabusa in mijn FoBoquote:Op zondag 9 november 2014 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Thanks
Had ik gelezen ja, kan me er zo even geen voorstelling bij maken.
Ik wil ooit nog een ander. Ik rij alleen iets te weinig imo.
Ik denk dat dat wel een goede omschrijving is. Niet lief, maar braaf.quote:
Yup, mooie fiets is het ook. En ik hoor mensen zeggen dat je dan meteen een aso bent op de weg, als je zo'n motor hebtquote:Op zondag 9 november 2014 23:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha ik net al aan het googelen geslagen
Ziet er tof uit
quote:Op zondag 9 november 2014 23:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dat kan ik niet, want ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
Nou in mijn beleving wel, maar ik zie dat dat volgens de Van Dale wel mee valt ja:quote:Op zondag 9 november 2014 23:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat het iets slechts is?
Dat ligt toch eerder aan de bestuurderquote:Op zondag 9 november 2014 23:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yup, mooie fiets is het ook. En ik hoor mensen zeggen dat je dan meteen een aso bent op de weg, als je zo'n motor hebt
Ik denk dat je over het algemeen gewoon heel lief bent maar met wat stoute trekjes.quote:Op zondag 9 november 2014 23:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou in mijn beleving wel,
maar ik zit dat dat volgens de Van dale wel mee valt ja:
Stout volgens de Van Dale = ondeugend, ongehoorzaam
Wauw, mooie omschrijving. Onderschrift waardigquote:Op zondag 9 november 2014 23:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je over het algemeen gewoon heel lief bent maar met wat stoute trekjes.
Geen katje om zonder handschoenen aan te pakken.
Dan was je vast met Feraquote:Op zondag 9 november 2014 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben geen eckte hosselaar helaas. Ik ga altijd over pokemon praten, hielp vrijdag prima
Ja daarom. Ik rijd door waar het kan en over het algemeen ben ik een rustige rijder. Altijd al geweestquote:Op zondag 9 november 2014 23:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat ligt toch eerder aan de bestuurder
Nee, maar je kan wel verantwoord rijden. En als je dan even wat langzamer moet is dat niet erg.quote:Op zondag 9 november 2014 23:16 schreef Faxie het volgende:
Tja meeste mensen kopen een motor niet om er als een oud wijf mee te rijden
Ik zie hem anders nog niet.quote:Op zondag 9 november 2014 23:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wauw, mooie omschrijving. Onderschrift waardig
Maar uiteindelijk wel een kat om mee te knuffelen.quote:Op zondag 9 november 2014 23:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wauw, mooie omschrijving. Onderschrift waardig
Niet eens! Ik heb vrienden buiten FOK!quote:
Wat? Kan/mag dat?quote:Op zondag 9 november 2014 23:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet eens! Ik heb vrienden buiten FOK!
quote:
Naar boven scrollen, op profiel bewerken klikken, en in je signature plaatsen. Done.quote:Op zondag 9 november 2014 23:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat moet, nooit 1 gehad eigenlijk.
Cheers mate!quote:
Nee eigenlijk niet, maar ik ben een intense rebelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |