quote:
Da's niet het grootste probleemquote:Op zondag 9 november 2014 21:39 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Formatteer je pc, installeer Lubuntu en zelfs een pentium III wordt sneller dan een dualcore pc.![]()
Dit kost je helemaal niets. http://lubuntu.net/
ZILVERquote:Op zondag 9 november 2014 21:41 schreef MichaelScott het volgende:
Ik zou een zilveren ketting kopen voor vera166
En daar maak je dan een paint over?quote:
Niet eens zo'n gek idee, maar dan moet ik wel eerst aan dat bedrag komen.quote:Op zondag 9 november 2014 21:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
En daar maak je dan een paint over?
Doe een kickstartquote:Op zondag 9 november 2014 21:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet eens zo'n gek idee, maar dan moet ik wel eerst aan dat bedrag komen.
Zilverquote:Op zondag 9 november 2014 21:41 schreef MichaelScott het volgende:
Ik zou een zilveren ketting kopen voor vera166
Komt vast goed.quote:Op zondag 9 november 2014 21:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet eens zo'n gek idee, maar dan moet ik wel eerst aan dat bedrag komen.
Gewoon wachten tot de euro instort en je voor een brood ¤1.000.000 moet neerleggen.quote:
Nobelquote:Op zondag 9 november 2014 21:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik zou iets uitvinden om al het plastic afval uit de zee te kunnen te vissen, want er drijft een enorme hoeveelheid plastic in de oceaan. En ook een project starten om bomen te planten overal in de wereld en bossen te doen beschermen.
mensen die de wereld willen helpen horen niet in klb thuisquote:Op zondag 9 november 2014 21:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik zou iets uitvinden om al het plastic afval uit de zee te kunnen te vissen, want er drijft een enorme hoeveelheid plastic in de oceaan. En ook een project starten om bomen te planten overal in de wereld en bossen te doen beschermen.
Kan je toch gewoon een paar miljoen aan die jongen geven die dat al uitgevonden heeft recentelijk.quote:Op zondag 9 november 2014 21:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |