Wtf.quote:Op maandag 10 november 2014 07:14 schreef ieniminimuis het volgende:
vanuit haar eigen bedje in Wageningen
twitter:3FMNow twitterde op maandag 10-11-2014 om 02:20:32Now Playing: Jan Roos En De Kabouters - Witte Kerst Op Je Kin http://t.co/Ni5vaEEwvd reageer retweet
Naar eigen zeggen op de twitters: "verplicht niks doen".quote:
Mss overwerkt?quote:Op maandag 10 november 2014 07:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Naar eigen zeggen op de twitters: "verplicht niks doen".
Gedwongen vakantie?
Ze doen het live net zoals op de plaat...quote:
Error 1011quote:
quote:
DAT WAS VERDOMME EEN KARTONNEN TAARTquote:Op maandag 10 november 2014 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond dat je al dik genoeg wasquote:Op maandag 10 november 2014 09:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
DAT WAS VERDOMME EEN KARTONNEN TAART
DIK!? DAT IS GEEN VET! DAT IS GEZELLIGHEID!quote:Op maandag 10 november 2014 09:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vond dat je al dik genoeg was
Dat weet ik tochquote:Op maandag 10 november 2014 09:42 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
DIK!? DAT IS GEEN VET! DAT IS GEZELLIGHEID!
Mijn gedachtequote:
Volgens mij wel. Ik dacht eerst dat het aan mijn pc lag.quote:
Lood om oud ijzer...quote:Op maandag 10 november 2014 10:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom dan niet het nummer van de noodband helemaal draaien i.p.v. deze crap?
Hij is er al een week niet. Prima dat je hem niet mag, maar je kan ook overdrijven.quote:Op maandag 10 november 2014 10:22 schreef de_boswachter het volgende:
Toch wel vreemd dat Giel vanaf de ramp met MH17 een lijst als ode heeft aangemaakt en juist vandaag schittert met afwezigheid. Dat bevestigd nog maar eens wat voor naar mannetje het is die over de rug van velen betrokken en interessant wil doen om zo in de spotlight te staan, maar als het meneer dan even niet uitkomt ineens verstek laat gaan. Bah. Walgelijk.
Volgens mij heeft hij deze week vakantie.quote:Op maandag 10 november 2014 10:22 schreef de_boswachter het volgende:
Toch wel vreemd dat Giel vanaf de ramp met MH17 een lijst als ode heeft aangemaakt en juist vandaag schittert met afwezigheid. Dat bevestigd nog maar eens wat voor naar mannetje het is die over de rug van velen betrokken en interessant wil doen om zo in de spotlight te staan, maar als het meneer dan even niet uitkomt ineens verstek laat gaan. Bah. Walgelijk.
Zal je zien dat Giel vrij heeft genomen om vanmiddag de boel te presenteren voor de herdenking :pquote:Op maandag 10 november 2014 10:22 schreef de_boswachter het volgende:
Wel jammer als hij er zoveel voor deedquote:Op maandag 10 november 2014 10:27 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij deze week vakantie.
Old_Pal?quote:Op maandag 10 november 2014 10:22 schreef de_boswachter het volgende:
Is er op 4 mei ook, dus waarom zou dat vandaag niet zo zijn?quote:Op maandag 10 november 2014 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat er vandaag wel reclame is.
Ja hij is er al een week niet omdat; dit het beste past bij zijn nieuwe levensstijlquote:Op maandag 10 november 2014 10:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hij is er al een week niet. Prima dat je hem niet mag, maar je kan ook overdrijven.
http://www.ster.nl/nieuws(...)paste-reclameblokkenquote:Op maandag 10 november 2014 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat er vandaag wel reclame is.
Het struggleleven begint weer.quote:Op maandag 10 november 2014 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Vul je reperatieverzoek in bij je verhuurder omdat de verwarming niet meer uit kan (kapotte radiatorknop) krijg je mail terug. Ze gaan het voor 18 november maken. ;')
Ik ga onder de douche in foetushouding huilen.
Ik vond het ook gek dat het er op... Welke dag het ook was. Die dag van nationale rouw iig, het er niet was. Prettige bijkomstigheid op een dag als die, al is het niet nodig. En de dag zelf staat toch (relatief) ver weg voor mij, ik ken iig niemand die erin zat oid, dus is het "ongeveer" een dag als elk ander.quote:Op maandag 10 november 2014 10:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Is er op 4 mei ook, dus waarom zou dat vandaag niet zo zijn?
quote:Op maandag 10 november 2014 10:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
http://www.ster.nl/nieuws(...)paste-reclameblokken
morgen wordt ie bekendgemaakt als dj in haarlemquote:
't Zal dit jaar wel zo zijn helaas.quote:Op maandag 10 november 2014 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
morgen wordt ie bekendgemaakt als dj in haarlem
Markeer mijn woorden
Godverdomme.quote:Op maandag 10 november 2014 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
morgen wordt ie bekendgemaakt als dj in haarlem
Markeer mijn woorden
quote:
Het was in ieder geval Gwen Stefani. Die is nu pas te horen.quote:Op maandag 10 november 2014 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit paolo nutini of is het hem wel?
Allemaal even lachen om huiscabaretier Ed, jongens.quote:
Ik heb geen idee welke plaat, maar ik moest lachen om deze post.quote:
Beetje dom want het was het Wilhelmus na de 1 minuut stilte.quote:Op maandag 10 november 2014 14:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb geen idee welke plaat, maar ik moest lachen om deze post.Ed
Ik heb de radio niet aan dus helemaal niet dom.quote:Op maandag 10 november 2014 14:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Beetje dom want het was het Wilhelmus na de 1 minuut stilte.
Haha, fout.quote:Op maandag 10 november 2014 14:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Beetje dom want het was het Wilhelmus na de 1 minuut stilte.
Kloptquote:Op maandag 10 november 2014 14:41 schreef KaBuf het volgende:
Last Post was voor de minuut stilte toch? Wilhelmus achteraf.
Klopt.quote:Op maandag 10 november 2014 14:41 schreef KaBuf het volgende:
Last Post was voor de minuut stilte toch? Wilhelmus achteraf.
Ik zit een oud topic van mezelf door te lezen, daar adoreerde ik de volgende legendarische review. (Let ook op de schrijver)quote:
Ik vind jou ook liev hoor Mexquote:
Een vierkant object gemaakt van karton waarin je spullen bewaard heet een doos toch?quote:
Verdomme.quote:Op maandag 10 november 2014 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zit een oud topic van mezelf door te lezen, daar adoreerde ik de volgende legendarische review. (Let ook op de schrijver)
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)erectie-van-ons.html![]()
![]()
Is de doos droog of nat hahahahahahahquote:Op maandag 10 november 2014 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een vierkant object gemaakt van karton waarin je spullen bewaard heet een doos toch?
Toen ik pakketchauffeur was bij de TNT en het regende buiten, dan stonden wij onze wagens in te laden en werden die dozen nat. Er stinkt niks erger dan een natte doos kan ik je zeggen.quote:Op maandag 10 november 2014 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een vierkant object gemaakt van karton waarin je spullen bewaard heet een doos toch?
droog duhquote:Op maandag 10 november 2014 14:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is de doos droog of nat hahahahahahah
quote:Op maandag 10 november 2014 14:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Toen ik pakketchauffeur was bij de TNT en het regende buiten, dan stonden wij onze wagens in te laden en werden die dozen nat. Er stinkt niks erger dan een natte doos kan ik je zeggen.
Net alsof dat een verrassing is voor jequote:Op maandag 10 november 2014 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind een fles wijn in een van mijn dozen![]()
Met korsakoff is alles een verrassingquote:Op maandag 10 november 2014 15:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Net alsof dat een verrassing is voor je
Nu nog een moment uitkiezen waarop ik het ga opdrinken.quote:Op maandag 10 november 2014 15:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Net alsof dat een verrassing is voor je
Oké.quote:Op maandag 10 november 2014 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo uitpakken is klaar. Nu nog een aantal spulletjes een plekje geven.
/liefdagboekquote:
Deze?quote:Op maandag 10 november 2014 15:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Hallo.
Ik ben op zoek naar nummers/artiesten waar alors een hekel aan heeft.
Ik denk dat jullie mij daar wel mee kunnen helpen.
Alvast bedankt.![]()
Ik gok dat Taylor Swift ook kots neigingen opleverd.quote:Op maandag 10 november 2014 15:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Hallo.
Alvast bedankt.![]()
lieverds, negeer deze rare jongeman maar. bij voorbaat dankquote:Op maandag 10 november 2014 15:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Hallo.
Alvast bedankt.![]()
Goed nummer, bedankt. Deze gaat m'n favorieten in.quote:
quote:Op maandag 10 november 2014 15:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Hallo.
Alvast bedankt.![]()
Gevoelig.quote:Op maandag 10 november 2014 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik gok dat Taylor Swift ook kots neigingen opleverd.
Ongelofelijk, hoe kan je hier een hekel aan hebben.quote:
We hebben een deal.quote:Op maandag 10 november 2014 16:01 schreef alors het volgende:
Mexstop, ik zal je nooit meer plagen met Cambuur of PSV, ik zweer wollah!
die stemquote:Op maandag 10 november 2014 16:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gevoelig.Niks mis mee, ook maar m'n favorieten in.
[..]
Ongelofelijk, hoe kan je hier een hekel aan hebben.
Ga zo door jongens, goed bezig.
Ik ben het eens met je hoor. Wat een grafnummerquote:
quote:Op maandag 10 november 2014 16:01 schreef alors het volgende:
Mexstop, ik zal je nooit meer plagen met Cambuur of PSV, ik zweer wollah!
Alors plagen isquote:Op maandag 10 november 2014 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Mag ik vragen waarom we alors plagen?
Wat vindt Alors van R.E.M?quote:Op maandag 10 november 2014 16:06 schreef SilentChaos het volgende:
Gister bij family guy kwam R.E.M. weer voorbij met deze plaat
quote:
kijk zijn ondertitel eensquote:Op maandag 10 november 2014 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zlata heeft dus echt concurrentie?
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:
Alors1234.quote:Op maandag 10 november 2014 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zlata heeft dus echt concurrentie?
Oneens. Find The River en Nightswimming daarentegenquote:Op maandag 10 november 2014 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kutnummer ook dat Losing my Religion.
Nee!quote:Op maandag 10 november 2014 16:13 schreef alors het volgende:
[..]
Oneens. Find The River en Nightswimming daarentegen
Nee, hier trap ik niet in.quote:Op maandag 10 november 2014 16:13 schreef alors het volgende:
[..]
Oneens. Find The River en Nightswimming daarentegen
quote:
Hij is goed he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op maandag 10 november 2014 16:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij is goed he?ik hoop dat het gezellig is in je eentje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Best wel, ik lach me nu al helemaal kapot hier.quote:Op maandag 10 november 2014 16:41 schreef alors het volgende:
[..]
ik hoop dat het gezellig is in je eentje.
quote:Op maandag 10 november 2014 16:41 schreef alors het volgende:
[..]
ik hoop dat het gezellig is in je eentje.
Geniet er nog maar even van dan.quote:Op maandag 10 november 2014 16:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Best wel, ik lach me nu al helemaal kapot hier.
Moet je nagaan hoe dat over een paar dagen zal zijn.
Ik ben afgelopen zaterdag al gekomenquote:
Vast niet op een stoombootquote:Op maandag 10 november 2014 18:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen zaterdag al gekomen
Nee dat is pas over een jaar of 15-20, als ze in de overgang komtquote:
Muzikaal Monument/mijn ervaring in Berlijn afgelopen weekendquote:
Wat zijn dat nou weer voor prioriteitenquote:
Sander ook niet, die gaat iets met Ramon doen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 07:43 schreef Againzender het volgende:
Op zich zou het wel eens tijd worden voor Domien als 3FM hem als belangrijke DJ wil neerzetten.
Ik denk dat Gerard onvermijdelijk is, hoezeer wij ons ook storen aan zijn herhalingen van acts: heel veel mensen vinden het erg leuk. Coen of Sander is ook goed voor de luistercijfers. En dan de onervaren Domien erbij.
Ach, we zien wel. Eerst even een carport bouwen
Sander gaat nooit meer, dat heeft hij al eens eerder gezegd. Domien heeft volgens mij zelf geweigerd, hij is ook wel iemand die zich best veel aantrekt van wat er over hem gezegd wordt, dus ik weet niet of hij er zo om staat te springen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 08:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sander ook niet, die gaat iets met Ramon doen.
In 2011 met het moederthema was dat ook niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 08:17 schreef Pandaplint het volgende:
Er zal gewoon een vrouw bij komen ivm het thema.
Domien dus.quote:Op dinsdag 11 november 2014 08:17 schreef Pandaplint het volgende:
Er zal gewoon een vrouw bij komen ivm het thema.
Die grap is al gemaakt door Timur en Ramon zelf XDquote:
Oh.quote:Op dinsdag 11 november 2014 08:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die grap is al gemaakt door Timur en Ramon zelf XD
het begon alshet plan 'Afdakje' maar het is nu 6 meter lang geworden. Kunnen de fietsen mooi droog staan. Auto kan wel tegen de regenquote:Op dinsdag 11 november 2014 08:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou weer voor prioriteiten
Dat zeer zeker.quote:Op dinsdag 11 november 2014 08:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Timur is tenminste eerlijk. Giel had ook hier met z'n piemeltje klem onder z'n bureau een blik bejaarden opengetrokken.
juist. en als artiest moet je tegen kritiek kunnen. Leermomentje, deze stem ligt buiten haar bereikquote:Op dinsdag 11 november 2014 08:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Timur is tenminste eerlijk. Giel had ook hier met z'n piemeltje klem onder z'n bureau een blik bejaarden opengetrokken.
Bandje heet Rondé, van de vorige MH.quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:01 schreef Againzender het volgende:
Wie is die zangeres eigenlijk? Heb de introductie gemist.
xDtwitter:wilbertmutsaers twitterde op dinsdag 11-11-2014 om 08:14:27Vanmiddag bekendmaking welke djs in het Glazen Huis gaan voor #3FM Serious Request in Haarlem. Hint: ze hebben een 'r' in hun naam
#sr14 reageer retweet
een cover, van Echosmith. En die was niet best.quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bandje heet Rondé, van de vorige MH.
Deden ze nu Run of een cover oid?
Wat SC zegt.quote:
muzikaal behang. Gelukkig al 3 espresso's op.quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat SC zegt.
Ik val zo weer in slaap.
ik mis Giel nooit, zeker niet als Timur en Ramon het overnemen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:39 schreef opperkleurder het volgende:
De afgelopen 1,5 week heb ik echt genoten van de ochtendshow. Giel mis ik niet. Jullie?
Ik heb genoten want Timur en Ramonquote:Op dinsdag 11 november 2014 09:39 schreef opperkleurder het volgende:
De afgelopen 1,5 week heb ik echt genoten van de ochtendshow. Giel mis ik niet. Jullie?
Bij Giel zit de sleet er op. Doet al jaren hetzelfde.quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb genoten want Timur en Ramon
Ik mis Giel niet in de ochtend... maar ik vind het ook niet erg als hij terug is. Heb niks tegen Giel.
Nope, niet gemist. Aantal programma's mag sws wel op de schop qua items. Vooral bij Coen & Sander merk je dat veel dingen verplicht weer worden ingestart.quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:39 schreef opperkleurder het volgende:
Duo mag wel uit elkaar. Sander kan ik wel om lachen. Coen vind ik een middelmatige dj.quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, niet gemist. Aantal programma's mag sws wel op de schop qua items. Vooral bij Coen & Sander merk je dat veel dingen verplicht weer worden ingestart.
ik luister sinds een tijdje weer naar Giel, ik vind het nog niet zo erg als bij bv Gerard. Die valt echt irritant in herhaling.quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij Giel zit de sleet er op. Doet al jaren hetzelfde.
Ekdom is een beetje als een wegkwijnende hond in een te klein asielkooitjequote:Op dinsdag 11 november 2014 09:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik luister sinds een tijdje weer naar Giel, ik vind het nog niet zo erg als bij bv Gerard. Die valt echt irritant in herhaling.
Ik hou niet van honden.quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:47 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ekdom is een beetje als een wegkwijnende hond in een te klein asielkooitje
kut, je was me voorquote:
Lijkt me een matig idee. Die 2 scoren juist omdat ze samen zitten. Coen alleen is saai, Sander alleen een puinhoop.quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Duo mag wel uit elkaar. Sander kan ik wel om lachen. Coen vind ik een middelmatige dj.
Eerlijk gezegd vind ik dat niet zo erg in de ochtend (tot een uurtje of 9)...quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij Giel zit de sleet er op. Doet al jaren hetzelfde.
Sander gaat in ieder geval het huis niet in.quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:49 schreef Pino112 het volgende:
Maar dat het tijdens RabRadio bekend wordt gemaakt is ook wel opvallend toch, laatste jaren was het tijdens C&S.
Horen zich het liefst 60 minuten per uur zelf. Bah. Je zit daar om muziek te draaien.quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Lijkt me een matig idee. Die 2 scoren juist omdat ze samen zitten. Coen alleen is saai, Sander alleen een puinhoop.
Rabbering geven ze ook maar iets om hem stil te houdenquote:Op dinsdag 11 november 2014 09:49 schreef Pino112 het volgende:
Maar dat het tijdens RabRadio bekend wordt gemaakt is ook wel opvallend toch, laatste jaren was het tijdens C&S.
Sander met iemand anders dan Coen kan ook. Maar je hebt wel een punt denk ik: Sander alleen wordt een chaos.quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Lijkt me een matig idee. Die 2 scoren juist omdat ze samen zitten. Coen alleen is saai, Sander alleen een puinhoop.
Ik vond Sander en Ramon toch wel een geniale combinatiequote:Op dinsdag 11 november 2014 09:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Sander met iemand anders dan Coen kan ook. Maar je hebt wel een punt denk ik: Sander alleen wordt een chaos.
Sander en Michiel. Die show van Michiel is ook niks. Kan daar niks van zichzelf in kwijt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Sander met iemand anders dan Coen kan ook. Maar je hebt wel een punt denk ik: Sander alleen wordt een chaos.
Alsof ik een tijdmachine gestapt ben. Tof.quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:53 schreef Pandaplint het volgende:
Ondanks dat het Bruno Mars is![]()
Toffe plaat
of je de kleinzoon van Alexander O' Neal hoort iddquote:Op dinsdag 11 november 2014 09:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alsof ik een tijdmachine gestapt ben. Tof.
dat is iemand met een burkaquote:Op dinsdag 11 november 2014 09:55 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
Frank van der Lende rechts
Ekdom in het midden?quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:55 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
Frank van der Lende rechts
zou ik eigenlijk helemaal niet erg vinden als zij het huis in gaatquote:Op dinsdag 11 november 2014 09:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat zal Roosmarijn dan zijn.
Ronson is een heldquote:Op dinsdag 11 november 2014 09:56 schreef Againzender het volgende:
Ah, Mark Ronson heeft eraan gezeten, vandaar die sound
ik denk met warme herinneringen terug aan de Frank Dane en Sander Lantinga show.quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Samen met Ekdom en Domien. Topshow!quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Samen met Ekdom en Domien. Topshow!
Lijkt mij een topcombinatie met Michiel en Domienquote:Op dinsdag 11 november 2014 09:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
zou ik eigenlijk helemaal niet erg vinden als zij het huis in gaat
Prachtigquote:
Michiel, Domien en Roosmarijn lijkt mij ook wel een leuke combinatie.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Lijkt mij een topcombinatie met Michiel en Domien
Die ís het Glazen Huis.quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jeui!!quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:16 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Michiel, Domien en Roosmarijn lijkt mij ook wel een leuke combinatie.
Dat ja. Heul af en toe vind ik het best mooi, maar dan moet ik waanzinnig lekk0r in m'n vel hangen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:19 schreef themauster het volgende:
Ik vind het maar een depressieve kutplaat.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:20 schreef Pandaplint het volgende:
Was een keer een stelletje bij Stenders die "9 crimes" als hun plaatje had
Nee.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als het een, vrouw is, laat het dan annemieke zijn..
quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:19 schreef themauster het volgende:
Ik vind het maar een depressieve kutplaat.
Een combi van deze.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |