SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
De GTST Live-topicreeks
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
In 1997/1998 was Hotel Dendermonde al veranderd.. maar toen was deze leader nog zeker in volle gang (februari 1997 - mei 1998). Ik schat midden 1998.quote:Op zondag 9 november 2014 17:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Verdomd, je hebt daar best wel bijzondere beelden. En Bennie Den Haan gedegradeerd tot voice-over in het altijd stille Showbiz City? Zucht.
Laat ik eens een voorbeeld geven van een 'voorstelling' met een volle bak (zie 2:04) aan publiek. 1994 klopt niet, ik zeg 1998/1999.
De hogere macht stuurt Ludo een kist met citroenen.quote:Op zondag 9 november 2014 23:17 schreef Claude_Viole het volgende:
Joepie, volgende week vrijdag zullen we weten wie nou het leven van Ludo zuur maakt...
Ze komt inderdaad over als zo'n meid die zogenaamd overal schijt aan heeft maar in werkelijkheid juist constant bezig is met hoe cool iedereen haar vindt.quote:Op maandag 10 november 2014 04:12 schreef Sriracha het volgende:
Ik vind het maar een saaie toevoeging die nieuwe 'bitch' ze voegt niks toe aan de verhaallijnen die al lopen, ze is te geforceerd 'bad girl'
quote:Op maandag 10 november 2014 09:46 schreef Frey het volgende:
[..]
De hogere macht stuurt Ludo een kist met citroenen.
Alleen jammer dat Rosa er niet meer zal zijn om te vragen: “Is dit nu kubisme?”quote:
We hebben wel Mevrouw Zwart. Best verdacht trouwens dat we haar nog nooit hebben gezien...quote:Op maandag 10 november 2014 12:55 schreef Frey het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Rosa er niet meer zal zijn om te vragen: “Is dit nu kubisme?”
quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:00 schreef PeterKelder het volgende:
De hogere macht blijkt inderdaad een oude bekende...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 november 2014 20:28 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:Geen Ludo? Nou ja, volgende week is hij vijf dagen in beeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
Jawel hoor:quote:Op maandag 10 november 2014 20:33 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Geen Ludo? Nou ja, volgende week is hij vijf dagen in beeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 november 2014 20:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Jawel hoor:Als Leon de 'hogere macht' maar niet is. Over vrijwel alle andere opties ben ik tevreden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
Over de Anna en de Bouwhuisjes scènes ben ik tot nu toe positiever dan de Anna/Wiet scènes, maar ontevreden ben ik (nog) niet over haar komst.quote:Op maandag 10 november 2014 21:34 schreef Koosnaam het volgende:
Toch wel leuk de verdeeldheid hier over het personage Anna.![]()
Hoewel het inderdaad allemaal wat geforceerd is. Vind ik haar tot nog toe zeker een aanwinst. En leuk hoe ze Wiet aan het twijfelen brengt. Misschien draait Wiet aan het eind van het seizoen wel weer door als Thijs en Anna een setje worden.
Ludo en Janine waren inderdaad ook weer top vanavond.![]()
Zo waar vond ik dit weer eens een leuke aflevering op de maandag!
Ik ben bang van wel...quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:57 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Als Leon de 'hogere macht' maar niet is. Over vrijwel alle andere opties ben ik tevreden.
Alsof de schrijvers daar rekening mee houdenquote:Op dinsdag 11 november 2014 08:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Lijkt me sterk: Leon was in Israël toen Veltman op bezoek was bij de hogere macht
Agreequote:
Daar verzinnen de schrijvers wel wat opquote:Op dinsdag 11 november 2014 08:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Lijkt me sterk: Leon was in Israël toen Veltman op bezoek was bij de hogere macht
Maar wie zat er dan op die stoel toen Veltman er was?quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Daar verzinnen de schrijvers wel wat op
Maar als Leon "alles uitzoekt" en steeds "niets kan vinden", is het natuurlijk wel een mogelijkheid. Het lijk van Veltman in Ludo's kantoor... Leon bekeek de beveiligingsbeelden en "kon niets vinden".
Nu het telefoontje, dat Leon gaat uitzoeken, maar Ludo zegt zelf al "de kans is klein dat hij iets vindt".
In veel films zie je dit wel eens gebeuren. De "rechterhand" die de vijand blijkt te zijn.
In dit geval zou het zeker teleurstellend zijn, maar je kunt hem niet helemaal uitvlakken.
Ik blijf hopen op Martine. En dat Leon er dan bij betrokken is vind ik prima.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar wie zat er dan op die stoel toen Veltman er was?
Wat ook mogelijk is, is dat Leon een dubbelspel speelt en ook werkt voor de hogere macht, en in diens opdracht de boel verdoezelt. Dat zou het gebrekkige "bewijsmateriaal" (bewakingsbeelden e.d.) wel verklaren
Ja off-screen wellicht. Maar daarom juist interessant dat hij nu vaak in beeld is. Vind hem ook een aparte verschijning hebben. Staat ook ineens uit het niets in Ludo's huiskamer met een aparte blik in zijn ogen. Maar kan zijn dat ik me dat inbeeld.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:48 schreef loezzzje het volgende:
Leon is al langer in dienst bij Ludo toch? Niet dat ik hem al eens eerder heb gezien maar dacht dat ik Ludo dat een keer had horen zeggen. Kan het ook mis hebben hoor.
Vrijdag is bekend wie het is?quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:30 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Nouja, hopelijk staat dit topic volgende vrijdag bomvol met "" smileys.
Volgende week vrijdag geloof ik. Misschien deze week als we mazzel hebben met de spoilers.quote:
Dat soort dingen zou ik niet in een spoiler willen lezen. Wil op het moment supreme perplex staan.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:44 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag geloof ik. Misschien deze week als we mazzel hebben met de spoilers.
Inderdaad, in het begin.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:39 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Jij noemde Bing ooit een cool personage volgens mij
Ik wil het ook zelf zien, al zal het dan in de shortie zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat soort dingen zou ik niet in een spoiler willen lezen. Wil op het moment supreme perplex staan.
Eens..quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:49 schreef Frey het volgende:
[..]
Inderdaad, in het begin.
Maar ze weten personages altijd vrij snel te verpesten na een leuke introductie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |