x2.quote:
Whut?quote:Op zondag 9 november 2014 22:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja ik wilde haar geen foto sturen, dus moet nu langskomen...
Ja, en ik hoef niet te zien hoe galant en lief je bent want dat weet ik al.quote:Op zondag 9 november 2014 22:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
x2.
Yv, heb je mijn lijstje gezien?
Dan blijft een rondleiding Tilburg over. Al wil ik je best een keer mijn motor wel laten starten.quote:Op zondag 9 november 2014 22:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, en ik hoef niet te zien hoe galant en lief je bent want dat weet ik al.
En achterop en geen motorrijden, dat is net zoiets als op de passagiersstoel in een auto, no fun.
Ik ben geen eckte hosselaar helaas. Ik ga altijd over pokemon praten, hielp vrijdag primaquote:Op zondag 9 november 2014 22:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als jij wat goeds wilt delen, dan wel ja.
Jij hebt in tegenstelling tot yats en Godshand wel succes gehad?quote:Op zondag 9 november 2014 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben geen eckte hosselaar helaas. Ik ga altijd over pokemon praten, hielp vrijdag prima
Maar is Tilburg te moeite?quote:Op zondag 9 november 2014 22:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan blijft een rondleiding Tilburg over. Al wil ik je best een keer mijn motor wel laten starten.
Ik had zaterdag niet ziek moeten zijn, dan kon ik meequote:Op zondag 9 november 2014 22:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt in tegenstelling tot yats en Godshand wel succes gehad?
Best wel. Mooie stad als je niet voor het centrum komt.quote:
Ze riep niet: "Ik kies jou!"?quote:Op zondag 9 november 2014 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had zaterdag niet ziek moeten zijn, dan kon ik mee
Maar nee, ik had haar maar 3-4 minuten gesproken voor de kroeg, ze was snel weer weg. We waren het eens over de beste starterpokemon
jepquote:Op zondag 9 november 2014 22:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt ook een motor maak ik hieruit op?
Apart, meestal is het centrum toch wel het mooiste/oudste en juist de moeite waard,quote:Op zondag 9 november 2014 22:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Best wel. Mooie stad als je niet voor het centrum komt.
Nou, laat ik het zo zeggen. Het mooiste van Tilburg ligt wel in het centrum, maar daar zitten ook de meeste winkels. Als je daar geen moeite mee hebt, dan zijn er genoeg oude plekken te vinden waar ik wel wat over kan vertellen.quote:Op zondag 9 november 2014 22:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Apart, meestal is het centrum toch wel het mooiste/oudste en juist de moeite waard,
maar daar dus niet?
Wat rijd je ook alweer?quote:
Ik ben nog niet overtuigd.quote:Op zondag 9 november 2014 22:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, laat ik het zo zeggen. Het mooiste van Tilburg ligt wel in het centrum, maar daar zitten ook de meeste winkels. Als je daar geen moeite mee hebt, dan zijn er genoeg oude plekken te vinden waar ik wel wat over kan vertellen.
[..]
Wat rijd je ook alweer?
Honda CBS 600AS. Beide Honda-rijders dusquote:
Het zij je vergeven.quote:Op zondag 9 november 2014 23:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben nog niet overtuigd.
En een motor zei hij toch, oh wacht, dat was niet lief natuurlijk....
uhm.. vast een net iets minder mooie motor dan dat jij hebt
Ja Button is de beste. Mooie 4e plaats vandaag.quote:Op zondag 9 november 2014 23:02 schreef Royco1 het volgende:
Echte mannen rijden Honda.
Net als Button gedaan heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |