Er zijn ook apps voorquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik voorzie een zeer stofvrij huis de komende acht weken
Gebeurt dat zo vaak?quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het wat-als kan twee kanten op,natuurlijk. Ik zou mezelf ook nooit vergeven als mijn kind overlijdt na een BMR vaccinatie (ja, dat komt voor. In Japan hebben ze daarom BMR uit het vaccinatieprogramma gehaald).
Toen ze 5 weken was! Te liefquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
Kwak
Oh en Soes, wanneer ging ze echt lachen? Ik kan niet wachten
Ik mag ook geen piano meer spelen van kuiken, maar dat komt hierdoor:quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:51 schreef Roomsnoes het volgende:
Nee, man. Eerste les ook echt, haha. Ze huilt haast nooit he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaatwasser deed bij ons ook wonderen....wandelwagen bak op de grond voor de vaatwasser en mijnheer was weg.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:51 schreef Burdie het volgende:
Het schijnt dat het geluid van de stofzuiger lijkt op het geluid van bloed dat door de navelstreng gaat. Daarom worden heel jonge babies vaak rustig van de stofzuiger (maar ook bijv. van de afzuigkap).
Hihi! Herkenbaar, hij kan hier neplachen, nephoesten en nephuilen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:08 schreef BlueEyes het volgende:
Mijn kind kan faken!
Viel me gisteren al op, daarnet weer.
Hij verslikte zich en hoestte. Als ik he en gossie bij elke hoest zeg, perst hij met een lach nog wat nephoestjes eruit
Dit was een zeldzaam momentje waarop ik ook de piano mocht aanraken, meestal speelt hij alleen en mag ik me er niet mee bemoeienquote:
Dat weet ik, zit even te googlen, helaas niks te vinden qua officiële cijfers want dat wordt natuurlijk ontkendquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, maar het gebeurt wel.
En Ewan.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:08 schreef BlueEyes het volgende:
Mijn kind kan faken!
Viel me gisteren al op, daarnet weer.
Hij verslikte zich en hoestte. Als ik he en gossie bij elke hoest zeg, perst hij met een lach nog wat nephoestjes eruit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2014 12:15:43 ]
quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:37 schreef BlueEyes het volgende:
Razz wat een snoetje![]()
Slaapboks voor L en F kennelijk Chanty!
Ben ik eindelijk een dag vrij en zat ik om 9 uur gepoetst en al klaar voor het grote mama-zoon festijn, slaapt meneer steeds na een uurtje wakker zijn.
Hij zal het wel nodig hebben na 3 dagen papageweld te hebben gehad.
Mijn rustgevende invloed
Naar buiten was wel even lekker. Ook even uitgehuild bij J onderweg en verteld wat ik zo moeilijk vind.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:49 schreef Roomsnoes het volgende:
Hé, kleine stapjes he! En je moet naturlijk niets wat je niet leuk vindt. Daar schiet M ook weinig mee op.
Wat mis je uit je oude leven? Hoe zou je M daar (straks) in kunnen passen?
Als ik tv wil kijken dan lig op mijn zij op de bank met baby aan tiet. Zij blij, ik blij. Wil M los op je borst liggen, zonder doek? Dan kan je je haakwerk er bij pakken. Of naar de winkel wandelen en lekkere dingen kopen voor het avondeten, tijdschrijft meenemen (Flow al gelezen?), en een lekkere thee ofzo.
Ik doe nu (na 2,5 pas he!) in principe alles wat ik normaal ook deed, maar met lager tempo. Alleen de pianoles was een afgang. Serieus, wat dacht ik
SPOILER: antwoord op je vragenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door kwakz0r op 11-11-2014 13:07:31 ]Kwak
voorsprongquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
En kan het zijn dat mijn baby alvast aan dr eerste sprong bezig is? (4+5). Ze wil ineens niet meer slapen, vraagt constant om de borst en wil alleen maar tegen mij aan liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |