Wtf.quote:Op maandag 10 november 2014 07:14 schreef ieniminimuis het volgende:
vanuit haar eigen bedje in Wageningen
twitter:3FMNow twitterde op maandag 10-11-2014 om 02:20:32Now Playing: Jan Roos En De Kabouters - Witte Kerst Op Je Kin http://t.co/Ni5vaEEwvd reageer retweet
Naar eigen zeggen op de twitters: "verplicht niks doen".quote:
Mss overwerkt?quote:Op maandag 10 november 2014 07:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Naar eigen zeggen op de twitters: "verplicht niks doen".
Gedwongen vakantie?
Ze doen het live net zoals op de plaat...quote:
Error 1011quote:
quote:
DAT WAS VERDOMME EEN KARTONNEN TAARTquote:Op maandag 10 november 2014 09:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond dat je al dik genoeg wasquote:Op maandag 10 november 2014 09:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
DAT WAS VERDOMME EEN KARTONNEN TAART
DIK!? DAT IS GEEN VET! DAT IS GEZELLIGHEID!quote:Op maandag 10 november 2014 09:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vond dat je al dik genoeg was
Dat weet ik tochquote:Op maandag 10 november 2014 09:42 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
DIK!? DAT IS GEEN VET! DAT IS GEZELLIGHEID!
Mijn gedachtequote:
Volgens mij wel. Ik dacht eerst dat het aan mijn pc lag.quote:
Lood om oud ijzer...quote:Op maandag 10 november 2014 10:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom dan niet het nummer van de noodband helemaal draaien i.p.v. deze crap?
Hij is er al een week niet. Prima dat je hem niet mag, maar je kan ook overdrijven.quote:Op maandag 10 november 2014 10:22 schreef de_boswachter het volgende:
Toch wel vreemd dat Giel vanaf de ramp met MH17 een lijst als ode heeft aangemaakt en juist vandaag schittert met afwezigheid. Dat bevestigd nog maar eens wat voor naar mannetje het is die over de rug van velen betrokken en interessant wil doen om zo in de spotlight te staan, maar als het meneer dan even niet uitkomt ineens verstek laat gaan. Bah. Walgelijk.
Volgens mij heeft hij deze week vakantie.quote:Op maandag 10 november 2014 10:22 schreef de_boswachter het volgende:
Toch wel vreemd dat Giel vanaf de ramp met MH17 een lijst als ode heeft aangemaakt en juist vandaag schittert met afwezigheid. Dat bevestigd nog maar eens wat voor naar mannetje het is die over de rug van velen betrokken en interessant wil doen om zo in de spotlight te staan, maar als het meneer dan even niet uitkomt ineens verstek laat gaan. Bah. Walgelijk.
Zal je zien dat Giel vrij heeft genomen om vanmiddag de boel te presenteren voor de herdenking :pquote:Op maandag 10 november 2014 10:22 schreef de_boswachter het volgende:
Wel jammer als hij er zoveel voor deedquote:Op maandag 10 november 2014 10:27 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij deze week vakantie.
Old_Pal?quote:Op maandag 10 november 2014 10:22 schreef de_boswachter het volgende:
Is er op 4 mei ook, dus waarom zou dat vandaag niet zo zijn?quote:Op maandag 10 november 2014 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat er vandaag wel reclame is.
Ja hij is er al een week niet omdat; dit het beste past bij zijn nieuwe levensstijlquote:Op maandag 10 november 2014 10:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hij is er al een week niet. Prima dat je hem niet mag, maar je kan ook overdrijven.
http://www.ster.nl/nieuws(...)paste-reclameblokkenquote:Op maandag 10 november 2014 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat er vandaag wel reclame is.
Het struggleleven begint weer.quote:Op maandag 10 november 2014 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Vul je reperatieverzoek in bij je verhuurder omdat de verwarming niet meer uit kan (kapotte radiatorknop) krijg je mail terug. Ze gaan het voor 18 november maken. ;')
Ik ga onder de douche in foetushouding huilen.
Ik vond het ook gek dat het er op... Welke dag het ook was. Die dag van nationale rouw iig, het er niet was. Prettige bijkomstigheid op een dag als die, al is het niet nodig. En de dag zelf staat toch (relatief) ver weg voor mij, ik ken iig niemand die erin zat oid, dus is het "ongeveer" een dag als elk ander.quote:Op maandag 10 november 2014 10:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Is er op 4 mei ook, dus waarom zou dat vandaag niet zo zijn?
quote:Op maandag 10 november 2014 10:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
http://www.ster.nl/nieuws(...)paste-reclameblokken
morgen wordt ie bekendgemaakt als dj in haarlemquote:
't Zal dit jaar wel zo zijn helaas.quote:Op maandag 10 november 2014 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
morgen wordt ie bekendgemaakt als dj in haarlem
Markeer mijn woorden
Godverdomme.quote:Op maandag 10 november 2014 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
morgen wordt ie bekendgemaakt als dj in haarlem
Markeer mijn woorden
quote:
Het was in ieder geval Gwen Stefani. Die is nu pas te horen.quote:Op maandag 10 november 2014 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit paolo nutini of is het hem wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |